Skoči na vsebino

[multi] Avanture / Pustolovščine


Priporočeni prispevki

DaCapo reče Dne, 31. 8. 2021 at 14:26:

Jaz imam zanimiv izvod Gabriel Knight 2 "limited edition" v eni taki res veliki kartonski škatli, poleg igralnih CD-jev je zraven še audio CD z glasbo, CD z igro Sins of The father,  zelo kratek a kvalitetno natiskan strip (neke vrste uvod v GK3) in original knjiga (roman) Sins of the Father. Samo itak nimam namena nikoli prodajat, poleg tega pa je eden izmed igralnih CD-jev odpovedal (sem pred časom poskusil, pa je javljalo errorje, čeprav ni na njem niti praskice).  Tak da... polica material. :) 

Glede knjige: to je ena taka žepna mehko vezana izdaja na švoh papirju (ki je z leti izredno porumenel). Zgodba je komplet kot v igri in dejansko si s knjigo komot (več kot) pomagaš pri skozihodu. Zadeva je seveda spisana bolj tako-tako, tu ni kakšne umetniške oz. nasplošno višje bralne vrednosti, pač roman za na plažo. Nekaj čez 400 strani obsega.  

 

Jaz imam še nadaljevanje Gabriel Knight 2 The Beat Within knjigo, ki je dosti bolj redka.

 

Kupil pred leti na ebayu za dobrih 20 dolarjev, sedaj se prodajajo za 70+ dolarjev, če jo sploh dobiš. https://www.ebay.com/itm/284216075676?epid=829125&hash=item422c99259c:g:Nh0AAOSw7pxgSlmJNi ne vem kaj, ampak mogoče čez leta prilezemo še na višje cifre :P, čeprav nimam resnega namena jo prodajat.. Meni sta bili všeč knjigi, itak pa sem kupil in prebral še dva druga romana od Jane Jensen, ko sem bil v obdobju, ko sem bil že skoraj obseden z njenimi špili ;) Vse je ok za prebrat, ni pa presežek.

 

 

IMG_20210902_081834.jpg

uredilo bitje Vincent
dodal sliko
Povezava do prispevka

Katere so pa kakšne čisto nove avanture/pustolovščine, ki jih priporočate? Mislim na 2021 oz. res pač najnovejše možne. Malo mi je ušla ta scena iz radarja, bi mi pa res sedla kakšna nova (ampak dobra). :) 

Nič mi ne pade na pamet. Zaenkrat imam nagledano edino Almost My Floor. Je kdo igral?

Almost My Floor on Steam (steampowered.com)

 

 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

DaCapo, Sem jo preigral zaradi precej visoke ocene na AG in bil bolj kot ne razočaran. Če sem že bil sposoben spregledat pomanjkljivosti, ki si jih delijo bolj kot ne vsi prvi izdelki studiev (pomanjkljiva animacija, okoren vmesnik ...), nisem mogel čez to, da igra poskuša bit obenem grozljivka in humoren poklon njim na koncu ni pa nič od tega. Humorni vložki niso humorni, deli, ki bi naj najbrž bli iskreno grozni ali vsaj bolj napeti, pa to tudi niso zaradi hecnega izgleda pošasti in okolja. Luštna je ideja moralnih odločitev, ki vplivajo na razplet in baje na to skozi katere puzle se boš moral prebit v nadaljevanju, samo ne dovolj, da bi šel igro igrat dvakrat in bi ti lahko poročal za kako velike razlike gre. Ni pa bilo v mojem skozihodu nobene puzle z res posrečeno ali vsaj ne precej očitno rešitvijo, pa tudi ne ene, ki bi bila nelogična ali butasta, torej hura?

V glavnem, priporočam samo, če nimaš res ničesar, kar bi raje preigral. Recimo Strangeland od novejših zadev? Psihološki horror, ki deluje, čeprav je malo heavy-handed in najbrž za malokoga na koncu tako globok, kot se verjetno zdi avtorjem.

 

https://store.steampowered.com/app/1369520/Strangeland/

uredilo bitje Naočnik
Povezava do prispevka
Naočnik reče pred 4 minutami:

Tam do 4 ure od oka, daljša ziher ni. 


