Skoči na vsebino

[multi] Avanture / Pustolovščine


Priporočeni prispevki

@Vse_je_najslabse: kaj pa vem... Curse of Monkey se mi ni zdel ravno težaven. Oz. ravno pri tem, kar si napisal, sem dejansko imel najmanj težav :) . Nekaj več sem se edino  j****l s priklapljanjem reflektorjev v gledališču, pa mogoče na koncu, kjer so bili potrebni dokaj hitri "refleksi".    

Btw, oni tip si je pa prav izrecno sam prosil, da ga z mokro brisačo mahnem. Logično! :)

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Haha ja sej dejansko ja, sam moji možgani nekako ne delujejo tako, sej v resnici sem ful slab v pustolovščinah, kar mi je malo tragedija, ker mi je ena ljubših zvrsti, pa jo ne znam igrat. Ne vem če sem kiro od teh ki niso smešno lahko uspel preigrat brez rešitev. Pa sej drugače sem tudi v rl tako precej neiznajdljiv in izgubljen, mogoče malo stereotip filozofa, ki ne zna žarnice menjat.

 

V glavnem zdaj sem inštaliral gabriel knighte, upam da mi jih uspe preigrat kokr tok brez rešitev :(

Povezava do prispevka
Vse_je_najslabse reče pred 10 urami:

Haha ja sej dejansko ja, sam moji možgani nekako ne delujejo tako, sej v resnici sem ful slab v pustolovščinah, kar mi je malo tragedija, ker mi je ena ljubših zvrsti, pa jo ne znam igrat. Ne vem če sem kiro od teh ki niso smešno lahko uspel preigrat brez rešitev. Pa sej drugače sem tudi v rl tako precej neiznajdljiv in izgubljen, mogoče malo stereotip filozofa, ki ne zna žarnice menjat.

Ma ti imaš vsaj nekaj tega tuhtanja razvitega, ker si najbrž že v mladosti igral to. Jaz sem prvo pravo pustolovščino (Monkey Island) igral dobesedno sredi I. stopnje faksa, tam nekje leta 2010-11, pred tem in v otroštvu pa prav nikoli :D. Tako da sem se moral čisto na novo naučit tega načina razmišljanja, da lahko rešiš te nore puzle v pustolovščinah haha. Ampak je tudi meni postala ena najljubših zvrsti, sem zdaj vsaj že ene 10 teh klasik obrnil (še vedno zelo malo, ampak probam vsaj 1-2 letno obrnit) in se imam vedno odlično. Gabriel Knight pa mi je pomoje najljubša zraven Monkey Islanda in The Dig, tako da go for it, pomoje ti bo carsko.

Povezava do prispevka
Ezoterik reče pred 5 urami:

@DaCapo A ti si igral Dreamfall: Chapters? Mal me mika probat.


Sem igral. Ni me pa toliko navdušila, da bi jo postavljal na kakšne avanturistične prestole.  Za preigrat je seveda bila, ampak dejansko mi je bolj slabo ostala v spominu (kar pomeni, da na moji lestvici ni nek biser). V bistvu niti ne vem, če bi se je po dolgem času spet lotil, ampak to sem pač jaz.  

Povezava do prispevka
Dejch reče pred 17 urami:

Veš kaj je zanimivo, če bi jz znal narest avanturo, sm najdu človeka, k bi lahk bil narator za slovensko pustolovščino. Model ima glas direkt za to. Škoda, da nimam znanja.


Itak. Ampak odkrito rečeno, dober voice acting še ni tak problem najti, verjemi. Jaz osebno sem prepričan, da bi zmogel (ne zato, ker bi se sam po sebi cenil, ampak zato, ker mi je že kar nekaj ljudi reklo, da imam "žilico", poleg tega pa komot oponašam tudi naglase oz. se prilagodim določenim situacijam). 
Ampak problem narediti dobro avanturo je pa nekaj drugega. Tega bi se lotil izključno, če bi imel res ogromno ogromno časa na voljo. One-man-band, itak. Sem pred časom tudi že večkrat poskušal, verjemi, ampak se nikoli ni izšlo. Nisem pač vztrajal in enostavno opustil projekt, bodisi zaradi pomanjkanja časa, bodisi ker me je enostavno minilo itd. :) 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Ma problem King's Quest epizodnice je, da je prva epizoda res carska, druga pa tok bedna, da sem pustil vse v tri krasne in nisem naprej igral

 

Za stare King's Queste pa priporočam ta screenshot let's play, prebereš zelo hitro in na zabaven način obnoviš prve dele (ki so nemogoči za igrat zarad umiranja), da lahko greš na taboljše dele https://lparchive.org/Kings-Quest-I/

Povezava do prispevka

Mja, problem King's Quest epizodnic je res ta, da je bil prvi del über top. Potem pa je vse skupaj strašno nihalo. Ne samo po dolžini, ampak tudi po sami igralnosti. Tista, na srečo kratka epizoda v podzemeljskih trolovskih votlinah mi je bila recimo zelo tečna. Najslabša pa mi je bila tista zatežena s puzzli. V smislu: "Bejž, jaz hočem klasično pustolovščino, ne pa neke logične igrice." Se mi je pa vsaj zadnji del zelo odkupil, ker konec je bil vsekakor všečen.

