Skoči na vsebino

[multi] Monster Hunter franšiza


Priporočeni prispevki

Gatsu reče pred 39 minutami:

@fricČe maš PS+ je igra itak zastonj tak da naloži in uživaj v top 5 igri generacije @60fps

Tako nekako sem naletel na špil.:lol:

Včeraj je padel great Jagras. Vzel sem sicer katano sam nekako nerodna in počasna. Moram najti nekaj hitrejšega bolj okretnega. Če to sploh obstaja v špilu.:D

Povezava do prispevka

No, jaz sem na začetku imel insect glaive, ceprav se sliši zelo fino fajn seksi, je precej zahtevno tudi. Dual blades sem tudi probaval, problem je reach, ker leteče pizdarije boš težko ujel.

Switchaxe je carsko orožje. 

 

Kar pa jaz uporabljam daleč najdlje je longsword. Zelo praktično, ni pretirano zahtevno, vsaj ne na začetku. Kasneje je ogromen poudarek na pravilni uporabi vseh skillov za največji damage output, če boš samo z osnovnimi udarci napadal, ne boš kaj velik naredil.

 

Itak imaš training room, idi tja, sprobaj malo kar ti paše pa se fokusiraj na eno orožje. Bo dovolj časa za ostala. 

Lootaj vse, lovi monsterje, več stvari dobiš če jih uloviš, brez pobijanja torej, razen če misija to zahteva. Pol pa se špilaj z armorji in orožjem. 

 

To je to :D

 

 

Povezava do prispevka

Monster Hunter Rise Is Coming to PC in 2022

Navedek

“We received a lot of requests for a PC version of Monster Hunter Rise, particularly from overseas players, and so we have decided to develop a version for PC, which we aim to release in early 2022,” said Tsujimoto. “This is still under development, so I’d like to share more detailed information when the time is right.”

 

Povezava do prispevka

Najvec uporabljam Longsword, takoj za tem Gunlance. Od vseh spilov serije, ki sem jih dal cez, je po mojem najbolj dostopen zacetniku MHW. Tu so razvijalci vgradili ogromno izboljsav, ki znatno zmanjsajo grind. Meni osebno je bilo vedno sitno farmat razne ingrediente za consumable, craftanje on the fly, markiranje monsterja kar naprej... Osnovna mehanika orozij in nabor premikov klasicnih monsterjev je vecinoma enak in se domace pocutim v igrah ze od PSP verzij. Kar se tice kontrol na posameznih sistemih bi jih pa razvrstil takole PSP < 3DS < polnokrvna drkalica (xbox kontroler, playstation kontroler, shield kontroler...). Miska in tipkovnica kombo mi je tudi dokaj slaba kombinacija.

 

P.S.: Superman dive > all :D

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...

Embargo za early reviewje MH Rise je liftan. Čeprav si težko zamislim, da bi mi early reviewji kaj dosti pomenili v taki igri kot je MH. Tistim, ki je franšiza všeč ga bodo igrali ne glede na revjuje.

 

https://www.eurogamer.net/articles/2021-03-23-monster-hunter-rise-review-the-switchs-best-game-since-breath-of-the-wild

 

https://themakoreactor.com/reviews/monster-hunter-rise-review-switch/23619/

 

 

 

 

 

 

 

26.3. je uradni izid. Jaz bom igral :D

Povezava do prispevka
bitsurugi reče pred 5 urami:

Na PS5 ne bo prišla (vsaj tako močno kaže). PC pa bo šele čez eno leto. 

 

V bistvu me je presenetil DF review, sem pričakoval, da bo reč slabše tekla na Switchu.

Mene je tudi presenetilo koko dobro laufa... mogoče si celo premislim in nabavim takoj .:O  In pol še enkrat na pcju 2022.

Povezava do prispevka

Vceraj sem koncno nasel cas, da malo dlje igram, madona moram pohvalit kako zadeva lepo laufa na nekem zakotnem Switchu :ododava:

V bistvu imas instant load time, misije loadajo hitreje kot MHW na ps5 (!!). Kodo so v tem segmentu odlicno izboljsali.

Tako da s tega vidika sem zelo vesel, da ni treba cakat PC verzije za dobro igralno izkusnjo.

 

Pa ze tier1 monsterji so dosti boljsi kot v World.


Vertikalno raziskovanje in mape so naslednja mocna tocka igre, res najdem vedno kaj novega, skrivnih kotickov je nemalo.

 

 

 

Povezava do prispevka
Chenier reče pred 4 urami:

Bitsu, daj kako primerjavo z Worldom. Sem igral samo MHW doslej v seriji in si ne predstavljam, kako bo prehod na bolj linearno (?) zasnovo "zaprtih stopenj"? 

