Skoči na vsebino

Formula 1 S2020E2


OBELIX

Priporočeni prispevki

rajc91 reče Pravkar:

Tole je bil tak shitshow iz strani vodstva, da glava peče. 

 

Že tisti prvi incident med HAM in VER je bil mejen, tole na koncu pa prav smrdi po enem uradniku iz Libery media/Netflixa, ki drži Masija za jajca in mu šepeta "še en krog imaš časa, da ju spraviš do 1vs1".

 

 

 

 

 

 

Sej je že Smoki omenil v zadnjemu postu. Tole je več ali manj bolj show oz. kruha in iger. Tudi formula 1 mora očitno ratat senzacija 

Povezava do prispevka
Shadow reče pred 17 urami:

ker bedn finale 

 

Si se malo pošalil? 😀

 

Kaj reči za konec? Masi je zafukal dirko in vrgel temno senco na celotno prvenstvo. Meni osebno je Max letos izjemno odvozil sezono, z bistveno manj napakami kakor Lewis, tak da overall mi je prav, da je prvak. Ni mi pa prav kako je prišel do naslova, včeraj si je zmago gladko zaslužil Lewis. Kaj je Mercedes pripeljal na zadnje 4 dirke, je čista groza za tekmece. Model je z 20 krogov starejšimi gumami vozil identične čase, kot glavni tekmec v prvenstvu. Upam, da Masi leti takoj v naslednjem tednu in da FIA postavi malo bolj stabilen sistem nadzora dirk. Včeraj je bilo vseskup katastrofalno, tudi med sezono so parkrat res povsem arbitrarno razsojali.

 

Sezona 2021 je bila pa epska, Netflixu se lahko samo smeji v postprodukciji. Edin fail je, da Max ni sodeloval z njimi, tak da pričakujem vpogled v napeto rivalstvo med Perezom in Bottasom v bitki za WCC naslov, al pa kaj podobno neumnega.

Povezava do prispevka
bna reče pred 20 minutami:

nisem navijač od nikogar 

ampak ta odločitev fie je hamiltonu ukradla prvenstvo 

glede prehitevanja za krog pizda no a prehitijo vsi al pa nobeden popolnoma nerazumna odločitev 

 

Odločitev je direktno bla ciljana na to, da se prva dva udarita na koncu. Ampak 40 krogov stare trde gume vs friške super soft ni glih fer fight, ha?

Poleg tega je Massi pustil 2 lappana avta med VER in tretjim Sainzom, da le ta slučajno nebi posegal v boj prvih dveh, čeprav realno bi komot lahko posegal medtem ko bi se prva dva naganjala. 

Wtf je res blo to? 

Povezava do prispevka
Lepi Šime reče pred 1 uro:

 

 

Sej je že Smoki omenil v zadnjemu postu. Tole je več ali manj bolj show oz. kruha in iger. Tudi formula 1 mora očitno ratat senzacija 

ja, me je prehitel med pisanjem.

 

AWS ni naredil predikcije kdaj me bo prehitel in zato nisem vedel

uredilo bitje rajc91
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

F1 je bila vedno vodena za profit. Ko je kakšno moštvo premočno začnejo spreminjati pravila. Prav tako je bilo dovolj spornih odločitev med dirkami. To ni nekj novega, nov je dostop do komunikacije med moštvi in regulatorji. 

 

Letos je bil problem, da sta bili moštvi tako na nož, da je bil pritisk na stewarde prevelik. Tako Merc kot Red Bull sta pritiskala nanje in za moje pojme si je Toto z vmesavanjem okoli varnostnih odločitev tole zaslužil. Mercedes je na dirko pripeljal znanega športnega odvetnika, ki je ned drugim zastopal Manchester City. To samo kaže kako eksplozivna je bila situacija že vnaprej. 

 

Max je imel smolo in precej odločitev ni šlo v njegovo korist do zadnjih 10 krogov te dirke. 

