Skoči na vsebino

Trenutno igram [05/2021]


Priporočeni prispevki

Jaaaa, js bi tut en top down shooter igral, ala Raptor Call of Shadows al pa Tyrian

 

Lahko tut side view ala Gradius. Se dela kej v tem zanru?

 

EDIT: mi je nalozlo video, Jamestown zgleda kr kul :) Se kaj v tej smeri? Po moznosti za fone pa da ni glih bullet hell?

uredilo bitje 4Stringed
Povezava do prispevka
4Stringed reče pred 14 minutami:

Jaaaa, js bi tut en top down shooter igral, ala Raptor Call of Shadows al pa Tyrian

 

Lahko tut side view ala Gradius. Se dela kej v tem zanru?

 

EDIT: mi je nalozlo video, Jamestown zgleda kr kul :) Se kaj v tej smeri? Po moznosti za fone pa da ni glih bullet hell?

Preberi to temo, Galko je pisal o enem Sky neki neki, to ne poznam, jaz pa igram R-TYPE FINAL 2, ki je releasal prejšnji teden 

 

Tako da ja, pune se igrajo te igrice trenutno 

Povezava do prispevka
Cherniernier reče pred 34 minutami:

A Ikarugo si že kdaj obrnil? Ker je res mojstrovina, tako da MUST za igrat, če še nisi (pa tudi če si)

 

Drugače sem malo raziskoval sodobne space shootemupe, zelo dosti ljudi slavi Jamestown+ kot res dober sodobni arcade machine style game

 

Vem, da nisi pristaš pixel grafike, samo ima res hud 90's arcade vibe

 

 

Drugače pa bi lahko izšel kak nov Gradius FFS. Od nasploh zadnje igre v seriji (sicer rimejka) je minilo 13 let, od zadnjega res polnopravnega full ne-remake releasa pa 17! 

 

***

 

@4Stringed in @Tom7i, sicer ne igram teh space trucker igric, sam mi je carsko brat vajine dogodivščine, support :D 

 

brt a si mi resno tistile pixel šmoren predlagal, brt nerealno bi bil triggered zdele pa na srečo še nisem kofeta spil :D  Ikaruge pa še nisem igral (!!!!) ker mi izgleda preveč pixel hellish. Je pa špil ob izidu požel brutalen praise SLO fighting game communityja (se spomnim ko nam je Josip / Kekken3 kazal neke advanced move na nekem eventu), tako da je zadeva ziher odlična, da navduši tako hardcore community.

 

uporabnik @4Stringed sprobaj Sky Force Anniversary, kr solid shooter. Grindy, ravno prav težak, ne izgleda kot tistile zgornji pixel kos dreka, pa še Poljaki so ga naredili, tako da z nakupom podpreš EU / Jezusa. Sine Mora EX se tudi omenja kot soliden side-scrolling shooter, izgleda še bolj cool, ampak je baje kar zahojen. Pa ta teden je izše nov R-Type (Final 2), ki ga tudi vsi, vključno s Čamirjem, hvalijo kot sicer nič posebno prelomnega, ampak pač proper arcade shooter fix.

 

Se pa IMO tudi na tej sceni čaka, da pride en tak naslov kot je bil Streets of Rage 4 med beatem upi, da res uno 10/10 nakaže, kako mora izgledati res maximalno kvaliteten tovrsten špil.

