Galko Objavljeno 7. julij 2020 Share Objavljeno 7. julij 2020 Ja ma ko špilaš z Ellie prov morš pobit vse kar leze in gre, pač paše k imidžu Navedek Povezava do prispevka
True Neutral Objavljeno 7. julij 2020 Share Objavljeno 7. julij 2020 ĆAMIR reče Dne, 3. 7. 2020 at 12:27: Dej True Neutral, sharaj kak info, kako to, da pišeš v ANG. A si priženjen v SLO? Uleti na meet naslednji teden Raised in the US, grandparents from CRO and SLO. Know the language a bit but not really enough to write my own sentences. Not located in SLO at the moment 3 Navedek Povezava do prispevka
dzaver Objavljeno 7. julij 2020 Share Objavljeno 7. julij 2020 Jst se spravljam zdej še enkrat na survivor+ igrat, sam brez uporabljat R1 za uno k vidiš preko zidov. Pa ves hud, crossair in vse si bom izklopil, tko da bom mogu štet metke Navedek Povezava do prispevka
Slinch Objavljeno 7. julij 2020 Avtor Share Objavljeno 7. julij 2020 (urejano) dzaver reče pred 10 minutami: Jst se spravljam zdej še enkrat na survivor+ igrat, sam brez uporabljat R1 za uno k vidiš preko zidov. Pa ves hud, crossair in vse si bom izklopil, tko da bom mogu štet metke Evo jaz mam isti plan, samo da dobim špil nazaj. So me tej gifi nahajpali, da bi ugasnil vse prompte, ves hud, pač čist vse kar je možno odstranit, pomoje ostanejo samo gumbki v qte-jih. Drugač če bi želel poiskat vse te collectible, a lahko grem tam select level in pošetam samo po tistih, kjer mi manjka stuff? Ker v no-hud playthrlughju se ne bi obremenjeval s tem, ne bi pa tudi pol še tretjič igral cele igrice, da poberem manjkajočo robo. 7. julij 2020 uredilo bitje Slinch Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 7. julij 2020 Share Objavljeno 7. julij 2020 (urejano) Men je špil zdej k ga igram na survivor+ še bolši, dejansko mega uživam Sicer sem že prvi playthrough šel na survivor, sam zdej še mal iščem te collectible. Combat je itak irelevanten, ker ti špil spawna shit, če nimaš nč (tko k vsi ND špili). Za no HUD mode pa SIlent mode, bom pa lepo počak inevitable Grounded modus al karkoli bo na PS5 pršlo. Drugač pa že tko in tko nism nč uporablju tega listeninga. @Slinch Lahk greš level select itak. 7. julij 2020 uredilo bitje Ezoterik Navedek Povezava do prispevka
dzaver Objavljeno 7. julij 2020 Share Objavljeno 7. julij 2020 @Slinch lahk greš sam po chapterjih, ja vse lahk izključiš - je brutalno, da igraš brez merka k pol moraš res namerit. Edin rifle, ki ima snajpo, ga ima. Škoda da je lok useless pol, ker ga je brez merka res težko uporabljat. Navedek Povezava do prispevka
Slinch Objavljeno 8. julij 2020 Avtor Share Objavljeno 8. julij 2020 drugač a ste vedli, da se pod accesibility da nastavit knof za slow motion? jaz nisem 1 1 Navedek Povezava do prispevka
gojc Objavljeno 8. julij 2020 Share Objavljeno 8. julij 2020 Slinch reče pred 33 minutami: drugač a ste vedli, da se pod accesibility da nastavit knof za slow motion? jaz nisem gojc reče Dne, 23. 6. 2020 at 0:55: ''Slo-mo Bullet Time'' bo carski za ponovno preigravanje Navedek Povezava do prispevka
Slinch Objavljeno 8. julij 2020 Avtor Share Objavljeno 8. julij 2020 Haha, sem slowpoke en Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 8. julij 2020 Share Objavljeno 8. julij 2020 Autoloot ftw Navedek Povezava do prispevka
