Skoči na vsebino

Samsvoj mojster


Mrhovinar

Priporočeni prispevki

@kalasnikov

 

Sicer nimam veliko izkušenj s hofer/lidl, ampak kakšno leto nazaj je navaden Parkside vrtalnik pogrnil pri vrtanju v beton, ko smo nekaj fršolali. Se pa ne spomnim podrobnosti in je tudi edina izkušnja, mogoče kdo drugi poseduje takšen vrtalnik in podeli mnenje.

 

Sam sem se v začetku leta stegnil za slednji Metabo set, dobil sem ga v akciji za 145€, dobeseden steal:

https://www.mimovrste.com/akumulatorski-vrtalni-vijacniki/metabo-sb-18-l-set-akumulatorski-udarni-vrtalnik-set-pribora-602317870

 

S funkcijo kladiva je vrtanje v stene in beton mala malica, ko sem spomladi delal klopi iz euro palet sem noter zarinil tudi 10cm lesne vijaki. V kompletu imaš 2 bateriji + polnilec, vrsto nastavkov in svedre za les/beton/kovine. (slej kot prej boš vse potreboval, čeprav misliš, da ne boš) Tole boš najbrž moral vse dokupiti pri hofer/lidl. Če najdeš kaj takšnega za podobno ceno ti je to no brainer. 

Povezava do prispevka

Ima kdo izkušnje z barvanjem lesenih oken? Do sedaj sem imel na oknih lazuro (Beltop debeloslojna), letos pa je bilo treba okna tudi malo pokitati in precej zbrusiti, zato sem se odločil za akrilno barvo na vodni osnovi (ker ne morem imeti oken 2 dni odprtih, da se lazura posuši). Pa me zanima, če je bila to dobra ideja in kako se to obnese dolgoročno.

Povezava do prispevka
kalasnikov reče Dne, 20. 10. 2022 at 19:50:

Potrebujem en nasvet. Za razna dela po stanovanju, vrtanje v zidove in strope kateri vrtalni stroj se splača kupiti.  Je hofer/lidl dobro za svojo ceno ali je.potrbno kupiti kaj drugega. Gledal sem da imajo eni ti njihovi vrtalni stroji se možnost vrtanja v zid. Se na to splača gledati.

Hvala

https://www.misaron.si/akumulatorski-udarni-vrtalnik-dewalt-dcd996nt

 

neki takega mam jst, vrta v vse bp

Povezava do prispevka

Jaz sem pri baterijskih vrtalnikih kar velik fan Lidl/Hofer robe. Čeprav mi gre na k. njihov batmobil dizajn, je treba priznat da so robustni. Za kakšno luknjo v steno naredit bo tudi, čeprav se za to potem bolje obnese poceni  udarni električni vrtalnik, torej s kablom. Ampak men je kot moč precej bolj pomembno kvalitetno ohišje in ročaji. Iz te perspektive - v zadnjem času sem uporabljal tri baterijske vrtalnike 1) 10 let star Hitachi, narejen res ubijalsko dobro. Še vedno dela, samo baterije imam nove. 2) Lidl batmobil baterijski, narejen tako kot Hitachi, ampak kakšnih 10% debelejši in večji. 3) Vstopni model Makite, velika in precej bolj občutljiva na udarce.

 

Jaz imam pa eno klasično težav z višinami tlakov. Summoning @berghaus pa še koga :) Za tlake in keramiko in sistemske na 12cm XPS je bilo predvidenih 9 cm - 2cm sistemske (brez izolacije), 5cm estrih, 2cm keramika. Zdaj z malo neravnin levo desno tu in tam je prostora manj, recimo od 7,5-9 cm. Estrih bi bil potem nekje debel 5 cm, na kakšnem kvadratnem metru tu in tam pa verjetno samo 3,5 cm. Kaj zdaj? XPS pulit ven in tam 2cm tanjšega mi itak ne diši, ker je to kar velik zajeb.

uredilo bitje Hosta
Povezava do prispevka
Hosta reče pred 1 uro:

 

 

Jaz imam pa eno klasično težav z višinami tlakov. Summoning @berghaus pa še koga :) Za tlake in keramiko in sistemske na 12cm XPS je bilo predvidenih 9 cm - 2cm sistemske (brez izolacije), 5cm estrih, 2cm keramika. Zdaj z malo neravnin levo desno tu in tam je prostora manj, recimo od 7,5-9 cm. Estrih bi bil potem nekje debel 5 cm, na kakšnem kvadratnem metru tu in tam pa verjetno samo 3,5 cm. Kaj zdaj? XPS pulit ven in tam 2cm tanjšega mi itak ne diši, ker je to kar velik zajeb.

