Skoči na vsebino

[Vodič] Spletno nakupovanje igric igračk post-Brexit


Priporočeni prispevki

Dobil sem darilo iz US venar je jebeno, ker je vrednost višja kot je dovoljeno za darila. Na carini so mi zadržali paket. In me na portalu od pošte ne spusti naprej če izberem opcijo darilo. 

 

Sedaj moram izbrati vrednost do 150 eur? Je tako? Kakšen davek potem izberem, 22% verjetno? Gre za neke produkte za lase. Cena pa je 96,91 eur brez poštnine.

 

Jebeno je ker bo zdaj ful nepotrebnih stroškov. Paket je poslala ena prijateljica iz Kalifornije. Če bi vedela bi napisala nižjo vrednost. Nisem pa jaz komuniciral z njo. In zdaj je štala. Se da zdaj še kaj narediti? Ali naj požrem tiste ekstra evre. 

@Slinch

uredilo bitje Aang
Povezava do prispevka

Jeba je, ker piše gor poln znesek, verjetno je na portalu tudi kaki scan paketa. Če bi šlo za spletni nakup bi se dalo še kaj zdilat, tako pa ni lih optimalno. Kar lahko nardiš je da daš 0,01e pri poštnini, ker ti jo je kao šenkala, da ti še tega ne obdavčijo, samo še vedno je to 24e stroškov. Lahko mogoče probaš najt izdelek ceneje na spletu in dat zravn screenshot, pa vneseš nižjo vrednost in vidiš če bodo spustili. Zdaj je toliko zavtomatizirano, da imaš kar dobre šanse. Ampak ja, poln znesek na paketu (in tako v njihovem sistemu na portalu) je najslabša opcija :/

 

Obvezno daj neposredno zastopanje in spletno plačilo, je najcenejši postopek, 2,90e.

 

 

Povezava do prispevka
Slinch reče pred 3 urami:

Jeba je, ker piše gor poln znesek, verjetno je na portalu tudi kaki scan paketa. Če bi šlo za spletni nakup bi se dalo še kaj zdilat, tako pa ni lih optimalno. Kar lahko nardiš je da daš 0,01e pri poštnini, ker ti jo je kao šenkala, da ti še tega ne obdavčijo, samo še vedno je to 24e stroškov. Lahko mogoče probaš najt izdelek ceneje na spletu in dat zravn screenshot, pa vneseš nižjo vrednost in vidiš če bodo spustili. Zdaj je toliko zavtomatizirano, da imaš kar dobre šanse. Ampak ja, poln znesek na paketu (in tako v njihovem sistemu na portalu) je najslabša opcija :/

 

Obvezno daj neposredno zastopanje in spletno plačilo, je najcenejši postopek, 2,90e.

 

 

 

Hvala. Mi je bilo v veliko pomoč. Sem na koncu nekaj s čaral in upam na najboljše. Imam pa eno vprašanje, ker bi še kdaj kaj naročal na ta način. Je kakšna boljša opcija k pristopu? Pa izbrala je USPS kar mi niti malo ne diši, a je kakšna razlika če bi izbrala kateri drugi servis? Pa da se izognem Pošti Sloveniji? Ker mi gredo res na jetra s tem portalom. Pa cene so tudi oderuške. Ali je drugje še slabše. Kje so časi, ko si lahko v izi komuniciral kar preko mejla. 

Povezava do prispevka
  • 4 tedne kasneje...

Jao, pošta ma v rokah dva moja paketa en uk in en jp... 

Kao vse dajatve naj bi že plačal na eBayu, ampak oni bi zdaj od mene vseeno dokazila, samo, da bojo neki pokasiral in potem imajo foro s posrednim in neposrednim posredovanjem... kako naj vem kaj izbrat, pa hitro ali standardno... verjetno spet neki časa ne bom naročal izven EU. 

Če že plačaš, kaj pol sploh še gledajo pakete z mojimi igricami... Aja fak se iz  Kanade mora neki prit... pol pa neham s temi nabavami. :panika:

Povezava do prispevka
  • 4 tedne kasneje...
Aang reče Dne, 5. 10. 2022 at 1:32:

Pa da se izognem Pošti Sloveniji?

