Skoči na vsebino

[PS5/PC] Deathloop


Priporočeni prispevki

Hitman  je zelo drugačen in mislim kompleksen,.. To je serious sam varijanta Dishonored špila,..kar ni nič slabo,.. ampak zna ti ratat enolično,.. Jaz nebi vedel ker pokokam vse,.. ampak za eno trofejo rabiš stealth (ki pač ni zabaven sploh),.. Mislim ideja je bila this is kinda fun (and it is) We will never get to Playstation level,.. but it is too fun to stop,.. če bi pustil switchanje slabov bi to bilo veliko bolj neverjetno,.. ampak zaradi posiljene online strukture invazij,.. je to odpadlo niti ne tehnološko 18tudi to) 1v online Strukturi je to zapleteno.ljudje ki razumejo industrijo bodo jizzalli,... nekateri manj

uredilo bitje foker
Povezava do prispevka

Ma so bugi.. meni je ze dvakrat zablokiralo igro, ko sem sel iz igre v menije in obratno in mi zjebalo urco igranja

 

Ma ne vem nedodelano zaradi AI.. ki takoj pozabijo, ne slisijo nic in tako, namesto da ti uleti cela mapa i nte porejpajo, ubijes enega in uni 30m zraven ne jebe nic.. pa orozji ni neki ful, map, kot si sam reku in tako.. lahko bi blo ful bolj spedelano in narejeno proper sploh AI

 

Pizda uletim do bossa ki se dela nevidnega in ga mores najt na podrocju z pastmi uno ql ideja, ambijent.. uletim kao mega feel skoraj ko MGS v starih casin. In kaj se zgodi? Mi prileti boss pred mano se mi naguzi, valda sem ga porejpal takoj, mi je padlo dol v sekundi. Se dobro da se mores veckra vrnit in ponovit, da dozivis kaksne druge okoliscine.. pac predvsem AI bi moral bit jacci..

 

Al pa uletis do bossa ki imajo vsi isto masko in ne ves kiri je.. krneki te odlrijeko, ki res ne vem kako. Ce streljas na tipa uni na 30m ne jebe.. p odrugi strani pa ce si skrit na stropu in ze krnel na 100m vidi?

 

pol  ko te vidijo valda se das v en kot al pa samo blinkas in samo pucas z nekim OP orozjem in pobijes vse doker ne ubijes tudi njega in yolo.. v glavnem sej.. pac mores igrat preudarno in pretirano pedantno drugace je malo krneki.. ker AI je kar je in je prelahko in igra ti dovoli igrat tako preko kurca na rambo stajl preizi z premalo anilitiji in vlozenega casa

 

Skoda se mi zdi ker je res ql in pac zjebe malo immersion

 

Ampak je igra vlece ko svinja. Prav je ql igrar malo SP malo MP kot zapase

uredilo bitje bigboss82
Povezava do prispevka

Evo, še moji začetni vtisi po preigranem tutorialu in prvi pravi misiji;  možno je , da bo precej spodaj zapisanega brca v temo, ker sem verjetno nekje na 5-10% špila in še nisem odklenil velike večine posebnih sposobnosti in upgradov:

 

-  poroka Dishonored in roguelike, s tem da je glasen, strelsko-akcijski pristop bolj poudarjen in nagrajen kot v Dishonoredu

- tradicionalno dober Arkane level dizajn, z veliko različnimi potmi skozi mape in kupom različnih pristopov, ki jih področja omogočajo

- zaenkrat zanimiva, intrigantna zgodba, ki je s timeloopi neposredno povezana in vtkana v sam gameplay

- protagonist Colt in antagonistka Julianna sta karizmatična, z dobrim voice actingom (črnska osrednja lika, ki mi ne delujeta posiljeno black-power stereotipna v stilu Grace iz Wolfensteina II), tudi ostali liki (tarče, ki jih bo moral Colt likvidirat) so odpuljeni, zanimivi osebki

- podobno kot v Preyu ima špil osvežujočo 60s/70s retro estetiko s primesjo sci-fija, s tem, da je tu okolje namesto vesoljske postaje otok Bondovskih villainov

 