Povezava do prispevka

Ja, Ikaruga ima v bistvu več stilov, na katere lahko igraš oz. napredne move, ki jih naštudiraš z urami in urami igranja. V tem mene malo spomni na Tetris, ki ga lahko nažigaš povsem linearno oz. po instinktih, pol pa gledaš neke japonce, ki ufuravajo neke move in strategije, ob katerih samo spuščaš debelega looka. Jaz bi svoje sposobnosti Ikaruge dal nekje na 6/10, ker sem potem po youtubu odkril ogromno movov in nekih sistemov, ki jih sam nisem nagruntal. Od grazinga (da v bistvu dovoliš izstrelkom, da te zadanejo, ampak na tistih pixlih, kjer se ne uniči) ali pa chaining, kjer v bistvu ne streljaš vse poprek, ampak vidiš screen, 20 enemyjev in potem v delčku sekunde narediš načrt, v kakšnem vrstnem redu jih boš odstranil, da boš dobil najjači kombo (in posledično extra lives). Prav tako je pri meni navada, da sem skos držal gumb za strel, boli te kurac, samo da se šopa, dočim nori japanezerji dejansko uporabljajo taktiko 1 pritisk gumba = 1 kill, zato ker z držanjem gumba pač pride do par milisekund zamika med posameznima streloma in to na najtežji težavnosti več ne zdrži :D.

 

Pač v bistvu izkušnja res podobna Tetrisu. Imaš nek ta basic level igranja, kjer ful užival in obrneš igrico na easy ali mogoče normal težavnosti, maš pa neko in depth igranje polno naprednih movov in nekih taktik, da jo obrneš na expert. Pol maš pa še nek beyond human level Azijcev, ki so tako nadrkani igrico, da v bistvu dosti igrajo z ladjico na vrhu zaslona (za največji chain in score bonus), kar pomeni, da sovražnikov sploh ne vidijo (ker so pač na vrhu screena in sovražniki še niso prišli v vidno polje), ampak so pač nadrkani vse vstope sovražnikov, da jih lahko na blind pobijajo. Potem pa igranje zgleda takole:

 

image.png.90c1080ddfdc196da2fe65f891ca4eb5.png

 

Skratka 90 % zaslona praznega, vse se pa dogaja v zgornjih 10 %, faking kralji no :rofl: :avadodo: 

 

Ikaruga je res mojstrovina. Poezija med space shooterji.

Povezava do prispevka

Veš kaj me še čist zjebe pri Ikarugi: polica OCD :D A kupiti špil v Dreamcast izvedbi za DC kolekcijo, ki jo imam v planu? Ali pač biti realen / pragmatičen in kupit zadevo za PS4, kjer jo bom dejansko igral? Ampak potem bo špil ful štrlel ven na polici... razen če ne dokupim še vseh ostalih starih naslovov, ki so v obliki remasterjev / ponovnih izdaj dosegljivi tudi na PS4? A it mogoče rajši v PS4 digital... ampak kaj pa če mi bo špil ful ful všeč?

 

Če bi cajt ki ga porabim za razmišljanje o optimalni kolekciji porabil za študiranje finančnih špekulacij... mogoče ne bi imel tako popolne zbirke, ma bi imel pa vsaj cele gate na riti pa še kake hlače čez

Povezava do prispevka

A pa DC kolekcija plan je realen as, da si prepričan, da ga boš izvedel, al je neki 30 % maybe maybe softer? Meni je nice ideja, ker DC kolekcija je tudi res proper arcade games kolekcija

 

Drugače pa, da malo razrešim situacijo. Ikaruga je na DC izšla samo na Japonskem, šele GameCube release je imel USA/EU release. Kar pomeni, da bo na polici škatlica v japonščini. Sicer precej bolj true kot nemška, italijanska ali poljska, ampak še vedno bo ful izstopala. Če malo lurkaš internete, jo dobiš za v redu ceno

 

image.png.ef13c99af8287a23ba23828f9c392eeb.png

 

Potem pa imaš NGC release, ki pač te verjetno ne zanima, ker nimaš NGC kojnzole

 

In pa PS4/Switch release

 

IkarugaPS4packshot1.png?v=1619734377IkarugaSwitchpackshot.png?v=1619734377

 

Žal obe gladko razprodani, tako da bo gladko padla stotka evrakov na kos :D 

 

Skratka retail situacija ni optimalna, DC verzija gledaš japanezerske črke, GameCuba nimaš, PS4/Switch verzija pa je draga as fuck

 

Tako da lepo kupi digital PS4 za 10 $ in je to to, če te bo zaradi kvalitete znova sfukal polica OCD, potem iščeš naprej 

Povezava do prispevka

@4Stringed o7 tudi tebi, fellow space trucker :D Uf ja, jaz sem tudi kar orenk v vesoljske špile; moj najbolj igran špil na Steamu (1500+ ur) je Space Engineers, vendar je zdaj na pavzi, ker imam zaradi otročka na voljo manj časa, kot sem ga imel nekoč (no regerts tho).

