Skoči na vsebino

Formula 1 S2020E2


OBELIX

Priporočeni prispevki

Lewis je res neverjeten, kako se ne zlomi pod pritiskom, kako ne dela napak, kakšen pace ima... Model je danes s 45 krogov starimi hard gumami v zadnjem krogu, potem ko je Max že odpeljal naprej, še 1x zapeljal vštric. Fak. Škoda ker se tok vn meče z raznimi majicami in mavričnimi čeladami.

 

Res pa je, da je vse skupaj s strani Fie ena impro-liga. Enkrat je tako, drugič je drugače. Pa ne mislim danes, ampak celo sezono. Mogoče je pa samo vseh pravil preveč.

uredilo bitje ayrton79
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
ayrton79 reče pred 9 minutami:

Lewis je res neverjeten, kako se ne zlomi pod pritiskom, kako ne dela napak, kakšen pace ima... Model je danes s 45 krogov starimi hard gumami v zadnjem krogu, potem ko je Max že odpeljal naprej, še 1x zapeljal vštric. Fak. Škoda ker se tok vn meče z raznimi majicami in mavričnimi čeladami.

 

Res pa je, da je vse skupaj s strani Fie ena impro-liga. Enkrat je tako, drugič je drugače. Pa ne mislim danes, ampak celo sezono. Mogoče je pa samo vseh pravil preveč.

 

Oh wow...Dejansko je folk ki ga to moti :D

Povezava do prispevka

kva hamle fani seethajo po internetu

torej mamo nesreco malo pred koncem dirke. nesreca je za safety car. seveda je to voda na mlin red bulla.

 

normalno bi bilo, da se vsi avti unlapajo. max je takoj za hamletom in ga prehiti ter zmaga dirko.

 

zdaj so se unlapali samo avti med hamletom in maxom. max je bil takoj za hamletom tako kot bi bil, ce bi se vsi unlapali. ga je prehitel in zmagal dirko. torej kako je karkoli v tej situaciji razlicno od situacije kjer se unlapajo vsi?

 

zdaj okej, blo je malo cajta in ce bi se vsi unlapali bi zakljucili dirko  pod safetom. ampak zakaj ni blo komande ze prej da se naj unlapajo? kaj ce bi se nesreca zgodila 3 kroge prej? a bi massi moral zavlacevati safety car se dodatne 3 kroge "da bi bilo fer" in bi hamle zmagal pod safetom? ne razumem tele logike kako bi bilo bolj fer zakljucit pod safetom. ko je safety pac eni profitirajo drugi pa ne. nesreca se je zgodila in vsi vemo kaksen efekt ima safety car. to da se ni sledilo protokolom je samo last straw kako dobi hamle win. zadeve so se zgodile kot so se in zgleda je edino kar bi bilo bolj "fer" je to da hamle zmaga. to je logika, ki jo prikazujejo hamle navijaci lol.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Nobenega ne moti, da je Max prvak, nobenega ne moti, da pri vsakem SC en profitira in en izgubi,


Vse pa moti, da imaš pravilo, ki je znano in se ga upošteva leta in leta, potem imaš pa bedaka, ki zaradi senzacionalnosti unlapa samo določene in odloča dirko in zmagovalca prvenstva.


Če bi se upoštevalo pravilo, ki se ga je ves čas upoštevalo, bi sedaj bil Hamilton prvak, ker bi morala biti dirka končana pod SC!

 

ps: Pa to ne pomeni, da si ga Max letos ni zaslužil ali, da je česar koli kriv on, ali Red Bull!

 

ps: Pa letos ni edinič, da je Masi dal dirko preko SC Maxu, spomni se Spaja, kjer dirke sploh ne bi smelo biti, ker tistih par krogov za SC je bila čista farsa in posmeh F1!