Mogoče bom celo poskusil.. Kaj pa vem.. Malo kratka in po tvojem opisu niti ne "idealna" zadeva. Ampak zadnje čase je neko zatišje na tem področju in res nimam pojma kaj bi od avantur preigral. 

edit: evo, zdaj sem opazil, da si linkal Strangeland. Ta bo prej na sporedu. Že nalagam :) Tnx!

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

@Naočnik: mislim, da bo ta Strangeland res sedla. Ravno sem v tem nekem sci/fi alienskem obdobju. Res hvala za info! 

@Dejch: kaj se ti je pa tu zataknilo? Iz glave ne bi vedel, ker sem bolj pozabljive sorte. Recimo nekaj v tem smislu?

Spoiler

Z lopato nekaj odkoplješ, to se spomnim, pa potem greš naprej skozi prehod. Potem uporabiš nek kristal (pozabil barvo). Greš dalje do naprave za most. Premikaš leče, dokler se ne vzpostavi povezava (most). 

Res bi moral spet preigrat, da bi se točno spomnil. Ampak trenuntno nimam save naloženih. :)

Povezava do prispevka
Naočnik reče pred 24 minutami:

@DaCapo: No, močne znanstvene fantastike raje ne pričakuj, boš razočaran. Če pa samo vlečeš paralele z alienom, te pa razumem, zadeva res izgleda kot bi jo izrisal Giger.


Ja, ta Giger stil mi je všeč. Nisem pa še kaj dosti igral. Pol urice mogoče. Čez vikend bom kaj več. Zaenkrat pa mi je zadeva všeč. 

Povezava do prispevka

Ravno sem dobro začel s preigravanjem The Procession to Calvary. Stilsko genialna zadeva, monty pythonovski kolaž renesančnih slik s podobno absurdnim (pa malo bolj vulgarnim) humorjem. Sledi križarki (ne ladji), ki se ob koncu svete vojne odpravi fentat edinega, ki ga v obdobju miru še sme - svetega Petra. Zaenkrat sem igral kako slabo uro, bolj kot ne nič mozgal in se kar dosti nasmejal. Sevede mogoče spremenim mnenje, ko zadevo preigram do konca, bi jo pa zaenkrat kar upal priporočat bolj kot ne vsakomur, ki mu sede odbitost in ne rabi nujno nekega izziva, da mu je igra dobra.

 

https://store.steampowered.com/app/1071130/The_Procession_to_Calvary/

 

ss_331255d4590f96f398253c7d4072d498f4055

 

ss_20f56ba8f5f4bae292b24efb80381ce9f3797

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...

Hej, nova detektivščina je na voljo, jaz pa sploh nisem vedel!!

Agatha Christie - Hercule Poirot: The First Cases on Steam (steampowered.com)

Je kdo že igral? 

poirot.jpg.4ba558a5710376918f8ea04aa5a5b9e5.jpg

edit: Preigral sem Prolog. Zaenkrat všečno, čeprav kar razvlečeno zaradi občasnega pixel hounta. Poleg tega (vsaj v Uvodu) odločitve oz. povezave/dedukcijo lahko kar random navezuješ, dokler pač ne bo izpadlo OK. Če seveda nimaš idej. Drugače pa čisto zelo OK igra. Vsaj zaenkrat, kero kot pravim: preigral sem samo uvodni del. Za naprej nimam pojma. :)  

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
Naočnik reče Dne, 17. 9. 2021 at 20:56:

Ravno sem dobro začel s preigravanjem The Procession to Calvary. Stilsko genialna zadeva, monty pythonovski kolaž renesančnih slik s podobno absurdnim (pa malo bolj vulgarnim) humorjem. Sledi križarki (ne ladji), ki se ob koncu svete vojne odpravi fentat edinega, ki ga v obdobju miru še sme - svetega Petra. Zaenkrat sem igral kako slabo uro, bolj kot ne nič mozgal in se kar dosti nasmejal. Sevede mogoče spremenim mnenje, ko zadevo preigram do konca, bi jo pa zaenkrat kar upal priporočat bolj kot ne vsakomur, ki mu sede odbitost in ne rabi nujno nekega izziva, da mu je igra dobra.

