Skoči na vsebino

Trenutno igram [06/2020]


Priporočeni prispevki

Obrnil Uncharted 4. Na začetku igre sem imel cel kup nekih edgy komentarjev o "interaktivnih filmih", sploh ker mi je bila Škotska dost meh lokacija, potem pa samo tobogan čist norih prizorišč, hude grafika (kaj meče vn taka gajba kot je PS4 jao), akcije, hude kemije med parom ... Imo najboljši del serije. Tok so mi kul povezal vse zgodbe in karakterje da še enko osmisli in jo naredi neki, vredno pregirat :D

 

Čist hudo so narejene rezidence Drakovih, živel bi v tistih hišah al pa vsaj mel take lijake v kopalnici :D Vse na mestu, tona detajlov, kapo dol. Isto market, pa vožnja po urbanih predelih :DRazgledi z vseh mal višjih lokacij, arhitektura  večjih stavb, zapiski, komentarji, ki vsemu skup dajejo zgodovino, res carsko narejeno. Tud več al manj čisti linearnosti so kul dizajni večjih prostorov, kjer sem fulkrat izgubil občutek, da imam samo eno pot, med drugim tud ker je level dizajn res premišljeno narejen, da te subtilno vodi tja, kamor moreš it. Pa v prvih parih sekudah epiloga majke mi, da sem prvo pomislu, a gledam posnetek, pes je bil mal preveč cgi ampak ostalo pa prov bolano.

 

Valda ma minuse, fajt pač ko fajt v Uncharted, neki počneš za preganjat čas in se mal zabavat, ni da bi bil ne iziv ne neka huda taktika, AI je glup, kakšnih relelvatnih odločitev karakterjev ne smeš jemat pod drobnogled (za pasom 30 metrov štrika, vsi tuhtajo kako bi 2 modela zlezla pod tabo zlezla čez 3 metrsk zid), ampak jo (vsaj jaz sem jo) pač vzameš v zakup, point te igre več kot očitno ni streljanje in ful nek možgansk naprezanje pri logičnih ugankah in premagovanju preprek, ampak občutek dogodivščine, in kle je U4 dost brez konkurence.

 

Kr mal mi je bedno, da se mi je TLOU tok vleku in moril, ker pizda če je TLOU2 kaj podoben tem, pa če sem uspel zbombat U1 bi lohk stistnu zube ...

 

Pod črto, BOTW mi je in imo bo igra te generacije, men ima poleg vse te odličnosti še neko piko na i, potem se mi pa zvrstijo brez nekga vrstnega reda U4, BB in ne vem, GoW (Witcher 3 imam še na todo)? A je sploh še kaj prišlo blizu temu?

  • Račka +1 4
Povezava do prispevka

Zelo delim občutke šimša, res lepo povzeto. Kot morda veš sem tudi sam team TLOU je okej, ampak ima igralno preveč težav, da bi mu pel hvale, samo dvojka pa komplet premakne meje medija, nov benchmark v pripovedovanju.

 

Sicer meni je še vedno največ pustil The Last Guardian, samo se čist zavedam, da gre za zelo specifičen tip igre, ki zahteva tudi zelo poseben odnos do koncepta igranja igric.

uredilo bitje Slinch
Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 2 urama:

Obrnil Uncharted 4. Na začetku igre sem imel cel kup nekih edgy komentarjev o "interaktivnih filmih", sploh ker mi je bila Škotska dost meh lokacija, potem pa samo tobogan čist norih prizorišč, hude grafika (kaj meče vn taka gajba kot je PS4 jao), akcije, hude kemije med parom ... Imo najboljši del serije. Tok so mi kul povezal vse zgodbe in karakterje da še enko osmisli in jo naredi neki, vredno pregirat :D

 

Čist hudo so narejene rezidence Drakovih, živel bi v tistih hišah al pa vsaj mel take lijake v kopalnici :D Vse na mestu, tona detajlov, kapo dol. Isto market, pa vožnja po urbanih predelih :DRazgledi z vseh mal višjih lokacij, arhitektura  večjih stavb, zapiski, komentarji, ki vsemu skup dajejo zgodovino, res carsko narejeno. Tud več al manj čisti linearnosti so kul dizajni večjih prostorov, kjer sem fulkrat izgubil občutek, da imam samo eno pot, med drugim tud ker je level dizajn res premišljeno narejen, da te subtilno vodi tja, kamor moreš it. Pa v prvih parih sekudah epiloga majke mi, da sem prvo pomislu, a gledam posnetek, pes je bil mal preveč cgi ampak ostalo pa prov bolano.

