Skoči na vsebino

[multi] Avanture / Pustolovščine


Priporočeni prispevki

 Vizualno najlepši Monkey mi je bil seveda Curse. Vsa tista ročno izrisana ozadja, liki, super animacija ... Prav vidi se, da so avtorji vložili nekaj truda v podobo.  Ena taka "Disney" risanka.. 

Recimo: 
Die Monkey-Island-Serie - S.2 - Report | GamersGlobal.de  Now is the perfect time to play The Curse of Monkey Island | PCGamesN itd.


Ne smemo pa tudi pozabiti na legendarno pemico :) :

 

Povezava do prispevka
amnesia reče pred 14 urami:

v tem primeru povsem upraviceno

nadlegovanje folka zaradi igric ne more nikoli biti upravičeno.

 

je pa res, da tle ne vem ali gre za dejansko nadlegovanje, ali samo neumno nekonstruktivno kritiko.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

folk se matra po več let da nardi nekaj dobrega potem pa publika drka v glavo, valda zna bit to kar depresivno

 

meni tudi ni stilsko všeč ta prihajajoči špil, samo ne bom pa šel tega pisat avtorjem, če so se tko odločil, potem tko bo

uredilo bitje Weraziel
Povezava do prispevka

Zdaj ko sem 100x pogledal trailer se mi grafika že precej bolj dopade. Vsekakor moram priznati, da ni neka navadna generična. Po moje se bom med igranjem kar hitro "navadil"! Mi je pa animacija še vedno zelo okorna in na ravni Flash risank. Ali še bolje: tistih cut-out zadev iz papirja (South Park stil :) ). Kakorkoli že, igre se itak veselim in samo upam, da bo primerna dolžina in všečne uganke. Pa da ne bodo kaj zajebali z zgodbo. Mislim, ta nov Monkey je dobesedno zlata jama za avtorje in pa tudi velika preizkušnja za njihov renome.
Trivia: bojda je bil South Park delan v Corel Draw-u.

Povezava do prispevka

Jap, zamisli si, da se občutljivim dušicam vtrga in razočarani nad "kritikami" najavijo, da nikoli in nikdar v življenju ne bo več Monkey igrice! Pravice za igro uporniško zažgejo na grmadi (prenos v živo na Yatubu), prav tako pa uničijo ves izvorni material (tudi prenos v živo). Hkrati z internetov umaknejo čisto vse kopije igre in jo ob poslovilni maši za večno "ugasnejo".  To bi bil en tak megastičen mega dogodek v industriji igric, ki bi se zapisal v vse anale in postal tudi sinonim za prihodnje podobne zadeve. Vedno, ko bi se zgodilo kaj podobnega, bi govorili: "Izvedli so Monkeya!".  :) 

Povezava do prispevka

Pa dobro no, ti komentarji, ki ji je izpostavil Broussard, se mi ne zdijo tako zelo ihtavi in neprimerni. Morda zato, ker vpričo političnih debat še vedno izpadejo dokaj kulturni, izvzemši nebulozne opazke o levičarstvu in woke ideologiji. Grafična podoba je pač čudna in je razumljivo, da je sprožila ogorčen odziv, saj v PAC avanturah igra zelo pomembno vlogo pri ustvarjanju vzdušja. MI je čudovito izgledal v 320x240 z 256 barvami, Curse je prinesel malce abstrakcije v likih in čudovito podobo v 16-bitih, tudi Escape, četudi se je grafično slabo postaral, še vedno sovpada z barvitostjo in dizajnom. Če pa gledamo bolj moderne čase, smo dobili tako 3D Tales kot hi-def remake prvih dveh delov in nobeden ni sprožal širše polemike glede vizualne podobe.

 

Ustvarjalci bi z lahkoto posegli po katerem koli izmed prej uporabljenih slogov, pa so se raje odločili za nekaj čisto novega. Hej, saj prav, če je to res to, kar so želeli izdelati. A potem naj vsaj stojijo za svojimi odločitvami, petičnim komentatorjem pa zapro usta s preprosto razlago, da so se namerno odločili za ta stil, ker jim dogaja. Dejansko pa bi lahko pričakovali, da bo odziv točno takšen, kot je bil.

Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 14 minutami:

Jap, zamisli si, da se občutljivim dušicam vtrga in razočarani nad "kritikami" najavijo, da nikoli in nikdar v življenju ne bo več Monkey igrice! Pravice za igro uporniško zažgejo na grmadi (prenos v živo na Yatubu), prav tako pa uničijo ves izvorni material (tudi prenos v živo). Hkrati z internetov umaknejo čisto vse kopije igre in jo ob poslovilni maši za večno "ugasnejo".  To bi bil en tak megastičen mega dogodek v industriji igric, ki bi se zapisal v vse anale in postal tudi sinonim za prihodnje podobne zadeve. Vedno, ko bi se zgodilo kaj podobnega, bi govorili: "Izvedli so Monkeya!".  :) 

 

Ti pa imaš res bujno domišljijo.

Povezava do prispevka
tomazek reče pred 5 minutami:

Ti pa imaš res bujno domišljijo.


Jebiga, vročina dela svoje :) . Opisani sceni z Monkey Island igro se pa drugače reče: "Opičji sindrom." Poguglaj, če ne verjameš. ;) 

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
MisterM reče pred 32 minutami:

Pa dobro no, ti komentarji, ki ji je izpostavil Broussard, se mi ne zdijo tako zelo ihtavi in neprimerni. Morda zato, ker vpričo političnih debat še vedno izpadejo dokaj kulturni, izvzemši nebulozne opazke o levičarstvu in woke ideologiji. Grafična podoba je pač čudna in je razumljivo, da je sprožila ogorčen odziv, saj v PAC avanturah igra zelo pomembno vlogo pri ustvarjanju vzdušja. MI je čudovito izgledal v 320x240 z 256 barvami, Curse je prinesel malce abstrakcije v likih in čudovito podobo v 16-bitih, tudi Escape, četudi se je grafično slabo postaral, še vedno sovpada z barvitostjo in dizajnom. Če pa gledamo bolj moderne čase, smo dobili tako 3D Tales kot hi-def remake prvih dveh delov in nobeden ni sprožal širše polemike glede vizualne podobe.

 

Ustvarjalci bi z lahkoto posegli po katerem koli izmed prej uporabljenih slogov, pa so se raje odločili za nekaj čisto novega. Hej, saj prav, če je to res to, kar so želeli izdelati. A potem naj vsaj stojijo za svojimi odločitvami, petičnim komentatorjem pa zapro usta s preprosto razlago, da so se namerno odločili za ta stil, ker jim dogaja. Dejansko pa bi lahko pričakovali, da bo odziv točno takšen, kot je bil.

 

A se zajebavaš? Že 2/3 mesece po intervjujih razlaga to. En primer: https://gamingbolt.com/ron-gilbert-on-return-to-monkey-islands-art-style-we-didnt-want-to-make-a-retro-game

 

Pa še direkten link do bloga: https://grumpygamer.com/when_i_made_another_monkeyisland

uredilo bitje JediEagle
Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 48 minutami:

Zdaj ko sem 100x pogledal trailer se mi grafika že precej bolj dopade. Vsekakor moram priznati, da ni neka navadna generična. Po moje se bom med igranjem kar hitro "navadil"! Mi je pa animacija še vedno zelo okorna in na ravni Flash risank. Ali še bolje: tistih cut-out zadev iz papirja (South Park stil :) ). Kakorkoli že, igre se itak veselim in samo upam, da bo primerna dolžina in všečne uganke. Pa da ne bodo kaj zajebali z zgodbo. Mislim, ta nov Monkey je dobesedno zlata jama za avtorje in pa tudi velika preizkušnja za njihov renome.
Trivia: bojda je bil South Park delan v Corel Draw-u.

 

No, originalni direktor za Curse of Monkey Island, ki tebi dogaja, je rekel, da je doživljal iste kritike, ko so kazali MI3. Predvidevam sicer, da ne na taki ravni kot danes, ker pač takrat internet še ni bil, kar je sedaj in se je bilo še lažje izključiti.

