Slinch Objavljeno 27. marec 2024 Share Objavljeno 27. marec 2024 Feget reče pred 1 uro: Čakaj malo fantek, Immortals je dobra igrica Feget reče pred 12 urami: Pravi moški pa igramo samo smetano 2 Navedek Povezava do prispevka
PS5 Lover Objavljeno včeraj ob 07:33 Share Objavljeno včeraj ob 07:33 Pa še 720p je na plajki po vrhu Navedek Povezava do prispevka
Feget Objavljeno včeraj ob 09:10 Share Objavljeno včeraj ob 09:10 Umirite se fantki. V Jazbini je igrica dobila oceno 8. Torej boljše kot igrica Returnal. 1 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Stipe2 Objavljeno včeraj ob 09:44 Share Objavljeno včeraj ob 09:44 Gatsu reče Dne, 20. 3. 2024 at 14:34: DOA if true A se ve, če bo PS5 Pro imel tudi frame generation ala DLSS 3? Nekaj se je govorilo... Edino tako bi lahko imeli 60fps. Sicer mi pa ni baš jasno, kje točno smo v tej generaciji videli 4X več CPU related učinkov v igrah, v primerjavi z PS4 Pro (CPU v PS5 je cca. 4X močnejši), da je spet CPU ozko grlo? Samo lenoba razvijalcev, imo. 1 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno včeraj ob 10:07 Share Objavljeno včeraj ob 10:07 Zakaj je vedno "lenoba" razvijalcev problem? Res ozkogledni pogled. Večina more spacat špil v nekem vnaprej določenem časovnem obdobju, niso vsi Rockstar, da imajo neomejeno financ 1 Navedek Povezava do prispevka
Hernire Objavljeno včeraj ob 10:20 Share Objavljeno včeraj ob 10:20 Feget reče pred 1 uro: Umirite se fantki. V Jazbini je igrica dobila oceno 8. Torej boljše kot igrica Returnal. Ne me jebat, da je dobila višjo oceno od Returnal 2 Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Stipe2 Objavljeno včeraj ob 10:21 Share Objavljeno včeraj ob 10:21 Weraziel reče pred 5 minutami: Zakaj je vedno "lenoba" razvijalcev problem? Res ozkogledni pogled. Večina more spacat špil v nekem vnaprej določenem časovnem obdobju, niso vsi Rockstar, da imajo neomejeno financ Slaba izbira besed z moje strani, se strinjam - sem hotel samo povedat, da sigurno bi se dalo dosti boljše izkoristit hardver, kot so ga do zdaj, kdorkoli je odgovoren za to...z 4x močnejšim CPUjem še vedno nismo nadmašili en RDR2 v open world igrah - al pa kako novo Zeldo, ki teče na kavnem mlinčku. 1 Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno včeraj ob 10:32 Share Objavljeno včeraj ob 10:32 Stipe2 reče pred 5 minutami: Slaba izbira besed z moje strani, se strinjam - sem hotel samo povedat, da sigurno bi se dalo dosti boljše izkoristit hardver, kot so ga do zdaj, kdorkoli je odgovoren za to...z 4x močnejšim CPUjem še vedno nismo nadmašili en RDR2 v open world igrah - al pa kako novo Zeldo, ki teče na kavnem mlinčku. Pomoje je fora to, da zelo malo studijev si trenutno upa delati špile samo za PS5, ker vejo, da se bo za PS4 tudi prodajalo. Sploh zdej, ko je bilo veliko odpuščanj in tudi nekateri studiji so se zaprli. Razen Spiderman 2 ni bilo open world igre, da bi res izkoristil hardware, pa še Spidey je igra, ki vsaj mehanično ful ni zapletena, so pa fajn izkoristili hardware. Če dobimo nek Demon's Souls, ki je tako odprt kot je Elden Ring, nisem totalno siguren če bi PS5 res bil zmožen poganjati v 60fps. Za GTA VI tudi nisem siguren, da bo fps count boljši od 40fps, at best. Največ kar pričakujem so open world špili grafično na nivoju kakega Last of Us Part 2 v 60fps, ne pa res konkreten korak naprej. 1 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno včeraj ob 10:57 Share Objavljeno včeraj ob 10:57 Weraziel reče pred 47 minutami: Zakaj je vedno "lenoba" razvijalcev problem? Ker dosti stvari kaže na to, da so določeni razvijalci bolj sposobni od drugih. Lenobo lahko zamenjaš z nesposobnostjo ali manjkom denarja, pa boš dobil proper verzijo, ajde. Vsakič, ko vidim Horizon: Forbidden West (ali zdaj Spiderman 2), kako teče na 90fps in pol ostale open worlde, ki izgledajo slabše in manj detajlirano (Dragon's Dogma 2, FF16 sta očitna primera), ki strugglajo s 40, mi odpadejo jajca. 4 Navedek Povezava do prispevka
