Skoči na vsebino

Infrastrukturni projekti Republike Slovenije


Marvak

Priporočeni prispevki

V času poceni denarja, kateri se vam zdijo primerni projekti ki nam bodo prinesli dodano vrednost.

 

Jaz sem velik ventilator NUK 2

4bc32d49-50a2-4a71-9e07-923716091ab2.jpg.ea733112092d149c09201135f6b34ab5.jpg

 

Ter sižigalnice odpadkov/suhega dreka

https://www.rtvslo.si/okolje/novice/komunalno-blato-izvazajo-v-tujino-toda-po-visokih-cenah/525872

 

Sem pa proti hidroelektrarnam, ter indiferenten do JEK2

 

 

 

uredilo bitje Marvak
Povezava do prispevka

"Naj spomnim, da se je tudi Plečnikov NUK gradil v zelo težki gospodarski situaciji in je pomenil zelo veliko za nacionalni razvoj države. Želeli bi si, da bi tudi v teh težkih in prelomnih časih nova stavba, NUK2, postala takšen 'instrument nacionalnega' - točka pozitivne energije."

 

https://www.delo.si/magazin/zanimivosti/nuk2-kot-instrument-nacionalnega-tocka-pozitivne-energije-293162.html

 

"Če smo že nekako razumeli, da je v našem narodu sinonim za hiter napredek široka in gladka cesta (danes bi Prešeren pel “bliža se asfaltna cesta, nje se ljub’ca veselim”), in je zato bilo potrebno prednostno zgraditi avtocestni križ, pa smo istočasno v družbenih razpravah kljub temu neprenehoma poudarjali, da je za napredek, tudi gospodarski, potrebno predvsem znanje. Znanje pa pridobimo z učenjem. Praviloma iz knjig, ki jih hranijo v knjižnici."

 

https://outsider.si/viljem-leban-zakaj-ze-potrebujemo-nuk2/

 

Jaz bi bil zelo vesel in ponosen nove knjižnice

uredilo bitje Marvak
Povezava do prispevka
kmjr reče pred 3 urami:

Kaj pa je narobe z NUK, da rabimo dvojko?

 

Kaj pa narobe z cevjo Karavankentunnel

Kaj pa narobe z tirom Divača - Koper?

 

Če ne druzga se človek ki si želi v knjižnici v Ljubljani učit nima kam usesti ker vse polno

 

Poleg tega sem pa ravno nad tabo omenil kako bi nova nacionalna knjižnica dvignila nacionalno samozavest

 

Če ne druzga v kontekstu da še zmeraj verjamemo v znanje in prihodnost ki jo znanje prinaša

uredilo bitje Marvak
Povezava do prispevka
osis reče pred 3 urami:

Zaupam knjižničarkam s katerimi sem se pogovarjal in ki pravijo, da NUK2 rabimo.

 

Navijam tudi za novo urgenco, ker mi je trenutna idiotsko postavljena in rabimo novo.

 

Vem pa da bodo vsi projekti preplačani. 

Mogoče pred vsem rabimo najprej delujoč sistem za javno naročanje, ki bi omejil korupcijo kolikor gre...

Povezava do prispevka
Marvak reče pred 39 minutami:

 

Kaj pa narobe z cevjo Karavankentunnel

Kaj pa narobe z tirom Divača - Koper?

 

Če ne druzga se človek ki si želi v knjižnici v Ljubljani učit nima kam usesti ker vse polno

 

Poleg tega sem pa ravno nad tabo omenil kako bi nova nacionalna knjižnica dvignila nacionalno samozavest

 

Ce ne druzga v kontekstu da se zmeraj verjamemo v znanje in prihodnost ki jo znanje prinasa


Vse to je enostavno resljivo: NUK-u se v neposredni blizini dodelo v uporabo nove prostore prilagojene njegovim potrebam :))

Povezava do prispevka

Pod NUK2 se takoj podpišem, pod širitev obvoznice in pritokov pa sploh ne — promet je treba umirit in preusmerit (boljši izkoristek in JPP), ne pa še pospeševat voženj v konicah, ki samo premaknejo problem.

