Skoči na vsebino

[PS5] PlayStation 5


Priporočeni prispevki

al pa recimo to okrog kompleksnih borbenih sistemov in mehanik, kjer očtino dobi vsak mladi japonski RPG dev jekleno trdega 11 cm tiča vsakič ko zamasti še en star chart skill tree v špil. Pizda dobesedno vsak nov ne-Persona (ki so ironično najboljši) JRPG ima več tega dreka in navlake. In vsak extra layer mehanik ti zmanjša veselje, ko dobiš kakšen hud nov skill ali spell. Kot da modelom manjka osnovno razumevanje, da bolj ko boš naredil neko zadevo redko, bolj se je boš razveselil in bolj bo hype. In obratno, več ko boš bruhal enega stuffa po folku, manj bo impressed vsakič ko bo dobil kaj novega.

 

Primer: handlanje materije (torej spellov) v FF 7 in FF 7 R. FF 7  iz leta 1997 je z materijo bolj škrtaril kot moji frendi ko je treba častit maca. Uno dobil si mogoče deset osnovnih materij relativno hitro, pač fire ice heal lightning in taka podobna elementarna jajca... in to je bilo to za prvo tretjino špila lol. Znajdi se s tem kar imaš, kombiniraj orožja in iteme, kupi si opremo ki ti bo omogočila level up obstoječe materije. In potem vsakič ko si dobil novo materijo oz si si jo krvavo priboril... ...si bil vesel ko prasec, ker boš končno videl nekaj novega oziroma si imel šanso, da si našel neko broken zadevo. Tko, RES so bile redke in ful so bile močne. Se spomnim, kako mi je šlo skorajda na jok od sreče, ko sem našel Ultimo na primer, ali pa Sudden death, ali pa Omni slash, ali podporno bolanijo Quadra magic - od tega je minilo JEBENIH 26 LET, pa se še vedno spomnim jebenih imen materij. Da ne omenim summon spell materij, kjer je bil vsak nov summon praznik pri katerem je bila prisotna vsa vas, IMO znam še zdele faking ODPLESAT vsak summon napad v špilu.

 

Previješ cajt naprej v FF 7 R iz 2020. Materij ko dreka na vsakem koraku, praktično od prve ure dalje se valjaš v sto različnih spellih... ...in nisi ničesar zares vesel. Pač uno, o lej, še tristota materija, kul bom sprobal kaj dela, o fak gate so mi šle v rit, lej mačka mi pleza po kavču, čaki kaj točno že dela ta materija, ma nima veze, itak čez 3 minute pride nova. Totalno razvrednotenje enega od glavnih feel good momentov originala.

 

Ne vem no, to so men tko res najbolj osnovne zadeve v človeški psihologiji, da več niti slučajno ni vsakič zares več. Res mi je škoda, da so opisovalci taki nesposobni bebavi scumi, da se to v opisih dobesedno nikdar ne izpostavi ampak se veselo kuca desetke, ko se ocenjuje te preveč napihnjene in glomazne špile. Gaymerji so pa isto oz še slabši.

Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 3 urami:

Jaz se absolutno strinjam z Galkotom, in vem, da je glupo rect "sej lahko ignoriras". Sem pa se znebil obcutka, da morm vse dokoncat, ce bo core game top, jaz ga bom spilal. Open world neumnosti u izi odjebem.

 

Ampak ja, tudi jaz bi neko kompletno igro, brez glupih side zadev.

Ima Galko kar prav ja.

Sam po moje, če bo combat vsaj pol tako zabaven kakor izgleda, te hunte in side queste ne bo duhamorno opravljati.

Ne vem no, mogoče sem res preveč nahajpan, ampak si res ne uspem pomagati. :D

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 3 urami:

Ima Galko kar prav ja.

Sam po moje, če bo combat vsaj pol tako zabaven kakor izgleda, te hunte in side queste ne bo duhamorno opravljati.

Ne vem no, mogoče sem res preveč nahajpan, ampak si res ne uspem pomagati. :D

Tako ja. Če je zabaven gameplay, se da igrat. Monster hunter je večni dokaz

Povezava do prispevka

Največji cancer so meni skill treeji z 6000 upgradi, 99% jih je pa "increase damage by 1%". 