Feget Objavljeno včeraj ob 11:37 Share Objavljeno včeraj ob 11:37 (urejano) Hernire reče pred 1 uro: Ne me jebat, da je dobila višjo oceno od Returnal No shit, če pa je objektivno boljša igrica, pa še isti opisovalec je ocenil Dosti bolj zaupam profesionalni strokovni reviji Jazbina, kot pa random opičnjakom tukaj na forumu. včeraj ob 11:38 uredilo bitje Feget 1 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno včeraj ob 11:39 Share Objavljeno včeraj ob 11:39 Feget reče Pravkar: objektivno boljša igrica Feget reče Pravkar: isti opisovalec Tole tadrugo ti ne pomaga pri taprvemu. Čisto resno vprašanje. Čemu v tem primeru metascore ni merodajen? Videl sem, da ga rad uporabljaš, ko je na tvoji strani. ? Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Stipe2 Objavljeno včeraj ob 11:47 Share Objavljeno včeraj ob 11:47 Weraziel reče pred 1 uro: Pomoje je fora to, da zelo malo studijev si trenutno upa delati špile samo za PS5, ker vejo, da se bo za PS4 tudi prodajalo. Sploh zdej, ko je bilo veliko odpuščanj in tudi nekateri studiji so se zaprli. Razen Spiderman 2 ni bilo open world igre, da bi res izkoristil hardware, pa še Spidey je igra, ki vsaj mehanično ful ni zapletena, so pa fajn izkoristili hardware. Če dobimo nek Demon's Souls, ki je tako odprt kot je Elden Ring, nisem totalno siguren če bi PS5 res bil zmožen poganjati v 60fps. Za GTA VI tudi nisem siguren, da bo fps count boljši od 40fps, at best. Največ kar pričakujem so open world špili grafično na nivoju kakega Last of Us Part 2 v 60fps, ne pa res konkreten korak naprej. ke_kit reče pred 44 minutami: Ker dosti stvari kaže na to, da so določeni razvijalci bolj sposobni od drugih. Lenobo lahko zamenjaš z nesposobnostjo ali manjkom denarja, pa boš dobil proper verzijo, ajde. Vsakič, ko vidim Horizon: Forbidden West (ali zdaj Spiderman 2), kako teče na 90fps in pol ostale open worlde, ki izgledajo slabše in manj detajlirano (Dragon's Dogma 2, FF16 sta očitna primera), ki strugglajo s 40, mi odpadejo jajca. Sej H:FW in Spiderman 2 sta grafično impresivna, ne rečem - ampak iz vidika simulacije sveta, fizike in ostalega, kar je naloga CPUja, nista baš nek skok naprej proti prejšnji generaciji, čeprav smo si vsi ravno to najbolj obetali (predvsem bolj žive in kompleksne svetove, ker grafično smo bili že prej na zadovoljivem nivoju)...to ne štekam, kam se je zgubila ta 4X višja CPU zmogljivost - nekaj je šlo na 60fps mode, a ostalo? Najbrž bo res GTA6 šele pokazal koliko se da iztisniti... 2 Navedek Povezava do prispevka
Feget Objavljeno včeraj ob 11:56 Share Objavljeno včeraj ob 11:56 (urejano) ke_kit reče pred 16 minutami: Čisto resno vprašanje. Čemu v tem primeru metascore ni merodajen? Videl sem, da ga rad uporabljaš, ko je na tvoji strani. ? Polno hejterjev in opisovalcev glede na day one Immortals naj bi bil precej precej izboljšan potem s patchi. Sicer pa tudi sicer to programerji redno počnemo. Vzamemo tisti dokaz, oceno, metriko, ki bolj ustreza našim argumentom včeraj ob 11:56 uredilo bitje Feget 1 2 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno včeraj ob 12:10 Share Objavljeno včeraj ob 12:10 Stipe2 reče pred 23 minutami: nekaj je šlo na 60fps mode, a ostalo Glede na trenutno stanje je šlo kar vse v 60fps mode. 1 Navedek Povezava do prispevka