 

https://www.cipra.org/sl/cipra/slovenija/aktivnosti-v-teku/koalicija-za-trajnostno-prometno-politiko-mreza-planb/odziv-siritev-ljubljanskega-avtocestnega-obroca

Povezava do prispevka
lynx reče pred 51 minutami:

Pod NUK2 se takoj podpišem, pod širitev obvoznice in pritokov pa sploh ne — promet je treba umirit in preusmerit (boljši izkoristek in JPP), ne pa še pospeševat voženj v konicah, ki samo premaknejo problem.

 

Zanimivo bi bilo videti, kako si v vaši organizaciji predstavljate imeti učinkovit javni promet pri naši geografiji, zaradi katere ljudje živijo precej razpršeno. Kako bi spravili avtobuse v vsako grapo na pol ure med tednom? Pa kako bi prepričali pol Evrope, da se poleti ne vozi po naših cestah na obalo?

Povezava do prispevka

Podpiram idejo trajnostne prometne politike. Sicer mi safr z javnim prevozom hodt... Na primeru Grosuplja bi se dalo dobro resit da bi kak avtobus sel iz Grosuplja direkt na avtocesto pa v mesto, ne da se rabim 1 uro okol riti po smarju pa skofljici pelat. 

 

Sej nastaja tuki neka park and ride garaza, se v drugim obmestnih krajih se kaksno nardi, pa potem manj avtomobilov na avtocesti pa vec direktnih linij z busom po avtocesti pa bi blo mal bolj humano na jpp it

 

Drgac pa ja kurac 6 pasovnice, pa se vec avtomobilov pa novi cepi kjer se zaguzva

uredilo bitje Marvak
Povezava do prispevka
hordak reče pred 16 minutami:

Zanimivo bi bilo videti, kako si v vaši organizaciji predstavljate imeti učinkovit javni promet pri naši geografiji, zaradi katere ljudje živijo precej razpršeno. Kako bi spravili avtobuse v vsako grapo na pol ure med tednom? Pa kako bi prepričali pol Evrope, da se poleti ne vozi po naših cestah na obalo?

hitri vlaki, avte še vedno lahko uporabijo da se pripeljejo na postajo

 

ne pa da z avtom prideš dosti prej kot z vlakom

uredilo bitje maksi
Povezava do prispevka

Ajde recimo da ne bo nobeden proti širitvi železnic in se bodo ljudje iz npr Kranja in okolice spravili na pogosto vozeč hiter vlak za LJ namesto v avto. Kako bi turiste spravil iz cest poleti in zakaj je problem faking 10m širša cesta?

Povezava do prispevka
kapslok reče pred 9 minutami:

 

kje se ring širi? oz. na katerem delu?

 

Navedek

Razširitev vpadnih avtocestnih krakov in dela obvoznice

- Razširitev gorenjskega kraka avtoceste na tripasovnico v obe smeri, in sicer med Vodicami in izvozom Ljubljana-Šentvid

- Razširitev štajerskega avtocestnega kraka na tripasovnico od razcepa Zadobrova do priključka Krtina (vključno z novim priključkom Študa)

- Razširitev dolenjskega avtocestnega kraka na tripasovnico od razcepa Malence do priključka Grosuplje-vzhod (vključno s priključkom Ljubljana-jug)

- Razširitev primorskega avtocestnega kraka na tripasovnico od razcepa Kozarje do izvoza Vrhnika (vključno z izvozi Vič, Barje)

- Razširitev vzhodne obvoznice na 4+6 pasove od razcepa Zadobrova do priključka Ljubljana-Bizovik, vključno s preoblikovanjem razcepa Zadobrova in naprej na 3+3 pasove do predora Golovec

- Razširitev južne obvoznice na 3+3 pasove od novega priključka Ljubljana-Barje do priključka Ljubljana-jug

 

uredilo bitje hawa meyta
Povezava do prispevka
lynx reče pred 8 minutami:

Ker samo premakne lokacijo zastoja + obdelovalna zemlja.

Vseeno je bolje, da je zastoj pred Logatcem, kot pa čez celo obvoznico. Na tisoče avtov, ki idlajo čez Ljubljano nima blagodejnega vpliva na pljuča Ljubljančanov + lahko se uporablja obvoznica. Bolje da idlajo sredi hoste.

Pa 10m zemlje ob avtocesti resno?

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...