 

Ne pravim, da mora vsak level up bit zdej neka transformativna izkušnja, ampak vsaj nekaj mi dej da je občutek levelupanja dober.

 

Also, če že dodajaš kretenske mehanike, ki rabijo svoj menu, dej naredi da je navigacija po menujih hitra. AC serija me pol tolk ne bi motila, če ne bi bili menuji tako počasni.

Povezava do prispevka

Galko ima 100 % prav in sem vesel, da še to nekdo jezno in naglas vokalizira. Se spomnim še par let nazaj, ko sem pisal, da bi morali iz open worldov izrezati pol contenta, da bi bile igre boljše, so mi razni Gatsuji kontrirali, da "saj je opcijski content, ne rabiš ga delat, če pa kdo uživa, pa ima več za igrat, vsi zmagamo" (npr. ne vem, random ulični zločini v Spider-Manu). Kot prvo, ne, slab content je slab, tudi če v njem kdo uživa. Kot drugo igre potem lažje zmanipulirajo kupovanje fizičnih rewardov za hitrejši XP, ker pač "saj je drgač zastonj, samo 200 fetch questov narediš in si". Kot tretje je celostna izkušnja slabša in prilagojena najnižjim človeškim inpulzom

 

Saj jaz vem, kaj skrbi deve. Da ljudje ne bodo ostali pri igrici, če ne bodo vsakih pet minut dobili EPIC LEGENDARY LOOT-a ali pa upgrejda/level-upa. In ja, verjetno bi manj ljudi igralo razne igre, ki smetijo z loot crati ali pa epic lootom, ampak neke core publike pa to ne bi odgnalo. Če recimo primerjam smetarsko 2022 igrico Far Cry 6 in katerikoli 20 let star FPS, je razlika ogromna. V Far Cry 6 v prvi misiji po tutorialu uporabljaš brzostrelke, sniperje, flamethrowerje, vse i svašta. V starih FPS-jih si začel s pištolo, sniperja si dobil v posebni misiji tako ene 50 % into the game in je bil najboljši filing na svetu, flamethrower si pa dobil tako na 90 % igrice, da si lih en 20-minutni del odigral z njim. Pač dandanes pa nobene postopnosti, vse mora biti dostopno po eni uri igranja

 

Igre, kot so razni Assassin's Creedi, bi dejansko bile dobre, če bi imele ene 50 % manj contenta. Imajo dober traversal, hiter, flashy in fun combat, katakombe, zelo dober design sveta, filing pustolovščine, ni da ni. Ampak valda je treba v ta okvir nasrat za 200 odvečnih ur ponavljajočega, smetarskega in v končni fazi ničvrednega contenta. In ne pretiravam. Zadnjič sem gledal nek video človeka, ki je v najnovejšem AC-ju z downloadable contentom naredil vse queste, na koncu mu je števec ur pokazal več kot 250. Bolano

 

Tako da jaz se nikakor ne strinjam s tezo "saj ne rabiš delat opcijskih questov, če nočeš". Pač design cele igrice je prilagojen smetarskim questom, pa če jih delam ali ne. Bi si želel, da bi bilo tako preprosto, da pač ne bi delal smetarskih questov in bi bilo vse lepo in fajn, ampak ni. Podobno je v teh sodobnih JRPG-jih, ki jih omenja Galko. 1 kilometer iz uvodne vasice imaš cel questlog popisan z nekimi smetmi. Pismo no, najboljši JRPG-ji v zgodovini, vsaj najbolj kritično priznani, a la FF 7, Dragon Quest 8 ipd. sploh niso imeli quest logov, ker je bilo vse tako kondenzirano, da si vedno vedel, kaj počneš, kaj je tvoja glavna naloga, kaj pa so kakšne stranske zadolžitve, ki jih lahko narediš, če želiš

Povezava do prispevka

Lej ne :)

 

Slab špil je pač slab špil. To je edina razlika ! 

Pa nehaj igrat Ubisoft igre ker so kvečjemu od slabe do povprečne.

