Skoči na vsebino

Ocenjevanje igric, najjača ocenjevalna lestvica


Priporočeni prispevki

Postajte svojo idejo o uravnoteženi ocenjevalni skalci 

 

Tematika: igre igrice igračke 

 

Moja idealna lestvica vsebuje samo polne cifre 1—10. Razne ocene ala 8.5 so mi v konceptu okej, ampak za moje pojme se moreš odločit, tako kot jaz dijaku ali študentu ne morem dat -4 ali pa 6.5, pač pa se moram odločit za polno oceno. 

 

Sicer pa tako:

 

1/10 Ta ocena mi je nedosegljiva zaradi več faktorjev. Najpomembnejši pa je to, da pri igrah, ki so tako slabe, da si legitimno zaslužijo 1/10, ponavadi najdem nek redeeming faktor carskosti. Povedano drugače, edina ocena, ki jo dam s težjim srcem kot 10/10, bi bila 1/10 in pomoje v moji beležnici še ni igrice, ki bi si zaslužila to "elitno" oceno.

2/10 So mi recimo broken igre, ki nimajo povsem nobene vrednosti. Večinoma bi tako ocenil kakšne broken stare igre ali pa Steam asset flipe.

Pri 3/10 že vidim prve kvalitetne prvine, ki jih je pa še vedno premalo, da bi igro vzel resno. Večina so mi to skrajno frustrajoče izkušnje, ki jih ravno zaradi tega ne morem igrati. V beležki sem s to oceno ocenil samo kakšne mobilne igre. 

4/10 pa že prvič zapokajo neki konkretni redeeming faktorji. Prototipski primer iz beležke zadnjih let: Never Alone. Luškan platformer z luškano zgodbo, a žal izredno ponavljajoč, predvsem pa zelo nenatančen in frustrajoč. 

5/10 mi je igra, ki pa že ima carske trenutke, zaradi katerih igranja ne obžalujem povsem. Vzorčen primer iz 'Sniper: Ghost Warrior 3'. Ne spomnim se, a sem igro dobil v kakšnem bundlu ali PSN-ju, sam evo, ob neki priliki se je znašla v mojem libraryju, in ko se mi je zahotelo sniperiranja, sem jo namestil. Sicer povsem brezvezna igra, ampak v tistih par urah, ki sem jo dal notri, pa mi je vseeno deliverala par carskih trenutkov, ko sem recimo čepel na hribu in počasi čekiral mesto pod sabo, da bi ustrelil tisti usodni naboj. Dejansko so tudi kakšne 5/10 igre, ki sem jih preigral in si mislil, da so čisto okej, sploh na tematiko/žanr, ki mi je zelo odgovarjal. Ni pa mi nekako bilo za pozitivno oceno.

6/10 mi je dobra igra, zlasti v priljubljeni tematiki/žanru, ni mi pa za splošno priporočilo. V 6/10 igrah sem večkrat precej užival, ponavadi so to bili kakšni Assassin's Creedi ali pa druge Ubisoft igre. Ni pa to igra, ki bi jo posebej priporočal ljudem, ki bi me povprašali po priporočili za dobro igro.

7/10 igre so zelo dobre z veliko dodatne vrednosti, vendar jim nekaj zmanjka za odličnost: ali imajo bebavo zgodbo ali slab design mesta ali izredno ponavljajoče misije. Pač nekaj, kar igre ne spravi v rang odlične ocene. Vzorčni primer mi je recimo Uncharted: The Lost Legacy. Zelo dobra igra, a ima večino zanimivih sekvec tako ali drugače pobranih iz prejšnjih delov, pripovedno pa dosti manj ambiciozna od Uncharted 4, ki pa mi že pade v odličnost. Priporočam ljudem, ki jim je žanr/tematika blizu. 

