Skoči na vsebino

Priporočeni prispevki

Navedek

Lol, tista kurceva misija s tistim RC helikopterjem,

:ododava: najbolj rage inducing misija

 

je bila pa še ena v vc, kjer si moral z RC letali razstrelit neke čolne .. si lahko s prvim povozil ljudi, da niso ob prvi eksploziji planili na čoln in pobegnili :D pri mafiji me je pa nekaj časa zajebavala misija, kjer moraš lovit avto s Frankom in sem mislil, da ga moraš med vožnjo ubit, preden prideš na letališče, in sem miljonkrat reloadal, ker mi ni ratalo

 

also, 4 stringed based okus za igerce

uredilo bitje Janša
Povezava do prispevka

Bli sta dve tovrsti, drzi. Taprva je bla ona s tisto stavbo, pol v tadrugi si pa namest helikoptercka pilotiral letalo in mogu razfukat colne od Kubancev na tadrugem islandu

 

Tadruga je bla mnogo lazja, kolker jo mam v spominu, verjetno zato, ker se nisi rabil obracat nazaj in reloadat municije

 

Pa tam prot koncu, ko si mogu propertyje kupvat, da se ti je endgame content odprl, se spomnim, da si mogu kupit Sunshine Autos, avtosalon tam v pizdi materini, kamor si nato moral pripeljati avte iz sitirh al petih seznamov. Tist mi ni jasno, kako mi je uspelo nardit. Vsakic, ko sem se odpravil iskat avto, ki je bil na seznamu, sem se lahko pretegnil po celi mapi, pa ga nisem najdu, a v nekem drugem momentu, ko sem delal kaj drugega - Admiral poleg Admirala na cesti, prej pa nikome nista :D Lol Rockstar. Pa tisto evergreen izginjanje avtov v daljavi, ce si pogledal stran, hahaha :D

Povezava do prispevka
4Stringed reče pred 26 minutami:

B Vsakic, ko sem se odpravil iskat avto, ki je bil na seznamu, sem se lahko pretegnil po celi mapi, pa ga nisem najdu

Spomnim se enega avtomobila, ki je spominjal na mečko cosworth pa ga nisva našla več tednov. In, ko sva končno narajmala na ta avto sva ga itak razfukala na prvem ovinku.
 

Povezava do prispevka
Ćamir (izbrisani) reče pred 2 urama:

Evo, ker je bil v tej temi trikrat omenjen Chrono Trigger, sem se ga lotil igrat. Včeraj v enem šusu preigral do konca prvega dungeona in čez sojenje do tega, da je zdaj lik v zaporu in čaka na kazen, smrtno seveda. Zaenkrat zelo fin JRPG, dočim all time wonderstva še ne vidim, ampak sem še res na začetku. 

 

Počakaj, da prideš do plot-twista znotraj same glavne zgodbe te igre. Ti bo serzulo nogavice! In takšne dobre zgodbe so delali že pred 26-mi leti. Svaka jim čast! :) 

Povezava do prispevka

Also, se ene risankaste streljacine sem se spomnu: XIII je naslov

 

Lani izdan remaster ni vreden pol pizde mlacnega Nesquik kakava, original however, se je postaral dovolj lepo, da je igralen se danes :)

 

Sploh zgodba je ena bolj zapomnljivih ever, s tistim ogabnim cliffhangerjem na koncu, katerega nadaljevanje cakamo ko pes na kost :D

XIIIboxcover.jpg

 

213596-xiii-xbox-screenshot-your-knife-t

 

193269-xiii_1.png

 

Pa da ne pozabim svoje ljube serije, s katero tezim vsakomur, ki me ma 5 minut cajta poslusat: vsi tastari Hitmani :D

 

hqdefault.jpg

(ogabno tecna misija, should I say, sklop 3 misij u Japanu :D )

Povezava do prispevka
Ćamir (izbrisani) reče pred 22 urami:

Evo, ker je bil v tej temi trikrat omenjen Chrono Trigger, sem se ga lotil igrat. Včeraj v enem šusu preigral do konca prvega dungeona in čez sojenje do tega, da je zdaj lik v zaporu in čaka na kazen, smrtno seveda. Zaenkrat zelo fin JRPG, dočim all time wonderstva še ne vidim, ampak sem še res na začetku. 