BigBoss82 Objavljeno včeraj ob 12:30 Share Objavljeno včeraj ob 12:30 Pizda ja frame generation za ps5pro bi bil ql.. samo kao ki ps5 ima AMD .. ne vem mogoce imajo kaj podobnega Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno včeraj ob 12:40 Share Objavljeno včeraj ob 12:40 ke_kit reče pred 1 uro: Ker dosti stvari kaže na to, da so določeni razvijalci bolj sposobni od drugih. Lenobo lahko zamenjaš z nesposobnostjo ali manjkom denarja, pa boš dobil proper verzijo, ajde. Vsakič, ko vidim Horizon: Forbidden West (ali zdaj Spiderman 2), kako teče na 90fps in pol ostale open worlde, ki izgledajo slabše in manj detajlirano (Dragon's Dogma 2, FF16 sta očitna primera), ki strugglajo s 40, mi odpadejo jajca. Hja, more bit tud pogon dovolj spretno spremenjen - kot si rekel, treba je biti sposoben. Jaz sem presenečen kaj so naredili iz Resi pogona za Dragon's Dogma 2 , ker vsi vemo kako kulisasti so Resident Evil špili. Prou uno minimum interakcije s svetom. Po drugi strani so Horizon in Spidey špili dokaj dolgočasni, tako da vedno bom raje videl, da developerji vložijo čas v superioren gameplay napram superierni grafiki/pogonu. Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno včeraj ob 12:47 Share Objavljeno včeraj ob 12:47 (urejano) Weraziel reče pred 6 minutami: Jaz sem presenečen kaj so naredili iz Resi pogona za Dragon's Dogma 2 Jaz pa niti približno. Točno zato ker je do sedaj ta pogon bil uporabljan samo za neke omejene lokacije, sem upal, da performance v open world settingu ne bo preslab. Zelo sem se motil. Če primerjamo z RE2, 3, 4 Remake, je tole v DD2 pod vsakim nivojem. Z ostalim se strinjam, ampak to res nima nobene zveze s tem kak performance ima neka igra. včeraj ob 12:48 uredilo bitje ke_kit Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Stipe2 Objavljeno včeraj ob 12:59 Share Objavljeno včeraj ob 12:59 ke_kit reče pred 39 minutami: Glede na trenutno stanje je šlo kar vse v 60fps mode. Tako nekako, ja - v brute force neoptimiziran 60fps mode Tudi tistih 20% več moči pri Series X napram PS5 zgleda samo kuri elektriko brezveze. Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno včeraj ob 13:05 Share Objavljeno včeraj ob 13:05 ke_kit reče pred 13 minutami: Jaz pa niti približno. Točno zato ker je do sedaj ta pogon bil uporabljan samo za neke omejene lokacije, sem upal, da performance v open world settingu ne bo preslab. Zelo sem se motil. Če primerjamo z RE2, 3, 4 Remake, je tole v DD2 pod vsakim nivojem. Z ostalim se strinjam, ampak to res nima nobene zveze s tem kak performance ima neka igra. Valda da ima, ne razumem kako lahko primerjaš koridorje (ja tud večina 4 Remaka so koridorji) z open worldom v Dragon's Dogma 2. Kot sem rekel, eno je veliko bolj kulisasto in se ne moreš ravno veliko igračkati, drugo pa imaš med drugim plezanje po pošastih. Ni primerljivo, performance bo valda trpel če imaš odprt svet + odprte možnosti kaj lahko počneš v špilu. Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno včeraj ob 13:44 Share Objavljeno včeraj ob 13:44 (urejano) @WerazielZato pa raje primerjam z drugimi open worldi, kjer folk ve kaj dela in uporablja proper pogone. Meni res ni jasno kaj točno ti zdaj tukaj zagovarjaš, razen nesposobnosti developerjev. včeraj ob 13:44 uredilo bitje ke_kit Navedek Povezava do prispevka
Buzzkill Objavljeno včeraj ob 13:59 Share Objavljeno včeraj ob 13:59 Če motor ne bo sfolgal takšnega sveta in mehanik, pol je teden dni po izzidu napačen čas, da se to skapira al neki. Prepričan sem, da bo Japonc zrihtal zadevo v naslednjih mesecih, kolk lahko. To jim je igra kero so delali/planirali 12 let, ne bojo jo pustli na nestabilnih 30, ni to indie projekt kot RDR2 ali Bloodborne. 1 1 Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.