8/10 je zelo dobra igra, ki jo tudi mirnega srca priporočam praktično komurkoli, ne glede na žanr ali preference. Igri pa vseeno zmanjka za all time greatness. Dober primer mi je recimo Red Dead Redemption 2: izredno dobra igrica, ki pa je malce preveč razvlečena in ima vsebino, kjer kvaliteta izredno pade, zato ne poseže po 9/10. Dober primer mi je tudi Fire Emblem: Three Houses. Res odlična igra, ampak vseeno je treba biti pošten in izpostaviti PS2 grafiko v PS4 pro generaciji in nekaj razvlečenih fightov res čudno potweekane vsebine. All in all pa je 8/10 zame že must play neodvisno od žanrskih preferenc.

9/10 mi je absolutni must play in odlična igra, ki pa ji od statusa res najboljše zmanjka neka prelomnost, ki bi cel medij potisnila naprej. Gre pa za igro, ki definitivno potegne naprej žanr oziroma žanr v nekem ustaljenem vzorcu spravi do skorajšnjega vrhunca, ni pa transcendentalna vsebina glede na medij kot tak. Dober primer mi je Persona 5 Royal, ki meni koncept japonskega RPG-ja v marsičem spravi do vrhunca, a žal celokupno gledano medija igre ne spravi v novo dimenzijo.

10/10 mi je rezervirana mogoče za eno igro na generacijo, ki na tak ali drugačen način potegne medij naprej, naredi nekaj zelo izvirnega, je v vseh elementih izjemno dobra ali brezhibna ter me preprosto hooka do te mere, da nekaj časa po svetu hodim vznesen in srečen, da tako carske stvari obstajajo. Kot rečeno, v povprečju se najde ena taka igra na generacijo. V moji beležki, kjer ocenjujem igre nekje tam od 2014, imajo štiri igre brezpogojno oceno 10/10 in dve igri, kjer se ne morem odločit med 9/10 in 10/10. Celokupno gledano tukaj definitivno ne gre za igrice, ki bi bile kritiško priznane kot 10/10, ampak bolj za neke moje personalne, kjer pač prepoznam neko odličnost in predvidevam, da imam prav in bo tako zgodovina pokazala, morda pa nimam in bom fejlal. 

 

A ima kdo v glavi kakšno svojo lestvico?

Lahko tudi prilepite primere opisovalcev, za katere se vam zdi, da zelo dobro ujamejo tudi vaše ocene ... 

Povezava do prispevka

Še ena pomembna distinkcija med sub-8 in 8-10 mi je, kako ocenjujem dolgoživost igre v prihodnosti

 

7/10 mi je igra, ki je res dobra v svojem času in prostoru, ampak ima malo potenciala, da bo zanimiva še do konca svoje generacije, kaj šele kasneje

 

8-9/10 pa že pričakujem, da bo igra relevantna tudi generacijo ali dve kasneje, da jo boš tudi čez 15 let pognal in boš morda če že ne preigral v celoti, pa vsaj brezpogojno recognizal njene kvalitete

 

Dočim za 10/10 pa pričakujem na nek način evergreen status. Zaradi tega opažam, da imajo skoraj vse moje 10/10 igre precej stiliziran videz :D 

Povezava do prispevka
gojc reče pred 7 minutami:

Kam na tej tvoji lestvici uvrščaš Cyberpunk ?

 

:)

  

Chenier reče Dne, 12. 12. 2020 at 12:53:

Letos sem imel kar aktivno leto, kar se tiče cyberpunk estetike. Ni mi sicer zelo blizu, ampak sem back to back igral Deus Ex 1 (mojstrovina, končal in bi gladko še igral) in Mankind Divided (nisem mogel igrat več kot pet ur, ker mi je bilo preslabo). Tako da sem imel uverturo v Cyberpunk 2077.