 

@Cherniernier hvala za support, me veseli, da vam je kul branje :)

 

Kot rečeno, v tem postu nadaljujem z drugim špilom, ki se mi je spet prislinil v playlisto; sicer v podobnem stilu, saj gre načeloma tudi tukaj za neke vrste space trucking. Prejšnji teden sem namreč po par mesecih spet zagnal Steam ter se mi je posledično updatalo par špilov, ki jih imam inštalirane na kompu, med njimi pa tudi 2D podmornična simulacija Barotrauma. Kako grejo skupaj podmornice in vesolje? Easy, Barotrauma se namreč dogaja na Jupitrovi luni Europi, za katero se špekulira, da pod ledenim površjem skriva širna morja in verjetno tudi življenje. Developerji so se odločili, da skočijo naprej v prihodnost, ko je človeštvo tam že pristalo in se naselilo, zdaj pa se za preživetje z okoliškimi prebivalci bori v raznih podmornicah par kilometrov pod ledenim površjem.

 

Odkar sem pune rore hamre v EVE, tudi nisem spremljal napredka drugih špilov, vmes pa je Barotrauma dobila dva večja patcha; špil je sicer še vedno v Early Acess, so pa zdaj toliko izboljšali določene zadeve, da sem jo sklenil sprobat - in spet padel noter (v morje).

 

Po igralnem stilu Barotrauma precej spominja na legendarno igro Space Station 13, kjer si igralec izbere določeno vlogo oziroma poklic ter nato tega opravlja z namenom čim daljšega vzdrževanja imenske vesoljske postaje; razlika je v tem, da gre tukaj za podmornico. Obe igri naj bi se primarno igrali v večigralskem načinu, kjer za pregovorni FUN dostikrat poskrbi nepredvidljiv človeški faktor - izdajalci oz. saboterji, grieferji, troli ter mnogokrat tudi običajni noobi, ki ne vejo, kaj delajo. Sam sem v preteklosti že nekajkrat šel igrat BT multiplayer, vendar sem po večinsko neuspešnih poskusih dokončanja misij ta način dal na stran ter se lotil preigravanja v puščavniškem načinu z boti za družbo.

 

Tukaj tudi tiči razlog, da sem pred časom nehal igrat in zakaj sem špil sedaj spet vzljubil - vmes so namreč izboljšali delovanje botov ter njihove opcije. V preteklosti me je najbolj motilo, da boti niso znali pospravljati in zlagati stvari na ustrezna mesta; če si recimo želel po bitki z okoliškim življem ponovno napolniti v orožarni police s strelivom, ti ni preostalo nič drugega, kot da sam šestkrat tečeš s škatlo v roki sem in tja čez celo podmornico (polna v orožarno, prazna v predelavo), kar je vzelo dosti časa ter je bilo na dolgi rok tudi precej tečno. No, sedaj pa boti končno znajo sami pospravljat in urejat stvari, aleluja! Tako stvari zdaj samo spustiš na tla ter asistentu aka hišniku naročiš, naj pospravi vse na svoje mesto. Za zdaj mi zgleda, da stvari kar vredu potekajo, čeprav sem včeraj opazil, da ga boti nekaj serjejo z varilci in je sedaj v strojnični omari 5 varilcev in 5 varilnih bomb, pa vsi na 21% :P No ja, Early Access pač, se bo že porihtalo.