 

Z 3,5 cm si žal pod minimalno osnovo. Res skrajni minimum naj bi bil 4 cm z razlivom v čepke, kar pomeni, da na koncu dobiš cca 5 cm skupnega estriha. Tudi vprašanje kak estrih boste dajali, samorazlivni prenese manjšo debelino. Potem je tu vprašanje skupne kvadrature, kvadrature tanjšega in izvedba diletacij (različne debeline različni raztezki), obremenjenost pohodnih površin...... Ne pozabi, ko bodo tlaki vliti je to to.

 

Žal ti kaj veliko nisem pomagal, jaz osebno bi popravil višino, še najbolj prav pa ti zna svetovati izvajalec tlakov.

 

Mi osebno smo delali rahlo predimenzionirano debelino, ki jo v osnovi ne priporočajo, ponekod celo 10 cm (kletni prostori). Zaradi prevelike debeline pri talnem ogrevanju prihaja do faznega zamika, predvsem pri izvedbi ogrevanja delanega po projektni dokumentaciji. Izračunajo ti potrebe 8 kW, vgradiš 8 kW sistem in naletiš na problem. Mi smo si to lahko privoščili, ker smo hudo predimenzionirali TČ (11 kW), kar pomeni, da je fazni zamik zelo mali, akumulacija pa ogromna, rečemo da imamo energetsko učinkovitejši sistem, sploh zaradi inverterske tehnike. In v praksi se je izkazal odlično. 

 

Takšnih debelin si nikakor ne privoščiš v medetažah, zaradi hudih konstrukcijskih obremenitev. 

 

Bluzim, sorry. Ti imaš kontra problem. 3,5 bi si jaz upal za špajzo, manjši prostor, po možnosti neobremenjen s težkim stavbnim pohištvom. Drugače pa ne. Žal. Še vedno me vsakič stisne, ko moram karkoli zavrtati v tla, pa vem da imamo debele tlake. Samo gledam kje bo kaka voda pricurila ven :D

Povezava do prispevka

Hja, saj pišeš bolj ali manj tisto, kar nekako vem... Je jasno kaj bi bilo treba naredit, da je narejeno tako kot je prav... Eh. :pinch: Fora je, da je od izoteka do končnega tlaka sem mel točno 21 cm na razpolago, torej placa zadosti. Potem pa kje dva sloja izoteka, pa kakšna neravnina in je kar tak šit ratal, nisem pričakoval.

 

Evo slika najbolj kritičnega dela. Itak ob robu. Ker se vrata odpirajo ven, bi bil tukaj končni tlak lahko na 7.5 cm. Škoda, da je še dopoldne, malo moram prespat to in potem v sredo očitno odpovedat vodovodarja in tlake. Hepi hepi.

IMG_20221031_110339.jpg

uredilo bitje Hosta
Povezava do prispevka
Hosta reče pred 11 urami:

 

Jaz imam pa eno klasično težav z višinami tlakov. Summoning @berghaus pa še koga :) Za tlake in keramiko in sistemske na 12cm XPS je bilo predvidenih 9 cm - 2cm sistemske (brez izolacije), 5cm estrih, 2cm keramika. Zdaj z malo neravnin levo desno tu in tam je prostora manj, recimo od 7,5-9 cm. Estrih bi bil potem nekje debel 5 cm, na kakšnem kvadratnem metru tu in tam pa verjetno samo 3,5 cm. Kaj zdaj? XPS pulit ven in tam 2cm tanjšega mi itak ne diši, ker je to kar velik zajeb.

 

To maš že ali planiraš malo sem zmeden ko berem, ajde recimo da planiraš?

1. Jaz bi si ziher želel še izolacije 1cm pod sistemskimi samo jebiga. Izravnava bo pod sistemskimi verjetno da bo ravno če imaš tako falš? Meni so dali pod sistemske stiropora kjer so ble luknje

2. kaj pa če tam kjer res ne moreš drugač daš nižje in narediš klančino - torej ideja - vhod daš na minimum, drugje pa stisneš mal več pa narediš na izi klančino 2cm na 2m recimo od vhoda gor?

