Skoči na vsebino

[PS4] Ghost of Tsushima


Priporočeni prispevki

Gatsu reče pred 2 urama:

Uf res hud trailer. A pol je Gamecenter.si dovolj zanesljiv za naročit in bom sigurno lahko lahko igral day1? 

 

ni zanesljiv. na konzolkotu naroči. nikoli nisem mel problemov in vedno day 1. GoT sem naročil collectors. tudi TLOU2 collectors in je bilo bp day1

Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D reče pred 17 minutami:

Igralnost bo pomojem vseen ene dva nivoja nad The Last of Us 2, tko da ce te tam ni motilo te tudi tu menda ne bo.

Men je bila igralnost v TLOU2 vrhunska. Predvsem animacije likov in prehodi med njimi so par nivojev nad vsem kar sem do zdaj videl v katerikoli drugi igri in kar je glavna stvar, ki me je zmotila v zadnjem gameplay trailerju od GoT. Miri me predvsem to, da imam ful raje sabljanje od streljanja. :D

uredilo bitje KE RIT
Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D reče pred 4 minutami:

Jaz osebno kvalitete animacij nebi primarno pod igralnost uvrscal, ampak pod prezentacijo.

Aja. Ma kaj pa vem, meni so smooth animacije igralnih mehanik ful pomemben dejavnik pri tem kolk zabavno mi je igranje. Podobno kot fizika, ko pri enih igrah ful bolje naredijo občutek teže udarcev ipd. Če so tam neki robotski rezi med eno animacijo in drugo mi je to precej moteče in pol mi je gameplay manj zabaven.

Al pa če je premikanje lika okorno (RDR2, Witcher 3), mi to ful najeda in rabim ful časa, da se privadim. Nekako mi to paše pod gameplay.

uredilo bitje KE RIT
Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 26 minutami:

Prav pogresal sem nekaj japonskega po Sekiru, zdaj spilam shadow tactics dokler GoT ne pride!

:D Tudi jaz igram Shadow Tactics, ampak v bistvu bolj zato, ker sem zadevo spregledal. Sedaj pa našel, ko sem preigral Desperados 3. Full fajn. Tudi meni bo seting v GoT sedel, sedel mi bo tudi v AC, ampak tam me je res strah glede na videno iz leakanega gameplaya.

Povezava do prispevka
[]D [] []V[] []D reče pred 1 uro:

Igralnost bo pomojem vseen ene dva nivoja nad The Last of Us 2, tko da ce te tam ni motilo te tudi tu menda ne bo.

 

TLOU2 je izredno dodelan igralno... Mega pristopov ma, pa odličen AI, tko da to mu ne bi glih očital. Je pa casual. Tud na survival+ ne umreš glih dostkrat. Tole zgleda pa žal kot glorified AC, tko da lej takoj podpišem, če bo igralno 2 nivoja nad TLOU2, ker bi ga pol dal v že kr elitno druščino akcijskih avantur.

Povezava do prispevka

Pač fora je da je špil mega casual, sam jst še nism v nobeni akcijski avanturi vidu tok različnih AI scen kot v TLOU2, lahk med drugim za vabo klikerju fukneš runnerja, vsak fajt se drugač izpade glede na to kako igraš, na survivorju so vsi mobi zelo agresivni, pathing je nepredvidljiv. A so zombiji glupi? A so sovražniki naštimani, da lahk vedno pobegneš? Itak da so, gre za zelo casual igro, sam v svojem constraintu je AI res fenomenalen, ker se obnaša točno tko kot se more. Nikol ne gulfa, nikol ni naprerjen proti igralcu. A igraš proti nekim ful pametnim botom, ki te skinejo iz cele mape? Ne to ne, sam če ti je pa na survivor+ špil lahek si pa precej večja ninja kot jst. Stealth kili so praktično nemogoči in vsak mob te pohab, tko da si ne moreš prvoščt več kot kšn udarc. Takrat res padeš u flow igre, k te nihče ne sme zadet. Napad - stealth - Napad - stealth. Pa različne variable k majo zombieji. Izkoriščanje okolja, animacij, posebnih muvov, ki itak niti niso odklenjeni prvi playthrough. 

 

Jst sm res impresioniran, pa lahk pogledaš, da se mi ni zdel neki zanimiv gameplay prvi playthrough, prvo polovico. Sam rata, fuck it, res rata. Res res res dobro dizajniran špil iz gameplay stališča z res fantastičnim AIjem.

uredilo bitje Ezoterik
Povezava do prispevka

Če bo v Ghost of Sushi gameplay na takem nivoju kot v TLOU2 se ni za bat za špil. Zdej en videjo, ki sem ga videl ma zanimiv emergent gameplay, mal spominja na kšn Dishonored. En videjo (nek napad na postojanko) zgleda pa kot kup dreka. Bomo vidl kera varianta bo v špilu. Mal mam na sumu, da obe. Dost mi zgleda kot da bo špil dokaj press x to win, kar ne me narobe razumet, je tud TLOU2 in tud praktično vsi ti špili, ker so in morjo bit prilagojeni nekemu motoričnemu idiotu (kle je mogoče res God of War bil vsaj na začetku mal bol zajeban), sam morjo pa tud te špili met nek modus, ki vsaj do določene mere postavi izziv boljšemu igralcu. TLOU2 je to dokaj uspešno naredu, čeprav kot velik folka tud jst pogrešam še nek Grouded modus, sam to zagotovo pride. Za Ghost of Sushi bomo vidl, men zgledajo animacije in combat kr ok. Definitivno bolš kot res katastrofa od Valhalle.