 

To je tko tak extended uvod :D Pač mislim, da je še zmer uizi najboljši JRPG.

Povezava do prispevka

Včeraj nisem uspel nič nažigat. Ampak vidim, da ni dolga zadeva, tako da mogoče v eni daljši seansi čez vikend odlomim :D. Edino grafični slog mi neki ne sede, pač ta klasična SNES copypaste RPG grafika, čeprav uno mesto in dogodek na začetku je bil fajn vizualno

 

Se pa drgač vidi, da je dobra igrica, ker so že liki zelo neprisiljeno in dobro vneseni v zgodbo. Plus dialogi med liki so mi malo bolj down to earth v primerjavi s kakšnimi drugimi SNES RPG-ji, kjer imaš včasih filing, da so liki uleteli iz neke epic fantasy verzije Shakespeara in ga na polno tryhardajo

 

Skratka v teh par urah, kar sem igral (preklikam vsak lik za dialog, zato sem bolj slowpoke), mi je bil definitivno všeč, zdaj pa sem še bolj nahypan za igrat naprej 

Povezava do prispevka

Sem malo počekiral, izvedel tole:

 

SNES vs PS1

 

SNES ima hitrejše loadinge, grafično sta ista, PS1 ima (baje bedne) anime sekvence namesto in-game. Ljudje večinoma raje igrajo SNES, ker so baje loadingi na PS1 res ubitačni

 

Ampak

 

NDS verzija je pri marsikom zapisana kot najkvalitetnejša. Velik razlog je seveda v prenosnosti, nekaj je poštimanega prevoda in kak bug popatchan. Ima pa tudi anime sekvence iz PS1 verzije, ki jih ljudje ne marajo, in žal tudi baje nekaj novega contenta, ki pa se čuti malce out of place in ljudem ni všeč. Vseeno prenosnost marsikomu odtehta minuse NDS verzije 

 

(Kar je pa irelevantno, če imaš VITO ali pač karkoli, ki poganja SNES emulator)

 

 

Povezava do prispevka
lynx reče pred 22 urami:

Jagged Alliance 2 se je tudi dobro postaral. Dostop do kode pogona je ohranil relativno aktivno skupnost in omogočil nove vsebine, pa je praktično 20 let mimo. Pomaga tudi dejstvo, da nobeno nadaljevanje ni bilo na nivoju, pa jih je bilo že skoraj 10.

UGL, to so glavne stvari, ki sem jih hotel povedat. Nekatere klasike (še) niso bile presežene v svojih žanrih, in se zato feni zatekamo k njim; 

XEcutIor reče pred 21 urami:

 

Počakaj, da prideš do plot-twista znotraj same glavne zgodbe te igre. Ti bo serzulo nogavice! In takšne dobre zgodbe so delali že pred 26-mi leti. Svaka jim čast! :) 

in da so dobre zgodbe timeless in lahko v njih uživaš tudi če je gameplay presežen že zdavnaj.

Povezava do prispevka
Sudat reče pred 38 minutami:

UGL, to so glavne stvari, ki sem jih hotel povedat. Nekatere klasike (še) niso bile presežene v svojih žanrih, in se zato feni zatekamo k njim; 

in da so dobre zgodbe timeless in lahko v njih uživaš tudi če je gameplay presežen že zdavnaj.

Tole je pa vsebinski komentar, na katerega se lahko navežem. Se strinjam glede uživanja, če pa bi razširila na idejo te teme, torej best of best of best of – pa se ne bi strinjal. All time wonder, igra za vse čase, bi morala imeti tudi igralnost dovolj izpiljeno, da je zanimiva še desetletja kasneje. Zanimiva zgodba ne more biti dovolj za igro, ki preseže svoj čas, pač pa mora biti kombinacija vsega: vizualne podobe, stilizacije, zvoka in glasbe, zgodbe, igralnosti. Če recimo pogledam Deus Ex, dejansko še danes z odliko opravi na vseh področjih. Sure, nima fotorealistične podobe, a dejansko mu ta stilizirana cyberpunk podoba še danes daje neko svežino, da na čase izpade bolj kot kak alter indie izdelek kot pa dvajset let stara igra. Tudi glede ostalega je vse še na nivoju, pač res uspešno kljubuje zobu časa.