 

Če si igral World, ti bo Rise kot drugi dom. Dejansko so prenesli vse notri, s to izjemo, da si sedaj bolj mobilen, zaradi wirebugov in svet gre bolj v vertikalo. Roko na srce so mape v Worldu bolj linerne kot tukaj, tukaj je raziskovanje dosti bolj zanimivo. Je pa iskanje monsterjev poenostavljeno oz. ga ni, pač spawnaš notri in vidiš točno kje so na mapi. K sreči imaš psa, ki pohitri premike iz cone v cono.

 

Kar se loadingov tiče je vse ZNATNO hitreje (tukaj se vidi, da je bil World bolj kilav, kar se tega tiče, saj je na base konzolah loadal po minuto, tukaj je par sekund), sicer pa za sam izgled ti bo kak video bolj pomagal. Je pa to Switch igra, tako da teksture so kar so.

 

Ni nobenih opaznih frejm dropov, teče na stabilnih 30, resda sem igral le solo. Lahko potrdim pohvale od Digital Foundrija glede performanca. 

 

Monster roster je za base game verzijo boljši od Worlda, mislim, da smo že na blizu 40 monsterjev, pri čemer večina Elder Dragonov še pride kot DLC.

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...

A kdo poleg mene tole igra?

 

Jaz sem pred par dnevi končal in moram reči, da sem zadovoljen z igro. Trenutno sem na 100 ur, pa nisem niti začel farmat za prav. 

 

Največjo pohvalo moram dat Switch portu in performancu, ki je za fucking Switch AAA kvaliteta. Loada takoj, teče konstantno, ni nobenih (opaznih/večjih) frame dropov, kak padec frejma ali dva bi Digital Foundry ziher izvohal, ampak v normalnem igranju tega nisem čutil, medtem, ko npr. v Zeldi, ko si šel v mesto so frejmi že laiku opazno padli.

 

Zlasti me čudi, da igra teče dobro v 4player Rampage mode: tam imaš nebroj efektov, 5-6 monsterjev na kupu, 4 igralce in njihive mačke/pse, efektov, da dobiš epilepsijo... frejmi pa konstantni :avadodo:. Res neverjetno za obični Switch. Glavni plus pa so nalagalni časi, ki so hitrejši kot na PS5 v MHW: par sekund za vse kveste, v townu se cone instantno loadajo. Tako da roko na srce dejansko ne vidim bistvenega plusa, da bi čakal 1 leto za PC port. Eno leto je res ogromno, ajde par mescev bi še razumel. Tako da do trenutka, ko bodo igre na istem nivoju kar se izdanih monsterjev tiče, Switch port močno priporočam, če bodo kdaj izenačeni po izidu, pa bo boljša izkušnja seveda na PCju, ampak to velja za vse konzole napram PCju, v vseh primerih.

 

Kar se same igre tiče pa tako: 

nekomu, ki ni igral nobenega Monster Hunterja ever, močno priporočam MHW za začetek. Rise je v mnogih pogledih nekako oguljen World. Imaš manj monsterjev - čeprav to drži le če gledamo World skupaj z dodatkom, ampak danes kot danes Rise je še nepopoln. Nima pravega konca (je očiten cliffhanger ko ubiješ final bossa) - ta pride šele aprila/maja z drugim DLCjem. Zlasti pa je sam end game precej slabše zastavljen kot v Worldu (spet: v tem trenutku). Meni osebno manjkajo investigationi, fiksne misije mi niso tolko zabavne kot RNG monsterjev/map/faintov. Je pa Rise precej bližje starim MH: koncept Village (solo easy mode) in Hub (high rank ter MP), neskončen farm talismanov, kraftanje decorationov ipd.

 

Rise tako močno priporočam vsem, ki so World končali, bodisi le vanillo bodisi tudi Iceborne. Tisti, ki so Iceborne končali jim bo 90% igre dokaj lahko, ker endgame v Iceborne je brutalen proti vanilla igri. Tistim, ki je bil Iceborne pretežek in so obupali pa bo Rise ravno prav za približno enako težavnost kot Vanilla World.

 

Novi monsterji so prav vsi zelo dobro designirani, zlasti pohvalen je Magnamalo ter final boss fight. Final boss je po moje eden boljših designov končnih bosov v franšizi, neskončno boljši kot razni Zora/Xeno ter Shara iz Worlda. Non stop akcija, od tebe terja hitro/pametno reagiranje in pozicijo. Ni pa težek, da ne bo pomote. Tudi sicer vsi novi prišleki in stari znanci so dobro vpeljani. Aja, ene par monsterjev iz Worlda je bilo konkretno buffanih, recimo Tobi, Narga, Zinogre in Juratodus. Ene par je praktično identičnih (Rathian, Diablos, Anja). Rathalos ima ene par novih trikov. Rajang pa mi je v Rise konkretno lažji kot v Iceborne.

 

Drugače pa do konca aprila, ko pride prvi velik DLC ni kaj dosti za delat, tako da noben ne zamuja nič, lahko igra super počasi in uživaš v svojem tempu. 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...