Skoči na vsebino

Trenutno igram [05/2021]


Priporočeni prispevki

V Planescape Torment še vedno iščem Pharoda. Sicer sem že izvedel, kje ga bom načeloma najdel (in prišel do portala, ki me bo pomoje pripeljal tja), ampak potem sem šel nazaj še malo chatat z NPC-ji, da najdem še kak sidequest. Zaenkrat mi igra zelo dogaja in gladko dobil Ćamir seal of approval, writing je res zelo dober in ni težko razumeti, zakaj je igra taka klasika. Fightinga se načeloma ne poslužujem, me pa v slumih na polno preganjajo thugi in nimam pojma, kaj sem naredil, pomoje da sem enega od njih pomotoma usekal. Sedaj sem level upal tudi comic relief lobanjo, ko floata zraven mene in peca ženske zombije.

 

Če prav razumem, bo večina igrice potekala v tem prvem mestu, ker na world mapi mesto zaseda cirka 1/3 vsega? Also dizajn mesta mi je kar nice, ni pa posebej carski, v Pagpicker's Square sem pa prvič bil impresioniran, res lepo zrisano :D

 

Skratka zaenkrat gladko Ćamir seal of approval. Igram mega počasi (zato sem se tudi vrnil, da bom še malo raziskal, preden grem po Pharoda, za vsak primer, če rabim bit kaj level upan). Teksta preberem cirka 80 %, včasih kak opis lika pred konverzacijo samo diagonalno preletim, ker se mi ne da prebirat enega odstavka za vsakega klošarja na cesti.

Povezava do prispevka

Remothered: Broken porcelain

5/10

WCCFremotheredbrokenporcelain5.jpg

 

Sem ruknil še drugi del te igre, ki u bistvu zaključi zgodbo enice. Napram prejšnji igri lahko rečem, da so animacije nekoliko boljše, čeprav še vedno poden. Igra je polna buggov (2x sem izgubil po pol ure gameplaya). Osnovne mehanike niso izboljšane in še vedno večkrat pridejo v napoto osnovnemu gameplayu.

 

Kar lahko rečem glede te duologije je, da je zelo jasno, da gre za osebni projekt ene osebe, ki je hotela narediti več kot vsi ostali in temu seveda ni kos. Končni produkt je skropucalo. Seveda ga čisto razumem kaj je hotel doseči, vendar igri manjka predvsem polish in vsaj še en del.

 

Glavni aspekt te duologije je zgodba. Avtor je hotel doseči nadcarsko, ful kompleksno zgodbo, ki bi te pustila ugibati še dolgo po tem ko si igro končal. Prvi del je jasno namensko naret tako, da ti na koncu igre ni jasno NIČ. Ker pa je v drugem delu seveda potrebno zaključiti zgodbo 3/4 igre deluje kot da te nekdo na vsakem koraku drži za ramo in ti na vso silo hoče razložiti celotno zgodbo. Tukaj potem prideš do "zlobcev" katerih glavni užitek je, da ti razlagajo svoj master plan. Muahahahaha.

Enostavno se cel efekt misterioznosti, pristnosti in vzdušja poruši. Na koncu imaš v glavi misel: This story was fucking forced. V prvi igri nič jasno, v drugi pa 180 °okoli in full force razlage, ki preprečujejo dejansko igranje igre.

 

Vsa zgodba je tako zamotana z toliko različnih (tudi nadnaravnih) aspektov, da jo je razvozlati sam brez zvezka in kulija praktično nemogoče (dobro, res da imam v kurcu spomin). Občutek mam, da če se tega projekta ne bi lotil nek indie publisher, bi ta zgodba (tekom treh delov) imela dejanski feels efekt. Wasted potencial.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka
Cherniernier reče pred 6 urami:

V Planescape Torment še vedno iščem Pharoda. Sicer sem že izvedel, kje ga bom načeloma najdel (in prišel do portala, ki me bo pomoje pripeljal tja), ampak potem sem šel nazaj še malo chatat z NPC-ji, da najdem še kak sidequest. Zaenkrat mi igra zelo dogaja in gladko dobil Ćamir seal of approval, writing je res zelo dober in ni težko razumeti, zakaj je igra taka klasika. Fightinga se načeloma ne poslužujem, me pa v slumih na polno preganjajo thugi in nimam pojma, kaj sem naredil, pomoje da sem enega od njih pomotoma usekal. Sedaj sem level upal tudi comic relief lobanjo, ko floata zraven mene in peca ženske zombije.

 

Če prav razumem, bo večina igrice potekala v tem prvem mestu, ker na world mapi mesto zaseda cirka 1/3 vsega? Also dizajn mesta mi je kar nice, ni pa posebej carski, v Pagpicker's Square sem pa prvič bil impresioniran, res lepo zrisano :D

 

Skratka zaenkrat gladko Ćamir seal of approval. Igram mega počasi (zato sem se tudi vrnil, da bom še malo raziskal, preden grem po Pharoda, za vsak primer, če rabim bit kaj level upan). Teksta preberem cirka 80 %, včasih kak opis lika pred konverzacijo samo diagonalno preletim, ker se mi ne da prebirat enega odstavka za vsakega klošarja na cesti.

 

respect. Jaz sem potem še 2x probal špila, ma vsakič obupam takoj. Ta količina teksta z res retro lookom in milijonom NPC-jev, ki so vsi videti isti in vsak bi se pogovarjal s tabo 1 uro, me čist sfuka.

 

Sem naložil Resogun da sem z mislimi pri bratih ne-lidličih. In evo, v tem špilu pa takoj vse razumem pa tudi teksta ni preveč :D 

Povezava do prispevka
Cherniernier reče pred 6 urami:

V Planescape Torment še vedno iščem Pharoda. Sicer sem že izvedel, kje ga bom načeloma najdel (in prišel do portala, ki me bo pomoje pripeljal tja), ampak potem sem šel nazaj še malo chatat z NPC-ji, da najdem še kak sidequest. Zaenkrat mi igra zelo dogaja in gladko dobil Ćamir seal of approval, writing je res zelo dober in ni težko razumeti, zakaj je igra taka klasika. Fightinga se načeloma ne poslužujem, me pa v slumih na polno preganjajo thugi in nimam pojma, kaj sem naredil, pomoje da sem enega od njih pomotoma usekal. Sedaj sem level upal tudi comic relief lobanjo, ko floata zraven mene in peca ženske zombije.

 

Če prav razumem, bo večina igrice potekala v tem prvem mestu, ker na world mapi mesto zaseda cirka 1/3 vsega? Also dizajn mesta mi je kar nice, ni pa posebej carski, v Pagpicker's Square sem pa prvič bil impresioniran, res lepo zrisano :D

 

Skratka zaenkrat gladko Ćamir seal of approval. Igram mega počasi (zato sem se tudi vrnil, da bom še malo raziskal, preden grem po Pharoda, za vsak primer, če rabim bit kaj level upan). Teksta preberem cirka 80 %, včasih kak opis lika pred konverzacijo samo diagonalno preletim, ker se mi ne da prebirat enega odstavka za vsakega klošarja na cesti.

Hehehehe Pagpicker Square :lol:   Enivej. Glede nato da si bil tam, si torej že mag? In ne mi rečt, da še vedno samo z Mortejem hodiš okoli :O

Povezava do prispevka
Galko reče pred 14 urami:

respect. Jaz sem potem še 2x probal špila, ma vsakič obupam takoj. Ta količina teksta z res retro lookom in milijonom NPC-jev, ki so vsi videti isti in vsak bi se pogovarjal s tabo 1 uro, me čist sfuka.