Povezava do prispevka

In smo spet pri okusih, tle je zelo odvisno kaj ti osebno smeta pri igrah in kaj ne. Poizkusi najti "čudovitost vseh časov" :D na področju avtomobilizma, tudi če rečejo nekemu avtu brečasna klasika bo vedno umeščen v svoje obdobje, nekateri pač niso pripravljeni živet brez servo volana in infotteinment screena... Za nekatere bo to GOLF dvica, za nekatere pa nek Ferrari. Spet drugi se v več kot 5 let star avto ne bojo vsedli...

 

Seveda so naslovi ki bodo timeless - nekdo je omenu tetris - ampak to je zaradi tega ker je tako boleče enostaven da se praktično ne more postarat=>Ala Golf II. - Če je to tisto kar iščeš bodo tu samo enostavni naslovi.

 

PS: Bom izpostavil še primer HOMM 3, ki so za večino najboljši predstavnik zvrsti, ustvarjalci so v prihodnjh naslovih nadgradili marsikaj, a niso ujeli bitvenih zadev predhodnika, posledično se igrealci vračajo k tej igri in jo proglašajo za klasiko. Če bi danes taka igra prišla vn ne bi vzbujala nobenih komocij med igralno bazo, spremenila so se pričakovanja in navade igralcev, spremenili so se igralci sami.

Če se meni gabijo DLCji, so nekomu ki je v igralno sceno vstopu v zadnjih 5 letih nekaj samoumevnega. Igre zato vedno umeščam v obdobje v katerem so prišče ven. Morda bo v prihodnosti vse zastarelo ko bomo igrali preko drugačnih vmesnikov in bo kontroler VS miš debata le še slab spomin, vse za kar boš rabu ekran pa tako obupno zastarelo kot so danes tele igračke:

Tomy Water Games In other Vintage & Antique Toys for sale | eBay

uredilo bitje Sudat
Povezava do prispevka
Ćamir (izbrisani) reče pred 17 minutami:

Sure, nima fotorealistične podobe, a dejansko mu ta stilizirana cyberpunk podoba še danes daje neko svežino, da na čase izpade bolj kot kak alter indie izdelek kot pa dvajset let stara igra. Tudi glede ostalega je vse še na nivoju, pač res uspešno kljubuje zobu časa.

Nikakor se ne strinjam. Deus Ex je ena mojih najljubših iger ever, samo grafično je zadeva povsem nazadovala. Art style ima definitivno neko fokusirano vizijo in se je dobro postaral, ampak sama grafična podoba pa je res slaba. Kocke namesto rok, raztegnjene teksture, prazni environmenti z res slabimi skyboxi, itd itd.

 

Mislim, da moraš bit res na polno indie artfag, da lahko neki takega označiš za sprejemljivo dandanes.

Povezava do prispevka
Ćamir (izbrisani) reče pred 21 minutami:

Active

 

V bistvu prva stvar, ko igram JRPG, je vse nastavitve za battle nastavit na najbolj active in fastest :D 

 

A bi bila wait boljša izbira? 

Ne vem, večkrat sem se že spravljal igrat pa mi ni še nikoli ratalo zalaufat

 

Sem danes si še enkrat naložil pa se mi je zataknilo že pri izbiri tega :D

Povezava do prispevka
Sudat reče pred 33 minutami:

PS: Bom izpostavil še primer HOMM 3, ki so za večino najboljši predstavnik zvrsti, ustvarjalci so v prihodnjh naslovih nadgradili marsikaj, a niso ujeli bitvenih zadev predhodnika, posledično se igrealci vračajo k tej igri in jo proglašajo za klasiko. Če bi danes taka igra prišla vn ne bi vzbujala nobenih komocij med igralno bazo, spremenila so se pričakovanja in navade igralcev, spremenili so se igralci sami.

