Skoči na vsebino

Trenutno igram [02/2021]


Priporočeni prispevki

Hades. Adrenalin šopa in kljub temu, da sem rekel, da po Cyberpunku zdej par mesecev ne bom nič igral, sem padu not. Roguelike mi nikol ni sedlo, tle me pa že samo zgodba vleče.

uredilo bitje Weraziel
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 27 minutami:

To je zato ker si začel z najboljšo igro ki je krepka nadgradnja predhodnikov v vsem. DKS je pač malo počasnejaša, bolj okorna in še ena stopnja je katastrofalno nedokončana z bednim šefom na koncu.

Ja, itak, sej mi je čisto jasno. BB gradi na ostalih souls igrah in je kulminacija žanra. Men je v bistvu ful čudno, da mi Sekiro ni bolj potegnil iz prve.

 

Majek reče pred 11 minutami:

LOL. Kak bi šele bili tvoji feelsi, če bi pred srečanjem in fajtanjem volkca preigral DLC območje.  Pol bi si ja šel žile rezat.  XD

Se mi je zdelo ime Artorias znano, ja. :D

 

bigboss82 reče pred 9 minutami:

jaz mislim da bi se KeKit moral potruditi in preigrat Sekiro

to telenovelo bi tukaj z veseljem prebiral

 

itak an koncu bi mu bla carska igra

Tak je plan.

uredilo bitje KE RIT
Povezava do prispevka

Jaz sem z DkS1 zdaj na koncu (dlc še morm). Dvomim, da bom v kratkem šel na dvojko, enostavno se mi ne da, pa tudi Nioh 2 bom kmalu šel konkretno skozi.

 

Lahko pa malo pokomentiram razmerje ds1 in ds3. Ne morem se odločit, katera mi je bila boljša. 

DS1 ima relativno ok bosse in kar nekaj totalnih bedarij, po drugi strani DS3 ima odlične in zahtevne.

Kar se grafike tiče, nimam kaj, DS1 je stara. Level design pri enki je neprimerljivo boljši, pa tudi drugačen.

Enka je strnjena, občutek imaš, da je vse na enem kupu in takoj za vogalom, medtem ko je trojka dosti bolj razširjena.

 

Torej sem nekje vmes, obe odlični igri. In nikoli ne bom razumel, kako in zakaj si želim kaj takega igrat, če mi živce požira :D

 

 

 

 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Ma zate in ke_rita je vsaj vse novo. Veš kak čuden občutek je meni igrat DS2 trenutno?  Igral sem vanillo na ps3, ampak DLCjev nisem, v Ps4 verziji špila pa so mnogi sovražniki zamenjani z drugimi  in postavljeni drugače. Takisto za iteme in orožja. Da ne omenjam da so nekatere poti,ki prej niso bile, zdaj začasno zaprte. Dodatni fajti enega minibossa in kdo vse kaj me še vse čaka.  Tako da se nonstop borim s spomini in moram zaradi  še toliko bolj previdno igrat.

uredilo bitje Majek
Povezava do prispevka

Najbolj banalni razlog? Ker ni Miyazaki bil šef, ampak samo svetovalec.  In špil ni DS1 part 2. Sploh ker ima DS1 nek čudn status nedotakljivosti med enimi. Kljub Demon Ruins, Lost izalith,...

Drugače pa vsak najde svojo hibo, ampak  2jka je zelo dober špil, čeprav  ima neke dizajnerske odločitve, ki te lahko bolj ali manj motijo. Pa naj bo to  v Worldbuildingu, same stopnje, lore, ...  (Ampak ko gledaš ocene je vanilla DS2 na metacritic celo najbolje ocenjen špil izmed vseh v seriji. :D )

 

Boš moral k sam preigrat in si svoje mnjene ustvarit. :P Je še vedno souls špil, ampak kot sem že napisal ni DS1 part 2.

 

Aja pa kr itak ne PVPjaš ne Coopaš ti lahko še povem, da je bila velika kritika na način kako so skušal omejit low level twinkiji, ki so morili novince v DS1.  Ustvarili so sistem s stopnjami glede nato koliko duš si pridobil v igri. Štejejo vse kar jih zaslužiš, ni važno če si jih  zgubil.  In to je veljalo tako za  coop kot invadanje, tako da nisi mogel coopat s kolegom, ki je bil v preveč oddaljeni stopnji.   Podrobneje imaš na wikijih kot je ta https://darksouls2.wiki.fextralife.com/Soul+Memory

 

 

uredilo bitje Majek
Povezava do prispevka

Edina večja neumnost DS2, ki še ni odpravljena je Soul Memory koncept. Sicer se z Agape ringom nekako omili, ampak boljši je koncept iz trojke, ko se gleda tvoj level in najvišji rang orožja. Čeprav folk bo vedno guljufal pri invejdih.