 

No, kar se pa teh dveh večjih updatov tiče: prvi je prišel ven decembra 2020 in je igri dodal 5 novih biomov, 3 nove vrste misij ter še par novosti, npr. novo bitje spineling in odurno balast floro. Ob tej priložnosti so devsi spravili skupaj tudi ta trailer, ki se ga pomojem ne bi sramoval niti David Attenborough:

 

 

Tazadnji večji update pa je bil izdan 22. aprila; v njem so dodali izboljšane prikaze težavnosti misij, hinte za nove igralce, nove stranske misije, dve orjaški pošasti, opuščene postaje, kjer lahko prežijo pošasti ali NPC banditi ter opcijsko radiacijo, ki po želji počasi prodira pod led ter tako igralca prisili v čedalje globji spust ter s tem v večjo nevarnost. Temu ustrezno je bil tudi trailer bolj temačen:

 

 

Zadnjih nekaj dni se torej poleg vožnje med zvezdami vozim naokoli še pod vodo na Jupitrovi luni. Važno samo, da muva ;)

uredilo bitje Tom7i
Povezava do prispevka

mislim da bom kar PS4 verzijo nabavil hehe :D 

 

drgač pa gledam tele developerje od Ikaruge, firmo Treasure: https://en.wikipedia.org/wiki/Treasure_(company)

 

faking hell, sej ne da še jst kot totalen shootemup n00b prepoznam par naslovov, kaj so ti modeli dejansko razvili vse glavne shmoop špile al kaj 

 

 

Year Title[24] Original platform(s) Co-developer
1993 Gunstar Heroes Sega Genesis, Game Gear M2 (GG)
McDonald's Treasure Land Adventure Sega Genesis N/A
1994 Dynamite Headdy Sega Genesis, Game Gear, Master System Minato Giken (GG / MS)
Yu Yu Hakusho Makyō Tōitsusen Sega Genesis N/A
1995 Alien Soldier N/A
Light Crusader N/A
1996 Guardian Heroes Sega Saturn N/A
1997 Mischief Makers Nintendo 64 N/A
Silhouette Mirage Sega Saturn, PlayStation N/A
1998 Radiant Silvergun Arcade, Sega Saturn N/A
1999 Rakugaki Showtime PlayStation N/A
Bangai-O Nintendo 64, Dreamcast N/A
2000 Sin and Punishment Nintendo 64, iQue Player Nintendo
Silpheed: The Lost Planet PlayStation 2 Game Arts
2001 Stretch Panic (Freak Out) N/A
Ikaruga Arcade, Dreamcast, GameCube G.rev
2002 Tiny Toon Adventures: Buster's Bad Dream Game Boy Advance N/A
2003 Hajime no Ippo: The Fighting! N/A
Wario World GameCube N/A
Dragon Drive: D-Masters Shot N/A
Astro Boy: Omega Factor Game Boy Advance Hitmaker
2004 Gradius V PlayStation 2 G.rev
Advance Guardian Heroes Game Boy Advance N/A
2005 Gunstar Super Heroes N/A
2006 Bleach: The Blade of Fate Nintendo DS N/A
Sega Ages 2500 Vol. 25: Gunstar Heroes Treasure Box PlayStation 2 M2
2007 Bleach: Dark Souls Nintendo DS N/A
2008 Bangai-O Spirits N/A
Bleach: Versus Crusade Wii N/A
2009 Sin & Punishment: Star Successor Nintendo SPD
2011 Bangai-O HD: Missile Fury Xbox 360 N/A
2013 Gaist Crusher Nintendo 3DS N/A
2014 Gaist Crusher God
Povezava do prispevka

Sem končal tudi Homage Stages v R-Type Final 2. Zelo fin koncept in pomoje bo to z ogromno DLC-ji zares zaživelo. Tako da @Galko in ostali, ki boste igrali, priporočam, da se počaka, da izide še dosti DLC-jev oziroma nek Final final edition. Fora Homage Stages je v tem, da so klasične R-Type stopnje rimejkane v Final 2 okolje. Toda zaenkrat sta samo dve - ena iz R-Type 3 (SNES) in ena iz verzije, ki je izšla samo na avtomatih. Sicer bi si želel malo več konteksta, fina bi bila kakšna sličica mape iz originala, ampak vseeno fajn dodatek, ki se bo z DLC-ji še razširil (vsaj upam no, da ne bodo imeli posebej menija HOMAGE STAGES za dve jebeni stopnji). 

