Skoči na vsebino

[multi] Cyberpunk 2077


Priporočeni prispevki

Stipe2 — Kaj natanko pa si predstavljaš, da bi ti štiridesetletnež znal več povedat? :D V Sloveniji/Balkanu ni bila niti približno ista situacija kot na Zahodu oziroma v ZDA, kaj šele npr. na Japonskem. V Sloveniji ti lahko štiridesetletnik pove kaj o snemanju igric iz Radia Študent, kaj dosti več pa ne. 

 

Sicer pa neimpresivnost konzol v primerjavi s PC-jem ni imela resnejše vloge. Na PSX je bilo obdobje parih let, ko je pokal hit za hitom, marsikateri nativno delan za konzolo. Malo jače teksture na PC-jih niso imele veze, ker Japanezerji kot prvo niso igrali na PC-jih in kot drugo so bili releasi na PC-ju v ZDA dosti bolj obskurni. Meanwhile so releasi kot so Gran Turismo / 2, Final Fantasy VII / VIII, Tekken 2 / 3, Tomb Raider / 2, Metal Gear Solid, Resident Evil / 2 ... na PS1 podirali rekorde za rekordi, milijoni so padali. Na PC-jih so največji hiti tipa Fallout 1, Half-Life 1 itd. strugglali, da so nabrali pol milijona prodanih kosov, pa to res največji hiti (Fallout 1 je dejansko bil komercialni hit in uspešnica, pa mislim da se je večino prvega izida vrtel pri cca. 100k prodanih kosih). 

 

Final Fantasy 7 so na PS1 premaknili 3 milijone kosov. Nekje sem enkrat bral, da so za PC delali projekcijo in upali, da premaknejo 100.000 kosov FF7 porta! Ne Šilčevih 100.000k tisoč, ampak navadnih. 

 

Tako da ja. Grafika gor ali dol, v svetu so se PSX kopije obračale za med, ogromno hitterjev ala MGS in RE so bili nativno delani za Playstation in šele naknadno po pogodbi z zunanjimi izvajalci portani na PC. Teh iger ne bi bilo, če ne bi bilo booma PS1. PS1 je pač naredil revolucijo v gamingu in na nek način ustvaril "mainstream hit", ki jih še sedaj vidimo na konzolah. Mainstream hit v dobrem in slabem. PC iz tistega časa je imel za pokazat igre, o katerih se PS1 samo sanja. Ampak ne moreš od neke splošne rulje pričakovati, da bo igrala Ultimo Underworld 2, kjer že prvo nadstropje dvorca zahteva več pozornosti kot cela knjižnica PS1 iger desetih let hehe. Ampak je pa PS1 dal nekaj drugega: neobvezujoče cinematic / story hite, kjer pokaš zombače in raziskuješ starodavne templje v Tomb Raiderju, brskaš po meniju s 600 avti v GT 2 ali pa razfukavaš mega transformator v FF7 in gledaš triminutno sekvenco, ki zgleda KOT DA GLEDAŠ FILM STARI MOJ.

 

Ta nek prototip mainstream hita, kot so npr. zdaj Naughty Dogs igre, ima dejansko korenine v PS1. 

Povezava do prispevka
atomic reče pred 31 minutami:

 Mah, večina tistih iger je bila tudi na PCju v boljši grafiki: Metal gear solid, Tomb rider, Tony hawk, colin mcrea rally, resident evil in podobni... Ampak teh, kako naj rečem, tipičnih konzolnih iger se PCjaši ne dotaknejo. Tudi danes, folk na PCju igra drugačne igre.

Takart mi je bilo najbolj na PSju, ta comfy two player mode, kjer si Tekkena nažigal, kar si sanjal na PCju.

 

Ena od mojih osebnih teorij je, da je tudi samo ime malo pomagalo, da se je prijel - sem spomnim, ko sem prvič slišal besedo PlayStation (na eni CNN novici), sem isti moment vedu da gre za igralno konzolo, še preden so povedali kaj več, a nisem pred tem prav nič imel pojma, da Sony dela konzolo. Prav tisto, vedel sem.

Tako sem si predstavljal, da je tudi marsikdo drug tisti čas, ko je slišal PlayStation, zastrigel z ušesi - če bi slišal Xbox, je verjetno večja verjetnost, da bi šla beseda mimo neopažena...

Povezava do prispevka
Ćamir (izbrisani) reče pred 20 minutami:

Stipe2 — Kaj natanko pa si predstavljaš, da bi ti štiridesetletnež znal več povedat? :D V Sloveniji/Balkanu ni bila niti približno ista situacija kot na Zahodu oziroma v ZDA, kaj šele npr. na Japonskem. V Sloveniji ti lahko štiridesetletnik pove kaj o snemanju igric iz Radia Študent, kaj dosti več pa ne. 