  • Račka +1 1
  • Trol 1
Povezava do prispevka
ana reče pred 5 minutami:

F1 je bila vedno vodena za profit. Ko je kakšno moštvo premočno začnejo spreminjati pravila. Prav tako je bilo dovolj spornih odločitev med dirkami. To ni nekj novega, nov je dostop do komunikacije med moštvi in regulatorji. 

 

Letos je bil problem, da sta bili moštvi tako na nož, da je bil pritisk na stewarde prevelik. Tako Merc kot Red Bull sta pritiskala nanje in za moje pojme si je Toto z vmesavanjem okoli varnostnih odločitev tole zaslužil. Mercedes je na dirko pripeljal znanega športnega odvetnika, ki je ned drugim zastopal Manchester City. To samo kaže kako eksplozivna je bila situacija že vnaprej. 

 

Max je imel smolo in precej odločitev ni šlo v njegovo korist do zadnjih 10 krogov te dirke. 

ja, ampak taka vmešavanja v naslov prvaka pa tudi v zlatih časih Ferrarija nevem če so bla

Povezava do prispevka

Vmesavanje je bilo samo v tem smislu, da je imel Max en krog casa, da prehiti Hamiltona. Podobno je sla v prvem krogu odlocitev Hamiltonu. Ne vem od koga prenos gledate v Sloveniji, jaz jaz moram tolerirat Crofta na Sky-u, ampak Brundle, Hill, Rosberg in Button so vsi rekli, da je sla v prvem krogu odlocitev proti Verstappnu. 

  • Račka +1 3
Povezava do prispevka
ana reče pred 1 minuto:

Vmesavanje je bilo samo v tem smislu, da je imel Max en krog casa, da prehiti Hamiltona. Podobno je sla v prvem krogu odlocitev Hamiltonu. Ne vem od koga prenos gledate v Sloveniji, jaz jaz moram tolerirat Crofta na Sky-u, ampak Brundle, Hill, Rosberg in Button so vsi rekli, da je sla v prvem krogu odlocitev proti Verstappnu. 

ja se strinjam. ampak to bi morali reševati v tistem krogu, ne na koncu dirke, ko ima en stare hard gume drugi pa nove soft. 

Povezava do prispevka

Vidim, da je veliko kritik na račun vodstva dirke in Mercedesa. Za oboje je bila včeraj na koncu lose-lose situacija. Hamilton je vodil in karkoli bi naredili, bi Red Bull naredil obratno, ker niso imeli nič izgubiti. Če bi šel Hamilton v bokse, Verstappen ne bi in tako bi se kritiziralo Mercedes, če bi varnostni avto ostal do konca in bi ga Verstappen zaradi tega prehitel. Na drugi strani je vodstvo dirke, ki si ni smelo privoščiti, da se tako zanimiva sezona zaključi s petimi krogi vožnje za SC. Večina (razen Mercedes/Hamilton fani) bi jih kritizirala, sploh zato, ker mislim, da prevladuje splošno mnenje, da je Verstappen do Brazilije (se pravi večino sezone) odpeljal bolje in si je malo bolj zaslužil naslov. Zato so šli malo okoli pravil, kar pa seveda ni prvič v F1.

 

Kar se mene tiče, bi bilo idealno, da se naredi pravilo, da se v primeru SC v zadnjih 10% dirke, število krogov poveča za toliko kot se je vozilo za SC (vendar max 10%). Dirkalniki pa naj imajo goriva še za teh dodatnih 5-7 krogov.

Povezava do prispevka

Upam, da boste enkrat dojeli, da ni problem v tem, da je Max postal prvak, ampak, da je FIA odločila prvenstvo.

 

In tole ima lahko veliko bolj dolgoročne posledice, kot pa en naslov prvaka.

 

Mercedes je pričakoval, da bo FIA upoštevala napisana pravila, in sprejel na podlagi teh podatkov odločitev.