Največje razočaranje zaenkrat mi je stealth pristop, ki deluje podhranjeno in korak nazaj v primerjavi z Dishonoredom... Po nekaj urah igranja še vedno nimam celega kupa bistvenih, osnovnih orodij za tiholazenje, ki jih ima prej omenjena serija  - teleportiranje (blink) na kratke razdalje, možnost videt vidna polja sovražnikov in njihove silhuete skozi zidove, možnost ne-smrtonosnih takedownov (če nočeš nikogar ubit, se jim moraš ognit v celoti, kar sicer mape omogočajo), manjkajo tudi vertikalni takedowni (da skočiš na žrtev z višine)... Ni tudi nošenja in skrivanja trupel, kar je bla v Dishonored pomembna veščina - tu trupla preprosto magično izginejo (povezano z zgodbo). Imaš sicer nailgun za headshote v tišini, možnost zvabljanja stražarjev z metanjem steklenic in petard ter aktiviranjem raznih terminalov in alarmov z razdalje, kar jih potem zamoti itd., vseeno pa mi je stealth tule precej osnoven in plitek, z manj opcijami in orodji kot sem pričakoval od avtorjev glede na njihove prejšnje špile. Predvsem mi deluje, da silent killer opcija, kjer švigaš iz temnega zaklona v zaklon, režeš vratove levo-desno in z višine padaš na nič hudega sluteče reveže, tu bolj kot ne odpade - stealth možnosti sta kvečjemu ogibanje skupin sovragov v celoti ali pa to, da jih zvabiš posamično v neko past, podstavljeno mino ali neslišen headshot z nailgunom.

 

Obenem mi je zaenkrat šlo na jetra to, da so stražarji večinoma precej statični in ga hengajo na enem mestu v parih in skupinicah po 3-4, zato je precej težko neopaženo ašašinirat te grupice - ali se v celoti splaziš mimo neopažen ali pa slejkoprej zapojejo puške.

 

Se tudi strinjam z Bigbossom, da AI trpi za tipično boleznijo takih sandbox špilov z relativno majhnimi kartami/področji - modelčki prehitro v celoti pozabijo nate, ko se za kratek čas nekam skriješ, in namesto da bi bli potem vsi on high alert do konca misije in te aktivno iskali, se vrnejo nazaj v prvotno 'unaware' stanje, kot da jim nisi 5 minut nazaj zaklal/postrelil več soborcev 50m stran... In res prihaja do situacij, ko se spustiš v strelski obračun, odmevajo rafali, folk se dere na ves glas, cel kraval pa pritegne kvečjemu okrepitve 30m stran, medtem ko 100 metrov oddaljeni stražarji kr ne slišijo več :rolleyes: Pri takih dokaj majhnih stopnjah to včasih res izpade neprepričljivo; meni sicer ni totalen deal breaker, je pa res nek vidik modernih špilov, ki verjetno ni napredoval že 10-15 let in deluje zelo immersion breaking - takoj te spomni, na to, da je ta in ta lokacija samo umeten, skriptan poligon za igralca v videoigrici, ne pa verjetna lokacija.

 

Mislim pa, da je to bolj namenoma kot nesposobnost avtorjev, ker v primeru 'realističnega' odziva stražarjev bi te ob prvem kravalu naskočila cela karta nasprotnikov, ki bi jih postrelil v enem šusu, nakar bi naslednjih 20 minut lutal po prazni mapi... Sigurno pa obstajajo boljši in slabši načini, kako prikrit AI neumnost in nerealno pozabljivost stražarjev, da ne izpade preveč očitno in moteče, in Deathloopu zaenkrat to ne gre najbolje od rok.

