Skoči na vsebino

[PC] C&C: Remastered


Priporočeni prispevki

To ti samo pove, kako je težavnost iger padla, ker danes razen raznih Bloodbornov, Dark soulsov ipd. so igre narejene za pussyje, za rajo, za razvajen folk, ki ima polno rit vsega in ki se vsega naveliča po nekaj minutah. Idiocracy. Vsaj jaz sem dobil tak vtis, čeprav obstajajo izjeme. Tukaj pa ti že na stopnji "normal" ni dolgčas, ves čas moraš razmišljati in biti pozoren. Vsaka poteza je lahko usodna.

Bolj igram, bolj sem navdušen. Že dolgo me ni tako povleklo v igranje. Edina pripomba je AI, to bi lahko malo izboljšali, če jim je že uspelo na vseh drugih področjih.

 

Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D reče pred 6 urami:

Upam da res nardijo se Tiberian sun pa predvsem RA2

 

ra2 bo izgledal vhunsko s to grafiko, tiberian sun je imel pa voxel engine, en tak poseben look & feel je bil, ne bi rad, da ga naredijo z navadnimi sprajti

Povezava do prispevka

Glede atmosfere mi je bil najboljsi Tiberian Sun, vendar je bil gameplay najslabsi in najbolj nefer. RA2 smo itak najvec preigral, se vedno s kolegom igrava skupaj proti 6 AI-jom z malo stweakanim rules.ini. Zabavno kot vedno !

 

Glede na slike remakea a koga moti, da so skale v Tiberian Dawn sedaj temne/rjave namesto svetlih rumenkastih ? To me se nekako najbolj moti.

Povezava do prispevka
Sektor 13 reče pred 20 urami:

Tudi ce to ne bo, bodo pa od Yurija Clint Eastwood, Arnie pa Silvester sigurno odstranjeni... :(

Zakaj bi? Saj pa so parodije, nimajo res nobenega razloga tega umaknit.

 

________________________

kemit

Da ti Ra2 ni bil všeč bi te moral sram bit.:P

 

Da so ti Generals všeč pa niti ne. Imaš tam dovolj sebi enakih, le da ti še ne jočeš kako bi rad imel remaster tega. :D

Povezava do prispevka
Majek reče pred 39 minutami:

Zakaj bi? Saj pa so parodije, nimajo res nobenega razloga tega umaknit.

 

________________________

kemit

Da ti Ra2 ni bil všeč bi te moral sram bit.:P

 

Da so ti Generals všeč pa niti ne. Imaš tam dovolj sebi enakih, le da ti še ne jočeš kako bi rad imel remaster tega. :D

Z enim patchom so jih odstranili, predvidevam, da se je nekdo obregnil ob to.

Povezava do prispevka
Sektor 13 reče pred 10 urami:

Z enim patchom so jih odstranili, predvidevam, da se je nekdo obregnil ob to.

 

Yep. Tega prej tudi sam nisem vedel, ker sem igral le patchano verzijo. Iz wikija:

Navedek

For unknown reasons, Flint and the other action hero parodies have had their unique dialogue and names removed by patch 1.001, with all of their quotes replaced by standard GI ones. In this version, Flint is called simply Cowboy.

 

Če koga zanima, sem na gamefaqs našel potencialno rešitev:

Navedek

 

A quick fix for this is to extract the rulesmd.ini file and put it in RA2 directory. As long as you don't alter it, it won't come up as the wrong version when you play online. This will not work on any previous saves including the start of mission saves.

Treba je sicer baje neki ekstraktat in ne vem, če vse res dela, ampak ajde.

uredilo bitje Tom7i
Povezava do prispevka

Sicer nisem se koncal, vendar so res lepo povzeli celoten obcutek ene in druge igre. Ob Dune, C&C in RA sem odrascal in so mi to ravno igre ob katerih sem vsaj do CS prezivel dalec najvec casa (imam tudi original C&C GOLD edition za Windows 95, lol) lahko le pohvalim celoten projekt. Zelo lepo so zvisali tezavnost na najvisji stopnji in dodali so kljucne zadeve, ki so me vedno motile pri originalu (mission select, vec prilagoditev vmesnika za upravljanje). Hkrati pa mi je igranje te predpotopne igre (ki pa se je zelo lepo postarala) dalo en dodaten uvid glede napredka v mehaniki RLTS iger v zadnjih desetletji. C&C izpade v primerjavi s kaksnim SC2 prav ena taka otroska igrica in sele skozi to primerjavo vidis kako kompliciran je recimo en SC2, pa ceprav je tudi to relativno stara igra, ki pa se aktivno razvija. Od samih casovnic pa, do sosledij gradnje in seveda natancnega upravljanja enot.