 

Sicer pa neimpresivnost konzol v primerjavi s PC-jem ni imela resnejše vloge. Na PSX je bilo obdobje parih let, ko je pokal hit za hitom, marsikateri nativno delan za konzolo. Malo jače teksture na PC-jih niso imele veze, ker Japanezerji kot prvo niso igrali na PC-jih in kot drugo so bili releasi na PC-ju v ZDA dosti bolj obskurni. Meanwhile so releasi kot so Gran Turismo / 2, Final Fantasy VII / VIII, Tekken 2 / 3, Tomb Raider / 2, Metal Gear Solid, Resident Evil / 2 ... na PS1 podirali rekorde za rekordi, milijoni so padali. Na PC-jih so največji hiti tipa Fallout 1, Half-Life 1 itd. strugglali, da so nabrali pol milijona prodanih kosov, pa to res največji hiti (Fallout 1 je dejansko bil komercialni hit in uspešnica, pa mislim da se je večino prvega izida vrtel pri cca. 100k prodanih kosih). 

 

Final Fantasy 7 so na PS1 premaknili 3 milijone kosov. Nekje sem enkrat bral, da so za PC delali projekcijo in upali, da premaknejo 100.000 kosov FF7 porta! Ne Šilčevih 100.000k tisoč, ampak navadnih. 

 

Tako da ja. Grafika gor ali dol, v svetu so se PSX kopije obračale za med, ogromno hitterjev ala MGS in RE so bili nativno delani za Playstation in šele naknadno po pogodbi z zunanjimi izvajalci portani na PC. Teh iger ne bi bilo, če ne bi bilo booma PS1. PS1 je pač naredil revolucijo v gamingu in na nek način ustvaril "mainstream hit", ki jih še sedaj vidimo na konzolah. Mainstream hit v dobrem in slabem. PC iz tistega časa je imel za pokazat igre, o katerih se PS1 samo sanja. Ampak ne moreš od neke splošne rulje pričakovati, da bo igrala Ultimo Underworld 2, kjer že prvo nadstropje dvorca zahteva več pozornosti kot cela knjižnica PS1 iger desetih let hehe. Ampak je pa PS1 dal nekaj drugega: neobvezujoče cinematic / story hite, kjer pokaš zombače in raziskuješ starodavne templje v Tomb Raiderju, brskaš po meniju s 600 avti v GT 2 ali pa razfukavaš mega transformator v FF7 in gledaš triminutno sekvenco, ki zgleda KOT DA GLEDAŠ FILM STARI MOJ.

 

Ta nek prototip mainstream hita, kot so npr. zdaj Naughty Dogs igre, ima dejansko korenine v PS1. 

 

Ćamir (izbrisani) reče pred 17 minutami:

(Z drugimi besedami, Ke_kit ima pretežno prav.) 

 

Kekit pravi, da je PS1 populariziral gaming. Ti pa govoriš, kako o prodajnih številkah iger in primerjaš z PCjem, kjer se je pirazitiralo na polno in mečeš prodajlne številke obskurnih iger ala ultima in eni porti PS1.

Ti imaš imaš rad te ugankarske igre. Nek Myst se je na Pcju prodal v 6miljonov izvodov. Half life, ki ga omenjaš pa 9miljonov. DOOM se je prodajal 2miljona izvodov. Pa jest ene osebe ne poznam, ki bi jo kupila, še original škatle nisem videl. Celo prvo epizodo si dobil zastonj zraven revije.

Simsi so se prodali v 11miljonov izvodov, kar je več kot katerakoli igra na PSju.

 

Skratka ne ti, ne KeKit nimata prav. Gaming je bil ZELO razširjen tudi pred PS1!

 

 

Povezava do prispevka
Ćamir (izbrisani) reče pred 21 minutami:

Stipe2 — Kaj natanko pa si predstavljaš, da bi ti štiridesetletnež znal več povedat? :D V Sloveniji/Balkanu ni bila niti približno ista situacija kot na Zahodu oziroma v ZDA, kaj šele npr. na Japonskem. V Sloveniji ti lahko štiridesetletnik pove kaj o snemanju igric iz Radia Študent, kaj dosti več pa ne. 