 

Elden Ring je gladko 150+ ur izkušnja in tko 50%+ je opcijski content. Pa si vsi želimo samo še več !   Komaj čakam prihajajoči DLC :limona:

Povezava do prispevka
gojc reče Pravkar:

Ampak problem res ni v opcijskem contentu in obsegu ampak izključno v kvaliteti le tega.

Maš igre ki imajo to vsebino zanimivo in kvalitetno narejeno in igre ki tega pač nimajo.

 

Se strinjam. Ampak je slaba kvaliteta toliko bolj opazna, če igrico raztegneš s 50 urami bednih questov

 

Elden Ring ima tudi nekaj meni malo duhamornega contenta (ponavljajoči in brezizrazni dungeoni, preveč side bossov brez prave nagrade, po prestolnici je dosti manj navdihnjen design sveta ...), ampak ker tega ni pretirano, ne izstopa 

Povezava do prispevka

Itak je jasno, da v taki ogromni igri kot je Elden Ring ne boš za zadnje 15 ur spet naredil nek gromozanski legacy dungeon plus razdelan open world, to da je Farum Azula dost straightforward, linearen area ga prou sede. Uno k veš da se bližaš koncu. Isto tista zasnežena planjava, kjer je Fire Giant. Še zmeri je dost skrivnosti, ni jih pa tolk kot prej. Itak ste večina jamrali, da ste na proti koncu kar skippali in manj raziskovali.

 

Še vedno bom rekel, da je konec Elden Ringa super napram večini open world špilom. 

uredilo bitje Weraziel
Povezava do prispevka

Lej ni samo ER kot primer.

 

GOW Ragnarok ma celo pokrajino vključno z bossi popolnoma opcijsko ! :ododava:

Potem nova Hitman trilogija. Praktično cela igra je opcijska :D

RE4 Remake je daljši kot original in ima dodane opcijske stvari !

 

Pač vedno na koncu pridemo do čisto enostavnega zaključka. So dobre igre in so slabe igre.

Povezava do prispevka
gojc reče pred 1 minuto:

Lej ni samo ER kot primer.

 

GOW Ragnarok ma celo pokrajino vključno z bossi popolnoma opcijsko ! :ododava:

Potem nova Hitman trilogija. Praktično cela igra je opcijska :D

RE4 Remake je daljši kot original in ima dodane opcijske stvari !

 

Pač vedno na koncu pridemo do čisto enostavnega zaključka. So dobre igre in so slabe igre.

 

Ja, ampak design slabih iger lahko dolgoročno vpliva na design dobrih iger, ko slabe prakse postanejo standard. 

Povezava do prispevka

S tem da lahko igro carrya dober gameplay do veliko višjih ocen kot bi sicer. GOT in Spiderman imata duhomoren slab side content, bom pa vsakič naredil vse queste ker mi je igro igrat noro fun.

 

Odyssey, Valhalla? Ma še main questov se mi ne da igrat, kamoli side, pa so super napisani tisti kere sem videl. Ampak ne da se mi pa igrat tega sranja. 

 

Raje čistim samey kampe v GOT in pomagam še eni kmetici kateri so banditi ubili moža in ukradli riž, kot da delam sick sidequest v Odyssey kjer mi samo misel na to da se bom moral fajtat (in jahat) zagnije izkušnjo.

Povezava do prispevka

ne bom pozabu k sm prvič igral Gothic2 in tko uletim iz tistega wizzard towerja na začetku pa si mislim lets kick some ass, little to know that ass would be mine

 

prov lamu sm tam tistega hrošča za 10xp ene 10 min da mi potem v meniju napiše only 1000 xp to next level in dobil bom celih 5 skill pointov :D da ne govorim o tem da te oneshota 95 posto vseh pizdarij v tisti hosti okol mesta in je res treba začet z pobiranjem repe in ostalih traparij da se "nabildaš" plus če si hotu kej čarat je blo treba nardit miljon questov v monastery, da si lahko dobu pol nek navadn firespell k je glih volka ubil :D da ne govorim sploh o prvi poti v valley of mines (raped bye orcs)

 

kam smo šli potem v razvoju da mamo res bale slabega contenta sam zato da je tam in da se nabirajo ure ne pa dejansko zanimiv poglobljen gameplay

 