 

TL;DR: po prvem vtisu mešanica Dishonoreda in roguelike z bolj poudarjenim strelsko-akcijskim in okrnjenim stealth vidikom napram duhovnim predhodnikom; standardno dober Arkanovski level dizajn in setting, zanimiva zgodba s timeloopi, ki je dobro povezana z gameplayem in samo strukturo špila; precej neumen AI z nerealno nizko stopnjo pozornosti in odzivnosti na hrup 100 metrov stran. Celokupno mislim, da bo špil všeč fanom Dishonored, medtem ko tistih, ki jim ta serija ni sedla, verjetno ne bo prepričal. Ni pa zaenkrat tak odlom od špila, kot bi sklepal po 9/10 in 10/10 ocenah kritikov.

uredilo bitje Raz
Povezava do prispevka

Jaz že od tutoriala dalje stealtham bolj ali manj vse z lahkoto. Ne rabiš niti abilitijev, dovolj ti je obični nailgun, ki ga dobiš v Library zjutraj, ima perk, ki dela extra dmg to tagged enemies. Blinka niti ne rabim, enkrat ko dobiš Nexus pokneš vse, ki so na kupu z enim metkom. Daš mu še kak perk za penetrating shot, extra accuracy in postane še snajperca. 

Lahko dodaš še perk z extra dmg from behind ali tisti za tiho hojo in si praktično Agent 47.

 

Kot je rekel @gojc imaš mislim da v Egor labu v Complexu še uzico s tihimi streli, samo meni nima dovolj range, enostavno sem se navadil na nailgun in gre v vsak moj loadout.

 

Pa ne se bat če te odkrijejo, ker je roguelite pač moraš tu pa tam tudi se malo tepst, če ne drugo, da malo zbije rutino.

Povezava do prispevka

Pizda jaz kurcam to igrco, ma to samo ker mi gre na k da ni boljsa.. ampak ja.. vlece in najbolj mi je smeh, ker mi se ni dosadla in pazi to, sploh ne berem neki tkesta in vec kot pol ne stekam kaj se dogaja 🤣 kar mi je malo skoda.. ampak ne glede na to, mi je ql igrat, ker invejdanje je pac vedno zanimivo.. ko mi dosadi invejdat, grem nardit par runov SP in vedno je kaj novega za odkrit, od kaksne sobe, do zgodbe, do razlicnih poti kako cimprej in elegantno koga fentat.. perki ipd.. ni se dosadlo

 

 

Povezava do prispevka

Končal, tako da lahko dajem svoje končne vtise:

 

- roko na srce je res morda prekratka igra, porabil sem precej manj časa kot v Dishonored ali Prey, tako da ji manjka ena mapa ali celo dve, s tem da sem imel zelo počasen tempo. V poprečju bo nekdo prišel do konca v 15 do max 20 ur. Za platino pa ostale skrivnost pa vsaj še nekrat toliko.

 

- izvrsten začetek, sredina ima tudi dober pacing, konec pa me je zelo razočaral. Našel sem 3 konce in brez da karkoli spoilam... počutil sem se kot po zadnjem delu Losta (nanizanke). Sicer ni tako slabo ali hudo kot kak Returnal konec (ki je BS), ampak tukaj nisem dobil odgovore na pomembna štorjalna vprašanja, ki sem jih imel med igranjem. Konec s tičem v ustih.


- gameplay in pacing zelo dober čez celo igro, v bistvu sem ugotovil, da ti igra daje boljše trinkete s časom, torej več dni, ko si v loopu ali več ''bossov'' kot ubiješ, boljši je loot in težji so enemyji. Torej nimaš ravno načina, da bi bil super overpowered na začetku. Infusion in resurci za infusion so zelo dobro balansirani in dejansko sem skoraj do konca delal trade off, kaj infusat in kaj zgubit. Tukaj je recimo bila ena večjih napak Ghost of Fukušima, kjer sem se zelo zabaval na prvem otoku, pol pa na polovici odklenil vse, kupil vse in je bila muka igrat do konca. Deathloop ima kar dober pacing in praktično do 80% igre sem še dobival upgrejde, s tem da sem prevohal vse kotičke in nikoli crknil, da bi zgubil resurse. Čisto na koncu, ko sem že imel vse je tudi zabava zbledela, saj mi je bilo vseeno kaj kdo dropa in ali izgubim ''soulse'';

 

- skrivnosti in finese: daleč največji plus igre. Jih je malo morje in škoda, da jih 90% folka ne bo nagruntalo ali niti poštekalo, da se kaj da naredit. Res vidiš kako hudič tiči v detajlih in ta igra ima res mnogo detajlov in referenc med nivoji/dnevi/deli dneva. Še sam, ki sem res šel natančno in pozorno sem jih kar nekaj zgrešil, ene par nisem uspel pogruntat (recimo bunkerji v Fristad rocku ter tisti mysteri man, ki te hoče zastrupit). Potem je še ena luknja v Updaamu, kjer dobiš neke točke za triangulacijo in sem čisto slučajno našel... potem imaš Cherlijeve igre, ki so po ena v vsakem delu dneva... skratka opcijskih reči je malo morje in vse so zvito narejene.

