Skoči na vsebino

Infrastrukturni projekti Republike Slovenije


Marvak

Priporočeni prispevki

gladius reče pred 2 urama:

Je sloveniji bolj pomembna kvaliteta bivanja v državi, ali to, da lahko druge države uporabljajo njeno infrastrukturo?

 

 

 

V SLO je najbolj pomembno da paraziti lahko živojo. Od trakulje, ki samo v eni mlaki na gorenjskem živi, do zajedalca v koćevskem gozdu ki samo tam prezimuje.

 

Tak bo visoka kakovost življneja v SLO, da se ne bo več nič delalo.

uredilo bitje andrejus
Povezava do prispevka
gladius reče pred 42 minutami:

Je sloveniji bolj pomembna kvaliteta bivanja v državi, ali to, da lahko druge države uporabljajo njeno infrastrukturo?

 

 

Ker tvoja kvaliteta zivljenja ni odvisna od tovornega prometa. Pa tudi kot da so tovornjaki glavni problem zdaj kar se cest tice. 

Povezava do prispevka
Sudat reče pred 29 minutami:

V Švici mislim da je mednarodni tovor obvezno na vlakih...

Švica ima iz Basla po Renu odlično naravno povezavo čez celo Nemčijo do Rotterdama in naprej v širni svet. Mislim da gre večinoma mednarodnega prometa tam. 

Mi te sreče nimamo. Mi moramo premagati klif do Kopra in kljub ogromnemu vlaganju v infrastrukturo, lahko prepeljemo samo delček tovora, ki ga lahko oni. Za precej višjo ceno. Tudi zato Slovenija ne bo nikoli Švica.

uredilo bitje hordak
Povezava do prispevka
hordak reče pred 1 uro:

Švica ima iz Basla po Renu odlično naravno povezavo čez celo Nemčijo do Rotterdama in naprej v širni svet. Mislim da gre večinoma mednarodnega prometa tam. 

Mi te sreče nimamo. Mi moramo premagati klif do Kopra in kljub ogromnemu vlaganju v infrastrukturo, lahko prepeljemo samo delček tovora, ki ga lahko oni. Za precej višjo ceno. Tudi zato Slovenija ne bo nikoli Švica.

 

WTF?

Razloži tole. Oni imajo Ren v Baslu, mi pa morje v Kopru, ki povezuje Slolvenijo z vsakim većjim pristaniščem na svetu.

 

Mislim da niso v nobeni prednosti.

Prednost je kvecjemu ta, da leži CH med Italijo in Nemčijo in da gre vsa trgovina čez že 2.000 let.

In so skozi alpe skopali že 3 velke tunelske komplekse. 

 

Vemo pa vsi da so SLO želežnice in nasplošno javni promet v kurcu. 

Lahko bi se kaj vlagalo v to. Sam folk raje kolesari ob petkih

Povezava do prispevka
Sudat reče pred 5 urami:

Jaz bi najrajši posodobil železnice, najprej strogo tovorni promet samo na železnico pa bomo takoj razbremenili avtoceste, glede energetike ne vem dovolj če JEK 2 že rabimo al ne ampak sem definitivno pritstaš te oblike energije. Glavna zadeva pa je policentrični razvoj, ena izmed dejansko dobrih stvari, ki so dediščina bivše države je to da v Sloveniji nimamo velikanskih razlik med prestolnico in periferijo, če to porihtamo pol tudi ne bo potrebe po 150k al kolko je že bla številka folka ki se dnevno fura v LJ.

 

 

Problem pri železnicah je ta, da če bi hoteli modernizirati komplet križ, bi verjetno morali zmetati ene 20 miljard eurov. Vsekakor je treba to naredit, samo glede na to kolko časa se je praskalo keš za 2. tir, bi rekel, da bi ti tak projekt trajal 30-40-50 let ali celo več. Kar je ogromno. Zato tudi "jebeš avtoceste, delajmo železnice" ne pije vode. Ker promet na avtocestah raste nenormalno visoko in bo čez 15 let še veliko huje kot sedaj. Pa že sedaj situacija ni rožnata. Vsekakor bi moral biti prvi ukrep, da se vzpostavi en učinkovit železniški promet ob ljubljani (grosuplje, vrhnika, kranj, kamnik, celje), da se skuša število dnevnih migrantov v lj  čim bolj zmanjšati. Hkrati pa bi morali razširjati AC obroč okrog lj in vpadnice. Kasneje pa se gre sistematična modernizacija železnice. 3. razvojne osi nisem nikoli čisto štekal... ker se mi zdi filozofija avtocesta v vsako vas malo mimo. Sploh ker že zdaj imamo med najvišjim deležem KM avtoceste glede na površino države. 

