Skoči na vsebino

[Oltar] Operation flashpoint : Cold war crisis


Priporočeni prispevki

Mesec dni pred izzidom Max Payne so Codemasters pod švicom Bohemije Interactive izdali to čudo :avadodo: in za vselej postavili mejnike med otroci, ki so igrali battlefield in pravimi alfa samci

 

z dodatkoma Resistance & Red hammer je igra v kombinaciji z naravnost epskim mission editorjem nudila na tisoče ur zabave in immersion, ki ga nisem podoživel vse do prvega posilstva v temnih gozdovih Dayz moda Arme 2.

 

FUCK, hvala bohemia :avadodo:

uredilo bitje Sovica
Povezava do prispevka
Sovica reče pred 11 minutami:

Mesec dni pred izzidom Max Payne so Codemasters pod švicom Bohemije Interactive izdali to čudo :avadodo: in za vselej postavili mejnike med otroci, ki so igrali battlefield in pravimi alfa samci

 

z dodatkoma Resistance & Red hammer je igra v kombinaciji z naravnost epskim mission editorjem nudila na tisoče ur zabave in immersion, ki ga nisem podoživel vse do prvega posilstva v temnih gozdovih Dayz moda Arme 2.

 

FUCK, hvala bohemia :avadodo:

A veš, da ga mam na kompu inštaliranega trenutno, sam še nisem pognal :D

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...

Kako je bil pa tole carski špil. Pa zajeban, vsaj na začetku sem umiral kot za stavo. Hodiš po šumi, BAM, mrtev. Reload, jasno ravno 1 sekundo preden me je spet en spekel :D 

 

Tisoč načinov kako narediti misijo, vožnja avtomobilov, tankov, helikopterjev, vsega boga. Grafika za tiste čase. Ma ni da ni. Kako sem puzal  in ril po mahu, ob tem pa upal, da me ne vidijo. Ne vem, ali sem samo jaz, ali še kdo misije igral tudi po par ur, ker je bilo tako zakon in realno narejeno. 

 

Sem pa igral samo prvo, ostale ne, tako da ne vem kakšne do kasnejše izkušnje. 

Povezava do prispevka

@Ripper: haha, se podpišem. Jaz sem misije tudi igral ure in ure. Večino časa sem porabil, da sem se skrival in se vsake toliko premaknil za kak meter .. 
Dočim, multy pa niti nisem kaj dosti, čeprav je bila igra že takrat nekako namenjena ravno temu (ampak mogoče pred svojim časom?). 

Povezava do prispevka
  • 3 mesece kasneje...
Navedek

Ne vem, ali sem samo jaz, ali še kdo misije igral tudi po par ur, ker je bilo tako zakon in realno narejeno. 

Ko ti rusi pojebejo squad otok

After Montignac :worship:

>Papa bear, this is alpha, im on my own, call in, Over

>Papa bear to all units, last evac from everon @ xx hrs, over

>Papa bear to all units, we're falling back, evac zone overrun. We're out of time, sorry guys..out.

>All remaining troops on Everon try to get to xx xx, Good luck, god be with you

 

kok noro dobra atmosfera

uredilo bitje Sovica
Povezava do prispevka

Flashpoint sem si original kupil zgolj zaradi te zaščite. Dejansko je bilo na tem kar precej resnice (original mi potem ni več delal tovrstnih težav, čeprav je bilo še vedno precej hroščkov).Vsekakor pa je bil tudi preveč ambiciozen za tisti čas. Predvsem za online igranje (takrat smo imeli še dokaj slabe linije). Pa igra je bila tudi kar zajebana na splošno. :)  Recimo (če primerjam), arkadnejši Battlefield 1942 z vsemi dodatki (Anthology verzija) in pa Battlefield Vietnam online sem preigral veliko, res veliko več. Mislim, da sta to moji edini online/multyplayer igri, kjer sem res vložil ohoho igralnih ur.
 
Dočim Vietcong mi je pa še danes odlična (story mode) igra. Nekako sem ga usposobil na win10 in preigral nekaj prvih misij. Pa še se bom vračal. Kak dober remaster bi tukaj čisto sedel. Nič ne rabijo drugega, kot izboljšat 3D modele in mogoče teksture dvignit raven višje. Pa seveda. da brezšivno deluje na sodobnih PC-jih.  

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Sta pa to — vsaj po moje — precej drugačni igrici. Mogoče sta si najbolj podobni po posredovanju nekega splošnega feela nesmisla vojne, ampak igralno to dosežeta na različne načine. Vietcong je dejansko bolj linearen spektakel (z momenti intime sicer), OFP pa res počasna taktična igra, ki v resnici ne da veliko na spektakularne misije. Pogosto do streljanja pride z velike razdalje in ležečega položaja nekje s hriba, ogromno je nekih misij, kjer samo pelješ tovornjak z ene točke na drugo. Iskreno so redke igre, ki bi še dandanes to poskušale, zlasti v big budžetnem okolju, dočim linearni spektakli vsaj deloma ostajajo. Zanimivo mi je, da oba dobro zgradita odnos igralca s svojo taktično ekipo, vsaka igra na svoj način. Vietcong z zgodbovnimi inserti, dialogi, henganjem z boysi v helikopterji itd., Operation Flashpoint pa z igralnostjo samo, saj si v težjih misijah moral neprestano razmišljati in ekipo taktično razporejati, če si želel, da večinsko preživijo. Dobri igrici, podpiram obe. 

