Skoči na vsebino

Trenutno igram [04/2021]


Priporočeni prispevki

Chenier reče pred 3 urami:

Faaaak kar živčen ratujem, ko začnem razmišljat, kako dobra igrica je DOOM. Pismo @KE RIT, a ti pa ne bi sprobal za foro? Vem, da imaš unpopular opinion, da je igrica smeti, sam se mi zdi, da zdaj, ko si star in pameten, da bi recognizal kvaliteto :D 

Hahaha :avadodo:

Ma sej mi je na polno jasno, da gre za kvaliteto. Jaz sem samo od nekdaj ful anti FPS igre na splošno. Tudi igral sem že D1 in 2, ko sem bil mali.

Povezava do prispevka

top scena :D

 

Drugače pa igram FF7 remake, malo čez 30 ur že mam, morm rečt da mi je to trenutno najljubša ff igra, in verjetno prva, ki jo bom dejansko končal :P

 

vmes sem igral še remnant, prišel sem do tretjega sveta ampak me ful moti pouporaba assetov, dobesedno vse lokacije znotraje enega sveta so si preveč podobne in sem nekako zgubu voljo (drugače je pa kul AA špil)

 

po FF-ju pa ne vem, al grem na HZD DLC al na Last of Us 2 (pomoje da bom DLC prvo odlomu)

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 1 uro:

Demo je bil totalna kislica. 

Mal so napačen del zbrali za demo, ampak men je top. Tudi dobre reviewje dobiva. skilli in weapon perki so zelo dobri in možnost razlicnih buildov je ful velika.

uredilo bitje dzaver
Povezava do prispevka

Probal še The Witness, v dveh dneh nabil 6 ur in pol, tko da očitno kar vleče :D  Malo daljši zapis za tiste, ki vam ful dogaja ta igrica.

 

Všeč sta mi skrivnostnost in občutek osame na čudnem otoku - ves čas se izmenjujeta zenovska lepota okolice in filing, da nekaj res ni v redu in zlovešče tiči pod površjem (čeprav vem, da je bolj filozofski špil in ne pričakujem nekih hudih zarot in nadnaravnih razkritij). 

 

Sem pa sprva bil malo razočaran in presenečen nad tem, da so v bistvu vse uganke variacija na maze puzzle, sicer s ful različnimi twisti. Pričakoval sem (tudi) fizikalno-prostorske uganke v stilu praktično vseh ostalih tovrstnih prvoosebnih špilov, ki sem jih igral (oba Portala, Talos Principle, Antichamber, Turing Test, Quantum Conundrum...). Nasploh mi očitno precej bolj leži reševanje problemov, kjer je treba pogruntat pravilni vrstni red in tajming za to, kdaj pritisnit pravi gumb, postavit kocko na stikalo, skočit skozi portal, blokirat nek žarek/laser itd. Branje in dešifriranje grafičnih simbolov v Witnessu bo pa očitno kar trd oreh, ker v teh zadevah nikoli nisem posebej briljiral; na več koncih otoka sem nekaj probaval in se skoraj povsod zelo hitro zataknil, ker ti igra začne v navidez preproste 'potegni črto od začetka do konca mreže/labirinta' puzle nametavat kr ene simbole (zvezdice, kvadratki, liki iz tetrisa itd.), za katere mi še po šestih urah ni pol kurca jasno, kaj naj bi pomenili.

 

Špil ravno za ta simbolni jezik igralcu ne da nobene prave tutorial uganke, kjer bi (vsaj za navadne retarde, kot sem očitno sam) na par preprostejših začetnih primerih demonstriral pomen vsaj nekaj teh simbolov (ali pa imam očitno probleme že pri tutorial primerih :hmm:). Sicer sem nekje na 100+ rešenih ugankah od (baje) 650-ih, a edini predeli otoka, kjer sem do sedaj spucal skoraj vse, so tisti bolj začetni, kjer lahko puzle rešiš z opazovanjem okolice in tem, da pač zgruntaš temeljni koncept (recimo zrcaljenje in vlečenje črt glede na položaje skal v morju, pa tisti šestkotniki, kjer je rešitev vidna na soncu pod določenim kotom in v odsevu v vodi)

 

Kakor hitro pa naletim na uganke, kjer se začnejo poleg črnih in belih kvadratkov (kar je najbolj basic stuff) pojavljat razni drugi simboli, sem (vsaj trenutno) mrzel. Ker nisem Turingu pomagal dešifrirat Enigme in nisem bil z Oppenheimerjem & co. na projektu Manhattan, bi skoraj rabil malo uvajalnih ugank za tovrstne izzive. Je pa res, da je bil občutek preboja pri tistih problemih, kjer mi je uspelo pogruntat bistveno načelo, res dober in bom sigurno še poskušal.

