Skoči na vsebino

Trenutno igram [06/2020]


Priporočeni prispevki

The Last of Us Remastered. Nisem taknil TLoU od časov PS3, ko sem jo platiniral. Moram priznat, da je ta igra še dandanes nekaj posebnega, vrhunska. Combat je seveda malo clunky, ampak je survival stil, tako da pač sede settingu. Zdaj pa veselo čakat dvojko, še prej pa grem skozi čez DLC.

Povezava do prispevka
SmukY reče pred 15 urami:

Trenutno sem pri koncu z Mafio 1. Ne furam nobenih modov, ne da se mi s tem ukvarjat. Upam pa trditi, da se je špil dobro postaral.

 

Baje zdej pride updated verzija ven z sodobno grafiko. Mafia 2 in 3 ste že izšli kot izboljšana verzija

Povezava do prispevka
Lepi Šime reče pred 2 urama:

 

Baje zdej pride updated verzija ven z sodobno grafiko. Mafia 2 in 3 ste že izšli kot izboljšana verzija

Vem da pride, zato sem se pa lotil da bom imel direktno primerjavo (spominsko) prej in potem. :D

Povezava do prispevka

Umiram v Warzonu, se spuščam na novo v Rome 2 total war multy z kolegom, Čakam da droppa Battle Brothers DLC da začnem pisat o tistemu, Je pa zunaj zastonj DLC za Darkest dungeon, ki ma PVP ... nisem še probal.

Povezava do prispevka

dokoncal AC Ody Additional Feats-e (meh), dokoncal campaign Battlefield 1, ki sem jo po zacetnem ovohavanju opustil zaradi izida RDR2. razen epizode Friends in high places ni glih to, kar se je bralo v preseznikih, ampak za 5€ much fun.

 

zdaj pa zares en speedrun Sekiro NG+9

uredilo bitje g. Profesor
Povezava do prispevka
gojc reče pred 30 minutami:

Končujem Shadow Tactics : Blades of the Shogun.

Se mi je zahotelo malo samurajev zdaj ko je Ghost of Tsushima tik pred vrati :P

 

 

 

 

hočeš rečt da se pripravljaš na nove desperadose :D

Povezava do prispevka

bom probal obrnt HUD Always hide. hud obcutek, ko na ekranu ni nic, niti enemy markinga, ne deathblow signa, ne lifebara, ... niente, nada. bo treba mal vec cheeseat.

 

Genichiro, you SoaB

 

Genichiro-no_HUD.gif

 

 

uredilo bitje g. Profesor
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Še vedno igram (mučim) F7 remake. Hjoj, ker level design je pa v tej igri. Ne morem verjet, ker praise je dobila igra, jaz pa zzz mode po 1 minuti. Combat je soliden, potem se pa na žalost končajo moje pozitivne misli.

uredilo bitje Hattori
Povezava do prispevka

Zdejle špilam Emergency 20 in kolnem ob nenadzorovanih požarih ki se razvlečejo čez 3pm po celi hosti.

Would do it again.

 

Ni tolk švoh špil. Najbolj na kurac mi pa gre izredno butast pathfinding sistem. Včasih bo AI šel čisto lepo po cesti, enkrat se mu bo pa odpeljalo in bo fural čisto vsepovsod samo tam ne kjer bi moral. Pa ko se 2 srečata vštric ki že imata začrtano pot, se zna zgodi, da se bosta zataknila in ne bosta znala it mimo. Se mi zdi da je to večna hiba teh Emergency špilov odkar so 3D - prvi verziji ki sem ju kot pokovc špilal sta bili 2D in sta se mi ohranili v lepem spominu.

Povezava do prispevka

neki sm kupval online

zdej sm se pa spomnu da sm zafilal vnos:dnevni limit in sea of thieves ne bo šel skroz

 

Navedek

Your purchase has not been completed.
The payment processor has reported an authorization failure. Please select a different payment method.

 

fuck :no:

cel šiht sm čakal na ta moment

 

uredilo bitje Sovica
Povezava do prispevka

Končno sem se lotil Doom Eternala in čeprav mi po treh odigranih levelih kar dogaja ter je combat pričakovano razturaški, me nekaj stvari res moti in mi je zaenkrat celokupno slabši od prejšnjega dela.

 

Večja barvitost in 'fantazijskost' stopenj in celotnega grafičnega sloga, vključno z UIjem, niti ni tako moteča, mi je pa precej neumestno, da Doomguy pobira orožja, opremo in razne nove sposobnosti v obliki barvitih, v okolju lebdečih ikonic, kot v kakem Serious Samu ali 2D NES/avtomatni arkadici izpred 30 let. Saj ne, da je bil DOOM 2016 super realističen, je pa bilo kul, kako si vsako novo orožje ali opremo pobral s tal oz. izpulil iz rok mrtvega, okrvavljenega soldata, ali izruval motorko iz razpolovljenega nesrečneža. Bolj resen, mračen, okrvavljen in zlovešč ton iz prejšnjega dela Doomu in slaboritnosti glavnega junaka precej bolj pritiče, imo. Največji neumnosti sta 1UP ekstra življenja (Zakaj? Se da to izklopit?) in velikanski zeleni vprašaji (ne na karti temveč v samem levelu), ki označujejo, da se za temi vrati ali ono rešetko nahaja skrivnost :rolleyes:

 

Tudi nivoji, sploh baza na Marsu, so v prejšnjem delu dajali vtis take pristne, prepričljive, mračno-zlovešče lokacije, za katero si predstavljaš, da je normalno funkcionirala kot celota, preden jo je zajela invazija neznanih peklenskih bitij. V Eternalu dajejo leveli (vsaj ti trije, ki sem jih preigral do sedaj) precej bolj nepovezan, 'video-gamey' občutek, kot umetni poligoni, polni nevidnih zidov in arkadnih platformerskih sekvenc in preprek.

 

Najbolj pa me iritira občutek, da je premikanje in plezanje na trenutke precej bolj leseno in broken kot v Doom 2016. V slednjem je bilo vse super gladko in krasno animirano, prijemanje za police in plezanje med skakanjem je res funkcioniralo idealno, praktično povsod si se lahko povzpel, nikamor se nisi zatikal med igranjem itd. V Eternalu se mi zdi, da sta collision detection oz. collision boxi precej v kurcu - ves čas imam občutek, da se Doomguy med strafanjem in skakanjem zatika v neke nevidne zidove in hitboxe v okolju. Če npr. skušaš skočit ali splezat nekam in med držanjem gumba za smer zadeneš ob nek zid/steber/drugo večjo površino v okolju, se igralčev lik opazno 'drgne' in zatika v collision box te površine, kar daje občutek nezloščenega, rahlo broken map dizajna, česar od takega big-budget AAA špila ne bi pričakoval. Res mi je nenavadno, da je to šlo neopazno oz. nespolirano skozi Q&A playtesting, ker ne pomnim prvoosebnega špila, kjer bi bil ta collision z okolico tako opazno hroščat.

 

Da ne bom samo kritiziral - zaenkrat mi je super game dizajn odločitev, da moraš ves čas menjavat orožja in uporabljat glory kille/motorko/flame belch/granate, da vzdržuješ strelivo, oklep in zdravje na pravem nivoju. To je sicer zmotilo dosti hudokurčnih gaymerjev, ki so si očitno želeli bolj enostavnega pobijaškega sprehoda z enim ali dvema najljubšima orožjema, meni pa res odgovarja, ker igralca prisili, da se nauči koordinirano uporabljat ves svoj arzenal.

uredilo bitje Raz
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...