Skoči na vsebino

Infrastrukturni projekti Republike Slovenije


Marvak

Priporočeni prispevki

NEK2 itak nujno rabimo na dolgi rok, če hočemo biti še naprej energetsko kolikor toliko neodvisni od tuje energije. Drag projekt bo to, ampak nujno zlo.

- Hidroenergije je že do maksimuma skoraj, Mure se ne splača za hidroenergijo izkoriščat

- Premogovniki so izčrpani in ali kopljejo nekvaliteten lignit, uvažat moramo črni kvalitetni premog iz tujine.

- Zemeljskega plina nimamo ravno dosti bogatih nahajališč, če pa je že kakšno dobro nahajališče pa je sabotirano, primer Petišovci.

- Vetrnice so sranje, preveč materialov porabiš in degradiraš okolico - si predstavljate kras posajen s polji vetrnic? Grdo do amena in drago tudi.

- Sončne celice isto - zavzamejo preveč prostora, prekratka življ. doba in tako kot pri vetrnicah postane to težko reciklirajoč odpadek.

 

Realno gledano potegniti jezik za zobmi in začeti z izgradnjo NEK2, prej štartamo s tem, prej bomo na boljšem. Magari traja 10 let od začetka do prvega obratovanja in pri tem vsako leto vložiš 1 mrd EUR. Pač dolgoročna naložba, ki bo državi koristila vsaj 60-80 let + ohrani se delovna mesta jedrskih strokovnjakov in nadgradi know-how z upravljanjem.

 

treji pas za obremenjene krake avtocestnega križa, tudi nujna investicija, ki pa dolgoročno ne bo rešila problema, saj bo količina prometa še naprej naraščala in so ozka grla pri vstopu in izstopu na AC, mesto Lj pač ne more požret 100-200 vozil ali več naenkrat, ki se vključuje in izključuje v mesto.

 

Tu bi bila nujna nadgradnja železniških krakov, ki bi preusmerili dnevne migrante iz avtomobila na vlak. Škofja Loka, Domžale, Vrhnika, Medvode, Grosuplje in podobno. In če je železnica hitrejša in bolj udobna kot pa osebno vozilo, se bo več dnevnih migrantov odločilo za rabo železnice. Posledično bo manj vozil na cesti, manj zamaškov in izravnan tok migracij. Manj ploha na cesti pomeni tudi bolj tekoč in hitrejši javni prevoz, pozitivna zanka je tako sklenjena.

 

NUK2 tudi rabimo, ampak glede na nujnost le-to ni visoko na prioritetni lestvici - energetika in mobilnost populacije pa sta.

 

No pa seveda rešitev stanovanjske problematike, kjer bi se več zgradilo stanovanj za mlade družine oz pare, ki bi šli radi na svoje in s tem rešili stanovanjsko problematiko. Več ljudi bi šlo na svoje, več bi bilo možnosti za osamosvojitev in prav tako tudi več možnosti za potomstvo.  Pod pogojem, da taka stanovanja ne dobijo ljudje, ki to rabijo in ne neki oportunisti ali migrantje, ki bodo v teh stanovanjih dizajniranih za 4-5 ljudi imeli 8 ljudi ( starša in 6+otrok)...

 

 

 

 

  • Račka +1 2
  • Na jagodo +1 2
Povezava do prispevka

Kar se tiče gradnje stanovanj, bi morali na državni ravni malo pogledati dejansko stanje. Verjamem da je bivalnih enot več kot dovolj v Sloveniji. Samo niso pač vse v LJ. Če bi centralizirali državo, bi se tudi marsikatera prazna bajta prodala in napolnila. Tole samo neka gradnja stanovanj in koncentracija folka v mestih je čist mimo. 

Toliko naravnega prirastka nimamo, da nam glede na 30 let nazaj (sploh upoštevajoč novih stanovanjskih sosesk) manjka toliko bivalnih enot, ker se cifra ves čas vrti okoli 2 mio. Ne rečem da ni potrebno graditi, ampak obseg vsekakor realno ni tako velik. Decentralizacija, potem pa šele naprej. Pa tudi kakšnih 3 pasov ne bo potrebnih gradit.

Povezava do prispevka
Caffrey reče Dne, 6. 6. 2020 at 11:54:

Toliko naravnega prirastka nimamo, da nam glede na 30 let nazaj (sploh upoštevajoč novih stanovanjskih sosesk) manjka toliko bivalnih enot, ker se cifra ves čas vrti okoli 2 mio.

 

- stanovanja se potrebuje tam, kjer so službe

- stanovanja oziroma nepremičnine so pri nas zelo varna naložba, zato gredo presežki sredstev bogatašev praviloma v nepremičnine (tudi zato, ker nepremičnine niso ustrezno obdavčene). posledično imaš situacije, kjer je že pred samim začetkom gradnje prodanih 3/4 enot, kupci pa pretežno vedno eni in isti ljudje (še posebej, če so na boljših lokacijah)
- investitorji gradenj vedo, da se zaradi splošnega pomanjkanja stanovanj bolj splača gradit t.i. luksuzna stanovanja (tako pravijo) z boljšimi materiali (čeprav se potem itak dostikrat izkaže, da je to larifari), proda se itak vse (glej zgoraj).

