Skoči na vsebino

NASCAR


Chris

Priporočeni prispevki

A kdo še spremlja NASCAR pri nas? Jaz osebno sem začel spremljati podrobneje letos in sem postal velik fan. Predvsem Xfinity series ki pade na sobote je zelo zanimiv, saj je pol krajši od Cup series, Truck series pa ne gledam, saj toliko časa pa na voljo žal nimam, ampak je baje tudi tisto fun. 
Ta vikend je bila Atalanta in je bilo kar zanimivo v obeh serijah, ki sem jih gledal.


V Xfinity sta se po koncu dirke Gregson in Hemric stepla zaradi trka v boksu med dirko, bil je en zanimiv crash zaradi trave, pa skoraj bi se zgodila nesreča s smrtnim izidom na pit roadu. Za zmago pa je bilo napeto do konca, kjer je Truex Jr. vodil 3/4 dirke, nato pa ga je v zadnjem Stage-u prehitel Allgier, in zadržal prednost do konca.


V Cup series pa je bilo včeraj malce bolj mirno, brez večjih crashov le na začetku sta odstopila Kurt Busch in Chase Elliot. Larson je vodil celo dirko, Blaney pa drugi za njim a večino dirke počasnejši, v zadnjih krogih pa je začel zelo pridobivat in ga cca. 10 krogov pred koncev prehitel za zmago, pri tem pa mu je pomagal precej Logano, ki je bil skoraj krog zadaj in je upočasnjeval Larsona, ko je pa Blaney prevzel vodstvo se mu pa je umaknil. (Logano in Blaney vozita oba za Penske). 

 

Povezava do prispevka

Najboljša dirka ki sem jih gledal do sedaj pa mi je bila hands down Roval 2020 Xfinity series k se je ulil dež in je bila drsalica v borderline nevoznih razmerah (aja od lani dalje nascar na dirkah, ki niso ovali fura tudi ko je dež).

 

Naslednji vikend pa je Bristol, kjer bodo prvič po 1970, Cup series dirkali po zemlji (dirt). Zna bit zelo zanimivo in smešno. 

Povezava do prispevka

Nikoli nisem gledal Nascarja, ker me ni kaj prida zanimal, sem pa nekaj dni nazaj totalno požrl tale dokumentarec, predvsem zaradi res izjemnega podajanja vsebine. Isto velja za ostale dokumentarce iz te serije. Gre za 6 tematsko povsem različnih dokumentarcev, ki pa so podani izjemno gledljivo. EmpLemon je legenda.

 

 

uredilo bitje Suzi Difuzi
Povezava do prispevka
Suzi Difuzi reče Dne, 22. 3. 2021 at 16:08:

Nikoli nisem gledal Nascarja, ker me ni kaj prida zanimal, sem pa nekaj dni nazaj totalno požrl tale dokumentarec, predvsem zaradi res izjemnega podajanja vsebine. Isto velja za ostale dokumentarce iz te serije. Gre za 6 tematsko povsem različnih dokumentarcev, ki pa so podani izjemno gledljivo. EmpLemon je legenda.

 

 

Sem si včeraj končno vzel čas in pogledal dokumentarec. kapo dol, kvalitetno narejen. Earnhardt mi je vedno bil fascinanten lik, ki je ubistvu ves čas bil proti HANS napravi, češ, da se bo zaradi nošenja le-te, ponesreči obesil v dirkalniku. Karma zna bit kruta, saj je pa bil vzrok njegove smrti hujši zlom lobanje zaradi sile trka, ki bi bil lahko preprečen prav s HANS napravo.
Zanimivo mi je tudi, da so na začetku njegove kariere ljudje navijali zanj, in če je koga zbil iz dirke, je bil za to spoštovan in občudovan, proti koncu kariere pa so ga za taka dejanja ljudje začeli vse bolj sovražit. 
Ta kulturna razlika med F1 in NASCAR mi nikoli ne bo šla v glavo. V F1 talajo kazni za vsako drobnarijo (glej vettel kanada 2019), v NASCARju pa tudi za namerna maščevanja ne sankcionirajo.