 

Prva stvar, ki je ne gre zanikati: Cyberpunk 2077 je brutalno ambiciozen projekt. Preveč ambiciozen pravzaprav. To je evidentno na skoraj vsakem koraku prvih par ur. Od prvega pogleda na "avtoceste" iz stanovanja, različnih momentov iz zgodbe (že prva "zaresna" misija je bolj cinematična kot praktično vse ostale igre, če odštejemo Rockstarse, Naughty Dogse ipd. dejansko konkurečne teame). Ko na mesto pade noč in se voziš med ulicami ti je resnično jasno, da je to med estetsko najboljšimi dogajališči v igrah doslej. Mesto ima tudi svoj karakter. Podnevi je nekako vzdržen, čeprav so povsod smeti, ponoči pa je divji, neobvadljiv, prvinski. Cyberpunk direkt v žilo. To mesto je za vsemi neonskimi lučmi dobeseden hellhole, kjer je življenje na robu znosnega. Odlična (in kakor pravi Slinch, katastrofalno zmiksana z več luknjami kot švicarski sir) zvočna in glasbena podlaga to še izostri. Vse je brneče, od vsepovsod se slišijo streli, neprijetne gume, troblje ... Mesto je res tesnobno, dobesedna nočna mora, iz katere se želiš čimprej zbuditi. Edina uteha, ki jo igralec ima, je, da gre za igro, ne za real life. Sicer bi se že zdavnaj počil. 

 

To odlično reprezentacijo mesta okrepijo tudi interakcije s posebnimi NPC-ji, ki niso tam samo za kuliso. So zelo zabavni in občasno precej organski. Dialogi se mi sicer zdijo na čase neorganski in slabše napisani kot v kakšnih konkurenčnih igrah, vendar ničesar kritičnega. Je pa mi to realen minus. No, druga stvar je, da je prvoosebni pogled naštudiran v nulo! Vožnja sicer ne, vseeno lažje vozim third person. Ampak sprehajanje, pogovarjanje in razne aktivnosti so res vrhunsko naštudirane. To ni first person zbog first persona, ampak je res ogromno igranja s perspektivo. Ko te nek lik pogleda v obraz in ti pripoveduje o čem, res čutiš njegovo prezenco (sumim, da so liki narejeni malo večji kot bi bili v real life in ta efekt izhaja od tukaj). 

 

Kakorkoli. To nas nekako pripelje do zgodbe. Prva stvar, če se tukaj apliciram na Fullmetaltacticiana: zgodba ni pretirano globoka, vseeno pa ponuja kar dosti hrane za možgane in nekih intimnih trenutkov, ki se igralca dotaknejo. Pri zgodbi je treba izpostaviti, da je sam ne dojemam nujno kot take, ki bi nagovarjala nujno klasične kiberpunk stvari, ki bi s samimi dialogi kaj problematizirala ali igralca dajala v črno/bele situacije (čeprav je tudi tega seveda nekaj). Bolj gre za to, da je to zgodba, ki ogromno dolguje ameriškemu postapokaliptičnemu in ZF filmu — v dobrem in slabem. Na uč je manj tega, kar je počel Witcher, torej da je z nekimi igralnimi situacijami neposredno nagovarjal probleme nas živečih tukaj in zdaj: migracije, homoseksualnost, transeksualnost, tujstvo, begunstvo itd. V Kiberpunku tega načeloma ni, svet je tak kot je. Sam vrednost zgodbe bolj vidim ravno v tej absolutni neznoznosti bivanja v tem hellholu od mesta, ki na vsakem koraku deluje zlobno in hostilno. Ampak ironično lahko ravno to občutje apliciramo na tukaj in zdaj precejšnjega dela sveta. Ta občutek neznosnosti. Night City v Cyberpunku 2077 je I CAN'T BREATH gamefied! Ne pa pričakovati, da bo to igra, ki se bo spraševala, če je moralno si naredit kiber kurca in če je bad, ko se natepava moške. V tem svetu to ni važno. To je distopična exploitacija (exploitation filmu estetika nasploh ogromno dolguje), kjer je ogromno nasilja, klanja, golote in črnskih dildotov. Sem dokaj prepričan, da igra ne bo imela nekega all in all sporočila, ki bi zaokrožilo vse skupaj. To je nihilistična eksploitacijska pretežno akcijska zgodba o hustlanju v peklu, kjer dobimo občasne inserte ranljivosti in človeškosti ob sicer presenetljivo razvejanih dialogih. To je to.