 

https://store.steampowered.com/app/1071130/The_Procession_to_Calvary/

 

ss_331255d4590f96f398253c7d4072d498f4055

 

ss_20f56ba8f5f4bae292b24efb80381ce9f3797

Fak, tole zgleda zabavno :D

Povezava do prispevka
Gatsu reče Dne, 31. 8. 2021 at 13:45:

O fak Phantasmagoria je men najboljša pustolovščina ever!

Jaz sem igral menda neko demo verzijo kot mulc, pa itak sem bil zlo slab takrat v igricah, v pustolovščinah pa sploh (še danes),  od igre nisem ne vem kaj odnesu, razen ene scene, ki si jo bom za cel lajf zapomnu in me je takrat sezula. Tko bil sem stuck in sem bil v pisarni in sem imel telefon in ene par cifer, pa probu sem vse večkrat poklicat, nič meni peljalo naprej v igri, probal sem še vse neke scene, tko prav neki časa sem počel neumnosti, pol tko iz nekega maščevanja nad obupom pokličem samega sebe, kot v smislu da obupam nad igro, ko zazvoni in tko razmišljam a telefon zvoni če kličeš samega sebe in se naenkrat javi nek globok moški glas. Fak kaj mi je takrat nardilo, tko legit sem se usral. Pol sem prav razmišljal kira genialna ideja.

Povezava do prispevka
Heretik reče pred 19 urami:

Jaz sem igral menda neko demo verzijo kot mulc, pa itak sem bil zlo slab takrat v igricah, v pustolovščinah pa sploh (še danes),  od igre nisem ne vem kaj odnesu, razen ene scene, ki si jo bom za cel lajf zapomnu in me je takrat sezula. Tko bil sem stuck in sem bil v pisarni in sem imel telefon in ene par cifer, pa probu sem vse večkrat poklicat, nič meni peljalo naprej v igri, probal sem še vse neke scene, tko prav neki časa sem počel neumnosti, pol tko iz nekega maščevanja nad obupom pokličem samega sebe, kot v smislu da obupam nad igro, ko zazvoni in tko razmišljam a telefon zvoni če kličeš samega sebe in se naenkrat javi nek globok moški glas. Fak kaj mi je takrat nardilo, tko legit sem se usral. Pol sem prav razmišljal kira genialna ideja.

To je dvojka pomoje. Ta je bil legendardno slab špil :D meni je kot mulc totalno dogajal, pa še par let nazaj sem ga ponovno preigral in mi je bil kar kul. Enke pa razen krajšega odlomka nikoli nisem špilal.

 

Drugače je tole legendarno, če bi se kdo smejal :

 