 

Bi pa bilo zanimivo videt, ce se bo prijel vecigralski nacin in ali se bo igra kaj razvijala v tej smeri. Ceprav glede na to da se grejo cim bolj verodostojne kopije originala, predvidevam da se ne bodo sli prikrajanja enot, dodajanja novih, etc., kar je nujno za aktivne in uspesne igre.

Povezava do prispevka

Fak tale Red Alert te zasvoji k hudi, samo se ena misija... Ne vem zakaj se mi zdi da je AI bolj agresiven na HARD, verjetno sem ze pozabil :).

 

Motita me dve stvari:

 

- nekaj BUGov je, ko settingi kar ne ostanejo in jih moras ponovno zklopit/vklopit ter bljiznice vcasih ne delajo

- playlista / muzika imam obcutek, da predvaja ene in iste komade - izbral sem celo listo pa prisezem da poslusam cca 7-8 istih komadov...

Povezava do prispevka
Sektor 13 reče pred 6 urami:

Fak tale Red Alert te zasvoji k hudi, samo se ena misija... Ne vem zakaj se mi zdi da je AI bolj agresiven na HARD, verjetno sem ze pozabil :).

 

Motita me dve stvari:

 

- nekaj BUGov je, ko settingi kar ne ostanejo in jih moras ponovno zklopit/vklopit ter bljiznice vcasih ne delajo

- playlista / muzika imam obcutek, da predvaja ene in iste komade - izbral sem celo listo pa prisezem da poslusam cca 7-8 istih komadov...

 

Tudi pri meni glede muzike, komadi se ponavljajo in v par urah igranja isti komad 3x, 4x.

uredilo bitje Jude
Povezava do prispevka
  • 3 tedne kasneje...

Že po uvodni sekvenci, ko simulira ''updejtanje driverjev'', pa izbiro zvoka kot je bilo v originalu (soundblaster in podobno), takoj vidiš, da gre za dober remaster.

 

Sem rekel, da bom malo sprobal kak je, pa kot bi tlesknil s prsti sem že na pol kampanje z GDI. Kaj naj še rečem, cnc remaster je merilo kakšen naj bi bil remaster. Ohrani dušo in srce originala in ga izboljša ter posodobi točno tam kot mora. Pohvalno, da ni le grafika izboljšana, ampak tudi UI, pa dodali so cel kup accesibility opcij (recimo podnapise na sekvencah, ki jih original ni imel, težavnostne stopnje ipd.)

 

Odlično, priporočam.

Povezava do prispevka

Sam je zanimivo, da sem večkrat zasledil slovensko-angleški izraz "Bratovščina Nod" namesto celoslovenski "Bratovščina Želo".

 

V Command & Conquerju se je globalno zavezništvo GDI steplo s teroristično Bratovščino Nod, ki ji je načeloval tajinstveni vodja Kane in med drugim metal bombice tudi po Sloveniji. 

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka
sadhu sequencer reče pred 55 minutami:

Sam je zanimivo, da sem večkrat zasledil slovensko-angleški izraz "Bratovščina Nod" namesto celoslovenski "Bratovščina Želo".

 


NIsem niti pomislil, do zdaj ko si omenil. Ampak hej, kdo bi potem sploh vedel o čem je govora? Imamo Nod in GDI in to je to. Kane tudi ne bomo prevajali v Kajn, Jakob...) :)  

Btw, zakaj ravno prevod Želo?
Ni to pač biblijska referenca na deželo Nod? (vsaj tako sem imel v glavi do zdaj).

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka

Želo je bolj pravilno, če se zraven uporabi slovenska beseda Bratovščina, ker izraz "Bratovščina Nod" izpade isto kot Globalna Obrambna Initiative, namesto Globalna Obrambna Iniciativa. Razen če je samo beseda Nod njihovo uradno ime in je brotherhood samo nek fancy naziv zraven. Nekoč sem celo mislil, da je NOD tudi kratica.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...