 

Če se meni gabijo DLCji, so nekomu ki je v igralno sceno vstopu v zadnjih 5 letih nekaj samoumevnega. Igre zato vedno umeščam v obdobje v katerem so prišče ven. Morda bo v prihodnosti vse zastarelo ko bomo igrali preko drugačnih vmesnikov in bo kontroler VS miš debata le še slab spomin, vse za kar boš rabu ekran pa tako obupno zastarelo kot so danes tele igračke:

DLC so tak totalni cashgrab samo je tudi razlika med njimi pomojem mnenju.

Maš DLC v smislu kot pri igri Dead Cells. Stane 5 € res se totalno zlije že z  dobrim špilom in ti res ni težko dat taki mali dnar in podpret developerje, ki so tak al tak dali v špil že na tone free content updejtov.

 

maš pa DLCje kot so na primer Ubisoftovi. Zelo dragi DLCji. Ponavadi cut content v smislu, da se zasluži čimveč. Immortals Fenyx Rising season pass DLCji za jebenih 40e. Več kot je večina za špil dala.

 

uredilo bitje Tijuana
Povezava do prispevka
KE RIT reče pred 35 minutami:

Nikakor se ne strinjam. Deus Ex je ena mojih najljubših iger ever, samo grafično je zadeva povsem nazadovala. Art style ima definitivno neko fokusirano vizijo in se je dobro postaral, ampak sama grafična podoba pa je res slaba. Kocke namesto rok, raztegnjene teksture, prazni environmenti z res slabimi skyboxi, itd itd.

 

Mislim, da moraš bit res na polno indie artfag, da lahko neki takega označiš za sprejemljivo dandanes.

 

tbh se ko je Deus Ex bil nov mi je vedno bilo cudno zakaj so prostori v igri z opremljeni z enim kosom pohistva na 50m² in fuck off visokimi stropi, da bi lahko v sobo postavil manjso hiso :lol:

Povezava do prispevka

Ke_kit, tebi odgovorim ob priliki. Se ne strinjam, meni je Deus Ex res lep, pa sem samo medium-rare zapečen artfag

 

Me3do, ja saj v PAL regijah Chrono itak ni izšel, to je bila JPN/USA ekskluziva. Drugače danes poročam, kako je kaj naprej. Se pa igra res fino in hitro, predvsem pa ni težka, zaenkrat še nisem umrl (rešil prvi dungeon) 

 

Povezava do prispevka
darksaga reče pred 5 minutami:

Kateri emulator se pa priporoča za snes emulacijo. Malo gledam po netu, tisti, ki sem jih jaz nekoč uporabljal se bolj ali manj mrtvi že 14 let. :/

Vidim, da je kar nekaj novih stvari, pa nebi ravno probaval vseh...

RetroArch, ki je v bistvu cross-platform frontend, kamor naložiš SNES core. Sliši se nepotrebno kompliciranje, samo v bistvu si potegneš dol nek pack corov in imaš praktično vse emulatorje na enem mestu in lahko uporabljaš cross-settingse v smislu grafičnih izboljšav, piljenja robov, netplayja, raznih rewindingov in save stateov ... Skratka, če te mika emulacija, je RetroArch praktično must. Saj malo pogooglaj in poglej kak youtube tutorial, splača se investirat uno 1 uro in naštimat zadevo, kot se spodobi. Jaz sem si jo ene 2 leti nazaj naštimal (in realno mi je mogoče vzelo dve uri, ker sem si prav pedantno urejal graphic settingse) in še zdaj poganjam vse BP. Mislim da realno v svetu emulacije leta 2021 ne obstaja boljše reči kot je RetroArch :) 

Povezava do prispevka
Ćamir (izbrisani) reče pred 1 minuto:

RetroArch, ki je v bistvu cross-platform frontend, kamor naložiš SNES core. ... Jaz sem si jo ene 2 leti nazaj naštimal (in realno mi je mogoče vzelo dve uri, ker sem si prav pedantno urejal graphic settingse) in še zdaj poganjam vse BP. Mislim da realno v svetu emulacije leta 2021 ne obstaja boljše reči kot je RetroArch :)

Hmm, ta je tudi prvi na spisku. Bom se malo poglobil v tega pol. Hvala.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...