Povezava do prispevka

@JediEagle: ooo, imaš prav. Zdaj se povsem spomnim! Ful štala je bila predvsem zaradi vizualnega izgleda Guybrusha. Češ, da so ga narisali kot suhcatega visokega smešneža. 

Avtorjem je res težko. Tudi za remake enice so bile velike polemike (prav tako tudi glede Guybrushevega videza). Ni čudno, da je v gaming industriji toliko samomorov! :)

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

nehajte bluzit

 

eno je, da je en lik mogoce mal hecno/cudno narisan in je artstyle overall cudovit in prijeten za oko, drugo pa, da gres skopirat ta stil (vkljucno z animacijami)

 

 

za nadaljevanje serije, ob kateri je odrascalo mnogo ljudi

 

za izobrazevalni video, ki traja cca 10 min, je to cisto ok, za monkey island pac ne

 

valda je to najcenejsi mozni nacin, kako slicice spravit v gibanje, zato je tale novi MI navaden smrdljiv cash grab

 

in potem je gospod vodja razvoja uzaljen, ker ljudje niso slepi, cry me a fucking river

 

 

Povezava do prispevka

@JediEagle To je zapisal maja, ko je bilo na voljo par sličic, na osnovi katerih ni bilo možno kaj dosti povzeti. In ne, takrat še ni bilo širših polemik in pikrosti kot sedaj, ko so pokazali dejanski gameplay. A vzamem nazaj, dejansko mu je uspelo izbrati provokativen in šokanten grafičen stil. A žal, kot je zapisal @amnesia, je razlog za negodovanje pač to, da je ta stil lasten ustvarjalcem YT klipom, ki želijo po čim hitrejšem postopku ustvariti animacijo. Kot če bi Pininfarina rekel, da bo oblikoval novega Golfa (ali kak drug, priljubljen ljudski avto), na koncu pa bi razkril Multiplo.

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 2 minutama:

Pa kako ne razumeš no lol?

Vsi se strinjamo, da je grafični slog krneki, ti pa "nehite bluzit". Če kaj, se folk buni, da so internet keyboard warriors  prizadeti v tri krasne.

 

moj post se navezuje na dva posta direktno nad mojim, kdo je tebe sploh omenjal

Povezava do prispevka

ne it full retard model

 

cel moj post se navezuje na ti dve izjavi

 

Navedek

No, originalni direktor za Curse of Monkey Island, ki tebi dogaja, je rekel, da je doživljal iste kritike, ko so kazali MI3. Predvidevam sicer, da ne na taki ravni kot danes, ker pač takrat internet še ni bil, kar je sedaj in se je bilo še lažje izključiti.

 

Navedek

Ful štala je bila predvsem zaradi vizualnega izgleda Guybrusha. Češ, da so ga narisali kot suhcatega visokega smešneža. 

 

zdej mi pa razlozi, kako je moj post "missing the point"

 

 

Povezava do prispevka

Mislim, da je njun point bil, da je folk isto težil takrat, kot težijo zdaj, ne pa da se ne strinjata s kritikami.

Sry, mogoče sem res preglup, sam res ne štekam kaj bi rad povedal.

 

Jaz mislim, da samo skušaš opravičevati folk, ki pljuva po Gilbertu.

 

 

Če se motim, pol jebi ga in ignoriraj moje gluposti.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

@amnesia Meni tisti video pa gameplay od RTMI ne deluje isto.RTMI ima veliko več detajlov. Če primerjam samo te dve stvari, mi RTMI izgleda boljše. Ne znam pa risat, prav tako nikoli nisem delal videov s clipartov, tako da ne vem, koliko dela je vloženega, ampak iskreno dvomim, da so samo skup neki zmetal. Sem pa že nekajkrat pogledal ta nov trailer (damn, I love that music :P), in iskreno povedano, ne razumem zlivanje take greznice po developerjih. Prva reakcija pri meni je bila v stilu "zanimivo". Jebiga, bolj sem bil razočaran, ko so napovedali Shredder's Revenge, pa je taprvi trailer začel z animacijo iz risanke, potem so pa pokazali  pikslast špil. Sem prej pričakoval, da bo bolj podobno risanki:

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...