- stanovanjski sklad je sam sebi namen in nima nobenega realnega stika s situacijo na trgu

...in potem imamo, kar imamo. če ti doma ob tem kar si že sam našparov ne dajo še kakšnih dodatnih šoldov, ali pa da česa ne podeduješ, si ga kar lepo najebal. po najboljšem scenariju se lahko zapufaš za 30 let, sicer si pa obsojen na adaptacijo dela hiše doma, ali pa na plačevanje (pre)visoke najemnine.

uredilo bitje hawa meyta
Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...
Henrik reče Dne, 6. 6. 2020 at 11:49:

NEK2 itak nujno rabimo na dolgi rok, če hočemo biti še naprej energetsko kolikor toliko neodvisni od tuje energije. Drag projekt bo to, ampak nujno zlo.

- Hidroenergije je že do maksimuma skoraj, Mure se ne splača za hidroenergijo izkoriščat

- Premogovniki so izčrpani in ali kopljejo nekvaliteten lignit, uvažat moramo črni kvalitetni premog iz tujine.

- Zemeljskega plina nimamo ravno dosti bogatih nahajališč, če pa je že kakšno dobro nahajališče pa je sabotirano, primer Petišovci.

- Vetrnice so sranje, preveč materialov porabiš in degradiraš okolico - si predstavljate kras posajen s polji vetrnic? Grdo do amena in drago tudi.

- Sončne celice isto - zavzamejo preveč prostora, prekratka življ. doba in tako kot pri vetrnicah postane to težko reciklirajoč odpadek.

 

Realno gledano potegniti jezik za zobmi in začeti z izgradnjo NEK2, prej štartamo s tem, prej bomo na boljšem. Magari traja 10 let od začetka do prvega obratovanja in pri tem vsako leto vložiš 1 mrd EUR. Pač dolgoročna naložba, ki bo državi koristila vsaj 60-80 let + ohrani se delovna mesta jedrskih strokovnjakov in nadgradi know-how z upravljanjem.

 

treji pas za obremenjene krake avtocestnega križa, tudi nujna investicija, ki pa dolgoročno ne bo rešila problema, saj bo količina prometa še naprej naraščala in so ozka grla pri vstopu in izstopu na AC, mesto Lj pač ne more požret 100-200 vozil ali več naenkrat, ki se vključuje in izključuje v mesto.

 

Tu bi bila nujna nadgradnja železniških krakov, ki bi preusmerili dnevne migrante iz avtomobila na vlak. Škofja Loka, Domžale, Vrhnika, Medvode, Grosuplje in podobno. In če je železnica hitrejša in bolj udobna kot pa osebno vozilo, se bo več dnevnih migrantov odločilo za rabo železnice. Posledično bo manj vozil na cesti, manj zamaškov in izravnan tok migracij. Manj ploha na cesti pomeni tudi bolj tekoč in hitrejši javni prevoz, pozitivna zanka je tako sklenjena.

 

NUK2 tudi rabimo, ampak glede na nujnost le-to ni visoko na prioritetni lestvici - energetika in mobilnost populacije pa sta.

 

No pa seveda rešitev stanovanjske problematike, kjer bi se več zgradilo stanovanj za mlade družine oz pare, ki bi šli radi na svoje in s tem rešili stanovanjsko problematiko. Več ljudi bi šlo na svoje, več bi bilo možnosti za osamosvojitev in prav tako tudi več možnosti za potomstvo.  Pod pogojem, da taka stanovanja ne dobijo ljudje, ki to rabijo in ne neki oportunisti ali migrantje, ki bodo v teh stanovanjih dizajniranih za 4-5 ljudi imeli 8 ljudi ( starša in 6+otrok)...

 

 

 

 

 

Za trenutek sem bil zmeden, ker sem mislil, da pišeš o NUK2 in ne NEK2 :D

Povezava do prispevka
  • 1 mesec kasneje...

Zdej k denar iz Evrope močno upam da čimprej začnemo NUK2 gradit, realno edino kar vidim da jim rata zrealizirat v treh letih. 

 

Navedek

Časa za pripravo in nato realizacijo bo razmeroma malo. Projekti morajo biti končani v naslednjih treh letih.

 

uredilo bitje Marvak
Povezava do prispevka
  • 3 mesece kasneje...

Pozabte NEK, zdaj smo se v parih letih za 15% BDP zadolžili

 

Bomo pa popravili ceste da dvignemo raven inovativnosti ter produktivnosti da bo rasel realen BDP

 

Še več se zadolžili oziroma nam bdp padel, leta 2018 bil 70% bdp dolg, letos je 85%, za naprej itak ne vemo, zelo verjetno so napovedi za naprej preveč optimistične

 

Men to majkemi ni jasno v finančni krizi bil tak problem slovenija bo defaultala, pač ble so visoke obresti

 

Kako lahko centralna banka tako močno vpliva na to.

 

Zdej pa kao ni več finančnega problema

uredilo bitje Marvak
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...