 

Sicer pa neimpresivnost konzol v primerjavi s PC-jem ni imela resnejše vloge. Na PSX je bilo obdobje parih let, ko je pokal hit za hitom, marsikateri nativno delan za konzolo. Malo jače teksture na PC-jih niso imele veze, ker Japanezerji kot prvo niso igrali na PC-jih in kot drugo so bili releasi na PC-ju v ZDA dosti bolj obskurni. Meanwhile so releasi kot so Gran Turismo / 2, Final Fantasy VII / VIII, Tekken 2 / 3, Tomb Raider / 2, Metal Gear Solid, Resident Evil / 2 ... na PS1 podirali rekorde za rekordi, milijoni so padali. Na PC-jih so največji hiti tipa Fallout 1, Half-Life 1 itd. strugglali, da so nabrali pol milijona prodanih kosov, pa to res največji hiti (Fallout 1 je dejansko bil komercialni hit in uspešnica, pa mislim da se je večino prvega izida vrtel pri cca. 100k prodanih kosih). 

 

Final Fantasy 7 so na PS1 premaknili 3 milijone kosov. Nekje sem enkrat bral, da so za PC delali projekcijo in upali, da premaknejo 100.000 kosov FF7 porta! Ne Šilčevih 100.000k tisoč, ampak navadnih. 

 

Tako da ja. Grafika gor ali dol, v svetu so se PSX kopije obračale za med, ogromno hitterjev ala MGS in RE so bili nativno delani za Playstation in šele naknadno po pogodbi z zunanjimi izvajalci portani na PC. Teh iger ne bi bilo, če ne bi bilo booma PS1. PS1 je pač naredil revolucijo v gamingu in na nek način ustvaril "mainstream hit", ki jih še sedaj vidimo na konzolah. Mainstream hit v dobrem in slabem. PC iz tistega časa je imel za pokazat igre, o katerih se PS1 samo sanja. Ampak ne moreš od neke splošne rulje pričakovati, da bo igrala Ultimo Underworld 2, kjer že prvo nadstropje dvorca zahteva več pozornosti kot cela knjižnica PS1 iger desetih let hehe. Ampak je pa PS1 dal nekaj drugega: neobvezujoče cinematic / story hite, kjer pokaš zombače in raziskuješ starodavne templje v Tomb Raiderju, brskaš po meniju s 600 avti v GT 2 ali pa razfukavaš mega transformator v FF7 in gledaš triminutno sekvenco, ki zgleda KOT DA GLEDAŠ FILM STARI MOJ.

 

Ta nek prototip mainstream hita, kot so npr. zdaj Naughty Dogs igre, ima dejansko korenine v PS1. 

 

Zato, ki Sneti je za časa izida SNESa živel/študiral v ZDA...

 

drugo se pa strinjam - endgame odgovor na to debato. :D

Povezava do prispevka

Debata se je začela, kako konzole uničujejo igre itd... Sigurno uničujejo določene zvrsti. Strategije so praktično umrle. In če pogledamo, kako je potekalo skozi čas. Bolj konzole postajajo podobne PCjem, kot je to obratno.

Vse tiste, igre ki jih jaz povezujem s svojim dojemanja Playstation in kaj sem pogrešal na PCju, tega danes ni več na konzolah, ali jih pa nihče več ne igra.

Povezava do prispevka

Also, sem šel nostalgiji v čast malo lurkat stare PS1 revije. Sicer jih nikoli nisem imel, samo za gušt

 

Tukaj jih je večina dostopnih: https://archive.org/search.php?query=ps1+official+magazine

 

Lolal sem ob prvi odprti, kjer je bil prvi opisan 9/10 igrica WORLD'S SCARIEST POLICE CHASES. All time klasika, nimaš kaj :D 

 

WorldsScariestPoliceChases-PS1cover.jpg

Povezava do prispevka
Ćamir (izbrisani) reče pred 2 minutama:

Ja ma saj ne govorimo, če je bil zelo razširjen. Seveda je bil.

 

PS1 ga je samo naredil mainstream :D 

Za mainstream je najbolj zaslužen fuzbal, kot igra. Call of duty in pa need for speed sta pa prišla s PCja.

Povezava do prispevka
atomic reče pred 6 minutami:

 

 

Kekit pravi, da je PS1 populariziral gaming. Ti pa govoriš, kako o prodajnih številkah iger in primerjaš z PCjem, kjer se je pirazitiralo na polno in mečeš prodajlne številke obskurnih iger ala ultima in eni porti PS1.

Ti imaš imaš rad te ugankarske igre. Nek Myst se je na Pcju prodal v 6miljonov izvodov. Half life, ki ga omenjaš pa 9miljonov. DOOM se je prodajal 2miljona izvodov. Pa jest ene osebe ne poznam, ki bi jo kupila, še original škatle nisem videl. Celo prvo epizodo si dobil zastonj zraven revije.

Simsi so se prodali v 11miljonov izvodov, kar je več kot katerakoli igra na PSju.

 

Skratka ne ti, ne KeKit nimata prav. Gaming je bil ZELO razširjen tudi pred PS1!

 

Ćamir hoče povedat, da PS1 je spremenil gaming biznis model, ne da ga je razširil...

