Skoči na vsebino

[multi] Cyberpunk 2077


Priporočeni prispevki

DaCapo reče pred 12 minutami:

@Fuksija: ok, se posipam al pač nekaj..

Dejansko to vem, ampak sem začel pretirano uporabljat in v tej pretiranosti razširil "pojme". Sin je že čisto živčen, ker je vsaka moja druga beseda hupi, vsaka tretja pa frud. :)

A je še kdo kle nervozen, kaj je pol prva najpogostejša beseda 

Povezava do prispevka

Iz odličnega SLO prevoda:

Navedek

Odtod tudi izraz, ki se je ustalil v štoparskem žargonu, kot na primer v vezi "Hej, ti gnaš tega hupi Forda Prefecta? Tapravi frud, ve, kje ima brisačo." (Gnaš, gnajti: poznati, vedeti za, srečati, spati z; hupi: kul tip; frud: res blazno kul tip.


Jaz sicer res pogosto uporabljam hupi in frud namesto kul in blazno kul. Niti ne več toliko za označevanje karakterja (tipa), ampak no... samo povem. :) /endofftopic

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
sadhu sequencer reče pred 15 urami:

Jaz sicer ne spremljam razvoja te igre dosti, a me preseneča koliko gangsterskega značaja dajejo not v igro. V cyberpunk igrah so znanstveni hokuspokusi, ki gredo narobe, do zdaj bili kar ustaljeno pravilo. In to skoraj povsod, v vseh glavnih naslovih. Za to je obstajal pomemben razlog, saj če tehnologije, ki povezuje človeka in stroj ne moreš pojasniti, potem to ni resen cyberpunk. Recimo podoba samega kiborga z irokezo ima cyberpunkerski značaj, ampak če zraven ni pojasnjena sinteza med njegovim živčevjem in nanotehnologijo v umetnih okončinah, deluje vse skupaj bolj revno, lahko ta lik dajo tudi v Fortnite. Možno da sem izpustil, če je kdaj bila prikazana predstavitev literature v igri, če še ni, naj se kar podvizajo, saj delajo RPG.

Zakaj pa moraš pisat karkoli, če ne spremljaš razvoja? Tu se gre za tole https://en.wikipedia.org/wiki/Cyberpunk_(role-playing_game)

Povezava do prispevka

ko mal razmisljam, res upam da bo svet "pristen" in naraven, da ne bo prevec posiljen s to cyberpunk temo, v smislu da bo vsak quest/sidequest okol neke problematike, nekej kar se nujno vrti okoli cyberpunk tematike

 

podobno kot v witcherju, kjer ti dopizdi po vseh teh sidequestih ker ti manjka raznolikost ker je res vse nujno okoli teh temnih tematik, pa urokov, pa zakletih stvari, pa vse more imet nek genericen bittersweet ending

 

po videnem sodec mi deluje za moj okus mal prevec nasiceno s to tipicno cyberpunk simboliko, neon luckami, kicasto okrasenimi mavricastimi ljudmi itd.

 

isto za pacing zgodbe, se bojim da je narejeno za casual generacijo ki hoce dogajanje in bi jokali po twitterju in forumih ce bi rabili nekaj casa preden se stvar odpre v smislu zgodbe in igralnosti

Povezava do prispevka

Jaz upam, da bo res obilo sprehodov v virtualni svet. Torej res veliko questov, ki bodo temeljili točno in izključno na tem. Na hitro iz glave: krajša predpriprava (ta in ta oprema/modifikacija/hack/čip/nanobot je prvi pogoj), nato pač sledi priklop v VR (kjer domišljiji avtorjem seveda pustim komplet prosto pot glede videza in predstavitve sveta) in nato končanje questa /po možnosti s sodelovanjem lika, ki je ostal zunaj VR in ... saj smo že vse videli/brali/igrali, samo povem pač. Upam tudi, da bo res veliko poudarka na "hackanju" in to ne v smislu easy mini-igric.  Dejansko si pač želim manj glavnih questov (razen tistih res nujnih), ki potekajo v "RL", torej s fizičnim orožjem, avtki itd. Zato sem zadnjič tudi namignil tisto o mečevanju (katane ..), ker je bil ta del zame odlično implementiran v knjigi Snow Crash. Seveda pa se da načeloma vse (tako VR kot RL), odvisno pač kako bodo avtorji vse to implementirali in povezali v zaokroženo zgodbo.