Slinch Objavljeno 8. julij 2020 Avtor Share Objavljeno 8. julij 2020 En stric Petri (screenshot maker za EA) je nardil listo protipov za TLOU2 photo mode (klik na tvit razkrije preostalih 19) tip drugač kar zna 3 Navedek Povezava do prispevka
AMF Objavljeno 8. julij 2020 Share Objavljeno 8. julij 2020 Slinch reče pred 1 uro: drugač a ste vedli, da se pod accesibility da nastavit knof za slow motion? jaz nisem Hvala za tole! Navedek Povezava do prispevka
fric Objavljeno 8. julij 2020 Share Objavljeno 8. julij 2020 Špil res noro dober zgleda še na YT. Navedek Povezava do prispevka
Slinch Objavljeno 8. julij 2020 Avtor Share Objavljeno 8. julij 2020 pomoje so ta štorijalna razglabljanja bolj za spoiler topic sicer Navedek Povezava do prispevka
horror Objavljeno 9. julij 2020 Share Objavljeno 9. julij 2020 kemik reče Dne, 7. 7. 2020 at 12:44: Jaz preden sem si vzel 1 tedensko pavzo na cca 15 urah - carski gejm, ne morem nehat igrat edino štorija ni nič posebnega Jaz po 1 tedenski pavzi - ne vem več kam pelje to razmerje, lahko bi blo počasi konec, ker zaradi manjka štorijalnega drajva vedno bolj bode v oči ta princip "par stavkov, premakni zgodbo za 1 %, nove arene za fajtat, par stavkov, premakni zgodbo za 1 %, arena za fajtat..." Meni se tudi zdi da bi lahko bil špil vsaj ene 5 ur krajši, če ne več. Sam gameplay namreč skozi igro bolj ali manj stagnira, kar pa je bila tudi že težava prvega dela a tam jo je odtehtala boljša štorija. Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 9. julij 2020 Share Objavljeno 9. julij 2020 horror reče pred 1 uro: Meni se tudi zdi da bi lahko bil špil vsaj ene 5 ur krajši, če ne več. Sam gameplay namreč skozi igro bolj ali manj stagnira, kar pa je bila tudi že težava prvega dela a tam jo je odtehtala boljša štorija. Se vid, da živimo v nekih vzporednih svetovih Lahko ti sicer ni všeč tip zgodbe v TLOU2 (sem se sprijaznu, da vas je ful), sam pač čist mehanično je pa fantastično narejena z nenehnimi twisti in odlično prezentacijo, daleč od statične in brezvezne zgodbe v 1ki (ne govorim vsebinsko). Gameplay je pa po Ellie day 1 res super razvejan, basically vsako poglavje delaš nekaj povsem drugačnega, mogoče čist na konc mal zgubi na tempu. 1 Navedek Povezava do prispevka
horror Objavljeno 9. julij 2020 Share Objavljeno 9. julij 2020 Ezoterik reče pred 2 urama: Se vid, da živimo v nekih vzporednih svetovih Lahko ti sicer ni všeč tip zgodbe v TLOU2 (sem se sprijaznu, da vas je ful), sam pač čist mehanično je pa fantastično narejena z nenehnimi twisti in odlično prezentacijo, daleč od statične in brezvezne zgodbe v 1ki (ne govorim vsebinsko). Gameplay je pa po Ellie day 1 res super razvejan, basically vsako poglavje delaš nekaj povsem drugačnega, mogoče čist na konc mal zgubi na tempu. Z gameplayem sem predvsem mislil na samo igranje brez zgodbe, ki se od začetka do konca praktično ne spremeni. Val ljudekov, predah za restock metkov, infected, restock, spet ljudeki itd. Same izboljšave orožja in filanje s tableti ne prinesejo nobenih novosti, kvečjemu vse prej opisane stvari počneš nekoliko bolje. Najboljši del špila je vsaj meni pravzaprav bolj na začetku, prvi trenutek ko prispeš v seattle in je svet vsaj za trenutek malo bolj odprt. Zgodba sicer ni slaba, prezentacija je tudi odlična, a se nikakor ne more primerjati s prvim delom, v katerem si opazoval kako se vezi ellie in joela krepita in na koncu že dosežeta povezanost očeta in hčerke. Igra ima konkretno nalogo in smisel, ko se vse sfiži pa postane še boljša. 2jka temu ne pride blizu. Navedek Povezava do prispevka