 

ps: Predstavljate si naslednje leto, kjer Lec zmaguje s 100 pikami 4 tekme pred koncem, potem se pa FIA in direktor dirke, recimo Masi, odloči, da Ferrari zaradi prevelike prednosti, ne sem voziti na zadnjih 4 dirkah in potem spremeni odločitev in se spopadeta Nor in Lec na zadnji dirki, ter ima Lec star motor, Nor pa čisto novega, da je zadnja dirka bolj zanimiva in imamo spet spektakel!

 

ps2: Tukaj lepe rešiteve sploh ni in je tudi ne more biti, tudi če Mercedes uspe s svojo pritožbo, ker Ver bo še vedno prvak, Ham pa tudi ne bo postal prvak, mogoče bo pa FIA plačala konkretno kazen in bo Masi odletel!

 

 

 

uredilo bitje dio1ds
Povezava do prispevka
rajc91 reče pred 24 minutami:

ja se strinjam. ampak to bi morali reševati v tistem krogu, ne na koncu dirke, ko ima en stare hard gume drugi pa nove soft. 

Na kakšnih gumah so po SC je povsem nepomembno za odločitev kdaj poklicati noter SC. Sporna je lahko samo procedura okoli SC. 

 

uredilo bitje ana
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

Saj ni problem v SC, problem je v tem, da so se samo določeni lahko unlapali.


Zakaj se recimo še ostali niso mogli, mogoče bi pa še Sainz Jr. napadel Ver in bi se moral Ver braniti?

 

Najboljša rešitev bi bila, da se pusti kakor je in bi moral Ver prehiteti ostale, če bi mu ratalo, se danes ne bi nihče ukvarjal s tem!

 

Alternativa bi pa bila red flag, standing start in oba na rdečih gumah in bi enako imeli spektatkel, pa tudi nihče ne bi imel problema s tem!

 

ps: Vsa svinjarija je tukaj na Masiju in FIA, Red Bull, Ver, Mercedes ali Ham nimajo tukaj bistvene krivde, ampak so samo žrtve bedaka, ki ni dorasel svojemu mestu!

  • Račka +1 3
Povezava do prispevka
dio1ds reče pred 9 minutami:

Upam, da boste enkrat dojeli, da ni problem v tem, da je Max postal prvak, ampak, da je FIA odločila prvenstvo.

 

In tole ima lahko veliko bolj dolgoročne posledice, kot pa en naslov prvaka.

 

Mercedes je pričakoval, da bo FIA upoštevala napisana pravila, in sprejel na podlagi teh podatkov odločitev.

 

ps: Predstavljate si naslednje leto, kjer Lec zmaguje s 100 pikami 4 tekme pred koncem, potem se pa FIA in direktor dirke, recimo Masi, odloči, da Ferrari zaradi prevelike prednosti, ne sem voziti na zadnjih 4 dirkah in potem spremeni odločitev in se spopadeta Nor in Lec na zadnji dirki, ter ima Lec star motor, Nor pa čisto novega, da je zadnja dirka bolj zanimiva in imamo spet spektakel!

 

 

 

 

Ne. Ferrari, ki zmaguje 4 dirke pred koncem sezone je znanstvena fantastika. 

 

Mimogrede se še kdo spomni kako je Schumacher 94 dobil 3 dirke nenastopanja zaradi neupoštevanja črne zastave. Takrat si je zaslužil kazen, ampak kazen je bila  preostra, ker so hoteli zbližati točke med prvima dvema. 

uredilo bitje ana
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
ana reče pred 6 minutami:

Na kakšnih gumah so po SC je povsem nepomembno za odločitev kdaj poklicati noter SC. Sporna je lahko samo procedura okoli SC. 

 

 

ja, to nima nobene veze. problem je procedura ja. ali spusti vse zaostale ali pa nobenega. ne samo 3, zato da bosta VER in HAM en za drugim na štartu.