Povezava do prispevka

Preigral sem prej omenjeno detektivščino: Agatha Christie - Hercule Poirot: The First Cases.
Mnenje? No ja, bolj tako - tako. Nobenega presežka ni tukaj, sploh ne v igralnih mehanikah. Zgodba je edino, kar vleče, vse ostalo pa je docela poenostavljeno in skorajda bi lahko rekel, da gre bolj za neke vrste vizualno novelo. Takšno, bolj kratko, ker ves skozihod lahko ocenim na 10 ur, največ. Še največ časa gre za branje med pogovori z osebami, večji del pa tudi za neke vrste pixel hounting. Čeprav je kar očitno, kar je pač treba poklikati, je vseeno malo moteče. Največja zamera pa gre temu, da je igra komplet linearna in igralca dobesedno vodi za roko. Tukaj ni nobenih cepitev poti, svobodnega raziskovanja, različnih možnosti itd. Vse gre lepo počasi in po vrsti. Primer: že prostori, ki jih lahko raziskujemo so dokaj nerazumno "zaklenjeni", ampak se pač odpirajo glede na napredek v zgodbi in zadeva se dobesedno nikamor ne premakne (komplet linearno pač), dokler ne klikneš na nekaj ali se z nekom pogovoriš. Nobene napake ni možno narediti, zaključek je samo en in edini, do katerega pač vodi ta linearna pot. Izometrični 3D pogled mi je bil sicer všečen, voice acting prav tako in kot sem že omenil, zgodba vseeno kar vleče. Ni nek biser med kriminalkami in en ali dva "twista" sta me celo spomnila ne prejšnje knjige Agathe Christie. Je pa to vseeno povsem nova zgodba. Pač, prvi resni primer detektiva Poirota (v kratkem uvodu v igro je bil celo še policist). Ustavil sem bom samo še pri zelo pomembnem elementu, namreč dedukciji. Podobno kot so jo imele znane Sherlock Holmes igre založnika Frogware. V Prvih Herkulovih primerih (oz. pač enem, razen če zraven štejemo še uvod - predigro) pa je ta dedukcija izvedena bolj ali manj slabo. Sive celice tukaj ne pridejo docela do izraza, ker kot že omenjeno, igra te vodi za roko in napačnih ali drugačnih sklepanj enostavno ni. Dokler v množici indicev ne povežeš pravih, pač ni nadaljevanja. Igra to celo sama segustira, ker po nekaj napačnih povezavah (v obliki "nodov") osvetli točke, ki jih je potrebno povezati. In tu pač ni izbire težavnostne stopnje. Teh sivoceličnih oblačkov se pa v posameznih poglavjih kar nabere in tudi ta del, vzame nekaj igralnega časa. Raje bi videl, da bi bilo manj teh "nodov" in bi posledično odločitve lahko vplivale na razplet, ampak ne. To je pač to, kar so si avtorji zamisli. Dobesedno linearna in bolj ali manj vizualna novela. Trenutnih 30 € na Steamu se mi zdi skoraj pretiranih, razen če si res ljubitelj kriminalk oz. predvsem Agatha Christie variante. Poirot je pač Poirot in kot sem rekel: sama zgodba še kar precej vleče, čeprav smo videli že precej boljše. To je pa tudi edino to, kar je od te avanturice kaj vredno. Na neke napredne igralne  mehanike pa ne računajte. Ni to starošolska detektivščina, ki bi ponudila konkreten izziv. Je pa vseeno čisto casual zadeva za popestritev večera ali dveh. Za ceno 15 € ali nižje bi jo priporočil vsakomur, ki ima pač rad kriminalke. Zaenkrat pa pač... Je kar je. Upam, da bo novi Sherlock pokazal kaj več. ;)  

poirot.jpg.4ba558a5710376918f8ea04aa5a5b9e5.jpg

P.s.: v primerjavi s prejšnjo Microids detektivščino s Herculom Poirojem, ABC Murders, bi rekel, da je nekje tam-tam. ABC murders so sicer docela druga zgodba, prav tako linearna, predsvem pa neunikatna, ker 100% sledi knjigi, ki nas jo je res veliko prebralo in posledično igra niti ni bila docela zanimiva. Igralno je sicer nekaj razlik, predvsem v samem pogledu (grafiki), ampak načeloma sta si igri kar podobni. Razen pač to, da ti "Prvi primeri" temeljijo na kao unikatni, novi zgodbi in da v njih ni prav nobenih logičnih ugank v smislu odklepanja sefa ali kakšnih skrivnih predalčkov.  :)  

Še opis tastare ABC Murders  iz Jokerja 276, kjer je igra prejela zasluženih 60: Revija Joker - The ABC Murders (muzej.si)