ĆAMIR Objavljeno 9. julij 2020 Share Objavljeno 9. julij 2020 (urejano) Saj pomoje je teh open world delov aka Seattle DAY 1 bilo v osnovi več, pa so jih potem zlinearizirali, kar je meni pravilna poteza, ker je itak že preglomazen špil hehe. Kar je noro po svoje, ker imaš prav hot button za zemljevid, česar pol sploh ni več v igrici Sva se lih z Ezoterikom pogovarjala, da un del z Ellie in čolnom je bil ziher mišljen kot open worldiš del, pač prav zgrajen je tako. Pomoje je tudi bil v osnovi zamišljen kot del z zemljevidkom in lutanjem okoli 9. julij 2020 uredilo bitje ĆAMIR Navedek Povezava do prispevka
dzaver Objavljeno 9. julij 2020 Share Objavljeno 9. julij 2020 (urejano) men je ful pasal ta open world del. bi bil vesel, da bi jih bilo več. ker je kr nor svet in odkrivanje. bi takoj podpisal za tak postapokaliptični naughty dog open world game 9. julij 2020 uredilo bitje dzaver Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 9. julij 2020 Share Objavljeno 9. julij 2020 (urejano) horror reče pred 24 minutami: Z gameplayem sem predvsem mislil na samo igranje brez zgodbe, ki se od začetka do konca praktično ne spremeni. Val ljudekov, predah za restock metkov, infected, restock, spet ljudeki itd. Same izboljšave orožja in filanje s tableti ne prinesejo nobenih novosti, kvečjemu vse prej opisane stvari počneš nekoliko bolje. Najboljši del špila je vsaj meni pravzaprav bolj na začetku, prvi trenutek ko prispeš v seattle in je svet vsaj za trenutek malo bolj odprt. Zgodba sicer ni slaba, prezentacija je tudi odlična, a se nikakor ne more primerjati s prvim delom, v katerem si opazoval kako se vezi ellie in joela krepita in na koncu že dosežeta povezanost očeta in hčerke. Igra ima konkretno nalogo in smisel, ko se vse sfiži pa postane še boljša. 2jka temu ne pride blizu. Sam to ni res, da se ne spremeni. Mislim sam gameplay je itak identičen čez cel špil (kot je v vseh teh špilih), niti ne vem do kere točke si zdej pršel, sam to je dejansko najbolj dinamičen ND špil v tem oziru. Vsak dan je povsem distinct v temu kaj delaš, nekak so uspešno uskladil zgodbo z gameplay elementi in okolico. Recimo eno sekundo potuješ nad mestom, pol si v hotelu, pol maš horror del v bolnici itd, otok, ni da ni. Se mi zdi res dinamično igranje. Mogoče je sicer to debata bolj primerna za al a) spoiler temo al pa za pol ko obrneš, da se ne bo preveč spoilal dzaver reče pred 15 minutami: men je ful pasal ta open world del. bi bil vesel, da bi jih bilo več. ker je kr nor svet in odkrivanje. bi takoj podpisal za tak postapokaliptični naughty dog open world game No ja, sej ta 'open world del' je bil tud bol švoh open world Par lokacij, ampak ja mislim, da je mogla bit v osnovi ideja, da bo šlo za več takih velikih aren, ki so semi open world. od Day 2 Ellie to kr zgine, tud prej maš mapo na hot buttonu, pol pa nimaš več Zakaj so se tko odločil ne vem, sam verjetno je ta teorija, da je špil ratu preglomazen kr ok. Kasnej je špil velik bol tight, z boljšim pacingom. Ta prvi del je kot nek ogromen walking simulator z nekim minimalnim combatom. Men je tud blo ok, sam lahk vidim oba pointa. Tko da mislim, da so se prav odločil, da je en del tak, en del pa drugačen. 9. julij 2020 uredilo bitje Ezoterik 1 Navedek Povezava do prispevka