- odkrivanje glavnega misterija malo po malo: tole me je res vleklo. Začneš tako, da ubiješ enega bossa v enem delu dneva, neto je tvoj cilj ga ''premaknit'' oz. triggerat, da se pojavi v drugem delu dneva na čisto drugi lokaciji. Torej kot bi počasi sestavljal kak puzzle in ga rešuješ malo po malo. 
Drugi večji minus je pa tole: igra te v glavni zgodbi vleče za rokico kot idijota. Sicer razumem zakaj so to dali, sicer bi kdo, ki površno igra ne uspel nikoli najti konca. Ampak jaz sem med preigravanjem STALNO gruntal kako bi si zamislil rešitev, nakar ko si omislim koncept, ki bi mi dovolil ubit vseh 8 bossov v enem dnevu, pa malo kasneje razočan ugotovim, da ti igra pove korak za korakom kako to naredit. Minus mi je tudi ta, da je le EN možen način kako vseh 8 ubit v enem dnevu (vsaj tako kaže). Sem mislil, da jih bo več in da ti igra ne bo povedala rešitve, saj je to za moje pojme del puzzla, ampak razumem da niso hotli tega spustit sicer bi marsikdo jokal, da ne najde načina kako vseh 8 v enem loopu ubit. Sej bosse se posamično da ubit na res večje število različnih načinov, ampak do konca je le en sam način in še ta ti je razkrit, kar mi ni všeč.

Overall: to ni za 10. Ampak jaz ji vseeno dam solidno 9 in toplo priporočam, vsaj ko bo kak sale. Še vedno je (vsaj trenutno) moj GOTY, saj ne pomnem, da bi letos kaj izšlo, ki bi mi bilo boljše. Je pa res, da ta igra ni za vsakega. Ampak to ni krivda igre. Ne bom ji dajal 8, ker pač enim ni všeč Dishonored ali Prey. Recimo meni Hades ni všeč kot koncept oz. zvrst, ampak zaradi tega Hades ni nič slabša igra in ji tudi ne bi dajal nižje ocene, pač je le igra, ki ni zame. Po isti logiki tudi Deathloop, ki še zdaleč ne bo za vsakega, ni zaradi tega nič slabši. Arkane je tudi tokrat naredil dobro igro, očitno pa je da bo še kaka dvojka ali DLC. Res škoda, da je absolutno prekratka in da ima (vsaj meni) beden konec (v smislu da ne pojasni pol kurca nič, bi resnično rabil Vaatividya nardit kak video če nardim referenco na Soulse).

 

 

uredilo bitje bitsurugi
  • Račka +1 3
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
bigboss82 reče Dne, 21. 9. 2021 at 0:24:

Pizda jaz kurcam to igrco, ma to samo ker mi gre na k da ni boljsa.. ampak ja.. vlece in najbolj mi je smeh, ker mi se ni dosadla in pazi to, sploh ne berem neki tkesta in vec kot pol ne stekam kaj se dogaja 🤣 kar mi je malo skoda.. ampak ne glede na to, mi je ql igrat, ker invejdanje je pac vedno zanimivo.. ko mi dosadi invejdat, grem nardit par runov SP in vedno je kaj novega za odkrit, od kaksne sobe, do zgodbe, do razlicnih poti kako cimprej in elegantno koga fentat.. perki ipd.. ni se dosadlo

 

 

To izgleda kot da Destiny opisuješ. Samo invejdanje zamenjaš s PvP. :D

Povezava do prispevka

Je kar razočaranje vse skupaj :hmm:

 

Sam koncept igre je sicer kul ampak izvedba je žal podpovprečna na vseh področjih. To niti ni presenečenje saj navsezadnje kvaliteta njihovih iger po Dishonored strmo pada. 