Povezava do prispevka
ana reče pred 9 minutami:

Ne. Ferrari, ki zmaguje 4 dirke pred koncem sezone je znanstvena fantastika. 

 

Mimogrede se še kdo spomni kako je Schumacher 94 dobil 3 dirke nenastopanja zaradi neupoštevanja črne zastave. Takrat si je zaslužil kazen, ampak kazen je bila  preostra, ker so hoteli zbližati točke med prvima dvema. 

 

Preostra kazen je vredna debate.


Prilagajanje rezultata direktorja dirke in FIA je pa obsojevanja vredno!

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
ana reče pred 20 minutami:

Sainz se ne bi vmesaval v nobenem primeru. Drugi dirkači nočejo odločiti prvenstev. 

 

Kako veš, da se ne bi udaril?

 

Sainzu se je šlo za uvrstitev, ker je bil Ferrrari v boju z McLarnom.

 

Mogoče se bi, mogoče se ne bi.


Ker je Masi odločil, kdo bo prvak, tega ne bomo nikoli vedeli.

Povezava do prispevka

Ko že upaš da bo kmalu koncu tega shitstorma od sezone, Masi naumi kako jo podaljšati za še ene par mesecev. Ta mora leteti takoj, še raje včeraj.

A je res tako težko izbrati med dvema opcijama, a se spusti folk naprej al pa ne. Ta debil pa raje malo pred koncem SC napove, de si je pa premislil, pa spusti samo ene par.

Po moje je vsakemu s pol možganske celice jasno, da so ga včeraj usrali. FIA pa seveda ne bo dopustila, da se karkoli okoli rezultatov spremeni.

 

Za naprej bo morala F1 dobro premisliti kaj s stevardesami in temi debatnimi krožki med Masijem in moštvi. Ker tole ne gre nikamor več.

Namesto da bi bili skorajda nevidni, se direktno vpletajo v prvenstva. Že samo glede izrivanja s steze so si premislili ene 3x v par dirkah.

Ne sej vem, jeba je ker je treba delat šov, zram pa ponucaš 3/4 možganske kapacitete za dihanje.

 

Pri tem razpletu mi je všeč da je Šumijev rekord ostal, pa da Maxipad ne bo šel k rdečim. Ker to romanco z RBR pa ja ne bo spustil iz rok.

  • Račka +1 3
Povezava do prispevka
Lepi Šime reče pred 5 urami:

Mene za naslednjo sezono zelo zanima kaj se bo zgodilo z Haas ekipo.

Pravijo, da so ves resource vrgli v 2022 bolid. 

 

Plus še mi zdi, da je Mick taktično buzeriral Latifija, da se je reveš razbil. Češ mojmu fotru pa noben ne bo vzel rekorda :mafija:

 

No vsekakor pa upam, da bo naslednja sezona vsaj pol toliko zanimiva kot letošnje leto

Haas bo ostal tam kjer je. Viden edino, ko se bosta njihova dirkača nastavljala drugim ali pa letela v zid. Če Mick hoče karkol nardit iz svoje kariere, naj se čimprej pobere v Alfo ali pa izven Frrarijevih satelitov.

 

Ekipa mora outsorcat vso karoserijsko delo Dallari, ker sami nimajo nobenih omembe vrednih razvojnih kapacitet. Ni to Aston Martin varianta. Usralo se jim je, ko so prvo sezono dobili Frrarijev dirkalnik (dobesedno), ko je bilo treba razvijat bolid so pa ostali na mestu. Itak pričakujem, da bo sezona 2022 zadnja za ekipo pod tem imenom in bo Gene zadevo prodal nekomu drugemu.

uredilo bitje DrMiha
Povezava do prispevka

Dobra novica, Michael Masi bo, po trenutno neuradnih govoricah, sedaj, ko je konec sezone F1 dobil novo začasno službo.