Povezava do prispevka
sadhu sequencer reče pred 21 urami:

 

Zato, ker je pisanje očitno na mestu tudi če ne spremljam razvoja, saj tvoj link ne pove nič.

Pove ti, da transhumanizem tukaj ni v ospredju v tem RPG settingu, in pol se bo igra dogaja še desetletja kasneje, ko je sploh že vse normala kar se tehnologije tiče in ostanejo samo distopični elementi superkorporacij, korupcije in ostalih stvari ki otežujejo življenje.

_____________

 

Enterprise ta setting je pač bil ustvarjen v 80ih in bo poln te estetike. Vse je zgrajeno okoli tega.

 Zdaj kam meriš s cyberpunk tematiko v kvestih pa mi ni najbolj jasno?

Povezava do prispevka
Majek reče pred 1 uro:

Pove ti, da transhumanizem tukaj ni v ospredju v tem RPG settingu, in pol se bo igra dogaja še desetletja kasneje, ko je sploh že vse normala kar se tehnologije tiče in ostanejo samo distopični elementi superkorporacij, korupcije in ostalih stvari ki otežujejo življenje.

 

Razumem to da imajo v CP2077 opravka z "tehnošokom" in revolucij kot je transhumanizem v tem svetu ni na spregledu, oziroma se z njimi igra ne namerava ukvarjati. Saj ne pravim, da avtorji delajo karkoli narobe, jim čisto zaupam, ampak pravim da nisem še opazil cyberpunk naslova, ki bi se upal toliko odmakniti od znanstvene perspektive na tem področju. Recimo System Shock ne naslavlja družbenih revolucij zaradi znanosti, temveč pojasnjuje nevarnost AI.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka

Tehnošok je bil na začetku tam 2013 in 2020, vprašanje če o tem še vedno lahko govoriš v 2077 kjer bo igra. Razen, da je pač razvoj izšel iz tega.  In ne vem, če bi transhumanizem označil kot revolucijo. Je samo bolj optimističen pogled na stvar, medtem ko cyberpunk brez tega  vleče na nihilistično. 

 

Kaj pa pojasnjuje Syndicate ? Ali pa Shadowrun špili?

 

Povezava do prispevka

Prvi Syndicate ne toliko, pač folk ima čipe v glavi, medtem ko dvojka Syndicate Wars predvsem pojasnjuje ogromno iz znanstvene perspektive. Lahko bi mu celo rekli strateški Human Revolution, saj je napisana zgodba med misijami res remek delo iz cyberpunk področja. Ozadje upora frakcije Church of the New Epoch je precej podobno ludističnemu Purity First in ostalim antagonistom, čeprav COTNE uporabljajo tehnologijo, da se borijo proti tehnologiji. Da ne omenjam skupine C3. Tisto kar sem zares zelo cenil pri Syndicate Wars je RPG-jevsko napisan lore v obliki tldrjev vrednih branja, brez vmesnih animacij in filmov kot v C&C.

 

En briefing iz SW:

 

Spoiler

It seems that shortly before Harbinger penetrated UTOPIA, Vissick was engaged in a top secret R&D program in Reykjavik. The program's objective was the design of a machine capable of amplifying human cognitive abilities to levels beyond those of AIs. Apparently, the team got further than the design stage. They actually built a device. However, the scientists you persuaded acted only as ancillary technicians to the main project team and so were unable to tell us much more.

The ten key members of the team were known collectively as the Cybernetic Cognition Conference or C3. Chief among them was Ko-Paull Vissick. All C3 members were taken from EuroCorp's R&D elite.
At this time, they all remain unaccounted for.

News of the failure of the Reykjavik IML Link last month, now appears to have been engineered to provide the project team with maximum security. The C3, meanwhile, secretly commissioned its own trans-polar IML Link from Christchurch. Apparently, this was completed very recently. Secure this IML LInk for our use.