 

"Bojevanje" omogoča veliko pristopov, ki pa jih občasno ne moreš povsem realizirati. Meni je zelo kjut hekanje in dejansko igra tukaj ponuja nekaj samoizražanja igralcu. Tudi streljanje je za tak ogromen RPG narejeno odlično (če bi šlo za bolj tradicionalno strelsko igro, celo Far Cry, bi si sicer morda želel še bolj razgibanega). Žal pa je vse narejeno tako, da te igra ne nagovarja posebej k temu, da bi raziskal vse, kar ponuja, saj lahko večino vsega preigraš s precej osnovnimi manevri in nadgradnjami. To je dobro za tiste, ki jih RPG del ne zanima toliko, malo slabše pa za igralca, ki bi se rad resnično poglobil v sisteme. Nadgradenj, perkov, craftanja orožij itd. je mali milijon, vendar igralec nima posebne želje, da bi se v te reči poglobil. Tukaj bi igra morala igralca uvajat bolj predano. Prav tako je sam sistem glavnih in stranskih zadolžitev en velik clusterfuck. Mapa je kaotična in hellhole sama po sebi. To mi absolutno ni všeč. Na koncu itak delaš samo glavne queste in "glavne" side quest (ki so tako kot v Witcherju zelo premišljeno spisani), raznih drugih stranskih aktivnosti pa bolj ali manj ne. Sicer te igra obvesti, da so, prav tako jih vidiš na clusterfuck mapi, vendar se ti s tem ne da ukvarjat. Večino igre lahko preigraš s čistim ignorom vseh stranskih aktivnosti in preprosto delaš samo to, kar ti javljajo na telefon, tvoj glavni hub.

 

Glede glitchev pa je tako: pač so prisotni, čeprav z mojim načinom igranja (načeloma ne delam random pizdarij, držim se glavnih misij in "story based" side misij) jih je res minimalno. Sidekick na začetku igre je šel parkrat skozi steno, kakšni random objekti so lebdeli ... Ampak ob splošni odličnosti grafike (igram vse na ultra z RT) si itak večkrat pobiram čeljust ob dizajnu zlasti story prizorišč, tako da me lebdeča vrečka od konfrija ne zmoti tako. Če primerjam z legendo Deus Ex: vsekakor gre za najkvalitetnejšo cyberpunk igro od prvenca dalje. Z Mankind Divided se ne more primerjati niti na kilometer, takšne razlike so v dizajnu dogajališča in carskosti zgodbe. Sicer pa, če sem popolnoma iskren, mi tudi zgodbovne intrige v Deus Ex 1, ko sem ga letos igral, niso brezpogojno dogajale. So kakšni story bitsi, ki niso najbolje izvedeni, prav tako intrige med vsemi frakcijami niso tako zanimive, kot bi morda upali. Skratka. Težko je izvest koherentno in vedno odlično zgodbo na tako glomaloznem nivoju. 

 

Torej. Ko vse to vzameš v zakup ... delimo, seštevamo, korenimo ... Pridem nekje do 7-8/10 po mojih standardih. So napake, slabo zmiksan zvok, bugi, morda bi lahko šli pri pripovedi dlje. Ampak ko po drugi strani pomislim na grozljivo nihilistično mesta, akcijsko exploitation-zgodbo, globino sicer slabo predstavljenih igralnih sistemov ... Predvsem pa na ŽELJO narediti nekaj drugačnega, novega, ne samo nadaljevati tistega, v čimer so dobri. Poglejte. CDPR bi res zlahka naredili Witcherja 4. Praktično ves lore imajo spisan, v knjigah je še ogromno materiala, naš svet ima ogromno moralnih težav, ki bi jih lahko zrcalili tam. Fighitng sistem malo nadgradijo, grafiko malo jače, vržejo kak snowy svet in je. Namesto tega pa so naredili kiberpunk epopejo s povsem samosvojim stilom, igralnostjo in žmohtom. Dragi moji, to pri taki količini denarja in tako spolskem polju kot so igrice, sploh ob dejstvu, da igra kar mrgoli od raznih reči, ki lahko potencialno triggerajo igralce in sprožijo witchhunt, to pa zahteva jajca v velikosti manjšega mesta. Ob teh dejstvih: jajcih, ki so potrebna za tak projekt, dejstvu, da je ta projekt zelo dobro - a ne popolno - izveden, in ob vseh dildotih, ki se v igrici nahajajo, pa ne morem drugače kot da igrici podelim

