Lunco Objavljeno 2. februar 2021 Share Objavljeno 2. februar 2021 Bolana resource supply chain management igerca v stilu Factoria in Annota, sam da se v midgamu začneš širit v vesolje (DSP nima kombata). Cilj igre je, da narediš Dyson Sphere okoli sonca, nekakšen superračunalnik/elektrarno za tvojega AI overlorda (igraš mecha). Mech dobesedno poleti proti drugim planetom v osončju, da lahko tam začneš gradit novo bazo, oziroma začneš pridobivat surovine, ki jih ni najti na tvojem planetu. Igra simulira celo osončje, planeti in orbite majo različne osi in nagibe, kar npr. vpliva na pridobivanje sončne energije. Zadeva je sicer v early access, sam mi skoraj ni jasno zakaj. En tech na tech treeju manjka, vse ostalo zgleda, da deluje. Optimizacija je sick, zadeva kljub miljonu shita na ekranu teče lepo tudi na slabših konfiguracijah. Angleščina je malo lesena, ker so kitajski developerji, in se vidi, da niso veliko vlagali v lektorje (je pa hecno, da voice over že ma!). Dobesedno must buy in must play, če ste fani takih iger. Ene par fotk z Reddita: Planet za surovine s sončno elektrarno okoli ekvatorja (ponavadi najbolj učinkovito mesto, ti pa zjebe mal postavljanje). Okrogle stavbe so terminali za pošiljanje surovin na domači planet. Vizualno privlačna postavitev research labov na južnem polu planeta. V igri lahko gradiš transportne trake in nekatere stavbe tudi vertikalno. Tle se vidijo začetki Dyson Sphera okoli lokalnega sonca. Orbite, ki jih vidite na sliki, so jadra za pridobivanje energije, ki jo lahko uporabljate na svojih planetih. Včasih samo sedim in gledam rail gune kako streljajo jadra v orbito. Tok je cute :3 1 1 Navedek Povezava do prispevka
amnesia Objavljeno 3. februar 2021 Share Objavljeno 3. februar 2021 zelo zanimiva zadeva, po moje bom nabavil Dyson Sphere Program is made by five people in this tiny office fantje so inovativni Navedek Also, There's an earlier article wrote by the developer (Google Translate link The translation seems to be bad though, first few sentences were totally wrong) talking about how they utilize GPU instead of CPU, and Data-Oriented Programming instead of Object-Oriented Programing to make the game butter smooth. Apparently, the developer was using an EIGHT-YEAR-OLD CPU and GPU (CPU Xeon E3-1230 v2, equivalent to i7 3770, and GPU Nvidia GTX 660 Ti) as the test bench for optimizations! I highly suspect this is the gaming rig she built for herself about a year after graduating from university. @Galko je hotel proper kitajsko SP igro, to je to Navedek Povezava do prispevka
5Stringed Objavljeno 3. februar 2021 Share Objavljeno 3. februar 2021 (urejano) 40+ ur zabil noter ze, dans koncno zrihtal disk nazaj, da lahk normalno igram Spil je bolan. Zej sem sel razdirat starter base, da lahk zacetne komponente zacnem sestavljat v nekem normalnem ratiu, laboratory hub sem ze naredil, tehnologijo mam pa tut ze zadost dalec, da lahko grem na lava planet v orbiti okol zvezde po titanium, when time comes Basically sem naredil isto kot v Factoriotu - avtocesta komponent cez celo mapo, v tem primeru planet Carsko je, ker mors pazit na obliko planeta in svoje builde prilagajat vsake tolk, da se lepo usedejo na planet Ni pa najbolj fajn vsakic ko neki zajebes zacet znova, ker se igra pocasnej kot Factorio, predvsem se pozna manjko copy/paste funkcije za blueprinte, ampak tut to verjetno pride not. 5 ljudi dela na igri, kar je kr mindblowing Kitajci presenecajo Lunco reče pred 16 urami: Zadeva je sicer v early access, sam mi skoraj ni jasno zakaj Keybindingov se ne da spreminjat v tem trenutku. Pa solar sailing i.e letanje po vesolju je ful wonky speljano glih zarad tega, ker se ne da tipk nastavit. Dostkrat mi je ratalo slingshotat mimo planeta, nakar traja 96 let, da zmanjsas hitrost, se obrnes okol in probas znova, ce ti glih ne sfali bencina v mechu 3. februar 2021 uredilo bitje 4Stringed Navedek Povezava do prispevka
5Stringed Objavljeno 3. februar 2021 Share Objavljeno 3. februar 2021 To je bil zacetek gradnje busa cez planet, zej je razsirjen ze precej dlje Also, to da lahko conveyor belte gradis po luftu omogoca dostavo surovin dobesedno povsod po planetu in zavzame pol manj prostora kot v Factoriu, kjer si jih moral graditi drugega ob drugem Navedek Povezava do prispevka
LeBron Objavljeno 3. februar 2021 Share Objavljeno 3. februar 2021 Po naslovu sem mislil, da je neka simulacija razvijalcev sesalcev, pa vidim, da je proper strategija. Lajkam. Navedek Povezava do prispevka