Povezava do prispevka

@jlpktnstMZdj mam xps položen pa premal placa za optimalen estrih. Saj nekako sem si naredil v glavi plan kako bomo to rešil in jutr poberem stran 10cm in 2 cm xps, umaknem 2cm pa dam nazaj desetko s pofrezanimj utori za cevi. Estrih bo tako na 75% površine debel 7cm, na 25% pa 5 cm. Zdj sm že nekako prespal to in bo jutr zlaufalo.  Vodovodarju niti ne mislm neki javljat, mi bo že nekak ratalo dokončat do četrtka, pššššt.

Povezava do prispevka
  • 3 tedne kasneje...

Rabim pomoč/nasvet/izkušnje glede barvanja sten ob/nad banjo v kopalnici. Ker je stanovanje staro ploščice niso do stropa ampak se mi končajo malo nad trebuhom. Težava je, da se mi je sedaj ponovno barva začela luščit. Pred dvemi leti sem zadevo poskusil rešiti s Helios Spektra Latex barvo, ampak se mi je prav tako sedaj začela luščiti (pa tudi vodni kamen se kar lepo nabira na njej). Težava je, da se voda ali direktno ali pa indirektno škropi po steni in je ta na koncu konkretno mokra.

 

A bi končni sloj Heliosovega Domflok laka lahko bil rešitev? Najraje bi kako 2K barvo uporabil, ker pobarval bi samo del stene okrog kadi (~3m2) in mi je vseeno za paropropustnost, ampak edino kar sem do sedaj našel, je izvedba za betonska tla ali pa barva za keramične ploščice. V prevelikih količinah seveda.

Povezava do prispevka

So stari sloji barve odstopili, tako da je bilo takrat zbrušeno, pokitano in emulzija. Ni pa stena samo vlažna ampak je dnevno dobesedno mokra, ker sem pač previsok, da bi se tuširal tako, da ne bi škropilo po njej. Plus se zgodi, da je tudi tuš ročka kdaj direktno v steno obrnjena.  Ne rečem pa, da ni možnosti, da sem kaj zasral takrat; se ne spomnim več koliko časa sem pustil emulziji, da se posuši. Mislim da kar čez noč, kar je več od priporočenega za nadaljni sloj.

Povezava do prispevka

Imam klasično težavo: plesen v spalnici, ampak with a twist. Plesen se sploh ne pojavlja v vogalih oz. po stropu, ampak po celi steni in sicer kot male blede razpršene pikice. Luftam vsako jutro, grejem tudi kot nor pa se je ne morem znebiti. Pojavlja pa se na zunanjih stenah in tisti na hodnik. Kaj mi je storiti?

Povezava do prispevka

@Sadako

Zadnji mesec ali dva je ogromno vlage v zraku, vsaj v našem koncu, ker smo v kotlini in je 80% dni gosta megla. Mi si pomagamo z razvlažilcem zraka in potegne ogromno vode iz zraka. Recimo po tuširanju ga takoj zaprem v kopalnico, da se vlaga ne razširi okoli; pred spanjem ga vržem za 2 uri v spalnico; prižgem ga še pri kuhanju itd. Imaš tudi takšne s timerji, da se recimo prižge ob odhodu na šiht za kakšno uro. Zadeva se bo stabilizirala, ko še malo padejo temperature, že sedaj je povprečno 10% nižje v primerjavi z oktobrom. Pozimi je pa potem problem presuh zrak, ko se kar iskrimo od statične elektrike na kavču :D 

 

Samo, če se ti pojavi plesen in je ne saniraš, ti ne pomaga tole. Prešpricaj s sredstvom proti plesni, zbrusi slab belež stran in premaži z barvo proti plesni. Če boš pazil na vlago boš imel nekaj časa mir. Za dolgotrajno rešitev pa kot je berg napisal

Povezava do prispevka

@Sadako

 

Še nekaj sem se spomnil, zračiš pravilno prostore? Priporočeno je vsaj trikrat na dan (lahko tudi večkrat) popolnoma prezračiti stanovanje. Odpri čisto vsa okna na široko za par minut, da se ustvari prepih in zamenja ves zrak v prostorih. Veliko ljudi odpira na kip za daljši čas, kar sploh ni učinkovito, ker se ne prezrači skoraj nič, edino temperatura pade na bližnjem zidu. S hitrim zračenjem obdržiš toploto v zidovih in se vse skupaj hitro segreje nazaj. 