  • Račka +1 9
Povezava do prispevka
dio1ds reče pred 6 minutami:

Če bi se upoštevalo pravilo, ki se ga je ves čas upoštevalo, bi sedaj bil Hamilton prvak, ker bi morala biti dirka končana pod SC!

 

 

Ne bi bil, ker se dirka sploh ne bi smela končat pod SC, ker bi mogl začet z unlapanjem že vsaj dva kroga prej.

Ampak tako je, ko je race direktor Avstralski ekvivalent Boruta Pahorja.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

to si si zdaj ti izmislil, da bi se dirka morala koncati pod SC. kot sem rekel, kaj ce bi bla nesreca 3 kroge prej? a bi massi moral zavalcevat, da se konca pod SC, da bi hamle zmagal?

 

kako je lahko v eno smer (puscanje SCja dlje casa) okej, v drugo (krajsanje SC inlap procedure) pa ni okej?

 

ce poslusas alonsotov onboard lepo pove, da bi morala komanda za unlapping pasti ze pred dvema krogoma.

 

https://streamable.com/i3qgg0

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Prej ni spustil lapped cars, ker je na pisti bilo se osebje. Sej je tudi sporocilo prislo da lapped cars ne bodo spuceni. Potem pa cez pol kroga, da bo spuscenih samo 5 avtov med VER in HAM. In to je sporno, ker pise v pravilih da se mora sporocilo poslati vsem lappanim avtom. V nadaljne pa pise tudi, da se avto umakne v naslednjem krogu, ko ze vsi lapped avti prehitijo SC in leaderja. Tukaj se je pa zgodilo da je le 5 avtov dobilo sporocilo in se SC se je umaknil isti krog.

uredilo bitje RUBUZ
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Če pogledamo prejšnjo dirko so tudi manipulirali s SC in potem RF....nato pa še VSC, ki je trajal in trajal in trajal. Danes pa se na koncu niti ne gre toliko o zavlačevanju faze SC ampak o tem, da se FIA ni držala enega osnovnega pravila glede SC-ja in to je, da da zeleno luč vsem zaostalim za krog, da prehitijo in po tistem, ko zadnji prehiti prvega gre SC iz steze ter se nadaljuje dirka. 

 

Bi pa sigurno končali danes dirko, če bi bila situacija obrnjena in bil RB prvi in Mercedes drugi....

Drugače je bila sezona zanimiva saj je Red Bull res uspel narediti vrhunski avto, ki je dal precej vetra in tudi potrebnega zagona Mercedesu, da se je v drugi polovici sezone prebudil. Maxova hitrost je bila izjemna. Žal na danes videno brez vložka FIA Max ne bi bil prvak.

 

Zakaj točno Mercedes ni šel pod VSC v boks vedo oni ampak glede na vso situacijo in težavnost pri prehitevanju Maxa, ki je že v prvem krogu pokazal, da ne bo pustil, da Lewis pride mimo očitno niso hoteli nič tvegati in postavljati Lewisa v tak položaj. Konec koncev so imeli 5 krogov pred koncem 10s prednosti...

Povezava do prispevka

Odlična sezona btw, ena boljših zadnjih let, verjetno najboljša po 2007. Ampak kot je dejal Horner že prejšnjo dirko, človek pogreša Čarlija in Herbija Balasha ob takšnih neumnostih.Ampak dejmo vseeno priznat, da tole na koncu je bil shitshow, ne glede na to, al se podpira Maxpada ali Hamsterja. Pač ne dela se tega tako. 

 

Pa @drevoredne razumem, kaj ma veze, kdaj bi bila nesreča pa razglabljanje, če bi bila tri kroge prej pa ne vem kaj. Menda veš, da apliciranje pravilnika in njegovih določb ne deluje tako (in nobeno opravičilo ni, da rečeš., saj bi bilo na koncu verjetno enako oz. da ena napaka opravičuje druge oz. da se potem anulirata pa smo ok.). Puščanje SC-ja dlje na stezi kot je treba je odločitev glede na dejanske okoliščine znotraj pravil (ko je steza spucana oz. ko je možno varno dirkanje), kar je stvar interpretacije (enako kot določena prehitevanja in razglabljanja, kdo je komu pustil dovolj prostora in kdo je pridobil čas zunaj steze). To so stvari, ki so odprte interpretaciji in jih znotraj pravil lahko skozi dokazni postopek racionaliziraš. 