5Stringed Objavljeno 3. februar 2021 Share Objavljeno 3. februar 2021 (urejano) Avtomatiziran "shopping mall" z MK2 conveyor beltsi in sorterji, mece jih v zgornji dve kišti tam na sredini. Falita se avtomatizaciji wind turbineov in telegraf stang tam nekje zgoraj, pa sem set za mid/late game Irona mi bo na obstojecem depositu vsak cajt sfalilo, sploh si ne upam pogledat, kolk ga je se ostalo Moram novega poiskat, tam naredit se en smelting spot, pa ga pol prstekat na obstojec highway, no biggie Copper je vredn glih en drek na zacetku. Mi pa gre ful na zivce to, da se magneti delajo direktno iz iron ore-a namest iz iron ingota, sam okej, se da prezivet Pol ko enkrat zacnes sirit obstojeco tovarno se ne mors vec odklopit stran. Dobesedno limitless moznosti je za izgradnjo novih, al pa upgrade tastarih tovarn. En nasvet, ki sem ga cist prepozno spoznal - delajte wind turbine vsepovsod kjer jih lahko, poleg dedicated spota za elektrarno na zacetku, ker matrix labsi zahtevajo ogromno stroma in vsak kilovat pride prav 3. februar 2021 uredilo bitje 4Stringed Navedek Povezava do prispevka
Kočevc Objavljeno 3. februar 2021 Share Objavljeno 3. februar 2021 Kdaj bo za ps5 Navedek Povezava do prispevka
Paljo Objavljeno 3. februar 2021 Share Objavljeno 3. februar 2021 Ne bo. Navedek Povezava do prispevka
Kočevc Objavljeno 3. februar 2021 Share Objavljeno 3. februar 2021 Kako ves Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 3. februar 2021 Share Objavljeno 3. februar 2021 Dej Kočevc smiri s temi IQ 60 posti no fak 1 Navedek Povezava do prispevka
5Stringed Objavljeno 3. februar 2021 Share Objavljeno 3. februar 2021 Cel popoldan gruntal, kako cimboljs plac izkoristit na polu, naposled skup spacal tale contraption, ki sicer deluje, sam se vedno ne optimalno. Red jello mi dela prepocasi, nekje se zatika Bi se proboval, a sem za tole ponucal vseh 37 laboratorijev, ki se mi jih kratkomalo ne ljubi vec pacat skupi na roke (jebise glass) in cakat v nedogled ATM Navedek Povezava do prispevka
Lunco Objavljeno 5. februar 2021 Avtor Share Objavljeno 5. februar 2021 (urejano) @4Stringed si si pa vzel čas. Jst mam 25 ur pa že streljam ogrodje za Dyson Sphere. Ne splača se avtomatizirat nič kar ni direktno vpeto v research production. Razni belti, sorterji, tovarne, elektrarne. To sam na roke vse. Sam nastavi delanje vseh komponent, ko jih odkleneš, da se ti mal nabere zaloge, da je pol craftanje na roke zadosti hitro. Za midgame je najboljša elektrarna sončna okoli polov ali ekvatorja (mal odvisno od rotacije planeta seveda). Vetrne vzamejo preveč mesta. Predlagam, da jih razdreš, ko greš po titanij in jih neseš s sabo in tam uporabljaš, ker tam ne rabiš prostora skoraj nič. Samo neki mal za osnovno predelavo. Mene ful moti, da vmes preskoči build grid. Na začetku sem mislil, da so to nekaj ful carskega pogruntali. Sam pol sm pa začel gradit na polih in ni blo ne. 5. februar 2021 uredilo bitje Lunco Navedek Povezava do prispevka
5Stringed Objavljeno 5. februar 2021 Share Objavljeno 5. februar 2021 (urejano) Ponavadi mam logisticne komponente avtomatizirane, se pravi belte pa sorterje, po moznosti pa bom pol poznej naredil avtomatizacijo chem plantov/labsov/solar panelov/karkoli bom ze nucal v bulku, ce grem kej novega sestavlat Tut v Factoriu sem si cajt vzel pa zavtomatiziral vecino stvari, men je glih to car teh iger, se mi ne mudi nikamor. Rajs od zacetka razmisljam, kak bo cel factory zgledal, sprobujem stvari, delam po svoje, farmam komponente za mid/late game build in nasploh chillam zraven. Najleps je videt, ko ti nek random contraption tovarn uspe, vceri mi je recimo uspelo X-ray cracking usposobit, pa grafit pol priklopit na onga, ki gre na pol proti labsom, hydrogen pa se razmisljam, kam bom z njim, ker ga je ko dreka. Verjetno ga bo neki slo za strom S titaniumom mam to sceno, da je v trenutnem star systemu samo na lava planetu v neposredni blizini parent stara, ergo wind energy ratio je bolj Bugarska skupstina tam. Solar convertion ratio je pa cca 130%, vceri sem se pol naredu mining station na njem za silikon pa titanium, zej pa potujem med home baseom pa tem planetom, dokler ne odklenem one gigantske postaje za planetary drone pa na roke nafarmam dost yellow jellota Za strom mam pa itak v planu izkljucno renewable source uporabljat, se pravi ring okol ekvatorja + wind turbinesi. Dans sem mislu it nardit tovarno foundationa, pa mi je en drug spil cist pozrl cel vecer, mogoc jutri 5. februar 2021 uredilo bitje 4Stringed Navedek Povezava do prispevka
Lunco Objavljeno 6. februar 2021 Avtor Share Objavljeno 6. februar 2021 Sej valda, vsak igra kot mu sede. Sam nikoli se mi ni zdelo vredno avtomatizirat beltov, ker je crafting čas v inventoryu tok hiter. Pa tko se mi zdi, da je meat of the game, ko začneš mal furat po vesolju pa to, drugače je precej podoben Factoriu ta early game. Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.