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Uh, ko sem ravno pri teh detektivščinah/kriminalkah:
 Kot sem že večkrat omenil: vsaj eno jajce dam za res dober remake/ali remaster (tu vedno pozabim v čem je finta), kultne avanture The Colonel's Bequest. Ta mi je prav nostalgično zapisana v igričarsko srce. Sem sicer spet igral, celo ne dolgo nazaj, ampak dandanes od igre pač vseeno pričakuješ nekaj več. Nasploh v grafičnem smislu, tudi tekstovni vnos ukazov zna biti nadležen (kar sicer ni čisto napačno), predvsem pa umiranja na vsake toliko (klasični Sierra restore-restart-quit oz. nekaj v tem smislu, kot so se tudi LucasArts pošalili). Dejansko bi novodobni Colonel's Bequest blestel. Seveda z obilico sprememb itd. Pa seveda, da bi igra vseeno ostala nekako "težka" in časovno usmerjena (mislim na različne dogodke, ki se lahko odvijejo neodvisno, npr. prisluškovanje temu ali onemu pogovoru v določenih sobah oz. pri osebah, ki jih lahko zamudiš itd.). S kakšnim dodatkom dedukcije ("nod" varianta, kot že v omenjenih Sherlock Holmes igrah) bi bila pa zadeva še toliko boljša. 

Nadaljevanje oz. povsem nova zgodba, torej The Dagger of Amon Ra (Laura Bow 2) mi je bilo pa že nekoliko manj simpatično, čeprav tehnično (predvsem grafično in po eni strani tudi igralno) je bil kar napredek. Zanimivo tudi, da slednje igre nikoli nisem končal. :) Mogoče pa je sedaj priložnost, da se vrnem in po ne vem koliko letih spet poskusim? 

 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 10 minutami:

Uh, ko sem ravno pri teh detektivščinah/kriminalkah:
 Kot sem že večkrat omenil: vsaj eno jajce dam za res dober remake/ali remaster (tu vedno pozabim v čem je finta), kultne avanture The Colonel's Bequest. Ta mi je prav nostalgično zapisana v igričarsko srce. Sem sicer spet igral, celo ne dolgo nazaj, ampak dandanes od igre pač vseeno pričakuješ nekaj več. Nasploh v grafičnem smislu, tudi tekstovni vnos ukazov zna biti nadležen (kar sicer ni čisto napačno), predvsem pa umiranja na vsake toliko (klasični Sierra restore-restart-quit oz. nekaj v tem smislu, kot so se tudi LucasArts pošalili). Dejansko bi novodobni Colonel's Bequest blestel. Seveda z obilico sprememb itd. Pa seveda, da bi igra vseeno ostala nekako "težka" in časovno usmerjena (mislim na različne dogodke, ki se lahko odvijejo neodvisno, npr. prisluškovanje temu ali onemu pogovoru v določenih sobah oz. pri osebah, ki jih lahko zamudiš itd.). S kakšnim dodatkom dedukcije ("nod" varianta, kot že v omenjenih Sherlock Holmes igrah) bi bila pa zadeva še toliko boljša. 

Nadaljevanje oz. povsem nova zgodba, torej The Dagger of Amon Ra (Laura Bow 2) mi je bilo pa že nekoliko manj simpatično, čeprav tehnično (predvsem grafično in po eni strani tudi igralno) je bil kar napredek. Zanimivo tudi, da slednje igre nikoli nisem končal. :) Mogoče pa je sedaj priložnost, da se vrnem in po ne vem koliko letih spet poskusim? 

 

 

Mogoče počekiri še https://store.steampowered.com/app/1160220/Paradise_Killer/

Povezava do prispevka

The Dagger of Amon Ra te proti koncu preseneti s vprašanji, s katerimi ti mora biti povsem jasno, kaj se je zgodilo. Če odgovarjaš narobe, ne moreš nadaljevati. Je treba biti kar pozoren med igranjem na vse namige in orenk dedukcijsko sklepati.

 

Si me pa spomnil, da The Colonel's Bequest še nisem preigral. Se mi zdi, da je poleg Conquests (lol, vsi ti questi) of Camelot to edina Sierrina avantura, ki je še nisem končal.  Me je pa pred časom podobno popadla želja, da bi se lotil Sierrinih avatnur po datumu izida. Potem sem pa naletel na ene sila zanimiv Robertin intervju, kako je ona padla v game development sceno, pa sem še malo skočil nazaj, do ground zero. Tako da sedaj (no, že kako leto tako na easy) obračam Colossal Cave Adventure, prvo avanturo sploh. Fak, ta pionirski gaming je bil res orenk, no, pionirski. Imam popisanih že cel kup karo listov s sobami (in še več prečrtanih, ker pogosto izhod iz sobe na N potem ni S za nazaj. Matr. :) ). Aja, pa da ne omenjam "you are in a maze of twisty little passages, all alike" :mad:. Izvor groze in stalnice vseh bodočih avantur in rpgjev v osemdesetih, da so morali imeti vsaj en zajeben labirint.