 

Člen 48.12 obravnava situacijo, ko se lahko dirkači zaostali za krog vrnejo v isti krog dirke tako, da prehitijo varnostni avtomobil.

Razen če vodstvo dirke meni, da je prisotnost varnostnega avtomobila še vedno nujna, se bo varnostni avtomobil vrnil v boks ob koncu naslednjega kroga, ko bo zadnji zaostali dirkač prehitel vodilnega.

 

To kar se je naredilo na koncu pa pač ne more bit predmet interpretacije, ker v pravilih jasno piše, da imaš samo dve možnosti: 1. nadaljuješ dirko po SC-ju brez da dovoliš da kdorkoli od zaostalih dirkačev prehiti za krog ali, 2. pustiš vsem dirkačem da prehitijo za krog, in ko zadnji od zaostalih dirkačev za krog prehiti vodilnega, šele potem se lahko dirka nadaljuje. Basta, ende, konec. In danes ni bilo nič od tega, pač pa je šlo za dejansko očitno kršitev, za katero ne vem, kako jo bodo opravičili (pa it's racing ne more bit izgovor). To ni stvar interpretacije, ampak materialna kršitev pravil. In taka neumnost, da se lahko mogoče celo upravičeno razveljavita zadnja dva, trije krogi in Maxipadu na koncu še vzame naslov. In bo spet še večji shitsow, pa ne v dobro športa, (bo pa mogoče Netflix profitiral). 

uredilo bitje Smilion
  • Račka +1 6
Povezava do prispevka
Smilion reče pred 5 minutami:

Odlična sezona btw, ena boljših zadnjih let, verjetno najboljša po 2007. Ampak kot je dejal Horner že prejšnjo dirko, človek pogreša Čarlija in Herbija Balasha ob takšnih neumnostih.Ampak dejmo vseeno priznat, da tole na koncu je bil shitshow, ne glede na to, al se podpira Maxpada ali Hamsterja. Pač ne dela se tega tako. 

 

Pa @drevoredne razumem, kaj ma veze, kdaj bi bila nesreča pa razglabljanje, če bi bila tri kroge prej pa ne vem kaj. Menda veš, da apliciranje pravilnika in njegovih določb ne deluje tako (in nobeno opravičilo ni, da rečeš., saj bi bilo na koncu verjetno enako oz. da ena napaka opravičuje druge oz. da se potem anulirata pa smo ok.). Puščanje SC-ja dlje na stezi kot je treba je odločitev glede na dejanske okoliščine znotraj pravil (ko je steza spucana oz. ko je možno varno dirkanje), kar je stvar interpretacije (enako kot določena prehitevanja in razglabljanja, kdo je komu pustil dovolj prostora in kdo je pridobil čas zunaj steze). To so stvari, ki so odprte interpretaciji in jih znotraj pravil lahko skozi dokazni postopek racionaliziraš. 

 

Člen 48.12 obravnava situacijo, ko se lahko dirkači zaostali za krog vrnejo v isti krog dirke tako, da prehitijo varnostni avtomobil.

Razen če vodstvo dirke meni, da je prisotnost varnostnega avtomobila še vedno nujna, se bo varnostni avtomobil vrnil v boks ob koncu naslednjega kroga, ko bo zadnji zaostali dirkač prehitel vodilnega.