 

8/10 

Ćamir approval

  • Račka +1 3
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

Sicer pa imam polno kontroverznih izbir, ki bi triggerale marsikoga. Je pa to res moja personalna beležka, ki ji ne prisojam nobene objektivne vrednosti niti da je boljša od drugih, zato me tudi zanimajo še kakšne. Edino, kar se mi zdi, da je pa za izpostaviti, da 6/10 in 7/10 igric ne jemljem za smeti, pač pa jim dajem mesto in respect. Ta norma, da je vse pod 8/10 sam za smeti, mi res ni všeč. 

Povezava do prispevka

Napisal si, da igrico 8/10 lahko priporočaš že vsakomur ne glede na žanr in preference...

 

Tbh jaz res ne vidim kaj bi v CP77 lahko blo všeč nekomur, ki mu je cyberpunk žanr beden in čist nezanimiv. To je edina zadeva, ki ga vleče iz skupnega faila in zabuganosti. No saj v bistvu je to že čas pokazal, saj se o igrici praktično nikjer več nič ne govori.

  • Račka +1 1
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
tomazek reče pred 4 minutami:

No saj v bistvu je to že čas pokazal, saj se o igrici praktično nikjer več nič ne govori.

 

Kako ne, model na enem random slovanskem gaming foromo odpre topic o ocenjevalnih lestvicah in je prvo vprašanje Cyberpunk 2077

 

:D

uredilo bitje Slinch
Povezava do prispevka
Slinch reče pred 4 minutami:

 

Kako ne, model na enem random slovanskem gaming foromo odpre topic o ocenjevalnih lestvicah in je prvo vprašanje Cyberpunk 2077

 

:D

 

Ja iz podjebancije 😁  Enako kot Stipe ko tu pa tam vpraša če je že prišel patch grande... 

 

Saj razumem, da je tisto njegova osebna ocena pač. Saj moja tudi. To je edina igra, ki sem res vesel, da sem jo ukradel... Saj si po mojem mnenju developerji ne zaslužijo eur od mene za njo. Pa ne zaradi tega, ker bi bila dejansko nič vredna. Ampak zaradi hypa, ki so ga povzročili... Kasneje pa me pustili mrtvo hladnega. To govorim kot igralec ki ne pimpa likov in celo igro preigra s takim kot pač je. 

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka
Slinch reče pred 16 minutami:

a maš to beležko fizično al digitalno?

Najprej sem imel digitalno, kjer sem pisal samo naslov igre + oceno (začel cirka 2012-2014)

 

Potem se je avtizem pojačal in sem nekaj časa fural fizično (pomoje tam nekje 2014-15/16). Zraven tega mislim, da sem to beležko žal fuknil v smeti pred kratkim (letos), čeprav je bilo popisanih raje ne bom povedal kok strani z nekimi analizami, interpretacijami in tuhtanji. Samo sem metal stvari za stari papir in sem s kupom nekih naprintanih člankov za faks pomotoma fuknil še beležko zraven :(

 

Nato se mi ni dalo več pisat na roko plus nadležno je bilo pavzirat in pisat s pisalom, tako da sem umiril avtizem in preskočil nazaj na digitalno, tokrat s konkretnimi vtisi in končno oceno. To sem fural do letos. Izgledalo je takole:

 

image.thumb.png.984917c139762b26c8452a3c039fb5d3.png

 

Skratka te beležke so kar fina zakladnica vtisov in spominov nekje med 2016-2020. Zelo mi sede kdaj polurkat po njih.

 

Januarja letos sem zaradi vseh RL obveznosti in dejstva, da sem se odločil, da bom vseeno šel malo next level in pisal knjige o igricah (special reveal event letos upajmo) plus zdaj še delo na faksu, šel nazaj na enovrstične opisce. 

