Skoči na vsebino

[PS4] Ghost of Tsushima


Priporočeni prispevki

Meni je fajting na nek nacin ql.. ker mores res uno kot samuraj iskat tempo.. sicer igram na true samuraj way.. jebes stealth in lok ipd.. swm pa priswl do enga bossa v neki stranski misiji ki me rejpa.. ampak tako fajt izgleda okej..

 

Drugace igrca je pac na nivoju Days Gone.. zgodba je zeh zeh skip dialogi, ampak ne mores skipat.. fall dmg mi gre n kurac.. lock camera nekako sem se navadu, da mores igrat bolj samurajsko pusti pei miru in cakat da te napadejo in se kamera sama obrne.. kaj jaz vem.. sej pol ko se navadis te igrca povlece mal not.. sam morea bit v filingu za open world.. sam ni neka vrhunska zadeva, ampak days gone kvaliteta.. s tem da pri days gone je bil shooting v kurcu, edini ql gameplay ao bili zombiji ipd.. tu je podobno, edino ql je pac samuraj stil premagovat mnozico nasprotnikov z razlicnimi pristopi, tehnikami, toolsi ipd..

 

Pa svet he lep, ma to je bil tudi v days gone. Ma ja tam tam no.. ceprav nw mores lih primwejat.. ampak teh par urc se mi zdi da more bit ocena tam nekje

Povezava do prispevka

Men je precej boljša od days gone (pa mi je bil days gone takrat kr hud). Za hzd ne morem govorit, ker mi ni bil tok top in nisem bil neki baš navdušen (razen nad fightom) - pač dober špil, ampak mi ni ostal v spominu. Pri GoT pa mi tok dogaja, ker mi je ta japonska scena res top - zato pa me tok ne motijo določene stvari, ki pa ne rečem da jih ni. 9ka zihr ni to, je pa solidna 8. Men so tut side questi zanimivi. samo eno main misijo sm nardil - lovim lisice, tale, photomode :) pa sestavljanje haikujev, omg ❤️

uredilo bitje dzaver
Povezava do prispevka

Jaz pa delam nek legendary quest in sem na koncu in popizdevam ker je tolko zabugano, neki se za skale zakacis, pa kamera te zajebe, pa ko ga z lokom ne prekine animacije in ti ubije kolega.. dobro mogoce sem undelevelan in nimam prqvega pristopa, ker bi moral kao z lokom jih ubijat.. lokostrelci mi ze tako greji na kurac.. tle jih je cel kup pa uni s sciti rushajo, da mi ubijejo kolega.. ajmemajku.. 

 

Ma ja no sej je ql igracka.. kot days gone po kvaliteti.. sam da DG je dobila neke gnjusne ocene in pol je bilo presenecenje, tle pa so rajcali neki s terailerji kot da je nek ful story driven adventure spil ala GoW.. pol pa pac dobis proper Open world malo jaci ali vsaj malo drugacen AC Japan s ql grafiko (art in to, teksture itak jedva da niso smeti.. ma sej tudi DG je imel hudo grafiko, mislim tako.. tle je podobno pac, sam da teksture so res kot da igras na pcju na low, niti ne medium.. medium low ajde odvisno od scene) mali boljsim fajtingom in Japan cinematicnimi forami

uredilo bitje bigboss82
Povezava do prispevka

Prelahek combat? Na prvi mapi res hitro začneš masakrirat vse kar leze in gre na hard, razen določenih šefov kjer odvisno od tega kdaj prideš do njih lahko hitro obujaš spomine na umiranje v Souls igrah. Sam sem šel delat Mythic quest za Heavenly strike napol nag in bos in sem crknu sigurno več 20x preden je padel. Ko prideš na drugi del mape so nasprotniki z novimi orožji in krepko bolj agresivni, pa še živali začnejo uporabljat. 

 

Men je tole AC: Japan kakršnega Ubisoft ni sposoben narest. Zelo všeč mi je kako veter, lisice in ptiči počistijo UI do te mere da med raziskovanjem nimaš na ekranu ničesar brez da vklopiš expert UI. Mapa ima krepko manj ikonic kot smo jih vajeni iz AC iger in zapovrh moraš priti blizu tem lokacijam da se sploh pojavi vprašaj na zemljevidu. Morda se z odklepanjem določenih skilov pojavijo vsi vprašaji glede na kategorijo ki jo odkleneš a sam namerno nisem vlagal niti v en ta skil ker raje sam raziskujem pokrajino na vsaj zame eni najboljših implementacij konja v igrah (jebeš realistično spotikanje in zaletavanje v drevesa v RDR2)

 

Je pa Sony malo kiksnil da je tole izšlo za TLOU2, ker ti prezentacija izpade slabša kot je v resnici.

Povezava do prispevka
George Michael reče pred 10 minutami:

BigBoss al pa kteri...ce bo se takoj prodalo ko prespilate sem za ;)

bom prodal bom.. pa se nioh dva ti prodam zraven ce rabis..

 

sam 1x avgusta.. oz daj ne vem se koliko se mi bo dalo igrat, da izgled da je mojemu bratu vsec, tako da dokler se ne navelica, sam do konc avgusta bo ziher

Povezava do prispevka

Evo.. drugace mi je ql ta leveling sistem, ko odklepas abilitije.. prav imam ze v naprej ene 4 5 perkov, ki bi jih rad odklenil.. 

 

Edino res mi ni jasno zakaj niso naredili lock ona.. res da bi moral bit dobre tak hiter odziven s kamero, sam ne vidim zakaj ne bi bil to bi res fajting in filing ful dvignilo.. namesto da vrtim kamero bi pac samo stiskal levo desno.. 