 

Valda ma minuse, fajt pač ko fajt v Uncharted, neki počneš za preganjat čas in se mal zabavat, ni da bi bil ne iziv ne neka huda taktika, AI je glup, kakšnih relelvatnih odločitev karakterjev ne smeš jemat pod drobnogled (za pasom 30 metrov štrika, vsi tuhtajo kako bi 2 modela zlezla pod tabo zlezla čez 3 metrsk zid), ampak jo (vsaj jaz sem jo) pač vzameš v zakup, point te igre več kot očitno ni streljanje in ful nek možgansk naprezanje pri logičnih ugankah in premagovanju preprek, ampak občutek dogodivščine, in kle je U4 dost brez konkurence.

 

Kr mal mi je bedno, da se mi je TLOU tok vleku in moril, ker pizda če je TLOU2 kaj podoben tem, pa če sem uspel zbombat U1 bi lohk stistnu zube ...

 

Pod črto, BOTW mi je in imo bo igra te generacije, men ima poleg vse te odličnosti še neko piko na i, potem se mi pa zvrstijo brez nekga vrstnega reda U4, BB in ne vem, GoW (Witcher 3 imam še na todo)? A je sploh še kaj prišlo blizu temu?

 

TLOU2 je podobn preskoko kot recimo U2 na U4. Basically je engine od U4, vse forice od U4, sam da je gameplay bolj... stealthy (ne vem enim je to všeč), pa precej daljši, več cinematikov. Drugač pa podobna fora.


pomoje je TLOU2 realno boljši špil, sam kle pa res dost pade na preference, ker pizda U4 je bla čista bolanija. Recimo glavna razlike med TLOU pa TLOU2 je da so povsem skenslal ta dead time k ga ma enka, k se res počas premika. Kle basically skoz poka, ker je razbit na ogromno kšne 30 minutnih sekvenc.

Povezava do prispevka

Ravnokar končal Doom Eternal na Hurt me Plenty, v kratkem se ga lotim še enkrat na Ultra-Violence, za katerega glede ne zadnjih 4-5 stopenj sklepam, da bo kar zajeban tudi z M+K na PCju (Doom 2016 mi je bil na UV prelahek, na Nightmare pa ravno prav).

 

Celokupno dober, res zabaven FPS, v nekaterih pogledih upgrade glede na prejšnji del - sploh ta combat loop, ki so ga zaradi začetnih problemov z municijo nekateri kritizirali, mi je res fajn stvar, ker pridoda špilu in prisili igralca v to, da res izkorišča vse abilitye in orožja, ki jih ima na voljo. Se kar strinjam z mnenji na netu, da špil v določenih vidikih pelje singleplayer FPS žanr v nove vode (arkadni combat loop s stalnim izkoriščanjem posebnih sposobnosti na cooldownih za vzdrževanje oklepa, streliva in zdravja; stalno double-dashanje za izmikanje in vzdrževanje razdalje od gnusob, ker je v tem špilu bit pri miru ali hodit naokrog z običajno hitrostjo premikanja res smrt...)

 

Moram pa priznat, da mi je bila 2016 izdaja skupaj vzeto boljši in predvsem bolj spoliran špil. V Eternalu ne morem čisto mimo tega, da je collision mnogih površin na trenutke res v kurcu - ful je enih poličk, platform in zidov, kjer se Slayer med skakanjem in plezanjem zatika in drgne ob nevidne collision boxe, zato vse skupaj izpade precej broken in janky. Včasih sem se ob poskusu skoka na polico, ki je zgledala dostopna, v zraku zataknil za pol sekunde, drugje se med iskanjem skrivnosti al pa izmikanjem nasprotnikom v ozkih hodnikih Slayer kr 'prilepi' na steno ali drugo površino, kot bi bla namazana z instant lepilom, kar upočasni gibanje in da slab občutek nezloščenosti.

 

Drug problem je ta, da špil tam nekje od devetega levela (Taras Nabad, če sem si prav zapomnil) zlo konkretno dvigne nivo težavnosti, ampak na trenutke na precej cheap način - s tem, da ti v relativno majhnih arenah z lopato nametava ful velike številke (10+) težkokategornih sovražnikov (poleg običajnega cannon fodderja, ki tudi ni nenevaren), stalno neki buff totemi in Arch-Vili, kjer moraš za golo preživetje ignorirat maso zajebanih beštij in poskušaš samo čimprej poiskat napol skritega pizduna, ki ti buffa in summona nove in nove sovrage... Doom 2016 je imel fajte, ki so bili do konca obvladljiv kaos, v Eternalu pa so proti koncu določeni spopadi neobvladljiv, messy clusterfuck. Saj probam double-dashat in uporabljat jump pade ves čas, a ko te 6+ velikih demonov z vseh strani bodyblocka, da se ne moreš premaknit nikamor in lahko samo umreš in zaradi tega pokuriš 2+ ekstra življenji... Dizajn encounterjev je na trenutke manj eleganten in premišljen kot v 2016 izdaji, kot bi se odločili, da bodo dvignil zahtevnost s tem, da zmanjšajo velikost aren in potrojijo število heavy demonov na vsak spopad... Pa Marauder naj se jebe, še zdej ga nisem čisto naštudiral :D