uredilo bitje Ezoterik
Povezava do prispevka

Mislim nizke standarde, preigral sem pomoje vse omembe vredne akcijske avanture sploh. Čist moje mnenje povem, to je tak specifičen žanr v kerem se kej dosti ne inovira in je najbolj važn gameplay, ne vem kok moraš bit depressing, da ti je TLOU2 gameplay bedn :D Lahk maš specifične pripombe, ampak fuck gre res za kr konkretn presežek v tem smislu. Špil skoz vleče, skoz se dogaja, combat je skoz zanimiv (vsaj men nikol ni dojadil), AI je zabaven, sploh na višjih težavnostih. Se gre pa, kar večkrat poudarim, za casual game... pač če kle iščeš globino tega ne bo. Ne bom reku, da je špil nišn, sam res ful velik iger, ki se lahk primerjajo s TLOU2 pač preprosto ni, špili ki kombinirajo akcijsko, avanturistično in narativno plat do take mere, da maš dejansko feeling kot da igraš nek akcijski film. Za kakšnega bi lahk reku, da mi je mogoče kakšen element mal bol dogaju (ala v HZD mi je blo bol zabavno klat dinote, v GoW se mi je zdel smooth combat sistem), ampak v nobenem tem špilu mi ni blo tok kul preprosto igrat, da maš res feeling, da lahk v vsakem trenutku nardiš karkoli in da ma tud nasprotnik neko življenje. Sej so arena, sam un feeling ko se špil ustvar okol tvojih dejanj je res fantastičen. Sej štekam, da vsem ni dogajal in pomoje, če ti čist filozofsko ne dogaja špil ti tud gameplay ne bo, ker je vseen vezan na nek poseben feeling, da se vživiš v vzdušje. V tem špilu je to res zlo prepleteno. Sam, da bi pa reku, da karkoli manjka, bi blo pa res delat krivico temu špilu, vse elemente (kakor casual že so) so res zglancal u nulo, da maš ves čas feeling vpetosti v sam svet. To mi je blo kul. Minusi so nepovezani z gameplayem in so stvari, ki že vidim, da bodo prisotne tud v Ghost of Sushi (neneheno debilno nabiranje stuffa, v Ghost of Sushi vidš kako iz konja pobira drek... ma mrš, a lahko že nehajo s tem neumnim craftanjem) in so mi dost uničl že feeling v HZD pa v klonu TLOU - Plague Tale, kjer mi to nabiranje materialov zamori 9 urni špil. Sej štekam ta element, pač to craftanje doda k temu emergent gameplayu, da se lahko TI kot IGRALEC odločiš na kakšen način bo igral, sam u realnosti pa v dostih nas spodbudi nenehno hoardanje materiala in kolebanje kaj točno boš naredu, na konc pa itak 99% uporabljaš stealth. Preferiram GoW fejk RPG sistem, kot to fejk craftanje.

uredilo bitje Ezoterik
Povezava do prispevka
AMF reče pred 4 minutami:

Glej... če me ima sovražnik na muhi in ne pošlje v smer moje glave šibro ne morem napisati, da je AI kaj drugega, kot slab pa lahko žvižga in call outa mojo pozicijo med tem k mu merim lok v faco z enga metra.

 

A to misliš stealth? Drugač so precej bolj agresivni na survival new game plus, drugač pač to je en tak gimmick. Ne vem isto je v HZD in vseh teh stealth igrah. To nima veze z AI, to je čist design odločitev. Sovražniki te dokler ne breakas stealtha preprosto ne vidjo, isto ne vidjo tvojih kompanjonov. Če bi to spremenil, bi kle govoril o povsem drugem tipu igre.

 

AI je kako se obnašajo strički.

 

 

Sm linkal do zanimivga day 2 footaga z Ellie, kjer se dobr vid kako točno deluje AI na Survival. AI je res dobr, te design odločitve ga pa precej gimpajo. Sam pač kle morš vidt, da dejansko se ne da drugač :D Če ne bi to bil fakin 100% survival horror špil, kjer bi 99% bežal za svoje življenje. Povsem identično bo stealth deloval tud v Ghost of Sushi in frankly v vseh teh špilih je isti k. Plague Tale, Shadow of Tomb Raider, nima veze. Pač tko je... Stealth je sam ena od mehanik, ne true stealth.

uredilo bitje Ezoterik
Povezava do prispevka

Preigral bom samo 1x in to na survival, ker mi je zadeva preprosto dolgočasna. Še 1xnapišem, da nimam problema z zgodbo (bi si želel, da se stvari razpletejo drugače? Ja) ampak, meni je gameplay tako gnil in je IMO kr trejdmark ND iger.