kemik Objavljeno 9. julij 2020 Share Objavljeno 9. julij 2020 (urejano) Jaz se strinjam s horrorjem, meni je tudi precej podobno. Spimpali so gameplay v nulo, movement, filing pištole v roki, kako se sovrag odziva na prejeti metek, filing ko držiš flashlight in pištolo v temnem prostoru je kot iz horror filma, sploh če so v zraku prašni delci ali spore... ful dobro. Sam gameplay oz. kar počneš mi pa po 15 urah res ni več tok interesanten, kot mi je bil prej. Sej se spreminja setting kot si rekel, ampak v vsakem settingu počneš iste zadeve, pa razen enega horror dela so si kar podobni. Najbolj sem tripal od navdušenja na začetku, ko me je vrglo v open world svet z mapo v roki, šit ker pornič. Sej slutim, da me bo dalo nazaj, ampak tisto je trajalo kok, 2 uri, sedaj sem pa že več kot 10 zopet v linearnih hodnikih. Sicer ni spoiler tema tako da ne bomo preveč o tem, ampak tut twisti prvih 15 ur niso lih twisti no. Verjetno se samo pritožujem 10 minut pred najboljšim delom igre in bom potem čisto spremenil mnenje Pa špil je še vedno 9/10, samo filing mam da so bli prejšnji ND špili z razlogom krajši, če se prav spomnim si enko končal med 15 in 20 urami. Sej je še sneti napisal, da mu je na koncu že morilo pobirat vedno isti selotejp in škarje 9. julij 2020 uredilo bitje kemik Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 9. julij 2020 Share Objavljeno 9. julij 2020 (urejano) kemik reče pred 6 minutami: Jaz se strinjam s horrorjem, meni je tudi precej podobno. Spimpali so gameplay v nulo, movement, filing pištole v roki, kako se sovrag odziva na prejeti metek, filing ko držiš flashlight in pištolo v temnem prostoru je kot iz horror filma, sploh če so v zraku prašni delci ali spore... ful dobro. Sam gameplay oz. kar počneš mi pa po 15 urah res ni več tok interesanten, kot mi je bil prej. Sej se spreminja setting kot si rekel, ampak v vsakem settingu počneš iste zadeve, pa razen enega horror dela so si kar podobni. Najbolj sem tripal od navdušenja na začetku, ko me je vrglo v open world svet z mapo v roki, šit ker pornič. Sej slutim, da me bo dalo nazaj, ampak tisto je trajalo kok, 2 uri, sedaj sem pa že več kot 10 zopet v linearnih hodnikih. Sicer ni spoiler tema tako da ne bomo preveč o tem, ampak tut twisti prvih 15 ur niso lih twisti no. Verjetno se samo pritožujem 10 minut pred najboljšim delom igre in bom potem čisto spremenil mnenje Pa špil je še vedno 9/10, samo filing mam da so bli prejšnji ND špili z razlogom krajši, če se prav spomnim si enko končal med 15 in 20 urami. Sej je še sneti napisal, da mu je na koncu že morilo pobirat vedno isti selotejp in škarje Špil je ornk daljši kot kerkoli drug ND (za nobenga druzga nism rabu več k 20 ur, kle sm rabu 33). Ubistvu se itak strinjam s tabo, sam pač settingi ratajo vedno bolj spektakularni, tko da je res v užitek. Drugač gre pa za izrazito CASUAL špil, ni to Dark Souls, tko da nekega inoviranja mehanik ni nikol, sam settingi. Če si že v 'drugem' delu špila boš itak šteku kaj mislim. Pač špil ma ene štiri res izrazite presežke. Ostalo je pa, vsaj po mojem mnenju, good enough. Men so te dinamični cutsceni itak bolani in že sami po seb vredni igranja 9. julij 2020 uredilo bitje Ezoterik 1 Navedek Povezava do prispevka