 

UEFA je neuradno potrdila, da je trenutno je že v pogovorih s PSG in Manchester Cityem, da bi bil sodnik na njihovih tekmah v Ligi prvakov, Čeferin je baje že rekel, de se strinja s tem.


Vsi prisotni v pogajanjih si želijo njegovega znanja, da bo naredil iz CL še večji spektaktel, obenem pa je tudi na mizi možnost podaljšanja pogodbe za sojenje na prvenstvu v Quatarju.

  • Za crknit smešno +1 2
Povezava do prispevka
dio1ds reče pred 1 minuto:

Dobra novica, Michael Masi bo, po trenutno neuradnih govoricah, sedaj, ko je konec sezone F1 dobil novo začasno službo.

 

UEFA je neuradno potrdila, da je trenutno je že v pogovorih s PSG in Manchester Cityem, da bi bil sodnik na njihovih tekmah v Ligi prvakov, Čeferin je baje že rekel, de se strinja s tem.


Vsi prisotni v pogajanjih si želijo njegovega znanja, da bo naredil iz CL še večji spektaktel, obenem pa je tudi na mizi možnost podaljšanja pogodbe za sojenje na prvenstvu v Quatarju.

spacer.png

  • Nekul -1 1
Povezava do prispevka

Meni se zdi da bo pa Lojze zaključil s kariero. Včeraj je bil tak v faco, ko Kimi - Dost imam tega!

 

Predvsem je lahko jeze na taktike pri Mercu, ki so se letos po dolgem času pod pritiskom totalno posrali v hlače in 95% odločitev sprejeli narobe. Lojz je dal vse od sebe in da potem izgubiš na tak način. No, verjetno ni fajn. Prvič po hibridni eri Mercu ni uspel 1-2 na nobeni dirki in rezultati Betasa povedo kako v buli je bil Mercov avto napram RBR. 

 

Ne vem kdo si je bolj zaslužil naslov, če pogledam celotno sezono. Oba sta imela svetle in temne trenutke. Je pa res, da je šel Max zadnje dirke na nož, ker je imel prednost v prvenstvu in bi mu kak DNF Lojza koristil. 

 

Zaradi šlamastike FIE je pa tako vseeno kdo je prvak, ker je najmanj pošteno če ne neregularno tole kar so naredili s SC. 

 

Zanimivo da je Sainz na koncu opral "čudežnega" dečka Leglega pri Ferariju. S čisto in trezno vožnjo, nadgradnjo iz dirke v dirko je lepo zaključil sezono. 

 

Lando je v žep pospravil Danija, ki je večino sezone iskal samega sebe. Lušten par, za katerega upam da naslednjo sezono sedi v boljšem Mclarnu. 

 

Gasly pokazal, da je talent in se jim pri RBR lahko kolca, da so ga na tak način odpikali. Tsunoda se je tudi do konca sezone pobral in tale kombinacija zna biti zanimiva tudi v prihodnje. 

 

Alpine je odnesel presenetljivo zmago na Madžarskem, zato je Ocon tudi blizu Alonsa. Celokupno pa bolj meh sezona za oba. Enako velja za Fetla in Strola. 

 

Ostali so bili pa tako ovire na stezi. 

 

 

Povezava do prispevka
Burned Fox reče pred 1 uro:

Ampak a ni fora tega spuscanja da so enake moznosti al neki? Sainz iskreno ni mel kaj delat direkt za verstappnom ker sta z hamiltonom svetlobna leta pred vsemi ostalimi. Prav je da sta se imela moznost udart med seboj, brez drugih

 

Tole makes no sense, Hamilton je bil na tej dirki daleč pred Maxom, ta pa pred Sainzom, what's your point? 

 

Če bi že želeli pošten boj, bi vozili za SC z razlikami, ki so bile pred prihodom SC, ker je res smešno, da imaš lahko 59sec prednosti, poj se nek XY zabije, po SC sta pa skupaj, I mean wtf :rofl:

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...