 

To kar se je naredilo na koncu pa pač ne more bit predmet interpretacije, ker v pravilih jasno piše, da imaš samo dve možnosti: 1. nadaljuješ dirko po SC-ju brez da dovoliš da kdorkoli od zaostalih dirkačev prehiti za krog ali, 2. pustiš vsem dirkačem da prehitijo za krog, in ko zadnji od zaostalih dirkačev za krog prehiti vodilnega, šele potem se lahko dirka nadaljuje. Basta, ende, konec. In danes ni bilo nič od tega in je šlo za očitno kršitev, za katero ne vem, kako jo bodo opravičili (pa it's racing ne more bit izgovor). To ni stvar interpretacije, ampak materialna kršitev pravil. In taka neumnost, da se lahko mogoče celo upravičeno razveljavita zadnja dva, trije krogi  in Maxipadu vzame naslov in bo spet še večji shitsow, pa ne v dobro športa.

 

Absolutno se strinjam. Če slušajno vzamejo naslov Maxu in ga dajo Lewisu (upam, da ga odkloni v tem primeru luzj).... Bodo samo premetavali drek. Naj FIA raje to izkoristi kot lekcijo in naj prevetri pravila oz da na položaje kompetentne ljudi. One can dream.

 

ALso LOL at deluded fanbois :D 

Povezava do prispevka
ayrton79 reče pred 5 minutami:

Če bi Hamilton šel v bokse in Verstapen ne, bi Verstapen prevzel vodstvo. Tuki se je bilo treba odločit v sekundi kaj naredit, s tem da je glavni konkurent za tabo in se bo prilagodil temu, kar boš naredil ti. Zajebana situacija, zdaj smo lahko pametni.

 V bistvu je na koncu to, da bi bil ob enakem številu točk prvak Max, igralo kar ključno vlogo pri taktiki. Sem ziher, da če bi bila to dirka nekje sredi leta, bi Merc poklical Hamiltona po gume vsaj 1x, če ne celo obakrat med SC in bi zbrai spet agresivnejšo taktiko (ala Španija). Danes bi pa verjetno v takem primeru Max ostal zunaj in res dobil track position in tega so se pri Mercu bali. Ker Max verjetno danes ne bi dovolil po nobenim pogojem, da ga Hamilton prehiti in bi šel z vsemi komolci v ovinku verjetno kar naravnost, če bi bilo treba (podobno kot prejšnjo dirko pa danes v prvem krogu, kjer bi spet trčila, če hamilton ne bi odvil). So bili glede tega pri Mercu kar živčni, se je videlo že pri prehitevanju Pereza,  da so šli precej previdno v duel. 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

To ni prva sporna odločitev (Adelide 94), se več jih he bilo pred odločilnimi dirkami. Ross Brawn ima kar nekaj izkušenj pri s pogajanji okoli pravil. Krilca v Maleziji, Michelinove gume, ki so eksplodirale v US in podobno. F1 je vedno interpretirala pravila bolj abstraktno in razna zgražanja o drugačnih merilih jih niso pokopala prej in tudi tokrat se bodo zadeve umirile do naslednje sezone. 

uredilo bitje ana
Povezava do prispevka
LordJimy reče pred 6 minutami:

Sprašujem se tudi ali danes niso pustili, da Lewis osvoji naslov zato, da ne bi prehitel Schumacherja ali celo zato, ker ni prave barve in ni po pravilih, da imajo taki največ naslovov v F1....:wacko:

 

lol nehi no 

ce bi bli rasisti, Hamiltona ne bi blo v F1 al pa bi se fural nekje tm uzadi brez  naslovov. Pa ma kup rekordov drgac 

Povezava do prispevka
LordJimy reče pred 9 minutami:

Sprašujem se tudi ali danes niso pustili, da Lewis osvoji naslov zato, da ne bi prehitel Schumacherja ali celo zato, ker ni prave barve in ni po pravilih, da imajo taki največ naslovov v F1....:wacko:

Hamilton je Schumacherja prehitel v praktično vseh statistikah, lani tudi v naslovih. 

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...