Povezava do prispevka

Jaz sem tudi lani odkril plesen v stanovanju, ob zunanji steni in, klasika, v kotu za omarami. 

 

Sem saniral, prebelil z barvo proti plesni, malo odmaknil omaro in občutno več zračim stanovanje, minimalno 1x dnevno odprta okna. 

 

Bomo pa videli, če bo to delovalo. 

 

 

Povezava do prispevka

Ja plesen se naredi kjer je vlaga. Kako in zakaj je neka točka v stanovanju vlažna? Vsi veste da zrak ob različnih temp vsebuje različno količino vlage. Torej če imaš nekje pri špranji prepih in vleče not zunanji zrak... bo topel zrak 25 stopinj recimo s 50% vlage. Tak zrak bo kondenziral pri 13 stopinjah! Torej če imaš nekje stene/okna itd. hladnejše bo tam kondenzirala vlaga. S hitrim zračenjem izboljšaš zrak (če ni zunaj slabše kar pozimi zelo pogosto je! prašni delci itd) in znižaš vlago. Za zgornji primer 25 stopinj in 25% vlage (pogosto pozimi in meni je 25% že kar moteče), je kondenzacijska točka nekaj čez 3 stopinje, torej bi morala stena praktično zmrzovati...

No zdej smo pa pri plesni, plesen fašeš ko imaš nekje dovolj vlažno dlje časa, stene so sploh super ker se napijejo vlage in je niti ne vidiš dokler ni prepozno. Spore so itak povsod v zraku... kroženje zraka malenkost pomaga, ker topel zrak pride lažje do sten in se te ne ohladijo tako zelo + suh zrak se razporedi po prostoru. Manjko kroženja zraka je brutalen problem če imaš omare ob zunanjih neizoliranih stenah. Kaj mislite zakaj stare hiše niso nikoli imele omar ob zunanjih stenah? Evo zato.

Ena možna rešitev je še apno namest barve, apno je iirc bazično in pobije plesen, kljub temu da so stene tako mokre, da kaplja z njih. To je oldskool rešitev za tiste ki ne morete rešit drugače ampak boste imeli življenjski standard mid 20. stoletja.

 

En razlog zakaj se prodaja tolk zdej ta rekuperacija je, da ta zadeva naredi konstanten tok zraka, ki precej posuši zrak, hkrati pa ne izgubi toliko toplote in ne ohlaja sten, to v resnici deluje, samo izgube niso ravno 0%, verjetno je 2x na dan delat prepih bolj ekonomično (je pa več dela).

 

O kondenzaciji neizoliranih cevi v stenah pa sploh nočem razmišljat ker me kar stisne.

Povezava do prispevka
  • 1 mesec kasneje...

mam prehod med dvema prostoroma, ta prehod ima obok in obe stranici oboka sta milo rečeno neravni. zdej probala sem z izravnalno maso, pa z gipsom itd, ampak ker nisem profič, niti nimam profi orodja ne bom nikoli dosegla, da bo lepo ravno, koti kot morajo bit itd. Kakšne mam varjante, da najamem pleskarje in mi oni zravnajo stene oboka, ali najboljše da mi na stranici oboka nabijejo dve tanki knauf plošči pa to izravnajo?

Povezava do prispevka
Flamingo reče pred 3 minutami:

@stena

Poisci mogoce nekoga, ki se ukvarja se s knaufom. Vsaj moje izkusnje so, da so malo bolj vešči vsega skupaj kot nekdo, ki se ukvarja samo s pleskanjem. 

 

Ce hoces res ravno rabis laser, ali pa vsaj vaservago, da vidis sploh koliko je neravna stena, drugace delas na pamet.

ok thanks, sej tle me ubistvu bega, kiri mojster je boljši :)

mogoče bom počakala, da mi še panoramsko okno zraven menjajo, pa mi itak morejo s knaufom zapret en del (kjer bodo stare roloje ven pobrali iz stropa), tko da mogoče se zmenim z istimi, da mi še to shendlajo :D fucking neuravnovešena @stena

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...