 

Takšen je dokument, ki ga imam od januarja letos. 

 

image.thumb.png.7fcbfe378a331d73c275f96eb548b9cd.png

 

Dosti žalostna podoba napram starim TL;DRjem. Ampak kot rečeno, žrtvoval te dnevničke za higher goal al neki. Če se mi zadeva s pisanjem knjig o igricah ne izide oziroma ko bom si spet malo stabiliziral lajf, bom pa pomoje spet šel na TL;DR warianto digitalne. 

 

Aja. Drgač je avtizem res strong in me, ker drugače je gaming samo 1/3 teh beležk - 2/3 so bile serije in filmi in 3/3 knjige. Pač fora je, da zelo rad razmišljam o stvareh, ki jih konzumiram. Res ne morem zdržat, da bi neki samo pokonzumiral in šel lep lp, preprosto moram razmišljat in analizirat post-konzumacija. To je taka kritična narava al neki.

  • Račka +1 5
  • Na jagodo +1 3
  • Ne me jebat 1
Povezava do prispevka

jaz sem tudi dosti avtist ko pride do te tematike. Zelo rad imam sezname, zelo rad pišem v bulletih, sezname imam zelo rad squiky clean, rad imam nadrejene / podrejene sezname, rad imam ocene, daljše sestavke rad razbijam na faktorje, rad imam lepo urejeno zbirko. Posledica osebnosti in pa tudi že skoraj 15 let profesionalnega komuniciranja z vsem živim folkom, ki te prisili, da komuniciraš karseda jasno in učinkovito (tukaj prednjačijo razni "pravi" CEO-ti in pa programerji). In komuniciranje po bulletih JE učinkovit način komunikacije :D  

 

Čamirjeva lestvica mi je všeč, imam precej podoben kriterij, vem pa iz naše komunikacije po forumu, da ima Čamir precej precej bolj strogo ocenjevanje kot ga imam jaz :) 

 

Pa jaz absolutno ne bi mogel brez desetiških ocen, torej da bi mi bil npr. špil ali 8 ali 9.... Brrr, ni šans. IMO je ful preveč nians, da bi lahko kar zaokrožil. Primer:

- Yakuza 0 (low 8)

- Horizon: Zero Dawn (high 8)

Oba špila sta pri meni 8ish, s tem da mi je Yakuza malo nad 80, HZD pa že tik pod 9, recimo 89. Ista ocena če se greš cele cifre, ampak je dejansko ful razlika v kvaliteti.

 

Primer iz 9 območja:

- Monster Hunter World (low 9)

- Witcher 3 (high 9)

Oba špila vrhunska, ma vseeno je W3 worlds apart in preprosto boljši špil (ki pa še vedno ni uno 10/10)

 

Pač profesionalci v privat sektorju smo bolj natančni in moramo paziti na detajle, tako pač je. Šolniki pa neki od oka užgete čez podlago, ya ya kolega tole bo 8 ya, pa kr naslednji naj gre noter ya

uredilo bitje Galko
Povezava do prispevka
Ripper reče pred 2 urama:

Zadeva je in bo čedalje bolj igrana. Vsak bug fix prinese še dodatne pluse, za moje pojme že tako odličnemu špilu. O ja O CP2077 se bo še pisalo in igralo. 

Jaz ga ravno igram - pa mi špil v resnici ful dogaja. Vsekakor bolj kot mi je pa npr. GoT, ki se ga ravno na veliko omenja v drugi temi. Tudi glede bugov je precej bolje, kot pa ob izidu. Ne, da jih ni (so predvsem grafični glitchi), ampak sesul se mi pa recimo ni še nikoli.

Sicer pa kar je Ćamir napisal - vredno že zaradi vizije, ki so jo imeli. Četudi izvedba mestoma šepa.

Povezava do prispevka

Ne igram iger, ki se mi zdijo sub 7, tko da moja lestvica je.

 

7/10 Povprečna igra, ki zna ponudit kaj dobrega. Včasih kake guilty pleasuer zadeve. V večini primerov takih iger ne končam, razen če mi udari kak OCD. (GOT, skoraj vsi ACji,...)