 

Sem naložil Resogun da sem z mislimi pri bratih ne-lidličih. In evo, v tem špilu pa takoj vse razumem pa tudi teksta ni preveč :D 

Drugače se na polno nadrkaš, s katerimi NPC-ji se splača pogovarjat. Uletiš v bar, narediš en krog, potem pa poklikaš tiste, ki imajo individualizirano ime ali malo spremenjen look, ostale pustiš v kurac :D

 

Housemarque igric tudi še na polno ne poznam. Igral sem okayish Alienation plus zdaj ko sem šel na Wiki lurkat za njihovimi naslovi, sem presenečen ugotovil, da so avtorji meni zraven SSX, Nba Street 2 in Tony Hawka 2/3 enega najjačih "extreme sports" igričač Supreme Snowboarding, ki sem jo v mladosti res skos nažigal

 

Nex Machino imam kupljeno in sem jo pognal, ampak takrat na polno nisem bil v moodu za tako hardcore igrico, tako da moram še kdaj sprobat

  

Majek reče pred 14 urami:

Hehehehe Pagpicker Square :lol:   Enivej. Glede nato da si bil tam, si torej že mag? In ne mi rečt, da še vedno samo z Mortejem hodiš okoli :O

Sem potem kmalu v enem baru pobral nekega razmišljujočega tipčka, kar kul lik. Drugače pa je mal hecno napisat "ne mi rečt, da še vedno samo z Morterjem hodiš okoli" lol :D. V tisti bar sem npr. zakorakal čisto slučajno, noben quest me ni vodil tja in bil je v delu mesta, ki ga še nisem raziskal (s prve sem šel na zahod, ker so me tja vodili side questi). Razumem, da ti je ob poznavanju igrice samoumevno it pobrat tega tipčka in najbrž tudi druge frende, samo jaz, ki igram 100 % blind brez predznanja o igrici, pa ne morem kar vedet, kje se nehajajo in kdo so potencialni buddyji, tako da jih bom I guess da odkrival dosti slučajno, razen če me bo do njih neposredno vodil quest :D.

Povezava do prispevka
Cherniernier reče pred 5 urami:

Sem potem kmalu v enem baru pobral nekega razmišljujočega tipčka, kar kul lik. Drugače pa je mal hecno napisat "ne mi rečt, da še vedno samo z Morterjem hodiš okoli" lol :D. V tisti bar sem npr. zakorakal čisto slučajno, noben quest me ni vodil tja in bil je v delu mesta, ki ga še nisem raziskal (s prve sem šel na zahod, ker so me tja vodili side questi). Razumem, da ti je ob poznavanju igrice samoumevno it pobrat tega tipčka in najbrž tudi druge frende, samo jaz, ki igram 100 % blind brez predznanja o igrici, pa ne morem kar vedet, kje se nehajajo in kdo so potencialni buddyji, tako da jih bom I guess da odkrival dosti slučajno, razen če me bo do njih neposredno vodil quest :D.

Hehehe. Saj večina špila je čisto slučajno sme tukaj. IN najboljše je da vedno vse prevohaš. Drugače itrak zgrešiš pol stvari.   Dak'kkon je pa nuja , sploh ker je njegov backstory recimo da pomemben.

 

Potencialnih party memberjev pa je itak samo 7, s tem da z Mortejem že štartaš. S tem, da je Dak'kkon v bistvu edini ki ga takoj lahko pobereš. Za ostale moraš vseeno nekaj oz. precej igre preigrat.  Ampak ok. Zdaj maš dak'kkona, torej je dovolj zame. :D

 

Zdaj samo še tisto drugo vprašanje. Si že mag oz. vsaj na kvestu, da to postaneš?

In pa še manj pomembno vprašanje. Koliko si že kaj vplival na spremembo tvojega alignmenta? Ker ko prvič igraš, gre to gor in dol nonstop, tudi če paziš kako odgovarjaš. :D

 

darksaga reče pred 2 urama:

Saj, lobanja je najbolj pomembna, vse ostalo je bolj filler. Lahko pa rekrutiraš tistega gorečega wizarda v gostilni. ;)

 

Kaj govoriš. Dak'kon je vsaj toliko pomemben kot Morte.  Sploh, če hočeš celovito sliko preteklosti.