 

Po mojih najnovejših izkušnjah je Pošta Slovenije še super. Nazadnje mi je en Japonček poslal z UPS-om rezervne dele za vintage Oakley očala. UPS ti računa 11€ za carinsko posredovanje in nimaš nobenih možnosti izbire neposrednega carinjenja in manjšega plačila glede na tip plačila, tako kot PS. Potem sem se pa še z njimi nekaj prerekal, ker uporabljajo mesečni tečaj Banke Slovenije in mi naračunali za znesek blaga 153€ in mi še zaračunal carinske dajatve, namesto 145€ kot je bil tečaj dolarja na dan carinjenja. In namesto da bi hitro dobil ekspresni paket, sem ga zaradi prerekanja z njimi dobil še en teden kasneje. V glavnem naslednjič bom izbral kar počasnejše pošiljanje s PS. Glede na vse so kar ok.

Povezava do prispevka
Mitsu reče pred 7 minutami:

 

Po mojih najnovejših izkušnjah je Pošta Slovenije še super. Nazadnje mi je en Japonček poslal z UPS-om rezervne dele za vintage Oakley očala. UPS ti računa 11€ za carinsko posredovanje in nimaš nobenih možnosti izbire neposrednega carinjenja in manjšega plačila glede na tip plačila, tako kot PS. Potem sem se pa še z njimi nekaj prerekal, ker uporabljajo mesečni tečaj Banke Slovenije in mi naračunali za znesek blaga 153€ in mi še zaračunal carinske dajatve, namesto 145€ kot je bil tečaj dolarja na dan carinjenja. In namesto da bi hitro dobil ekspresni paket, sem ga zaradi prerekanja z njimi dobil še en teden kasneje. V glavnem naslednjič bom izbral kar počasnejše pošiljanje s PS. Glede na vse so kar ok.

 

Carina vedno uporablja mesečni tečaj, tu te niso nič nategnili...

Povezava do prispevka

Ja, vem da ni šlo za nateg. Nisem se dobro pozanimal in je bila moja napaka. Je bla pa fora ker je je bil čez dva dni po carinjenju nov mesec z novim tečajem in sem kot stranka hotel imeti vedno prav :)) in sem se  potem malo z njimi "dajal" ker se mi je glih dal in rekel, da naj mi čez dva dneva na novo carinijo :))))). Pa je hiša zmagala :))). No v glavnem, jest mam s PS še kar dobre izkušnje, niti niso toliko zelo počasnejši kot UPS in DHL in še za najmanjši denar skozi prideš. 

 

Škoda ker se kot fizična oseba ne da izpolnit carinske deklaracije preko sistema e-carina, da bi sam dal neposredno gor carinsko deklaracijo, ker takoalitako moraš vse podatke pošiljat posredniku in bi še to sproti izpolnil, pa je zadeva rešena brez nekih dodatnih stroškov za posrednika. 

Povezava do prispevka
  • 1 mesec kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
  • 3 tedne kasneje...
  • 3 tedne kasneje...

Rabim pomoč :panika:

 

Na ebay.de sem kupil telefon. Prodajalec je bil pa iz Nizozemske. Torej Ebay.nl. 

 

Paket je v Slovenijo potoval 13 dni, se vmes zgubil in prišel potem do mene. Paket sem prevzel, a žal nisem odpru pred DPD kurirko. 

Paket je drugače potoval preko PostNL. Odprem paket in seveda zadnje steklo na telefonu razbito. :mehkoblato:

 

Sem v kontaktu z prodajalcem podal tudi zahtevek za vračilo izdelka in povračilo stroškov. A prodajalec je prvič nekaj prodal na Ebayu in se zelo lovi. Sicer komunikacija poteka tekoče.

Ker je dobil od Ebaya obvestilo da mora poslati return label. A pravi da PostNL ne posluje z Slovenijo. Da bi to moral naredit to jaz v Sloveniji. Zdaj me pa zanima kaj lahko jaz naredim? Da čimprej to spravim do njega in da dobim denar nazaj. Nebi si pa rad dodatnih stroškov delal. Plačano je bilo sicer preko Paypala, če kaj pomaga. Nič ne jamra, je pripravljen sodelovati, samo oba ne veva kako pristopiti. 

 

Hvala 

uredilo bitje Aang
Povezava do prispevka
  • 5 mesecev kasneje...

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...