Povezava do prispevka

@Chris: v prvi vrsti zaradi razlike med "open wheel" dirkanjem in dirkanjem z bolidi, ki so zgrajeni kot tank. Odprta kolesa, dirkanje na drikališču, ki ni oval (se pravi imaš mestoma tudi prave kote) in velike hitrosti so kombinacija, ki naravnost kliče po obisku Matilde vsak dirkaški vikend. Tudi v NASCAR-ju so morali zategniti ročno, kar je razloženo v dokumentarcu, ko so pričeli bolidi dosegati prevelike hitrosti, kjer so postali ti namerni trki prenevarni, ko so bolidi že tak sami od sebe radi poleteli. Tudi DNK dirkanja je povsem drugačen: NASCAR se je razvil iz "dirt racinga", dobesedno in preneseno: peščena podlaga in grobo dirkanje. F1 na drugi strani časti preciznost in po res brutalnih 60-ih, so recimo posamezniki kot Jackie Stewart in Charlie Whiting začeli poudarjati pomen varnosti, kar je pripeljalo tudi do sankcioniranja grobega in nešportnega dirkanja. Tretji faktor je seveda cena. Posamezni bolid F1 stane krepko čez 10 miljonov, če bi na vsaki dirki razbil karbon na prafaktorje, bi morala FIA postaviti budget cap nekje na okoli 500 miljonov.

Povezava do prispevka
Kosinus reče pred 22 urami:

Priporočam ogled dokumentarca South Park S14E08 Poor and Stupid.

že ogledano :)

 

Suzi Difuzi reče pred 14 urami:

@Chris: v prvi vrsti zaradi razlike med "open wheel" dirkanjem in dirkanjem z bolidi, ki so zgrajeni kot tank. Odprta kolesa, dirkanje na drikališču, ki ni oval (se pravi imaš mestoma tudi prave kote) in velike hitrosti so kombinacija, ki naravnost kliče po obisku Matilde vsak dirkaški vikend. Tudi v NASCAR-ju so morali zategniti ročno, kar je razloženo v dokumentarcu, ko so pričeli bolidi dosegati prevelike hitrosti, kjer so postali ti namerni trki prenevarni, ko so bolidi že tak sami od sebe radi poleteli. Tudi DNK dirkanja je povsem drugačen: NASCAR se je razvil iz "dirt racinga", dobesedno in preneseno: peščena podlaga in grobo dirkanje. F1 na drugi strani časti preciznost in po res brutalnih 60-ih, so recimo posamezniki kot Jackie Stewart in Charlie Whiting začeli poudarjati pomen varnosti, kar je pripeljalo tudi do sankcioniranja grobega in nešportnega dirkanja. Tretji faktor je seveda cena. Posamezni bolid F1 stane krepko čez 10 miljonov, če bi na vsaki dirki razbil karbon na prafaktorje, bi morala FIA postaviti budget cap nekje na okoli 500 miljonov.

to že, ampak še vedno neko namerno zbijanje, ko si nekaj krogov down ni ok..

Povezava do prispevka
  • 1 mesec kasneje...
Kosinus reče pred 8 urami:

Bowman je pri proslavljanju dobesedno zažgal gumo. :lol:

 

 

Tip lagano dajal intervju poleg avta, noben varnostnik pa da bi prišel zraven in ugasnil gorečo gumo lol. v ameriki imajo prioritete sorted hahah. Viewership comes first :mafija:

GG hendrick motorsports, zasedli prva 4 mesta :worship:
Larsonu prav ne gre..tip vedno drugi prihaja na cilj, tudi če vodi 3/4 dirke.  :confused:
 

Povezava do prispevka
Denis reče pred 6 urami:

Včeraj sem poslušal intervju enega dirkača (se ne spomnem imena) in je reku, da se na ravnini ni videlo nič in da si samo tiščal gas dol in upal da je pred tabo vse ok. Ni blo ne.

Ja, predvsem proti koncu dirke je spet začelo zelo deževat, in je nastalo poleg slabe vidljivosti tudi ful aquaplaninga. Mi je pa ful smešno, da na ovalih dajo caution ven že za kake manjše kontakte itd, na road courses pa tudi če spinajo in gre nasproti množica dirkalnikov čakajo če bo crash, da dajo ven caution.

Povezava do prispevka
Chris reče pred 3 urami:

Mi je pa ful smešno, da na ovalih dajo caution ven že za kake manjše kontakte itd, na road courses pa tudi če spinajo in gre nasproti množica dirkalnikov čakajo če bo crash, da dajo ven caution.