 

uredilo bitje Majek
Povezava do prispevka

Sem 12h in v Planescape Torment. Zdaj igram že doma, konec vikenda :( 

 

Za stransko jed sem si omislil R-TYPE Final 2, ravno se mi namešča. Se pune veselim, ker se mi zdi res best side dish za ob Tormentu :D 

 

Po R-TYPE in Torment pa RETURNAL

 

Pizda sem hardcore, malo vas je malo vas je pi čki -

Povezava do prispevka

Okej, sem šel eno hitro polurno seansico R-TYPE Final 2, da sem malo sprobal

 

Fak dejansko pune lepa igrica, sem fan vizualnosti. Igralnost pa mi tudi dogaja. Zelo pozdravljam, da ne moreš crashat ladje v zidove kot v Gradiusu

 

Čez vikend bom odlomil res konkretno seanso Tormenta + Final 2

Povezava do prispevka

Daj potem poročaj kak je R-TYPE prosim. Sem že mislil nabavit pa bom počakal na Mefisto approved ceno. 40 EUR je vseeno preveč za shmup. :D V pričakovanju R-TYPA sem zagnal Sky Force Anniversary. Hjoj, kak to poka! Čeprav je nekaj grinda za to, da nadgradiš ladjico, se le-ta sploh ne zdi kot grind. Tadnji shmup, ki sem ga špilal je bil Halley Wars na Game Gearu. Carska igrica.

Povezava do prispevka

Po vseh from software igrah, Niohu in ostalimi jezdeci apokalipse, sem danes naletel na najbolj zajebanega bossa...v Nieru. 

 

Ko prides v barren castle in hodis po sobah, kjer vsaka ima pravila kaj ne smes uporabljat, ena izmed sob ti prepove laufanje. Torej, hodit sem mogo...jaz, 34 letni konj, ki je pravkar prebolel korono, sem mogo HODIT od enega konca do drugega, v bullet hellu. 

 

Zakon!!

Povezava do prispevka
MY-MOON reče pred 11 urami:

Daj potem poročaj kak je R-TYPE prosim. Sem že mislil nabavit pa bom počakal na Mefisto approved ceno. 40 EUR je vseeno preveč za shmup. :D V pričakovanju R-TYPA sem zagnal Sky Force Anniversary. Hjoj, kak to poka! Čeprav je nekaj grinda za to, da nadgradiš ladjico, se le-ta sploh ne zdi kot grind. Tadnji shmup, ki sem ga špilal je bil Halley Wars na Game Gearu. Carska igrica.

Sem včeraj šel eno proper seansico pred spanjem, težavnost ena pod najtežjo (hard? pozabil že, skratka drugo najtežje). Igrica je na tak pristen, raw način carska, predvsem enemy placement in bossi so mi všeč. Ampak zdaj gledano kot celota pa ni 40 € worth paket, bi rekel da je Mefisto price ali pa celo 12 EUR warianta. Ampak kot smo se zgovarjali v enem threadu, nimam dosti izkušenj s takimi shooterji, samo ene tri ali štiri tovrstne igre sem igral, tako da so mi zato stopnje in sovražniki kar carski. Si pa predstavljam, da če je to tvoj 20 shooter, da pa si bolj naveličan vsega skupaj :D 

Povezava do prispevka
jazbinec reče pred 5 urami:

wolfenstein blade of agony doom 2 TC, awesome nostalgia trip, minimum rpg elementi, conversable npcji, 35 levelov, pristen wolf feeling, final verzija izšla 30.4.2021

 

 

 

Watdfuq, zaka vsi taboljsi rimejki grejo mim mene ko nic :D

 

A za original RTCW je kaka podobna predelava?

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...