 

Aja, če se da odgovorit brez potencialnih spoilerjev - a ti audio logi s filozofskimi citati raznih znanstvenikov in mislecev vsebujejo namige za reševanje ugank, oz. so vsaj pomembni za razumevanje dogajanja na otoku? Ali so bolj filozofsko preseravanje za filofaksovce? :P

uredilo bitje Raz
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Raz reče pred 2 urama:

Aja, če se da odgovorit brez potencialnih spoilerjev - a ti audio logi s filozofskimi citati raznih znanstvenikov in mislecev vsebujejo namige za reševanje ugank, oz. so vsaj pomembni za razumevanje dogajanja na otoku? Ali so bolj filozofsko preseravanje za filofaksovce? :P

 

Drugo... načeloma ne rabš nobenih namigov :D Tko jst sm igral ob releasu in te pač avtistični majmuni so speedrunnal cel špil v prvih dneh :D

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Raz reče pred 13 urami:

Špil ravno za ta simbolni jezik igralcu ne da nobene prave tutorial uganke, kjer bi (vsaj za navadne retarde, kot sem očitno sam) na par preprostejših začetnih primerih demonstriral pomen vsaj nekaj teh simbolov (ali pa imam očitno probleme že pri tutorial primerih :hmm:).

 

Igrica ti sicer eksplicitno ne pove "ta simbol pomeni to", te pa do tega pripelje z uvodnim setom ugank za vsako področje. Glavna težava nastopi, ker za kar nekaj teh področij rabiš fino predznanje sistemov z drugih področij, vrstni red pa seveda ni nikjer začrtan. Torej, če se srečaš s kupom simbolov, ki ti ničesar ne povedo, verjetno pomeni, da boš moral prej spucat področja, kjer so ti simboli predstavljeni postopoma. Kljub navidezni odprtosti je pot reševanja linearnejša, samo najti jo je treba.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Slinch reče pred 9 urami:

Igrica ti sicer eksplicitno ne pove "ta simbol pomeni to", te pa do tega pripelje z uvodnim setom ugank za vsako področje. Glavna težava nastopi, ker za kar nekaj teh področij rabiš fino predznanje sistemov z drugih področij, vrstni red pa seveda ni nikjer začrtan. Torej, če se srečaš s kupom simbolov, ki ti ničesar ne povedo, verjetno pomeni, da boš moral prej spucat področja, kjer so ti simboli predstavljeni postopoma. Kljub navidezni odprtosti je pot reševanja linearnejša, samo najti jo je treba.

 

Ja, očitno sem probaval neke puzle z več različnimi simboli naenkrat (tam bolj v centralni naselbini/hubu), mi je pa ratal preboj na par drugih področjih (kamnolom in drvarski kamp v bližnjem gozdu), tko da sem celo uspel osvojit pomen ene dveh novih simbolov :D

 

Huda miselnica zaenkrat, čeprav sem naletel na ene dve svinjski, nefer, nekonsistenti rešitvi, kjer sem rabil poiskat hint na netu - predvsem zato, ker nekako nista bili v 'duhu' vseh ostalih ugank z isto temo/elementom.

Povezava do prispevka

Uh, za standard uganke, to kar rabiš, da končaš, pomoje nikjer ne srečaš nič nefer. Kakšno so zajebane, samo se splača pustit kakšno stvar za čez noč, verjetno še nisi končal vseh drugih puzzlov. Eno sem jaz bruteforcal, ker mi je bil koncept jasen samo organ za potrebni čut je bil že mal "jebi se".

 

Fizikalno-prostorske uganke pa hehe, ng+, igra skriva precej več, kot izgleda na prvi pogled.

Povezava do prispevka

Sedaj pa sem tudi jaz že zelo globoko v Ghost of Thushima. Igra izrazito dveh značajev: ko se vse poklopi, je prav v redu igra, 7/10 v Ćamir beležki. Ampak ko igraš dlje, pa prideš v nek loop, ko že 8 ur počneš isto stvar in pade na 6/10, tako da sem prav v precepu za finalno oceno. Ima hud loop, od katerega postaneš kar malce odvisen, po drugi strani pa je grozljivo ponavljajoča. Se mi zdi, da igra po prvih dveh urah razkrije bolj ali manj vse, kar bo vsebovala, saj so vse misije ene te iste, prav tako pa so ene te iste vse stranske zadolžitve. Ko sem prvič sledil lisički, ki je bilo prav kjut, ko sem ji sledil sedmič, sem zabijal z očmi. Isto mi je bilo prav vznemirljivo prvič raidat mongolski kamp, ko sem ga raidal petnajstič pa sem oboleval zraven. Sicer pa sem malce razočaran tudi nad Kurasawa vibeom, pa tukaj ne mislim striktno čb modea, pač pa da preprosto scenaristi niso štekali njegovih filmov, niti njegovih polsodobnikov. Zgodba je nekakšen miks med slogom šaljive distance do samurajcev od Hiroshija Inagakija in miksom mladinsko-mističnega pristopa Masaki Kobayashija, dočim je od ostre Kurasawa kritike samurajcev ni ostalo kaj veliko. Sicer je že par let odkar sem imel "samurai films" fazo, ampak GoT scenarij se mi zdi, da proba posnemat čisto vse trope, ampak da je "master of none". Saj podoben primer ima RDR 2, ki tudi skuša posnemat vse trope westernov ever - pa ne sam westernov, tudi prav striktno teh adventure Swashbucklers-like filmov, ampak meni RDR 2 to izvede dosti mojstrsko oziroma je celo master of something :D

 

Pizda da realno ne vem, kam bi s tem špilom, drogice playloop in dosti okayish dogajalni prostor mi govori 7/10, ampak ko se po nekaj časa tega loophola zavem, da že 5 ur jezdim plus sekam folk na isti način, pa mi je 6/10. Vsekakor pa igrico dejansko priporočam lastnikom PS konzol, vsaj ene 10 ur dobrega igranja se dobi noter.