 

Moteče je nato tudi tisto, ko greš v hrib, z liftom gor, nakar prideš na neko lavo... ne samo da ni svet povezan kot v enki, ampak tudi vizuelno nima smisla ta prehod. Mene to ni preveč motilo.

 

Druga moteča stvar je to, da je to edina Souls igra, kjer i-frejme nimaš statične, ampak so odvisni od adaptability stata. Tako da @Majek če hočeš moj nasvet, rukni si build najprej tako, da dosežeš 97 ali 102 agility al kak so že tresholdi. Sicer sprva boš rollal pravilno, a boš dobival batine. Z visokim agility pa je kar izi vse mogoče dodgat/rollat.

 

Je pa DS2 daleč najdaljši in najbolj obsežen Souls Game, še posebej z DLCji. Bossov je malo morje.

 

Kar se pvpja tiče je za moje pojme to najboljša Soulsborne igra, imel si nešteto viable buildov, covenante s pvpjem/trollanjem (rat king, Bell invasioni ftw), duele s tryhardi. Ne bom nikoli pozabil, ko sem na legit način nagrindal na maks rank z onim zlobnim coventantom naprej od konjskega bossa. Rabil sem 500 več winsov kot porazov. Torej ne samo, da ti poraz nič ne prinese, celo zbije ti prejšnji win, tako da si rabil konkretno visok win ratio, da kam prilezeš. Glede na to, da so tam bili sami tryhardi z optimiziranimi buildi, sem na to še danes ponosen. 

 

Drugače pa je žal skupnost kar na pamet skozi kurcala DS2 in enkrat ko se te prime slab glas, ga folk kar ponavlja, čeprav večina morda špila niti ni igrala. Za moje pojme res dobra igra, v Scholar verziji absolutno vrhunska.

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 44 minutami:

Zakaj ljudje ne marajo dvojke? Ali pa vsaj ne hvalijo toliko kot enko in trojko?

 

Ker gre dejansko za Dark Souls 1.5. Ogromno stvari so reciklirali - najbolj v oči bodejo reciklirani bossi recimo. Pa stopnje so ful manj zanimive kot v DkS 1, manj je detajlirano, precej bolj "na kilometre" je šla igrica. Ful se še čuti vibe "starega" Froma, še pred Miyazakijem, ko so ga tudi na polno štancali z Kings Field in Armored Core serijo - sicer nisem igral omenjenih serij, ampak so bile baje zelo tko, kvantitativno naravnane :D  In dobiš pri DkS 2 isti filing; kot da bi en z buldožerjem porinil vse elemente iz Demos Souls / Dark Souls 1 in jih kr tko malo počez zmetal v nov naslov. 

 

Pač FUL se čuti odsotnost Miyazakija, ki je medtem delal Bloodborne. Pa sploh ne gre za kak fanboyizem. Ekipa brez njega enostavno nima takega fokusa in občutka kot ga ima z njem. Je pa špil še vedno ABSOLUTNO za prešpilat, še vedno se dobro igra, še vedno so to soulsi in pa predvsem weapon / build variety je of the hook. From je v sploh v slednjem elementu top tier tudi brez Miyazakija.

Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 22 minutami:

Edina večja neumnost DS2, ki še ni odpravljena je Soul Memory koncept. Sicer se z Agape ringom nekako omili, ampak boljši je koncept iz trojke, ko se gleda tvoj level in najvišji rang orožja. Čeprav folk bo vedno guljufal pri invejdih.

 

Moteče je nato tudi tisto, ko greš v hrib, z liftom gor, nakar prideš na neko lavo... ne samo da ni svet povezan kot v enki, ampak tudi vizuelno nima smisla ta prehod. Mene to ni preveč motilo.

 

Druga moteča stvar je to, da je to edina Souls igra, kjer i-frejme nimaš statične, ampak so odvisni od adaptability stata. Tako da @Majek če hočeš moj nasvet, rukni si build najprej tako, da dosežeš 97 ali 102 agility al kak so že tresholdi. Sicer sprva boš rollal pravilno, a boš dobival batine. Z visokim agility pa je kar izi vse mogoče dodgat/rollat.