 

Drugače pa main "story" ima cirka deset map in do zadnjih dveh stopenj so vedno iste, potem pa malo varirajo glede na iteme, ki jih pobereš itd., tako da se ne moreš povsem zanašati na to, da se boš stopnjo naučil na pamet in šel skozi, ker te bo sjebalo in dalo drugo. 

 

Ampak kar je pa "catch" pri tej igrici (tako kot je pri Gradiusu npr. da sam upgrejdaš ladjico mid-level), je zbiranje in igranje z različnimi ladjicami. Imaš 99 ladjic (na začetku jih je odklenjenih cirka 10). Vsaka ima svoje statse, kot da bi igral nek Mario Kart in bi zraven teže/hitrosti/handlinga vsak kart imel še drugačne powerupe. Sicer ne morem rečt, da je vseh 99 noro unikatnih, recimo ena izmed prvih ladjic, ki sem jih odklenil, je bila praktično ista (razen vizualnosti) kot prva, s katero sem igral. Ampak potem pa sem po drugi strani odklenil nek alienski Hakusan, ki je imela vsa orožja drugačna in se je tudi handlala povsem drugače. Potem sem odklenil ladjico neke druge alienske rase, ki je zgledala zelo organsko, kot bi vozil neko organsko bitje v obliki spaceshipa, pa je spet imela povsem drugačna orožja. Tako da doslej sem sprobal enih 6 ladjic in od tega je bila samo 1 copy/paste, ostale pa so bile unikatne. Tako da če jim je uspelo od recimo 99 ladjic jih naredit vsaj polovico unikatnih (ostali pa flipi z malo drugačnimi statsi), je to res ogromno odklepanja in igranja ter iskanja optimalnega "builda". Drugače mislim da sem odklenil ene 10 novih ladjic šele, skratka zelo gre počasi. Drugače še beseda o težavnosti: imaš pet težavnostnih stopnje, pa še na najlažji se da umret. Jaz igram izmenjaje na normal in hard. Sem sprobal en run najtežje težavnostne stopnje in je borderline sadistično - seveda pa igrica namiguje, da sta še dve TEŽJI težavnostni stopnji, vendar sta zaklenjeni, moraš najprej končat na hardest. Igra ima za "play and drop", torej da enkrat funkcionalno obrneš na normal, ene 3-5 ur igranja. Si pa komot predstavljam, da se to razširi na 20+, če želiš na proper težavnostih obračat. 

 

Pizda zdaj gameplay je res hud, vizualno je okayish, dočim glasba in razne museum stvari so pod nivojem, all in all ne vem kaj naredit s tem špilom. Mi je nekje med 6 in 7/10, pač na polno se vidi, da je ambiciozen huge projekt, dobesedno lahko vidim tipčke, kako so se odločili narediti najbolj huge space shooter ever made, ampak da jih je ambicioznost pokopala in imamo zato doslej npr. samo dve rimasterani stopnji. 

 

Komot si predstavljam, da je tole dobra sedmica, če jo še nafilajo s contentom. Recimo da remasterajo še kakih 10 classic stopenj (torej da imaš s classic stopnjami še 1x toliko contenta kot v glavni zgodbi), malo poštimajo muziko z dodatnimi komadi in par quality of life sprememb pa vidimo celo potencial za 8/10, čeprav to se IMO ne bo zgodilo :D.