 

Je pa Colossal Cave Adventure zastonj na Microsoft Storu za windowse. Prav carsko.

Povezava do prispevka
Flegma reče pred 38 minutami:

The Dagger of Amon Ra te proti koncu preseneti s vprašanji, s katerimi ti mora biti povsem jasno, kaj se je zgodilo. Če odgovarjaš narobe, ne moreš nadaljevati. Je treba biti kar pozoren med igranjem na vse namige in orenk dedukcijsko sklepati.

Si me pa spomnil, da The Colonel's Bequest še nisem preigral. Se mi zdi, da je poleg Conquests (lol, vsi ti questi) of Camelot to edina Sierrina avantura, ki je še nisem končal.  


No evo, torej je to priložnost, da ponovno poskusim Amon Ra.
Hecno je, da sem jaz Camelota docela končal. Rabil sem sicer ogromno časa in celo nekaj pomoči (ne spomnim se več od kod, ker takrat internet še ni bil zbombardiran s t.i. skozihodi, možno da sem si pomagal s kakšno revijo).
Drugače pa od teh starih Sierrinih avantur jaz nikoli nisem končal Codename Iceman. Igral sem sicer na Amigi in posledično so nekateri arkadni/simulacijski odseki delovali sila počasi in so mi bili tudi igralno preveč moteči (v smislu natančnih postopkov), mogoče sem obupal ravno zaradi tega. Ker avanturica je bila vseeno spodobna, neka James Bond wannabe varianta, če se prav spomnim. 

Ob tem razmišljanju mi predvsem John Glames pade na um, ena res kultna avanturica iz Amige: Operation Stealth od legendarnih Delphine soft.  Tudi ena izmed prvih iger, ki je imela ves govor sintetiziran (čeprav načeloma zgolj v "piratski" verziji, kar sem izvedel šele pred kratkim).Sicer je veliko arkadnih delov dokaj zamorilo sceno (no, vsaj zame, kot klasičnega avanturista, ki pač ne mara arkadnosti v tej zvrsti iger).  Ampak to je že za ono drugo temo v Starinarnici ;) . 
 

 

Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 1 uro:


No evo, torej je to priložnost, da ponovno poskusim Amon Ra.
Hecno je, da sem jaz Camelota docela končal. Rabil sem sicer ogromno časa in celo nekaj pomoči (ne spomnim se več od kod, ker takrat internet še ni bil zbombardiran s t.i. skozihodi, možno da sem si pomagal s kakšno revijo).
Drugače pa od teh starih Sierrinih avantur jaz nikoli nisem končal Codename Iceman. Igral sem sicer na Amigi in posledično so nekateri arkadni/simulacijski odseki delovali sila počasi in so mi bili tudi igralno preveč moteči (v smislu natančnih postopkov), mogoče sem obupal ravno zaradi tega. Ker avanturica je bila vseeno spodobna, neka James Bond wannabe varianta, če se prav spomnim. 

Ob tem razmišljanju mi predvsem John Glames pade na um, ena res kultna avanturica iz Amige: Operation Stealth od legendarnih Delphine soft.  Tudi ena izmed prvih iger, ki je imela ves govor sintetiziran (čeprav načeloma zgolj v "piratski" verziji, kar sem izvedel šele pred kratkim).Sicer je veliko arkadnih delov dokaj zamorilo sceno (no, vsaj zame, kot klasičnega avanturista, ki pač ne mara arkadnosti v tej zvrsti iger).  Ampak to je že za ono drugo temo v Starinarnici ;) . 
 

 

 

Se mi zdi da smo to že 10x pisal, ampak ja cela ta point and click 'trilogija' od francozov je kr dobra. Future Wars, Operation Stealth pa Cruise for a Corpse.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...