 

Tudi ekstra življenja so mi taka malo čudna mehanika, za katero ne vem, če mi res sede v FPSju Sicer sem se bolj 'arcade' občutka in gameplaya Eternala v primerjavi s predhodnikom čez čas navadil, mi je pa zlo nezadovoljujoče, če se skozi nek večji spopad prebijem s tem, da pokurim dva ali več 1UP-a; mam občutek, kot da sem pocheezal/zgoljufal fight. So pa verjetno sami devi tekom razvoja pogruntali, da bo povprečen igralec kar potreboval to mehaniko za obliž na občasne frustracije in neumne smrti zaradi kaotičnega bodyblockanja z vseh strani...

 

 

 

uredilo bitje Raz
Povezava do prispevka
KE RIT reče pred 8 minutami:

Fak, kako comfy in osvežilno je igrati Horizon takoj po TLOU2. :D

 

Ravno clearal prvi Cauldron. Bojevanje proti večjim beastom je čista uživancija.

 

Ej veš da sem točno nate pomislil. Ko sem prečital tvojo reakcijo ob koncu tlou2 sem si dobesedno rekel: "le kako bo zdaj kekit igral nek horizon, ko je zaključil takšno perfekcijo". Zgleda je bil strah odveč :D  

Povezava do prispevka
Slinch reče pred 20 minutami:

 

Ej veš da sem točno nate pomislil. Ko sem prečital tvojo reakcijo ob koncu tlou2 sem si dobesedno rekel: "le kako bo zdaj kekit igral nek horizon, ko je zaključil takšno perfekcijo". Zgleda je bil strah odveč :D  

Ma sej kar se ostalega tiče je vse NA POLNO sub par v primerjavi s TLOU2. Sam bojevanje in mecha design sta mi res čisti drk material.

Povezava do prispevka
Mefisto reče pred 30 minutami:

Še prejšnji teden jokanje, kako mu je TLOU 2 pokvaril vse ostale špile, potem pa gre takoj zatem igrati največje smeti možno in uživa na polno:ododava:

Od masterja jokcanja po forumih, bi pričakoval več.

 

Also, gospod ne talam minuskov :avadodo:

Kakšen epic troll retard, ne se jebat XD

uredilo bitje KE RIT
Povezava do prispevka
Mefisto reče pred 2 urama:

Še prejšnji teden jokanje, kako mu je TLOU 2 pokvaril vse ostale špile, potem pa gre takoj zatem igrati največje smeti možno in uživa na polno:ododava:

 

Jaz sem ta vikend končal Spidermana - zmagam kekita ? :D

 

Zdaj ne vem al it na Spyro Trilogy al TLOU 2  :D

 

Povezava do prispevka
Stipe2 reče pred 4 minutami:

 

Zdaj ne vem al it na Spyro Trilogy al TLOU 2  :D

 

 

Res težka odločitev:D jah če TLOU 2 že imaš potem res svetujem igranje zdaj, ko je hype največji, je igra še čisto sveža in še nimaš nič spoilano. Če pa je še nimaš, pa lahko zaškrtariš in počakaš na padec cene, tako kot jaz:D

Povezava do prispevka
Mefisto reče pred 2 minutama:

 

Res težka odločitev:D jah če TLOU 2 že imaš potem res svetujem igranje zdaj, ko je hype največji, je igra še čisto sveža in še nimaš nič spoilano. Če pa je še nimaš, pa lahko zaškrtariš in počakaš na padec cene, tako kot jaz:D

 

Nisem še nabavil, ker sem igral pajkomoža - neko idejo sem imel, da bi jo igral na PS5, samo ne vem če bom zdržal. :D

 

Povezava do prispevka

Jaz sem pa včeraj malo igral Duke Nukem 3D, ker sem dobil Switch verzijo :D. Igral z vklopljenim komentarjem developerjev, tako da ni bilo čisto zaresno igranje, je pa ful fajn, ker res za praktično vsak vogal mape povejo kakšno skrivnost ali kul fact ob ustvarjanju. Moram pa reči, da je še dandanes čisto proper FPS v nekaterih segmentih, kjer bi si marsikdo lahko vzel vzor. V skoraj vsakem levelu imaš skrivnosti in kakšne ugankarske gimmicke, ogromno raznolikega orožja. Ma ne res carska igrica, prežeta z nekim filingom devetdesetih. In tudi nova epizoda mi zaenkrat dogaja, sem malo igral prvi level. All in all res hud paket za 5 € al kok stane digitalna Switch verzija, super za ubujat spomine in mal šicat svinje v postelji

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...