Skoči na vsebino

[PS5] Returnal


gojc

Priporočeni prispevki

Men je pa cena dealbreaker. Ajd ne rečem nej da Sony ceno 70$ za AAA igre ala Uncharted, HZD, GOW2 in pogojno R&C. Sam ne pa te cene dajat igram razvijalcev ki so doslej delal kvečjemu AA igre. To je men res čist zgrešena poteza. Zdej mora Returnal dobesedno utrgat kar se tiče ocen + še dolžina igre mora bit spodobna da ne bo flopnila. Sploh ker je tolk mal PS5 v obtoku in izide dober teden pred RE Village, ki pa zgleda fantastično v vseh pogledih.

Povezava do prispevka

Po moje govorijo samo o določenih prijemih. Recimo guiding wind. GOT dejansko ima določene inovativne zadeve izpeljane res dobro. Kar igro jebe so bolj klasični prijemi, ki so pa itak smeti v skoraj vseh open world igrah.

 

Devi bi se morali zgledovati po FROMSOFTWARE (prepletajoči level design), Witcher3 (dobra zgodba z zanimivimi in raznolikimi questi) in BOTW (okolica in njeni landmarki te spodbujajo k raziskovanju, namesto vprašajev na (mini)mapi).

uredilo bitje KE RIT
Povezava do prispevka
AMF reče pred 7 minutami:

Katerih ocen, ker kritiki še vedno drkajo na Spidermana in GoT. Zadnjič sem v nekem podcastu slišal celo, da si želijo, da bi se open world igre zgledovale po Sušimi.

 

Dej no ti si šel kupit Avengerje tko da sploh ne vem kva se zdej tukaj peteliniš...

Povezava do prispevka
KE RIT reče pred 6 minutami:

 

Devi bi se morali zgledovati po FROMSOFTWARE (prepletajoči level design), Witcher3 (dobra zgodba z zanimivimi in raznolikimi questi) in BOTW (okolica in njeni landmarki te spodbujajo k raziskovanju, namesto vprašajev na (mini)mapi).

 

tole si bom dal tattovirati čez hrbet, upam da bom najdel še kej prostora

 

image.png.99ed70b0d3984af8e733191d2bde0568.png

 

edini problem: tak špil lahko izdaš en na 3-4 leta, ne pa vsak leto :D:D 

Povezava do prispevka

Ma GoT je meni res najbolj by the box open world. Fora z vetrom je luškana, vendar ne funkcionira zares dobro, ker deluje kot nek ogromen kažipot na zaslonu, samo pač malce bolj organsko narejeno. Pač iskreno ne vidim dosti razlike med vetrom(tm) in puščico. Ni zdaj da se ful bolj poglobiš v okolje zaradi vetra, da se bolj pozicioniraš v prostor ali karkoli ... 

 

Midtown Madness 2 Demo : Angel Studios : Free Download, Borrow, and  Streaming : Internet Archive

 

V bistvu bolj ko igram GoT, bolj mi je Ubisoft-like igrica. Izredno površinska, ampak zelo hooka :D 

Povezava do prispevka

@ChenierVeter (in ostale finte kjer te okolica vodi, ptiči, etc.) in manjek GUI na zaslonu zgolj služijo k večjemu immersionu. Men se to zdi zelo dobrodošlo in zelo podobno tvojemu izklapljanju mini mape v RDR2.

Seveda ni to nek game changer (BOTW je meni osebno bil true game changer), ampak je objektivno dobrodošla sprememba imo.

 

GOT me ni hookal zaradi ubisoft open worlda in vprašajčkov, ampak zgolj zaradi settinga. Isto so mi ACji precej smeti (Z izjemo AC2) in mi je edini redeeming factor okolica (ko je dobro izpeljana).

Tista gonja po clearanju ikonic na mapi mi je samo byproduct OCDja.

uredilo bitje KE RIT
Povezava do prispevka

Glede BOTW se na polno strinjam

 

Drugače je GOT zelo hookable tudi zaradi tega , kako dostavlja content po grižljajih. V resnici imaš v igri mogoče 5 različnih aktivnosti, ostalo je pa vse isto (vključno z misijami, ki imajo ene tri variacije in se potem ponavljajo čez celo igrico). Če bi moral 10x slediti lisici zajednom bi mi bilo brezveze, ker pa slediš lisici, potem sekaš bonsaj in se kopaš v jakuziju, delaš eno glavno misijo in raidaš oporišče, nato pa spet slediš lisici, pa nekako preživiš vse skupaj

 

Saj drgač da ne bo pomote, nisem GOT hater. Mi je v redu igra, sploh ker imam že kar nekaj ur notri in še vedno jo zaženem vsake toliko za recimo enourno seanso. Mi je pa overrated, predvsem glede user ocen na Metacriticu. Vem pa, da so bile pozitivne ocene na začetku boostane, ker so ljudje želeli dati dodatno zaušnico TLOU 2 (ogromno user reviewov je bilo: "GOT je 10/10, končno razvijalci, ki pa se RES brigajo za igralca, za razliko od določenih devov določene 1/10 Sony igrice, ki je izšla v podobnem cajtu")

 

Sem drugače itak full in za večji immersion in manj smeti na zaslonu. Samo nekako mi je Zeldin način bolj odgovarjal. V GOT recimo kot igralec nisem bil preveč dobro pozicioniran v svetu. Večinoma sem sledil vetru in ptiču itd. in se nisem ravnal po mapi. Dočim v BOTW pa sem splezal na hrib in sem se takoj orientiral, kje sem in kje so ključne stvari. V GOT sem recimo splezal na vzpetino in gledal neke vasice in sem si mislil "okej, tukaj je pač ena od desetih vasic v tem kosu mape, gremo prečekirat I guess" :D

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...