 

Ja, to je res absurd.

Povezava do prispevka
  • 4 tedne kasneje...
  • 1 leto kasneje...

Gibbs prvak v Xfinity, komaj čakam da ga naslednje leto parkrat nabijeta brata Bush v zid. 
V Cup series pa je na koncu postal prvak Logano, kar je imo dokaj "meh". Majstr je postal dokaj boring dirkač v zadnjih letih (za razliko od obdobja sredi 2010ih ko je veljal za največjega antagonista športa). Tako dace potegnemo črto je bila letos sezona precej dolgočasna napram kar so pravili da bodo naredili novi avti. 
 

Povezava do prispevka
  • 3 mesece kasneje...

Včeraj pozno zvečer se je zares začela sezona NASCAR 2023 (clasha v LA ne smatram kot dirko, saj je imo bolj eksibicija). Daytona tudi tokrat ni razočarala (2x Big One), zmagal pa je po mojem mnenju en slabših voznikov v karavani Ricky Stenhouse Jr aka. "Wrecky Spinhouse". Daytona pač, vsakdo lahko zmaga po sreči. Omembe vredno je 3. mesto Cristopherja Bella, ki zna bit resen contender za točkovno prvenstvo letos, 6. mesto AJ Allmendingerja, ki se po nekaj dobrih sezonah v Xfinitijy letos vrača v Cup Series na prav način, in 11. mesto Travisa Pastrane, ki je prišel dirkat le Daytono kot one-off event. 

 

Povezava do prispevka

Čuden konec tedna v Kaliforniji, kjer je na dirkališču Auto Club tudi snežilo. Dirka nič posebnega, en big one, zmagal pa je nepričakovano Kyle Busch. Nepričakovano zato, ker je letos menjal team ownerja, saj ga je gibbs kicknil iz ekipe, tako je pristal pri RCR, zato mu noben ni dajal niti možnosti za udeležbo v playoffih. Svaka čast :worship:

 

Povezava do prispevka

Las vegas je bil včeraj dokaj dolgočasen (predvidljivo). Byron imel cel vikend vidno najboljši setup, sweepal vse stage in zmago. Tako imamo prvega resnega contenderja za prvenstvo, ki si je že zagotovil mesto v playoffih. Bolj zanimivo je bilo dogajanje izven dirkališča ta teden, saj je Chase Eliott v trku na snežnih saneh utrpel poškodbo noge, in zato ni dirkal. 

 

Povezava do prispevka

Phoenix je meni osebno poleg pocono, najboljši oval. Ponuja ogromno linij in restarti so vedno zanimivi, zaradi t.i. "horse shoe". Tokrat je bila dirka povprečna. Celo dirko sta Larson in Byron dominirala, na koncu je pa zaradi odličnega pitstopa po koncu stage2 in dober hitrosti v stage3 najbolje kazalo veteranu Harvicku, vendar je v zadnem krogu Burtojn povzročil caution, Harvick je šel v bokse, medtem ko so ostali ostali zunaj (nevem ali je imel premalo goriva ali kaj). Zmagal je tako spet Byron, ki ima sedaj že dve zmagi, in tako povečuje prednost v kontekstu regular season. 

 

 

Povezava do prispevka

Včeraj je NASCAR obiskal COTO. Dirka je bila kar zanimiva, veliko kontaktov, v dirki pa so nastopili tudi Jenson Button, Kimi Raikonen in Jordan Taylor. Najbolje od teh se je uvrstil Jenson Button, na 18 mesto, ampak noben ni bil tekom dirke na omembe vrednih mestih (Taylor se je kvalificiral znotraj top 10). Dirko je zmagal Tyler Reddick, in si tako zagotovil sedež v playoffih. Ta voznik sodi v širši krog potencialnih zmagovalcev prvenstva. 

 

 

Povezava do prispevka

Richmond je star "short track", kar pomeni veliko kontaktov in dvobojev. Tudi tokrat ni razočaral. Ni bilo večjih crashov, zmagal pa je Kyle Larson. Larson je tretji resnejši kandidat za zmago prvenstva s vstopnico v playoffs. Naslednji vikend je "Bristol Dirt Race" :D.

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...