Skoči na vsebino

[multi] Cyberpunk 2077


Priporočeni prispevki

Pol mi je res čudno, da ne uspeš najti dobrih lastnosti v DeS in Returnal. Sem mislu, da ti samo ne ležijo skill based akcijske igre. Čeprav ajde, Control spet ni neki hudo skill based. Najbrž ti je podajanje zgodbe bolj pomembno od same igralnosti/akcije?

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Pizda, evo, jaz sem tudi en tistih, ki se ni srečal z nobenim od teh bugov. Niti enkrat nisem fasal nekega čudnega spawna policajev, nobenega glitcha, zaradi katere ne bi mogel nadaljevati zgodbe ... Pa mi je vseeno dokaj meh špil :D

Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 4 urami:

Je kdo, ki je Cyberpunk nabavil preko GoG-a?
Sicer že res dolgo nisem igral, ampak spomnim se, da sem imel kar nekaj težav glede updejtov. 

Men špila bp, pa je že parkrat dol letel (rabil plac) in ponovno nameščen brez težav. Kakšne težave glede updejtov si pa mel?

Povezava do prispevka
  • 4 tedne kasneje...

Obujam temo, k sem se končno zares lotil igrat in moram reči, da sem neverjetno pozitivno presenečen.

Sicer mi je že prvič takoj padla v oko ambicioznost mesta, ampak nisem pričakoval, da mi bo tako sedel gameplay loop in vzdušje.

Sem šele dokaj na začetku, ko šele uvedejo Johnnyja Silverhanda, ampak sem naredil že precej side stuffa in malo raziskal Night City. Res fenomenalen cyberpunk vibe. Glasba me vedno znova fukne na rit in ambienti so res top.

Najbolj me je presenetil roleplay, k se ful lepo zlije v zgodbo in pogovore. Ful se mi nikamor ne mudi in skušam užiti vsak trenutek igre, do te mere, da teka sploh ne uporabljam, ampak se raje počasi sprehajam naokoli. Res uno, avtističen nivo self imposed immersiona :D

 

Pa kul mi je, da development tree ponuja toliko raznolikih opcij, ki se pol carsko odražajo pri combatu. Čeravno se mi zdi, da se še najbolj splača rambo pristop, k po končanih bitkah nabereš ful več loota, kakor če se šunjaš mimo na bolj prefinjen način. Mam feeling, da se bo to poznalo pri kasnejših interakcijah z raznimi factioni, če jim sedaj pobijam broje. Upam, da se ne motim. :D

Nabiranje novih orožij, crafting in ugrejdanje je pa addictive kot sam satan. Res top.

 

Bomo vidli, kako bo late game deliveral. Zaenkrat imam tak topel feeling, kot da bi ponovno igral neko staro kompleksno PC igro, ki ne podcenjuje igralca. Hooked sem na polno.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka
tomazek reče pred 9 minutami:

Res je... Kako pa je z umetno inteligenco nasprotnikov? So to tudi kaj popravili ali se še vedno dogaja, da stoji ob tebi in te ne vidi, da ti obrne hrbet čeprav te vidi, da se čist nenaravno odzivajo...? Predvsem v stranskih misijah po raznih garažah ipd.

Sem že imel primere debilov, sam to so bili bolj izjeme kot pravilo. Načeloma te zelo hitro opazijo, sam včasih (predvsem v kaki gužvi) se zna zgodit, da obstojijo kje. Bi rekel, da je vse skupaj dokaj standardno, podobno kot za kake druge open world streljačine (RDR2 mi pride na pamet recimo). Pač, več kot je kaosa na sceni, več šans je za čudne peripetije.

Igram pa na normal, ne vem kako je na kakih drugih težavnostih.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Pa tud filing orožij je fajn. Samo niso pa imeli cajt al pa nasplošno nikoli niso imeli namena, da bi questi bli boljši in da bi dali več povdarka na bolj Deus Ex/Prey okoliš v misijah, namesto da nas posiljujejo z bednimi fighti po mapi. S tolkimi nekimi finesami je nasplošno bojevanje zelo neizkoriščeno, ker nikoli ne dobiš fajta kjer moraš res misliti

 

Kar smo dobil je dost kulski 20urni shooter s kul zgodbo v 100urah W3/Far Cryevskega potikanja po svetu. Pizda sm hejter

Povezava do prispevka
tomazek reče pred 4 urami:

Ma saj poanta je, če uživaš... Jaz sem prehitro šel igrat in se mi je igrica zasrala. Tudi en redkih s foruma, ki sem imel game breaking bug in moral ponavljati velik del igre. 

Js sm somehow preigral igro ko je izšla brez gamebreaking bugov na ps4 pro. Sem pa imel kar dosti teh vizualnih bugov in ogabno slab FPS na momente.

Povezava do prispevka
  • 1 mesec kasneje...
Berbasecks reče pred 2 urama:

argumenti, ki jim ni mogoče oporekati

 

Zame cyberpunk ni samo spoj tehnloškega z biološkim, se pravi ni to samo človeški ud deloma sestavljen iz žic in kovinskih sklopov, temveč je tudi šok, ki ga uspe narediti s psihološkim ter vizualnim kontrastom. Recimo v Deus Ex so psihološki kontrast vsekakor bili znanstveni članki Hugh Darrowa, ki jih najdeš povsod v igri, v Blade Runnerju je to tragičnost replikantov. Prava cyberpunk igra tudi ne sme biti barvita in mislim, da se to najlepše vidi pri CP2077, tako da po eni strani ni škoda, da je izšla. Recimo DX1 je bil sivkast, DX3 je imel noir rumenino, Syndicate Wars je bil škrlaten in kovinski. Blade Runner je temačen, vendar obsijan z neonom, Matrix je siv in zelen. CP2077 nima takšnega kontrasta.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...