Povezava do prispevka
Ćamir (izbrisani) reče Pravkar:

Katere npr., ajde rukni par naslovov 

Skejtanje, pretepečine, bordanje, lahktonost prenašanje konzole, do kolega, ki je bil vekend sam doma... To so bile meni glavne prednosti konzole, ki zginile ali pa je scena vsaj lokalno dost zamrla.

 

Povezava do prispevka
Stipe2 reče pred 56 minutami:

nisem mislil da se motiš, ampak oba sta se mi zdi pretiravala v različne skrajnosti...niti je imo PS bil 10x večji boom od časov Nintenda in Sege, še manj pa je bilo to, kar je napisal Mefisto. :D

resnica je nekje vmes - težko je tudi nam objektivo sodit te stvari, ker smo se rodili v PS generacijo - bi mogu nekdo starejši od 40 let povedat - recimo Snetija bi bilo zanimivo čut na to temo, samo kaj ki ga ni...

Ma ja ok, to imaš prav. Tisti 10x sem zapretiraval, samo moj point ostaja.

Povezava do prispevka
atomic reče pred 1 minuto:

Skejtanje, pretepečine, bordanje, lahktonost prenašanje konzole, do kolega, ki je bil vekend sam doma... To so bile meni glavne prednosti konzole, ki zginile ali pa je scena vsaj lokalno dost zamrla.

 

 

nič ni zamrlo, časi so se spremenili, tehnologija se je spremenila, mi smo starejši - moraš gledat po otrocih, če hočeš videt pravo trenutno mainstream stanje, ne po sebi... 

Povezava do prispevka
atomic reče pred 25 minutami:

Kekit pravi, da je PS1 populariziral gaming. Ti pa govoriš, kako o prodajnih številkah iger in primerjaš z PCjem, kjer se je pirazitiralo na polno in mečeš prodajlne številke obskurnih iger ala ultima in eni porti PS1.

Ti imaš imaš rad te ugankarske igre. Nek Myst se je na Pcju prodal v 6miljonov izvodov. Half life, ki ga omenjaš pa 9miljonov. DOOM se je prodajal 2miljona izvodov. Pa jest ene osebe ne poznam, ki bi jo kupila, še original škatle nisem videl. Celo prvo epizodo si dobil zastonj zraven revije.

Simsi so se prodali v 11miljonov izvodov, kar je več kot katerakoli igra na PSju.

 

Skratka ne ti, ne KeKit nimata prav. Gaming je bil ZELO razširjen tudi pred PS1!

Myst: Izid konec 1993. By April 1998, Myst had sold 3.82 million units

Doom: Izid konec 1993. Sold 2-3 million physical copies and 1.15 million shareware copies from its 1993 release up through 1999.

Half-Life: Izid konec 1998.

uredilo bitje KE RIT
Povezava do prispevka
KE RIT reče pred 8 minutami:

Myst: Izid konec 1993. By April 1998, Myst had sold 3.82 million units

Doom: Izid konec 1993. Sold 2-3 million physical copies and 1.15 million shareware copies from its 1993 release up through 1999.

Half-Life: Izid konec 1998.

Myst: sold more than 6.3 million units worldwide by 2000

Doom: opa, ta se je prodal še več, kot sem rekel. Lepa

Half -life: kaj je narobe? Izšel je znotraj generacije. 9M

 

Vse to je znotraj generacije. Tudi Simsi. 

 

 

 

Povezava do prispevka
atomic reče pred 5 minutami:

Myst: sold more than 6.3 million units worldwide by 2000

Doom: opa, ta se je prodal še več, kot sem rekel. Lepa

Half -life: kaj je narobe? Izšel je znotraj PS1 generacije. 9M

 

Vse to je znotraj generacije. Tudi Simsi. 

 

 

 

Jup, my point exactly. PS je populariziral igre na splošno. Heavy hitterji, ki si jih naštel pa so se prodajali znotraj cele generacije v teh številkah, ne ob izidu. Sicer pa gre tu za izjemne naslove, ki so sami po sebi system sellerji. Dokaj slabe primere si izbral. Morali bi pogledati igre, ki jih kupiš ko poseduješ neko napravo, ne igre, ki te nahajpajo, da kupiš neko napravo (ali upgrejdaš pc).

uredilo bitje KE RIT
Povezava do prispevka
KE RIT reče pred 41 minutami:

Doom: Izid konec 1993. Sold 2-3 million physical copies and 1.15 million shareware copies from its 1993 release up through 1999.

 

 

Poleg Mariota verjetno najbolj znana igra vseh časov, z največjim vplivom na razvoj iger, še danes brutalno dobra, prodanih pa toliko kosov kot, da bi prodajali paradajz na mestni tržnici:cry:

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...