 

 

uredilo bitje Waslich
Povezava do prispevka
andrejus reče pred 1 uro:

WTF?

Razloži tole. Oni imajo Ren v Baslu, mi pa morje v Kopru, ki povezuje Slolvenijo z vsakim većjim pristaniščem na svetu.

Pri njih imajo mednarodno pristanišče v populacijskem centru. Od nekdaj so lahko poceni uvažali in izvažali robo, samo pomol je bilo treba narest. Lahko so si najprej ustvarili kapital in šli potem gradit ostalo infrastrukturo.

Pri nas je med populacijskimi centri in  pristaniščem razgibano ozemlje, čez katerega je bilo treba najprej postaviti drago infrastrukturo da lahko trgujemo s svetom. Situacija je obrnjena. In še vedno je dražje dostaviti robo do naše industrije.

 

saosin reče pred 1 uro:

a še nisi opazu, da hordak drka na reke? spomnim se poasta k je reku da amerika nikol ne bo šla v kurac sam zato k ma mississippi

Ti bi lohk mal podrku po možganih. A misliš da je naključje, da so vsa največja in najbogatejša mesta ob plovnih rekah in/ali naravnih pristaniščih? Geography matters a lot. 

uredilo bitje hordak
Povezava do prispevka
lynx reče pred 3 urami:

a ni logistični sektor poln ust o intermodalnem transportu?

 

polnih ust ja :)

pa sej, z ladjo iz Kitajske, pol pa s kamionom naprej

intermodalno :)

 

Sudat reče pred 3 urami:

Kar poznam js stanje na SŽ (od 10 let nazaj) kapacitete niti na relaciji Koper-Divača niso ble še kritične, ampak to je blo po odprtju viadukta Črni Kal. V Švici mislim da je mednarodni tovor obvezno na vlakih...

 

misliš tranzitni tovorni promet al mednarodni tovor z začetno al končno v Švici

ker drugo sigurno ne rabi na vlak, za 1. pa nisem ziher (sicer s Švico ne delam več)

Povezava do prispevka

Prvo, drugo gre itak tudi z kamijoni ni zdej da majo povsod železnice ampak za izvoz iz luka Koper bi morali it v ostale države pretežno po tirih IMO, kaj je zdej krivo omrežje ali SŽ da temu ni tako ne vem, pravim samo da ko je bil npr. žled in so morali frekvenco vlakov na Divača-Logatec povečat, so jo povečali precej, so pa to bili samo tovorni vlaki.

Razumem kaj hoče hordak povedat in ima prav, ampak v severnem Jadranu so Trst, Koper in Reka kar se tiče geografije na istem, če ni morda Koper na najboljšem položaju.

Povezava do prispevka
Sudat reče pred 33 minutami:

Pa se dejansko že dela na tem (nisem veliko tam naokoli)?

dela se na polno. najbolj vem pač za ta savinjski odsek, kjer sem tut sam mal prisostvoval. odsek celje - rimske toplice se je zaključil že lani. zdej se isto zaključuje že do zidanega mosta. je pa tu itak dost zajeban teren, delajo se kilometri pilotnih sten, ojačujejo se mostovi in škarpe ki stojijo že iz časa marije terezije... pač te zadeve niso ble vzdrževane sploh in je res zadnji čas da se to dela, ker ponekod je blo stanje res katastrofalno slabo. drugo leto se začne ta nadgradnja še na gorenjskem.

 

v osnovi se gre se pa za to da se bo maksimalna hitrost povečala na 110km/h al neki takega

Povezava do prispevka
Samir Asmmir reče Pravkar:

dela se na polno. najbolj vem pač za ta savinjski odsek, kjer sem tut sam mal prisostvoval. odsek celje - rimske toplice se je zaključil že lani. zdej se isto zaključuje že do zidanega mosta. je pa tu itak dost zajeban teren, delajo se kilometri pilotnih sten, ojačujejo se mostovi in škarpe ki stojijo že iz časa marije terezije... pač te zadeve niso ble vzdrževane sploh in je res zadnji čas da se to dela, ker ponekod je blo stanje res katastrofalno slabo. drugo leto se začne ta nadgradnja še na gorenjskem.