 

Mimogrede, Vietcong 1 predpripravljen GOG-like paket, click and play warianta, sem poskeniral za virusi, hackerji in Šilcem. Je osvobojeno vsega: https://drive.google.com/uc?id=11tZ1RDq0UmBfx8DrZXCi0PSoHYZm1wNV&export=download

Povezava do prispevka

Začetek Flashpointa mi je dal eno od najboljših napetih doživetij v igri.  Ne morem pozabit na začetku, ko sem moral bežat peš čez gozd. Helikopter me je iskal, vojaki v vrsti za menoj. Švigajo metki. Tečem iz gozda, čez jaso v eno vas. Se vsedel v enega trabanta ali nekaj, odepljal. Granate švigajo, prebijem se mimo zapore na cesti... Noro.   

Povezava do prispevka
  • 4 tedne kasneje...
Navedek

Sem pa igral samo prvo, ostale ne, tako da ne vem kakšne do kasnejše izkušnje. 

V smislu SP kampanije, imo, originala vanilla nasledniki ne presezejo,  2ka je bila direkten upgrade, boljsi editor, se vec vsega. noro dobra z imo zelo dobrim coop dlcji(npr AO).

 

Arma2 je imela tone modov, tle bi izpostavil dayz, ki je zaradi popularnosti dobil zegenj bohemije in postal standalone in seveda, battle royale mod, preden je bil kul in arguably eden zadnjih opaznih game mode premikov v fpsjih v zadnjih 10+ letih.

 

 

Trojka, zopet upgrade in dalec najbolj friendly do tistih, ki so sovrazili "lesenost".

Community vecji kot kadar koli, polni car spoznas v MPju. Modov miljone, med njimi zelo popularen altlas life na katerega so streamerji pune rore navalili. Battle royale mod je postal se bolj popularen. Mission editor kakopak zopet nadgrajen in naravnost bolan. Folk ima po 60.000 ur gametime samo iz editorja in ni dvakrat za rect, da ne bi bil isti, ako bi me financirali starsi  :D

 

To je to, to dobis ko se studio zaveda kaj pocne, kaj pocne njihov gamebase in kaj hocejo. Neverjetna svoboda.

 

Dayz SA - na hitro bom omenil da so devi spil dejansko igral in si jih iz mal srece srecal v igri. Forum super aktiven, predvsem devi. z devi si se dejansko lahko pogovarjal, dobival replyje na ideje, dejanska pojasnila kaj zakaj in kako iz tehnicnega vidika... unikaten gameplay kjer nobena igra (life) ni bila ista. Tle sm imel tok memorable trenutkov da bi lahko tipkal do jutri.

 

spomim se, ko so zaceli z BR eventi, snemanih iz noclip tretje perspektive in napovedovalci. To je bilo noro. Vsi playerji so bli proji ki so znali mapo na pamet, napovedovalci so streljal vn detaile in res bli v spilu kot alesic v formuli ena. To je to. To je bil lajf.

 

Kmalu po tem je prisel h1z1, battlegrounds, fortnite, apex.. vsak fps mp spil je moral imeti BR, ampak v nobenem nisem zasledil tok duse kot v community made modu, kjer s(m)o igral ne populiziran mod, ker nam je bil dober in zafukan, ne ker ga je igral nek prilubljen streamer in oglaseval youtube. Toksicnost takorekoc ni obstajala, kar je v vseh naslednjikih nemogoce reci.

 

Resnicno en najboljsih spilov in najboljsih communityjov, ever.

 

 

 

Nov post ker nemogoce na telefonu uredit "btw zgodbica" spoilerje tko kot bi si zelel

 

Random story time, 

 

Se spomnim ko sm importal par custom misij, pa si dal opcijo da lahko poklicem ICBM nuke strike. Seveda naju je matral firbec zato targetam neko nedolzno vasico arma2stana. Narocim napad ampak se ni ne zgodi. Jbg, najbrz sm neki naredu narobe, pricakovano za spil, ki ni standaedni run&gun. Probam se ene parkrat, se nic ne zgodi.

 

No, potem odrineva do vasice, da narediva objective kot je misljeno, nakar opazim da par helikopterjev pada dol v cistem stall_u.. kot da bi jih ruknil nek EMP...

 

Do tega bi lahko prislo ce bi npr padel nuke..

 

"Poglej tja!" Mi pravi kolega..

V daljavi vidim belino, zacnejo se zacetki zelo znane oblike ki spominja na gobo..

Pocasi do naju pride tudi zvok...

"Nuke je delal, nuke je delal" mi navdiseno rece

 

Jz malo bolj zadrzan od navdusenja mu odvrnem .. ammm ves kokrat sm jz se zaspamal tisti gumb ko sva mislila da ne dela?

 

Kmalu po tem najina ekrana postaneta bela.

 

Gg wp

uredilo bitje Sovica
Povezava do prispevka
  • 1 leto kasneje...

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...