atomic Objavljeno 22. september 2020 Share Objavljeno 22. september 2020 AMF reče pred 1 uro: Najboljše pri vsem tem je, da pri Odyssey ne moreš nadaljevati glavne zgodbe, če si prenizek lvl in si prisiljen iti delati side queste, ker te sovražniki dobesedno raztrgajo Nisem igral igre, ampak meni je taka težavnost najboljša. Navedek Povezava do prispevka
AMF Objavljeno 22. september 2020 Share Objavljeno 22. september 2020 gorkyporky reče pred 3 urami: Imo to ni slaba ideja. Jest recimo ful rad igram špile z dobro zgodbo in zanimivim svetom, nisem pa nekej navdušen nad sidequesti, zbiranjem stvari, in pa razvlečeno kampanijo. Skyrim recimo sem preigral direktno main štorijo, isto AC: Origins, Odyssey, in podobne špile. Witcherja 3 ravno zato nisem, ker se mi je zdel razvlečen, in ker je blo preveč dela že s tem, da sm se levelal dovolj za main queste, plus da zgodba od začetka res ni potegnila. Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 22. september 2020 Share Objavljeno 22. september 2020 Mal je bed, če so side questi taki, da vplivajo na main story oziroma na potek dogodkov v svetu, potem je kr zabrisana meja kaj je main story in kaj je side quest. V Witcherju 3 je tega na pretek, zato sam osebno raje preigram vse queste, vedno se odkrije kaj novega. Ne vidim problema s tem, da bo Cyberpunk krajši, tudi zato, ker nista lih isti type of rpg. Dokler bo za večkrat prešpilat pa dodajo pozneje poleg še kak carski quest pack oziroma add on v slogu Hearts of Stone, kul. Navedek Povezava do prispevka
amnesia Objavljeno 22. september 2020 Avtor Share Objavljeno 22. september 2020 Weraziel reče pred 3 urami: Mal je bed, če so side questi taki, da vplivajo na main story oziroma na potek dogodkov v svetu, potem je kr zabrisana meja kaj je main story in kaj je side quest. V Witcherju 3 je tega na pretek, zato sam osebno raje preigram vse queste, vedno se odkrije kaj novega. zakaj je to bad? Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 22. september 2020 Share Objavljeno 22. september 2020 Sorry, zgleda sm neki pozabu napisat. Moj point je bil, igrat Witcherja samo za main story je kr bad Ne vem zakaj bi hotu hitet čez tak monster od špila, sploh ko so side questi dost bolj zanimivi kukr main questi Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 22. september 2020 Share Objavljeno 22. september 2020 Weraziel reče pred 21 minutami: Ne vem zakaj bi hotu hitet čez tak monster od špila, sploh ko so side questi dost bolj zanimivi kukr main questi Zato, ker nima takega gameplaya 1 Navedek Povezava do prispevka
Kočevc Objavljeno 22. september 2020 Share Objavljeno 22. september 2020 Witcher 3, cist prevec dolgocasna igrica z bednim combat systemom. Jebiga, tko je. Upam da bo cyberpunk deliveral 1 2 1 Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 22. september 2020 Share Objavljeno 22. september 2020 Al pa vsaj tak Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ smarnca Objavljeno 25. september 2020 Share Objavljeno 25. september 2020 Rahlo sem v šoku da še niso prestavili release data Navedek Povezava do prispevka
amnesia Objavljeno 27. september 2020 Avtor Share Objavljeno 27. september 2020 1 Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 27. september 2020 Share Objavljeno 27. september 2020 Dayuuum. Te pri CDprojekt pa delajo vse kontra, kar počne mainstream industrija. Navedek Povezava do prispevka
AMF Objavljeno 27. september 2020 Share Objavljeno 27. september 2020 V 2018 demu je na nosilih naga robo baba. V 2020 demu je ni CDprojekt so lažnivci! Lp, Gojc Navedek Povezava do prispevka
gojc Objavljeno 30. september 2020 Share Objavljeno 30. september 2020 (urejano) AMF reče Dne, 27. 9. 2020 at 21:41: CDprojekt so lažnivci! Dokazano: 30. september 2020 uredilo bitje gojc Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 30. september 2020 Share Objavljeno 30. september 2020 Navedek Povezava do prispevka
AMF Objavljeno 30. september 2020 Share Objavljeno 30. september 2020 gojc reče pred 2 urama: Dokazano: Še dobro, da so pri tebi ljubem Activision-u taki svetniki Navedek Povezava do prispevka
gojc Objavljeno 1. oktober 2020 Share Objavljeno 1. oktober 2020 (urejano) AMF reče pred 7 urami: Še dobro, da so pri tebi ljubem Activision-u taki svetniki Whataboutism Kaj ma Acti veze z izkoriščanjem delovne sile in lažmi pri CD Projekt Red ? 1. oktober 2020 uredilo bitje gojc Navedek Povezava do prispevka
BumbleBee Objavljeno 1. oktober 2020 Share Objavljeno 1. oktober 2020 (urejano) Meni je zagovarjanje cruncha naravnost nagravžno. Pri Cyberpunku pa še ironično, zagovarjanje korporacije, da naj pritiska na delavce zaradi nesposobnosti managementa da naj z obveznim več mesečnim 16/6 delavnikom pohiti z izdajo spila igre ki je anti-corporation. In ne, to ni cena uspeha. Razen v izjemnih primerih, ko se zalomi in so potrebni nujni popravki, kar ta primer pač ni, je crunch ekskluzivno krivda vodstva in nesposobnosti planiranja projektov z realističnim cilji. 1. oktober 2020 uredilo bitje BumbleBee Navedek Povezava do prispevka