 

Je pa DS2 daleč najdaljši in najbolj obsežen Souls Game, še posebej z DLCji. Bossov je malo morje.

 

Kar se pvpja tiče je za moje pojme to najboljša Soulsborne igra, imel si nešteto viable buildov, covenante s pvpjem/trollanjem (rat king, Bell invasioni ftw), duele s tryhardi. Ne bom nikoli pozabil, ko sem na legit način nagrindal na maks rank z onim zlobnim coventantom naprej od konjskega bossa. Rabil sem 500 več winsov kot porazov. Torej ne samo, da ti poraz nič ne prinese, celo zbije ti prejšnji win, tako da si rabil konkretno visok win ratio, da kam prilezeš. Glede na to, da so tam bili sami tryhardi z optimiziranimi buildi, sem na to še danes ponosen. 

 

Drugače pa je žal skupnost kar na pamet skozi kurcala DS2 in enkrat ko se te prime slab glas, ga folk kar ponavlja, čeprav večina morda špila niti ni igrala. Za moje pojme res dobra igra, v Scholar verziji absolutno vrhunska.

 

 

Se strinjam z vsem. Ampak zdej ko je online mrtev je pa to men krepko najslabša igra od vseh. Enostavno je ne morem končat. Že 2x v zadnjih letih sem prišel do manj ko polovice in me je minilo... Tud pretirano nerfanje magije v zadnjih zaplatah ni pomagalo pri tem. Sej je bila magija OP ampak si več al manj moral naokrog skakljat v cotah ter furat glasscannon build. V PVP je pa vsak mal bolj sposoben z lahkoto dodgal vse, tak da si moral kar fino baitat folk da je naredil napako in si ga skuru. 

Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 17 minutami:

ok ok razumem! PvP fore me ne zanimajo, mogoče se ga pa lotim po Niohu2. Rad bi zaključo to trilogijo in mel kaj za povedat, ko me bodoči otroci vprašajo, kaj sem v življenju dosegel!

 

 

Pol pa definitivno moraš preigrat. in še v Company of Champions covenant takoj se moraš včlanit.  Zakaj bi igral (pre)lahko igro, če lahko že kot noob doživiš NG+-like težavnost. :rofl:

Povezava do prispevka
bigboss82 reče pred 3 urami:

jaz mislim da bi se KeKit moral potruditi in preigrat Sekiro

to telenovelo bi tukaj z veseljem prebiral

 

itak an koncu bi mu bla carska igra

Meni osebno najljubša Fromsoftware igra. Preferiram BB in Sekiro napram DS. Sekiro je kar težka ker ima dokaj kompleksen combat ampak ko se navadiš in ga masteraš je mogoče celo najlažja v seriji.

Povezava do prispevka

mislim iz vidika napadov in tega. Dosti bolj action oriented. Pri DS je bolj gear oriented in is tega vidika valda 10x bolj deep kot sekiro, ker pač imaš različne napade z različnimi orožji. Morem Nioh odigrat, iskreno ne vem zakaj ga do sedaj še nisem. Sploh glede na to da sem fan samurajev.

Povezava do prispevka

Evo probal Control UE na PS5 in fucking ne morem več igrat na 30fps... čim kamero obrnem mi kar slabo rata lol... A res niso mogl dodat še performance RT preseta z ene 1080P? :(  Ker RT je res sweet ko je vse v steklu in podobnih svetlečih materijalih. 

Povezava do prispevka

Evo, sm probal Sekiro. Ubil tistega samuraja poleg treh volkov, ki po smrti res ne respawna, ampak mi ta sistem kjer za vsako smrt, ne le da te vrne na prejšnjo točko, ampak dejansko izgubiš XP tok zabedira, da raje ne igram. Sploh zato, ker igre igram večkrat pijan in kar tak nekak probavam to odpade.

Dejstvo, da morem bit skos zbran ob tej igri naredi zadevo no-go, ker se ponavadi zamislim o raznokateri drugi stvari med igranjem. Ni mi problem težka igra, problem mi je, da postaja težja bolj kot failam. To je pa nekaj kar mi izjemno ni všeč.

 

Torej, Sekiro je še slabši kot Dark Souls:D ALT+F4 and REFUND

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...