Mi je pa lažje igrati igro s slabim gameplayom in zanimivo zgodbo, kot pa obratno. Gears 5 je en tak lep primer, ko zadeva po berserker šefu postane bedna do amena.

Povezava do prispevka

To je pomoje povsem legit mnenje. Dostim ta ND gameplay ne dogaja, mogoče so ti pač bol kul kompleksni špili, ne vem kaj rad igraš :D Death Stranding je v tem oziru pomoje najbolj inoviral formulo, sam so ga tok spluval, da se nikol ni govoril o tem. Mislim, da ma dokaj perfect balance zgodbe (dobr ok tm je 10 ur samo cutscenov :D) in gameplaya. Sam se pa zadeva še konkretno bolj vleče, pa tud stealth je isto mega clunky (ubistvu je cel combat kr tko no clunkaton). TLOU2 je definitivno sam evolucija ND formule, nikakor pa ne revolucija. Ne vem na keri točki si, sam mislim, da boš vsaj na določenih momentih prijetno presenečen, ne da se combat ful spremeni, sam ene force so kr kul tud človeku, ki mu ne dogaja ta špil.

Povezava do prispevka

Se strinjam z AMF. Mene tudi enostavno ne vleče, da bi v kosu igral in končno končal igro. V sedem si vsake, cca. 2 dni in poženem. 1 nekje je ok, potem, pa, navzdol, zadnje pol ure pa že muka in čakam nek cut scene da vgasnem. V teh dveh urah pa... Cut scene... Nabiranje surovin v praznem predelu, stealth bitka s komerkoli že, cut scene, nabiranje, stealth bitka,... Cut scene in ti deli ko igraš za nazaj se vlečejo ko jara kača... 

 

Pa mi je igra drugače kar fejst kul, tudi s kar nekaj presežki v igrah. Ampak enostavno mi nekaj manjka, da me ne vleče v daljše seanse. Vse je ponavljajoče in vem ko bom spet vklopil bo nek čut scene, potem pa spet cepim za neko mizo in čakam sovraga ki jih 90% ubijam na enak način. Nabiranje surovin, craftanje in spet... 

Povezava do prispevka
AMF reče pred 2 minutama:

Trenutno šetam po S.B.

 

Aja sej pol si že na koncu, men je bil to sicer kul dizajniran del, ampak se mi je zdel nepotreben, imo bi bil povsem lahko narejen non combat.

 

Uglavnem, pač mislim da moraš dost past v ta špil. Isto je blo TLOU1, če se kdo spomni kok folka je napisal, da niso končal, so nehal, isto mam par sodelavcev, ki so končal TLOU1 na sredini. Je neka taka formula v katero moraš past oziroma ti mora odgovarjat. V tem oziru je bil recimo HzD velik bolj casual, glede na to, da basically delaš isto cel špil :D al pa Plague Tale, preprosto ker HzD je mel ta open world aspekt, Plague Tale je bil pa dolg 9 ur (kar unič ta feeling, da se neka stvar ponavlja).

 

Drugač za moj okus TLOU2 odlično uspe glih NE past v rutino predvsem z menjanjem okolice, neki časi si v suburbiji, pol raziskuješ uničene bolnice, motele, sinagoge, itd. Cel ta immersion v razčefukan svet je res noro narejen. Recimo, če bi blo to v HzD bi pač men dobesedno pršlo, HzD se isto dogaja v svetu, kjer so preostanki civilizacije, ampak nikol nimaš feelinga (še ko ti špil KAŽE kako so zgledale stavbe) kako je kej zgledal. In kle je pač combat loop itak isti (minus oba horror segmenta), ampak vedno drugačen, ker combat loop ni edino kar je kle, velik del je tud raziskovanje, itd. Če ti to ne dogaja (in valda da tomažku recimo ne bo, konc koncev mu niti cutsceni niso dobri), pol bo valda izpadl repetitivno.

 

Kle je tud največja past v katero se lahk ujame kerkoli špil (tud Ghost of Sushi), da se eventi preveč ponavljajo, to je tud rak rana (in največji plus za ene) vseh AC špilov in v tem oziru je TLOU2 naredil preskok s tem, da je res čist vsak del neki samosvojga, obdrži pa ta osnoven gameplay loop. Če maš pa razen combata še neki od tega, da raziskuješ (ne sam +1 collectible, kot je blo recimo v TLOU1) pol si pa itak zmagal življenje.

Povezava do prispevka

Moram poudarit, da sem fan Gearsov&Souls serije pa mi je bil prvi TLOU igra generacije. Pač... z lahkoto.

Lahko pa tudi zaključiva z TLOU debato in se strinjava, da je nekomu igra dobra, drugemu "ne". In upava oba na to, da bo Sušima vse kar bi morala biti AC serija. Za začetek dobra igra.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...