Hattori Objavljeno 1. oktober 2020 Share Objavljeno 1. oktober 2020 (urejano) Res so bogi ja te developerji. Dobijo referenco za celo življenje, plačani so 100% zelo dobro, ultra reveži. Sj ne, da 90% folka v lajfu predela 6 dni, nočne ampak s plačo in referencami, ki so vredne lih 1% tega, kar te BOGI revčki dobijo. Aja, ne zagovarjam tega drugače... 1. oktober 2020 uredilo bitje Hattori Navedek Povezava do prispevka
BumbleBee Objavljeno 1. oktober 2020 Share Objavljeno 1. oktober 2020 (urejano) Ne vem kako si predstavljas delo developerja ampak ce mislis da to samo malo prides v sluzbo, se zajebavas in spilas potem pa 10 minut pred koncem na hitro napises #include "Game.h" main(int, char**) { Game game(); game.play(); return 0; } in je delo koncano potem mas malo sfaljene predstave. In ko si po vec mesecnih 16 urnih delavnikih mentalno skurjen ti je bolj vseeno za bonus ampak vazno da bo gejmer lahko igrico imel, si skalibriral neonskega kibernetskega kurca ter virtualni korporaciji pokazal kar ji gre. Ta izgovor "ja sej drugi tudi izkoriscajo, pa kaj pol" je pa tudi ena zalost. 1. oktober 2020 uredilo bitje BumbleBee 3 Navedek Povezava do prispevka
Kruz Objavljeno 1. oktober 2020 Share Objavljeno 1. oktober 2020 naj se sindikalizirajo in zahtevajo več zaposlenih losers Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 1. oktober 2020 Share Objavljeno 1. oktober 2020 Men je prov smešno ko so studiji deležni kritik ne glede na to a prestavljajo igro al pa vklopijo crunch time v zadnjih mesecih pred izidom z namenom spravit igro do cilja. In to ne samo s strani gamerjev, kjer so najbolj glasni itak vedno tisti ki jim ni nič prav, ampak tudi s strani gaming medijev ki seveda lovijo klike in veselo producirajo clickbait članke. Verjetno bi lahko na prste tišlarske roke preštel AAA studije kjer se to ne počne a začuda iz marsikaterega nič ne pricurlja ven, ali pa jim mediji držijo štango. Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 1. oktober 2020 Share Objavljeno 1. oktober 2020 Dosti manj so deležni kritik, če prestavijo igro, kar je tudi prav. Sam to je čisti howboutism. Napovedovati datume, ko ne veš ali ti bo zneslo ali ne, je pač znak neprofesionalnosti in nesposobnosti. Valjda gre pričakovat, da bo folk kritiziral take stvari. Sam to nima nobene zveze s crunchem in ostalimi nehumanimi stvarmi, ki se dogajajo v dev studiih. Navedek Povezava do prispevka
Ronin.si Objavljeno 1. oktober 2020 Share Objavljeno 1. oktober 2020 Glede na zastavljen crunch so zgrešil izid za dober teden. In če ni več design sprememb je večina ocene tu odvisna od devov, ki ocenijo majn časa za fixanje bugov kot je potrebno. To je mislim da kr stalnica, tako da ko se kalkulira potreben čas se potem vzame x kratnik (tu pride potem v poštev kako dobor vodja pozna team da pravilno kompenzira). In če maš potem še taske, ki so odvisni en od druga, ti ena zgrešena ocena na najnižjem nivoju lahko propagira delay čez celotn workflow. Navedek Povezava do prispevka
Enrico Pallazo Objavljeno 1. oktober 2020 Share Objavljeno 1. oktober 2020 (urejano) Lahko bi rekel da se dela v vseh sluzbah 1. oktober 2020 uredilo bitje Sovica Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ lynx Objavljeno 1. oktober 2020 Share Objavljeno 1. oktober 2020 6 tednov tudi ni nek hud crunch; v enemu mesecu in pol za manj kot teden nadur verjamem, da smo že vsi kdaj ustvarili. Navedek Povezava do prispevka
Ronin.si Objavljeno 1. oktober 2020 Share Objavljeno 1. oktober 2020 Je pa čudno nad čem še delajo, ker igra se baje že štanca. Al bo konkreten day 1 patch da bo sploh playable. Navedek Povezava do prispevka
atomic Objavljeno 2. oktober 2020 Share Objavljeno 2. oktober 2020 AMF reče Dne, 1. 10. 2020 at 11:22: Več kot 10 let nisem tako čakal ene igre. Men teli fantje s čisto vsakim trailerjem zašpilajo na moje strune. 3 Navedek Povezava do prispevka
DaCapo Objavljeno 3. oktober 2020 Share Objavljeno 3. oktober 2020 Jaz sem edino RDR2 nekako čakal, ampak tam se mi zdi, je bilo pol manj hajpa (z moje strani). Oz. ne hajpa, ker nahajpan sem bil totalno. Boljše rečeno: enostavno je bilo tako hitro najavljeno in tako hitro dostavljeno, da sem pogledal mogoče samo 1 teaser trailer. Pa mi je poleg Witcher 3 ena od res tistih top iger (ne samo generacije, ampak dejansko pride med prvih pet na moj Alltime hall of fame ). Cyberpunk je pa dobesedno edina igra, ki jo res pričakujem in lahko komot citiram: atomic reče pred 16 urami: Več kot 10 let nisem tako čakal ene igre. 1 Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.