Skoči na vsebino

[multi] Cyberpunk 2077


Priporočeni prispevki

gorkyporky reče pred 3 urami:

 

 

Imo to ni slaba ideja. Jest recimo ful rad igram špile z dobro zgodbo in zanimivim svetom, nisem pa nekej navdušen nad sidequesti, zbiranjem stvari, in pa razvlečeno kampanijo. Skyrim recimo sem preigral direktno main štorijo, isto AC: Origins, Odyssey, in podobne špile. Witcherja 3 ravno zato nisem, ker se mi je zdel razvlečen, in ker je blo preveč dela že s tem, da sm se levelal dovolj za main queste, plus da zgodba od začetka res ni potegnila.

 

Povezava do prispevka

Mal je bed, če so side questi taki, da vplivajo na main story oziroma na potek dogodkov v svetu, potem je kr zabrisana meja kaj je main story in kaj je side quest. V Witcherju 3 je tega na pretek, zato sam osebno raje preigram vse queste, vedno se odkrije kaj novega.

 

Ne vidim problema s tem, da bo Cyberpunk krajši, tudi zato, ker nista lih isti type of rpg. Dokler bo za večkrat prešpilat pa dodajo pozneje poleg še kak carski quest pack oziroma add on v slogu Hearts of Stone, kul.

Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 3 urami:

Mal je bed, če so side questi taki, da vplivajo na main story oziroma na potek dogodkov v svetu, potem je kr zabrisana meja kaj je main story in kaj je side quest. V Witcherju 3 je tega na pretek, zato sam osebno raje preigram vse queste, vedno se odkrije kaj novega.

 

zakaj je to bad?

Povezava do prispevka

Meni je zagovarjanje cruncha naravnost nagravžno. Pri Cyberpunku pa še ironično, zagovarjanje korporacije, da naj pritiska na delavce zaradi nesposobnosti managementa da naj z obveznim več mesečnim 16/6 delavnikom pohiti z izdajo spila igre ki je anti-corporation. :rofl:

 

In ne, to ni cena uspeha. Razen v izjemnih primerih, ko se zalomi in so potrebni nujni popravki, kar ta primer pač ni, je crunch ekskluzivno krivda vodstva in nesposobnosti planiranja projektov z realističnim cilji.

uredilo bitje BumbleBee
Povezava do prispevka

Res so bogi ja te developerji. Dobijo referenco za celo življenje, plačani so 100% zelo dobro, ultra reveži. Sj ne, da 90% folka v lajfu predela 6 dni, nočne ampak s plačo in referencami, ki so vredne lih 1% tega, kar te BOGI revčki dobijo. Aja, ne zagovarjam tega drugače...

uredilo bitje Hattori
Povezava do prispevka

Ne vem kako si predstavljas delo developerja ampak ce mislis da to samo malo prides v sluzbo, se zajebavas in spilas potem pa 10 minut pred koncem na hitro napises

#include "Game.h"

main(int, char**)
{
	Game game();
	game.play();
	return 0;
}

in je delo koncano potem mas malo sfaljene predstave. In ko si po vec mesecnih 16 urnih delavnikih mentalno skurjen ti je bolj vseeno za bonus ampak vazno da bo gejmer lahko igrico imel, si skalibriral neonskega kibernetskega kurca ter virtualni korporaciji pokazal kar ji gre. :rolleyes:

 

Ta izgovor "ja sej drugi tudi izkoriscajo, pa kaj pol"  je pa tudi ena zalost.

uredilo bitje BumbleBee
Povezava do prispevka

Men je prov smešno ko so studiji deležni kritik ne glede na to a prestavljajo igro al pa vklopijo crunch time v zadnjih mesecih pred izidom z namenom spravit igro do cilja. In to ne samo s strani gamerjev, kjer so najbolj glasni itak vedno tisti ki jim ni nič prav, ampak tudi s strani gaming medijev ki seveda lovijo klike in veselo producirajo clickbait članke. Verjetno bi lahko na prste tišlarske roke preštel AAA studije kjer se to ne počne a začuda iz marsikaterega nič ne pricurlja ven, ali pa jim mediji držijo štango. 

 

 

Povezava do prispevka

Dosti manj so deležni kritik, če prestavijo igro, kar je tudi prav.

Sam to je čisti howboutism. Napovedovati datume, ko ne veš ali ti bo zneslo ali ne, je pač znak neprofesionalnosti in nesposobnosti. Valjda gre pričakovat, da bo folk kritiziral take stvari.

 

Sam to nima nobene zveze s crunchem in ostalimi nehumanimi stvarmi, ki se dogajajo v dev studiih.

Povezava do prispevka

Glede na zastavljen crunch so zgrešil izid za dober teden. In če ni več design sprememb je večina ocene tu odvisna od devov, ki ocenijo majn časa za fixanje bugov kot je potrebno. To je mislim da kr stalnica, tako da ko se kalkulira potreben čas se potem vzame x kratnik (tu pride potem v poštev kako dobor vodja pozna team da pravilno kompenzira). In če maš potem še taske, ki so odvisni en od druga, ti ena zgrešena ocena na najnižjem nivoju lahko propagira delay čez celotn workflow. 

Povezava do prispevka

Jaz sem edino RDR2 nekako čakal, ampak tam se mi zdi, je bilo pol manj hajpa (z moje strani). Oz. ne hajpa, ker nahajpan sem bil totalno. Boljše rečeno: enostavno je bilo tako hitro najavljeno in tako hitro dostavljeno, da sem pogledal mogoče samo 1 teaser trailer. Pa mi je poleg Witcher 3 ena od res tistih top iger (ne samo generacije, ampak dejansko pride med prvih pet na moj Alltime hall of fame ).
Cyberpunk je pa dobesedno edina igra, ki jo res pričakujem in lahko komot citiram: 

atomic reče pred 16 urami:

Več kot 10 let nisem tako čakal ene igre.

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...