Povezava do prispevka

Jaz sem nekaj preizkušal te dni in mi ni nič sedlo pa pobrisal. Ravnokar Call of the Sea. Spet ta lastnost Game Pass-a, da takoj pobrišem, če mi ne sede. Ker pač free.

 

Glede Ghost of Tsushima pa samo nekaj :D Pa ne, da bi rekel, da je igra odlična. Ampak katera open world igra pa se ne ponavlja? Saj vem, da smo to že 100x obdelali. Ampak, če ti ne sedejo razni AC-ji, Far Cryi, Days Gone,... ti tudi to ne bo. MOgoče jim je res pri Witcherju največ uspelo, ampak tudi tam jih veliko reče, da se jim ponavljajo stranske misije. Jaz te igre pač rad igram in grem tudi s to miselnostjo v njih. Katerim pa to ne sede, pa nikoli ne bodo visoko ocenili teh iger. No saj jih tudi jaz ne cenim na 9 ipd., igram pa jih vseeno z užitkom.

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka

Po moje je glavni problem, da so tudi main misije in side questi v bistvu eno in isto, sam pač dialogi in razlogi za ponavljanje enih in istih stvari, se spreminjajo. Kot pravi tomazek, vse open world igre so na podobno noto, ampak v GOT je vse skupaj še poudarjeno.

Jaz sem ful ful fan estetike in mi je to dokaj odtehtalo pomanjkljivosti. Ni mi bil problem končati igre. Easy 7.5/10 zame.

Povezava do prispevka

Subnautica_20210404203629.thumb.jpg.962f2296766e6f40cdb9fd879aaed828.jpg

Super igra z nekaterimi pomanjkljivostmi, kot so čudno pometani blueprinti po mapi, nekaj bugov ter čudnimi odločitvami devov.

 

Ontopic: Raidanje kampa mongolov z do konca razvitim last standom al neki, ko jih pokosiš 10 mi je ena izmed top feature v špilu.

uredilo bitje fric
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Mene zanima, kako bi te igre lahko naredil boljše. Malo se spet spravljam v bolj analitični/meaningful play, ker zadnja 2 meseca sem igrice konzumiral samo za zabavo in z mislimi na off. Zdaj se počasi spravljam spet ozaveščam, da bi igral z malo več priklopljenega možgana, ker GoT mi je dal kar veliko za razmišljat, predvsem kako povprečno povprečna igra je: iskreno mi skoraj ničesar ne naredi nadpovprečno. 

 

Tudi dizajn okolja me ni tako navdušil, kot sem pričakoval. Sicer je na pogled čudovit, ampak pretirano plastičen - ne začutim ničesar avtentično japonskega v dogajalnemu kraju. Res pa je, da tam nikoli nisem živel, ampak saj tudi v viktorijanski Angliji s Ctulhu pridihom nisem, pa mi je BB avtentičen, tako da I guess si vseeno lahko drznem ocenjevat ta vidik hehe. Pač vizualno se mi igra zdi kot neke mokre sanje nas Zahodnjakov, kako naj bi japanezerski otok izgledal v tistih časih. Ful romantična podoba. S čimer ni nič narobe, seveda, pravzaprav mi idealizirane podobe zelo sedejo v tem popcorn vidiku industrije, sam vseeno bi pričakoval malce več drznosti. 

 

Saj isto me je zmotilo pri črnskem Spider-Manu, pač nobenega embracanja kulture, vse ostane v najbolj safe vodah možnih. V Spider-Manu je recimo dogajalni prostor povsem brezvezen in brez duše, saj bi bilo praktično vseeno, če bi swingal po kateremkoli drugem USA mestu. Štiri slavne stavbe prostoru pač ne dajo duše in karakterja. GoT je na tem področju močnejši, samo spet ne bistveno bolj od AC-jev. Pa s tem da ta nivo je bil za čas AC 2 denimo sprejemljiv in super, vreden hvaljenja. Ampak od takrat je 12 let, zdaj bi pa počasi lahko dogajalne prostore tudi pri teh midrange igrah malo nadgradili ... 

Povezava do prispevka

Ja neki blueprinti so kar skriti in se moreš jebat. Jaz vem, da sem se z grappling hook za Prawn Suit ful jebal, da sem našu. Buggov sicer je na PCju veliko manj. Verzija za konzole jih je vedno jebala. So dali update ven pa so prišli novi problemi. Tak loop majo s tem. 

 

Drugače pa, če ti je všeč blo pride čež en mesec (14. Maj) Subnatica: Below Zero iz early acessa v final verzijo.

uredilo bitje Tijuana
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...