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Ne vem sicer, če povsem spada v to temo, ampak vseeno: Je kdo igral Citizen Sleeper?

Čisto slučajno sem naletel na zadevo in se mi zdi zelo zanimiva. Neke vrste RPG/avantura z odlično idejo (in kopico texta, kar mi je kul).

Je vredna €?

 

Citizen Sleeper | 立即在Epic Games Store 購買及下載


image.png.5de5b2d8eec7ce546eb43a66f69f33a9.png
 

Buy Citizen Sleeper: Deluxe Edition from the Humble Store


Naveden je Indie žanr, @Hernier, mogoče ti poznaš/si igral? 

Citizen Sleeper on Steam (steampowered.com)

 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

@Hernier: ja, avtomatsko sem kar napisal, kar je na Steamu navedeno:  Genre: adventure / RPG / indie,
Zelo sem imel občutek, da si ti že igral ali zadevo vsaj nekje omenil. No ja, sem se zdaj kar odločil, da bom nabavil. Res me namreč mika (predvsem zaradi ideje/zgodbe), pa tudi da malo presekam svojo rutino s klasičnimi point&click avanturami :) . 
 

Povezava do prispevka

Update: omenjeni Citizen Sleeper me je k ekranu prilepil tako, kot že dolgo ne katera igra. Včeraj sem štartal z mešanimi občutki, nato pa igral dobesedno 5-6 ur v enem(!), kar je zame sila dolg razpon. Še za cigaret si nisem vzel časa! Res všečna zadeva. Nekaj mičkeno asociacij sem dobil celo na več kot odlični težkokategornik Disco Elysium.

edit: Evo, danes že nadaljujem in moram reči, da je zadeva res zelo dobro spisana. No, vsaj zame, ki sem velik fan tovrstnega sci/fi žanra (od W. Gibsona naprej, itd.).   

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Space Quest ne bom igral, preveč me tilta to umiranje, prav glupa igrca mi je. Sploh ne štekam kako naj bi tej elementi bli fun al challenging, sam žrejo čas in živce, naj se jebejo avtorji.

 

Sem začel igrat Dragonsphere, bom vidu če mi bo ta kul, zaenkrat je ok, edino malo štorast je z itemi oz. pixel huntingom. Neki sem se zataknu in sem šel gledat guide in tudi ko sem vedu kam moram kliknit, sem rabu ene 5 poskusov da sem zadel pixel, rofl.

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...

Je kdo igral katero od naslednjih iger?
- The Wardrobe  (deluje mi res kul, sploh zaradi nostalgičnih referenc)
Hermitage: Strange Case Files (bojda dobra Lovecraftovska zgodba, pa tudi vizualni romani so mi kar všeč)  
Dexter Stardust Adventures In Outer Space (izgleda zelo simpatično in dokaj "space questovsko")
 

Vsaka po svoje mi deluje zanimivo, zato me zanimajo kakšna konkretnejša mnenja. 

 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...

@Hernier wau, tnx za to! Vizualno mi deluje bomba.
Definitivno bom nabavil! 

Update: Zaenkrat sem igral zgolj 45 minut. Humor je res super, grafični stil mi je všeč, prav tako fina glasba, kulski setting, zanimiva zgodbica. Malce mi edino najedajo bolj ali manj arkadni vložki, ki jih je res veliko. Ni sicer panike, ampak v pustolovščinah pač ne maram tega elementa. :) Drugače pa res všečno in še enkrat hvala za predlog! 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Zelo razočaran nad podobo RtMI. Animacije na nekje na nivoju flash risank iz leta 2001. Mislim, da so ga konkretno pihnili mimo pri izbiri stilske usmeritve. Sej sodeč po izjavi art directorja, jim je bilo jasno, da bodo razpičkali marsikaterega MI zanesenjaka.

 

Navedek

Crowle: Terrifying. The Monkey Island games mean so many different things to different people it’s daunting having that range of hopes and desires pressing down on you. Some fans picture the earlier pixel art, some remember painterly clouds, some may have happy memories of giant mechanical monkey battles. But with Ron and Dave leading the project it couldn’t be a more genuine Monkey Island game, and we’re all enjoying doing what we can to make sure their vision becomes real. Because everyone on the team has wanted to play that game for a really long time!

 

Povezava do prispevka

Tudi jaz težko razumem, čemu so ubrali tak grafični slog. Kaj je res bil nekakšen konsenz med vsemi developerji češ, ja, to je to, tako hočemo, da izgleda ta špil? Tudi, če bi se zavoljo vseh grafičnih dizajnerjov projekt podražil ali bil zamaknjen za kakšno leto dvomim, da bi to negativno vplivalo na finančni uspeh. A dobro no, počakajmo in bomo videli. Morda bodo zgodba in uganke odtehtale po mojem mnenju precej zgrešen grafičen slog.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...