 

v osnovi se gre se pa za to da se bo maksimalna hitrost povečala na 110km/h al neki takega

 

Ne razumem gre res za nadgradnjo ali gre za obnavljanje dotrajane proge? Kot je nekdo rekel pri nas je razgiban relief res velik problem, trase so stare in za povečanje hitrosti na nekaterih odsekih bi bilo potrebno izravnavat ovinke in ne "le" popraviti dotrajanih odsekov. Trase niso narejene za sodobni promet in bi jih bilo potrebno v celoti nadomestiti...

Povezava do prispevka
Sudat reče pred 43 minutami:

Razumem kaj hoče hordak povedat in ima prav, ampak v severnem Jadranu so Trst, Koper in Reka kar se tiče geografije na istem, če ni morda Koper na najboljšem položaju.

Niso čist na istem, ker se teren nad njimi strmo vzpne in je do potrošnikov veliko chokepointov, ki jih je treba najprej premagat z infrastrukturo, kar je drago in zamudno. Bolj elegantno in mnogo ceneje (enih 80x v povprečju) je do njih direkt pripeljati ladjo. 

 

Berbasecks reče pred 1 uro:

misliš tranzitni tovorni promet al mednarodni tovor z začetno al končno v Švici

ker drugo sigurno ne rabi na vlak, za 1. pa nisem ziher (sicer s Švico ne delam več)

ne vem zdej kako se temu strokovno reče, ampak če pogledaš kako pristanišče v Baslu je evidentno, da si pripeljejo vse stvari z velikim volumnom (surovine za energetiko, petrokemijo etc) še vedno po reki. Tudi če zdaj artikle, pri katerih je pomembna hitrost vozijo po železnicah in cestah, imajo le-te zaradi tega full manj obremenjene.

 

 

svi.jpg

Povezava do prispevka
hordak reče pred 4 minutami:

Niso čist na istem, ker se teren nad njimi strmo vzpne in je do potrošnikov veliko chokepointov, ki jih je treba najprej premagat z infrastrukturo, kar je drago in zamudno. Bolj elegantno in mnogo ceneje (enih 80x v povprečju) je do njih direkt pripeljati ladjo. 

Niso na istem z Baslom ampak med sabo imajo dokaj podobne pogoje...

Povezava do prispevka
Sudat reče pred 1 minuto:

Niso na istem z Baslom ampak med sabo imajo dokaj podobne pogoje...

Da bi imeli iste pogoje bi pri nas morali imeti industrijo in ostale porabnike skoncentrirane na obali, pa jih nimamo. Malo zaradi zgodovine, malo zato ker ni placa. Nimamo tudi te sreče, da smo v slepem črevu pod Alpami kot Švicarji, ampak je tu skozi veliko prepiha.

Povezava do prispevka
hordak reče pred 5 minutami:

 Nimamo tudi te sreče, da smo v slepem črevu pod Alpami kot Švicarji, ampak je tu skozi veliko prepiha.

 

Kakonti misliš v skepem ćrevu?

Pa švica stoji na glavni trgovinski ruti evrope in je to izkoriśćala zadnjih 2000 let.

 

Saj so tudi Slovenci izkoriscakin povezavo V-Z samo bistveno manj ker na vzhodu so biki Orki

Povezava do prispevka
andrejus reče pred 8 minutami:

Kakonti misliš v skepem ćrevu?

Mislim tako, da imajo zaledje krito z Alpami, iz katerih so se šli lahko gverilo ko jih je hotela prevzet tuja sila. Še Hitler je vedel da nima smisla. Pa to da ni orkov zraven tudi pomaga :D

Povezava do prispevka
hordak reče pred 9 urami:

Mislim tako, da imajo zaledje krito z Alpami, iz katerih so se šli lahko gverilo ko jih je hotela prevzet tuja sila. Še Hitler je vedel da nima smisla. Pa to da ni orkov zraven tudi pomaga :D

Hitlerjeva operacija Tannenbaum je bila put on hold zaradi drugih prioritet. JFYI

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...