8/10 Zabavna igra, ki jo rad preigram do konca. (Genshin Impact - res slab primer, ker v bistvu nima konca lol, Batman Arkham Asylum, Skyrim,...)

9/10 Nadpovprečna igra, ki ima kake pomanjkljivosti, ki me znajo motiti do te mere, da vplivajo na celotno izkušnjo. (Uncharted 4, TLOU2, RDR2, Ultra Street Fighter 4, Journey, Ori...)

10/10 Igre, ki jim oprostim pomanjkljivosti, oz. ne vplivajo na mojo igralno izkušnjo. Morajo mi ponuditi neki, kar nisem nikoli prej doživel in pustiti pečat, ki si ga bom zapomnil za zmeraj. (Bloodborne, DS3, Sekiro, BOTW, Super Mario Galaxy 2, Originalni Super Mario Bros, SOTC,...)

uredilo bitje KE RIT
Povezava do prispevka

Pomoje sta dva kriterija, personalni in mainstream

 

moj personalni je kot na faksu in tega akoraj nikoli ne uporabljam, ker he prevec subjektiven in nima smisla izrazat mnenja z njim

 

Od 1 do 5 je negativno in pac.. bv.. 5 odtenkov gnilosti

 

6 je zadosnto, kar pomeni da je za probat ko je na ultra popustu

 

7 je dobro in je za probat, ce ti lezi zvrst ali ko pride prvi popust

 

8 dovrseno z nekaj manjsimi napakami

 

9 dovrseno brez vecjih napak, odlicno

 

10 se itak ne da skoraj nikoli in ce se, je neki zelo revolucijonarnega s tem da tudi ostali aspekti stimajo

 

In pol imas mainstream lestvico, ki jo ljudje bolj razumejo ker vecina medijev ocenjuje nekako v tek merilih

 

Vse kar je pod 7 je smeti

7 je jedva uno ni dobro ampak ni lih smeti, ce ti lezi zvrst je lahko celo okej

8 je pola ql pola ne, bolj se priblizuje 9 vrc je dobrega manj slabega amapk se vedno, tudi pri 8.9ao dolocebe stvari zgresene

9 je dobro, so dolovene pomanjklivosti amapk ne mores rect, da ima igra hudo slabe stvari, ki sjebejo nek aspekt igre

 

Pol imas decimalke, ki stopnjujejo.. decimalke so ital pomebne samo od 8 naprej, to se ve... pod 8 obstaja samo 7.5 in 7... kar je manj ni vredno ocenjevanja

 

Decimalke nad 9 so tudi redke. Najbolj so pogoste 9.1 9.2 .. bolj se priblizujes 9.5 redkeje postajajo, nad to cifro jih skoraj ni vec

 

Dejansko so decimalke najbolj merodajne med 8 in 9.

uredilo bitje bigboss82
Povezava do prispevka

Lepo da ti je bil ta stunt všeč, jaz sem pa s svojim ocenjevalskim OCD-jem že takrat razbijal po hiši, ker mi je ocena "104" totalno sfukala celoten koncept Jocker ocen in seznam špilov glede na njihovo oceno. Prov tko, zjebal me je. Kadarkoli je še kak špil dobil 95 (uradno najvišjo Jocker oceno) mi je ostal kisel priokus zaradi tele travestije

 

In glede na to, kako prezgodaj je Quattro šel, se s tem očitno ni zameril samo meni ;) 

Povezava do prispevka

Imam, itak. Sam nič v zvezi z ilustracijo. Bolj vsakodnevne, na polno neumne zadeve.

- Stikala luči morajo vsa biti poravnana. Raje se sprehodim do drugega konca sobe, da properly ugasnem ali prižgem luči, kakor da imam tisto na steni. D:

- Volume level mora vedno biti večkratnik 10.

- Pri igricah me jebe samo completionism. Pa ne za platine. Bolj v smislu, da ne prenesem, če ostane kak vprašajček na mapi. :D 

uredilo bitje KE RIT
  • Račka +1 2
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...