Povezava do prispevka
Feget reče Dne, 6. 5. 2021 at 15:24:

Moja bi bila pa Dark Souls 3 - Dark Souls 1 - Demon Souls - Bloodborne - Dark Souls 2 - Sekiro

 

Sekiro pa mi kvari celoten seznam FROM biserjev. Osebno bi ga uvrstil med smeti kot Nioh. 

Naj uganem, nisi še igral Sekirota? :D

Povezava do prispevka

Sekiro je neverjeten,.. samo zadnji bos ga mal serje,.. Posebej na konzolah,.. Mislim da za rythm game je 60 in dober tv a must,.. pa mislim da je ,.. samo je pain in the arse,.. pač drkaš dok ti ne izađe,..(problem je če eno leto prekineš) potem pa moraš še dva konca za Platinum. in po 60tih urah se mi ga sploh ne da končat. Bom pa obvezno preigral na PS5 ker je popolnoma perfektno locked.

Povezava do prispevka

@fokerMa samo stvar prepoznavanja patternov je. V bistvu na koncu sploh ne rabiš več reagirati na same udarce, ampak jih predvidiš na podlagi premikov nasprotnika preden se le ti zgodijo. Edino na kar je treba dejansko reagirati v trenutku napada sta unblockable thrust (counter = mikiri) in sweep (counter = double jump). Pa še to se da option selectat tako da vedno najprej narediš mikiri in v trenutku animacije še skok. Če nasprotnik sweepa namesto da bi thrustal, ne boš mikirijal, ampak skočil s kratkim zamikom. Edino dovolj hitro moraš reagirati na rdečo pismenko.

 

Trenutno čisto vsakega bossa posamezno premagam brez kake smrti. Res tisto, pičkin dim.

Edino za zadnji Gauntlet mi še vedno zmanjkuje koncentracije, ker moram več kot eno uro stalno biti na trnih. Vedno me zjebeta ali Demon of Hatred ali Inner Isshin.

 

Ampak zdaj imam inštruktorco z mačjimi refleksi. :D

uredilo bitje KE RIT
Povezava do prispevka

Jaz sem se pa kar malo prislil in še 3-ič začel igrati RE 7, ker se me je prijel hype okrog RE Village :D  In kaj naj rečem, v tretje gre rado, vztrajnost je lepa čednost, kjer je volja tam je pot, babo nabutat in koso naklepat ni nikdar odveč itd itd - špil je fucking solid Resident Evil.  

 

Uvod igrico res svinjsko nakisa s tremi (oziroma celo s štirmi, če vmes pogledaš še Mia lost tape - in jaz sem ga) zaporednimi outlast-wannabe run & hide sekcijami, kjer samo spuščaš :rolleyes emojija in čakaš, da bo čimprej konec tega sranja. Sam ko se pa čez to preguraš ga začne pa res proper pokat. Prvoosebni FOV čisto lepo paše v špil in poskrbi za par exxtra juicy jump scarov (Bog pomagaj folku, ki tole igra v VR), akcija je solidna ko se enkrat prebiješ skozi tisti ušiv run and hide del, ideja z igranjem videoposnetkov je top - tisti hommage The Saw je SICK SHIT, okolja so zaenkrat ful zanimiva, tudi špil poskuša za silo pojasniti zakaj za kurca v hillbilly kuči v močvirju mrgoli kompleksnih mehanizmov, puzzlov in vrat v obliki kač in pajkov, možno ga je backtrackat na polno, raziskovanje se na polno nagrajuje, ogromno ene robe se da nacraftat, da imaš vedno neki veselega v roki.... Tko, very nice ratuje. 

 

Ni sicer popoln survival-horror diamant kot je RE 2 R, ma je pa IMO kar a must play za fane žanra. Tam 85-86 ko šus v moji knjigi zaenkrat. Prov kumi čakam da se vrnem nazaj raziskovat in to mislim, da je kar dober znak :) 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...