 

Strnjena zgodba: (pomemben del je pordečen)

 

Spoiler

 

It is 95 years after the first Syndicates fought for control. An oppressive peace has reigned, but the controlling Syndicate, EuroCorp, hasn't been idle. Not only have they been upgrading the computer control Chips embedded in people's brains, but they have also set up a research team to find out how they can utilise more of the brains they control.

Based in Reykjavik, Iceland, for the purposes of secrecy, C3 (the Cybernetic Cognition Conference) started as a group of ten top scientists, lead by Paul Vissick, carrying out experiments into mind-expansion. If anything, they were too successful. By trying their own newly-acquired mental enhancement technology, nine of the ten C3 members drove themselves insane. Nevertheless, they saw the repression of the Syndicate who funded them, and decided to counter it by setting up the Church of the New Epoch. They are generally referred to as "The Nine".

 

Only one member - Paul Vissick - resisted the madness of total understanding. After an explosion in Reykjavik, he left C3. He starts leading a group called the Unguided. He knows what the Church is planning and he's aware of the approaching Cataclysm. But he's no fan of EuroCorp, so he won't throw in his lot with them. In fact, he's leading his group of free-thinkers to their own destiny. They have their own ideas about the future of the planet and they, too, are willing to fight to the death for them.

The Nine became determined to overthrow the EuroCorp Syndicate by recruiting people to their new religion. Their thinking was so advanced that they compiled it into a large document called the Codex (written by their leader called Chodak) along with theoretical designs for an entirely new system of weapons, far more advanced than anything EuroCorp possessed.

The first thing The Nine's Church did was to introduce a computer virus into the Utopia global control network, which the Syndicate uses to "guide" the population. Chips failed in droves, and suddenly the masses saw the world for what it was. The Nine were there, ready to snap them up into the Church of the New Epoch. Their Indoctrinators, the Church version of the Persuadertrons, were virtually overheating with the numbers of new converts they were attracting.

Thus begins the war for the minds of the Global Asylum Earth. The Church is arming their disciples with ever more advanced weaponry, and the Syndicate is fighting back with highly trained troops and upgraded vehicles, weapons, and strategies of their own. The Syndicate simply wants to restore order, but The Nine, being clinically insane, have a master plan...

 

 

Pri Shadowrunu ne bom rekel nič, ker ga nisem še igral, ampak kot sem prej napisal, znanstveno usmerjena zgodba je bila v večini cyberpunk iger, ne pa v vseh.

uredilo bitje sadhu sequencer
Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 19 urami:

Čakaj Enterprise, tebe moti cyberpunk setting v igri Cyberpunk? In nočeš preveč cyberpunka v cyberpunk igri, ki že od začetka poudarja cyberpunk? :D

tudi od kreatorja tega univerzuma je jasno, da si je le-tega zamislil globoko, precej globlje od neona, mavricastih irokez in zapretiravane scifi transhumanist tehnologije.

upam, da bo Cyberpunk 2077 to deliveral in da bo bolj resnega znacaja, ker nekako mi zgleda cel pristop bolj "fun&games" za cim sirso publiko.

 

  

Majek reče pred 20 urami:

 Zdaj kam meriš s cyberpunk tematiko v kvestih pa mi ni najbolj jasno?

podobno kot si v witcherju imel par glavnih tematik tistega fantazijskega sveta in ti je dopizdilo ko si se 267. slisal o tem kako je nekdo urocen ker je enkrat v mladosti nekomu jebal mater, upam da tukaj ne bo dopizdilo ko se bos 521-ic srecal z nekom ki ima [probleme s svojim cyberwarom | svojim uploadanim profilom | je kriminalec ker ga corpo jebe | je ekscentricen fleser | je izpirjen psihopatski violence freak | hoce dobit nek kos hardvera | ... ]

 

 

pac upam da bo cela tematika zrela in ne prevec plitka, predvsem je to posledica travm ki sem jih mel ob preigravanju novejsih dveh Deus Exov, kjer je bilo za kozlat plitko in neumno (za razliko od prvega Deus Exa, kjer kljub temu da so pretiravali s conspiracy teorijami, je bil svet naraven, tematika pa globoka in v mnogo pogledih celo preroska (t.j. pred svojim casom). honestly zal ne pricakujem cesa takega od CP2077)

uredilo bitje Enterprise
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...