Kar je presenetljivo so razne 10/10 ocene :blink: Primerjave s Hitman serijo so absurdne :wacko:  Res se vprašaš a so nekateri ocenjevalci sploh zares igrali igro....

Sama igra je poleg tega še brutalno linearna in konec možen na izključno 1 način. Žal je tudi sama zgodba šibka in konec mlačen.

Invejdanje drugega igralca v tvojo igro se sprva sliši zanimivo vendar je dejanska izkušnja tako bedna, da jo kaj hitro preprosto izklopiš. 

 

Kar je pozitivnega za izpostavit je sama prezentacija in oba karakterja Juliana in Colt. Njun čvek je dejansko zabaven :lol:

 

Glede na to, da si Arkane zdaj lasti Microsoft lahko z gotovostjo rečem you won't be missed  :)

 

Tole res perfektno opiše špil:

 

:avadodo:

uredilo bitje gojc
Povezava do prispevka
gojc reče Dne, 30. 9. 2021 at 18:02:

Je kar razočaranje vse skupaj :hmm:

 

Sam koncept igre je sicer kul ampak izvedba je žal podpovprečna na vseh področjih. To niti ni presenečenje saj navsezadnje kvaliteta njihovih iger po Dishonored strmo pada. 

Kar je presenetljivo so razne 10/10 ocene :blink: Primerjave s Hitman serijo so absurdne :wacko:  Res se vprašaš a so nekateri ocenjevalci sploh zares igrali igro....

Sama igra je poleg tega še brutalno linearna in konec možen na izključno 1 način. Žal je tudi sama zgodba šibka in konec mlačen.

Invejdanje drugega igralca v tvojo igro se sprva sliši zanimivo vendar je dejanska izkušnja tako bedna, da jo kaj hitro preprosto izklopiš. 

 

Kar je pozitivnega za izpostavit je sama prezentacija in oba karakterja Juliana in Colt. Njun čvek je dejansko zabaven :lol:

 

Glede na to, da si Arkane zdaj lasti Microsoft lahko z gotovostjo rečem you won't be missed  :)

 

Tole res perfektno opiše špil:

 

:avadodo:

To ker so delali ekskluzivo za Sony in pol so jih prodali MS in so nardili od kurca btk

Povezava do prispevka
  • 1 mesec kasneje...

Novi update je prinesel cel kup izboljšal med njimi pa tud FOV slider na PS5! 

Navedek

NPC BEHAVIOR
NPCs now react to bullets passing close by, such as headshots that miss
NPCs now react when another is assassinated close by
NPCs now hear better and react faster to nearby footfalls
NPCs under fire no longer move to take cover if the player is too close
NPCs can now deduce the direction from which a grenade was thrown
NPCs no longer stop trying to kill Colt if Julianna uses Nexus to link him to them
Interrupted aerial assassinations will no longer cause NPCs to become mostly invulnerable
Numerous other small fixes and improvements to NPC behavior, reactions, pathing, and placement
Charlie Montague no longer gets stuck in the floor or ground if he’s kicked while using Shift


QUALITY OF LIFE/ACCESSIBILITY
Added controller remapping and left/right stick inversion
UI buttons and text in options menu are now larger, as are their selectable areas
[PS5] Added Field-of-View and motion-blur options. We continue to listen to community feedback and explore more quality of life and accessibility options for a future update.

 

Celotni patch notes tukaj.

Povezava do prispevka
  • 4 tedne kasneje...
Gatsu reče pred 4 urami:

 

 

 

:rofl::rofl:

 

Od ena do 10, kolko velik clown moreš bit, da ne recomendaš Deathlopa, in to v letu 2021, ko absolutno nimaš kaj igrat.

 

Fucking clickbait loser od SkillUpa. Že pri ene par igrah se vidi, da ni kos takim, kjer mora malo mozag uporabljat, ampak mu bolj sedejo brezglavi shooterji. After all, kaj naj človek pričakuje od modela, ki mu Last of Us ni všeč, Cyberpunk pa je brez težav priporočal.

 

 

 

48:20 dalje :whistle:

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...