gojc Objavljeno 9. julij 2020 Share Objavljeno 9. julij 2020 (urejano) ĆAMIR reče pred 55 minutami: Sva se lih z Ezoterikom pogovarjala, da un del z Ellie in čolnom je bil ziher mišljen kot open worldiš del, pač prav zgrajen je tako. Pomoje je tudi bil v osnovi zamišljen kot del z zemljevidkom in lutanjem okoli Sej je bil cel špil sprva mišljen kot open world. Naughty Dog Was Initially Going to Make The Last of Us Part II Open-World 9. julij 2020 uredilo bitje gojc Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 9. julij 2020 Share Objavljeno 9. julij 2020 A je kdo zdej ko je preigral TLOU2 pogledal AC: Valhalla leak ker je res prov grozna razlika med igrama v praktično vseh aspektih od zvoka, animacije, grafike, VO itd... Ta novi AC je glede na videno dobesedno obtičal na začetku generacije in ne vidim nobene nadgradnje glede na Origins... Navedek Povezava do prispevka
bitsurugi Objavljeno 9. julij 2020 Share Objavljeno 9. julij 2020 Gatsu reče pred 11 minutami: A je kdo zdej ko je preigral TLOU2 pogledal AC: Valhalla leak ker je res prov grozna razlika med igrama v praktično vseh aspektih od zvoka, animacije, grafike, VO itd... Ta novi AC je glede na videno dobesedno obtičal na začetku generacije in ne vidim nobene nadgradnje glede na Origins... Primerjava TLOU2 z letno različico ACja, je kot bi primerjal random prvoligaša 1.SNL z Ronaldom ali Messijem. Nima smisla, niti ni fair in noben ni presenečen, da je TLoU boljši Bolj bo zanimiva primerjava letnega ACja s prejšnjimi verzijami in zlasti z njegovim ''tekmecem'' Ghostom of Tsushima. Navedek Povezava do prispevka
Ronin.si Objavljeno 9. julij 2020 Share Objavljeno 9. julij 2020 Na hitro pogledal, pa je AC ostal na ravni prvega, samo tam so te samo nasprotniki čakal da si jih napadal 1 po 1, tu pa zgleda da cela bitka čaka da pobijaš grupo po grupo. Ob tem grupa tvojih ki si jim že pomagal gladko ignorira vse ostale boje Navedek Povezava do prispevka
Slinch Objavljeno 9. julij 2020 Avtor Share Objavljeno 9. julij 2020 bitsurugi reče pred 16 minutami: Primerjava TLOU2 z letno različico ACja, je kot bi primerjal random prvoligaša 1.SNL z Ronaldom ali Messijem. Nima smisla, niti ni fair in noben ni presenečen, da je TLoU boljši Bolj bo zanimiva primerjava letnega ACja s prejšnjimi verzijami in zlasti z njegovim ''tekmecem'' Ghostom of Tsushima. Stavim zadnjih par cm tiča, da bo valhalla user score vsaj ene tri pike višji Navedek Povezava do prispevka
Ezoterik Objavljeno 9. julij 2020 Share Objavljeno 9. julij 2020 (urejano) Slinch reče pred 55 minutami: Stavim zadnjih par cm tiča, da bo valhalla user score vsaj ene tri pike višji Pizda TLOU2 je že na 5.3 AC Oddyssey ma 6.3 User Score... RIP lulček 9. julij 2020 uredilo bitje Ezoterik 1 Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.