10.žalostno

Povezava do prispevka
vlaho reče pred 20 minutami:

ne bom pozabu k sm prvič igral Gothic2 in tko uletim iz tistega wizzard towerja na začetku pa si mislim lets kick some ass, little to know that ass would be mine

 

prov lamu sm tam tistega hrošča za 10xp ene 10 min da mi potem v meniju napiše only 1000 xp to next level in dobil bom celih 5 skill pointov :D da ne govorim o tem da te oneshota 95 posto vseh pizdarij v tisti hosti okol mesta in je res treba začet z pobiranjem repe in ostalih traparij da se "nabildaš" plus če si hotu kej čarat je blo treba nardit miljon questov v monastery, da si lahko dobu pol nek navadn firespell k je glih volka ubil :D da ne govorim sploh o prvi poti v valley of mines (raped bye orcs)

 

kam smo šli potem v razvoju da mamo res bale slabega contenta sam zato da je tam in da se nabirajo ure ne pa dejansko zanimiv poglobljen gameplay

 

10.žalostno

 

To me spomni na moje srečanje z Morrowindom, ki je bil prvi proper RPG mojega življenja, ki ni bil sproduciran na Japonskem :D 

 

Tako sprejmem prvi quest za it raidat random rudnike. Vajen iz JRPG-jev, da zdaj bom uletel v combat in bo meč ter bliskanje, padel bo nek napol godly magic spell in zraven mene se bo summonal angel čez 3 zaslone, ki bo orkom v rudniku spusti nek total overkill special move 

 

V realnosti pa v rudniku lvl. 1 podgana, katero z mečem zaradi d&d combata sekljaš 2 minuti, da umre, medtem ko ti ostaneš na 1HP in vmes si se moral 2x healat od ugrizov te podgane :D 

Povezava do prispevka
Chenier reče pred 1 uro:

Problem je, ker to ne pesti samo Ubisoftovih igric. Pesti kar konkreten kos Sony ekskluziv ala Spider-Man, Horizon, Ghost of Tsushima ipd. ter open world iger ostalih razvijalcev

Meni je GOW:R en tak lep dokaz, da se da komot v igre vključiti tudi opcijske side queste in jih narediti zanimive (zaradi questov samih in dobrega combata). Seveda ne gre za klasični open world sandbox, ampak mehanika je praktično ista.

 

Mi je pa @Galko res odprl oči glede problemov s FF7R. Jaz sem ob izidu čisto preveč podlegel hajpu zaradi nostalgije in sem igri čisto odpustil slabo implementacijo materije in questov, ker so me prevzeli zgodba, glasba, boj, etc. Ima kolega res na polno prav, kar se tiče (na splošno!) problemov z današnjimi igrami. Substanca je, ampak samo na površini, pa še ta je oblikovana tako, da zadosti današnjim potrebam ADHD usmerjenega target audiencea.

Moram reči, da mi je malo upadel hajp za 16ko, ker tej trailerji prikazujejo točno to. Samo površinski eye candy. Bom naprej pričakoval zadevo s prekrižanimi prsti.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Brat @Galko hudo povedal. Zadnje case me je kar strah kateri spil zacet, ker nima nevem koliko casa in pricakujem da me bo kolicina zadev povozila ter prevec terjala in s tem okrnila uzivanje v obveznem delu. Celo kolebam z novo zeldo in ff16. Zato se vedno na izi nabijam boi ali hades na switchu, kjer mi runi vzamejo do pol ure in me kak dober item zelo razveseli, sploh ce lahko brejknem game. Od "velikih" spilov, pa se vedno delam mini premike po shin megami tensei iv na 3dsu (apocalypse niti pognal nisem in ga po vsej verjetnosti ne bom, konec je dni, ko sem lahko 600 ur fuknil v ffx, ali 200 v persono 4).

Povezava do prispevka

Pol maš kolk, ene 4 minute played Valhalle? 

 

Jaz selektivno izbiram kaj in kako bom igral v igri sami. Nič mi ne pomenijo achievementi in platine, tko da si sam naredim ritem. Nekje je to čisto vse, nekje pa še main questa ne delam. Da bi pa v Ubicrapu šel delat vso vsebino, ni šans.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...