 

Pizda sej ce bi igral z unim pro kontrolerjem in si nastimal x kvadrat in krog na ekstra tipke bi blo ql.. sam pizda imam nek nenormalen joystic drift v tej igri in na zalost se v nastavitvah ne da to nastavit kot se je dalo v Divison 2 npr, da je manj obcutljivo in iznici drift

 

Tako da bala ta kamera mi vedno zajebe kaksen doge s krogcem

 

Dobis pa perke za fall dmg pa slow time z lokom, pa s statsi povecas relode z lokom, tako da overall je ql.. ma sej tudi lock on ni nil game braker, aam pizda koliko bi lahko bil boljsi filing

uredilo bitje bigboss82
Povezava do prispevka

Jst sm zdej prvi otok skoraj cel odkril :) men je še vedno super - po moje sm ene 10 ur igral. Te vprašajčki in odkrivanje so nekaj najboljšega to generacijo, kar se tiče open worlda; res je užitek jahat po otoku. Niti za trenutek mi ni bilo dolgčas ali pa brez veze. Zaenkrat bolj kot igram, višjo oceno bi ji dal.
 

2A094696-7FBF-4EC3-8BA5-8D7221E073EB.thumb.jpeg.046b2449b208607f663f5756e7b54eed.jpeg

 

496B6A53-C21C-482C-A0B9-A0ADB13217F6.thumb.jpeg.3c6f4f0878a9c4bf75d9339812a85dd7.jpeg

 

FDBF4CA8-4213-4C7F-9BB8-98BA8E3FF0FF.thumb.jpeg.0eeb293a955fb45c40d5a0bf66ddfdee.jpeg

 

B96AE541-6343-40C4-A8FB-83A9E982B756.thumb.jpeg.7af421820d07d0749a64e0dbe99c1d79.jpeg

 

82504843-804A-4942-B38F-A749CE42903B.thumb.jpeg.1bdebb053743882249e87aba8a970d5b.jpeg

 

ADCD4CCE-BED1-40AF-B501-DA63E771C723.thumb.jpeg.bdc356249af75d72c18156e99ed7a0bf.jpeg

 

DB3B49A1-782E-46A0-88F8-EE8B5D2162EC.thumb.jpeg.c68c07ac831eb720e656967b060d7065.jpeg
 

 

  • Račka +1 7
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

Ene pol prvega otoka sem :D A pa u kerikoli točki delaš še kej druzga? Dobesedno vs čas iste stvari delam, neke postojanke koljem, iščem te mini igre in to je to. Questi so super generični ('pejt tja, poglej sm'). Combat je ok... Sam ne vem no. Mal me že zdej mineva kaj šele trije otoki al kok je...fuck. Ne vem kako lahk dzaver reče, da so vprašajčki in odkrivanje neki najboljšga to generacijo, dobesedno povsod so. Vsako območje ma une svoje vprašajčke, ponavad niti skriti niso. Greš za lisico, pol poiščeš haiku in pogledaš če je kje uno rezanja bambusa. Dejansko je špil skor klon AC2. Če bi res kej posebnega odkrival... Mogoče bi mogu pustit UI na ekspert, sam pol mi ne kaže kaj sm pobral.

 

Ma dej sej ne vem, mogoče je res u men problem pa mi ta špil pač ne sede.

Povezava do prispevka

Tega argumenta, da se stvar ponavlja nism nikol razumel :) sej si v witcherju 3, hzd, days gone in ostalih open worldih vedno delal nek določen set opravil (vedno se začne ponavljat)... Sej se vse v špilih. Pejdi tja, pogovarjaj se, reši nekoga, ubij nekoga, prinesi stvar itd. Po moje je sam odvisno, če ti pač to dogaja delat. Pa tudi ni res da je tok vprašajev na mapi - witcher 3 je imel v prvem tutorial svetu skor tok vprašajev, kot jih ima ta prvi otok, ko si pa prišu na prvo področje, te je pa sam minilo k jih js blo 50.

uredilo bitje dzaver
Povezava do prispevka

Ni fora, da se neki ponavlja, fora je kok zanimiv je gameplay loop, sam sori Ghost of Sushi ma mogoče ta aspekt najmanj zanimiv do zdej. Kokr lahk rečeš, da so Haikuji estetsko pleasing, so pač zreduciral stranska opravila na izjemno repetitivna, mehanično povsem nezanimiva dejanja. Simon Says rezanje bambusa, lahkotno ploščadarjenje pri Templjih, hoja za lisico (ta je sploh lol), pesnenje Haikujev. Vsi ti eventi sicer pridodajo k svetu, da mal raziskuješ res lepo okolico (všeč mi je tud, ker se vid, da so drevesa, gozodovi, zaselki, custom postavljeni, tko da je raziskovanje v užitek), ampak ker se nenehno ponavljajo izpadejo bolj cheap kot bi drugače. NIč v HZD se recimo ni tako ponavljajo, še manj v Witcherju, ki ma res ta stranska opravila izjemno osmišljena. Sej štekam, špil ma lep photo mode  (kjer tud nabije grafiko, da zgleda velik lepše kot je v resnic), ampak izven tega je pa izrazito last gen, niti ne vloži minimalno truda, da bi se na kakršnkoli način ločil od SLABŠIH predstavnikov. Kar mu uspe skozi čudovito grajenje sveta, izgubi v res banalnih dialogih, smešno slabih questih, k se dostkrat tud abruptno končajo in dokaj slabi tehnični prezentaciji (ogromno bugov, grozna kamera, slab stealth).

 

Lej sej štekam, folku, ki mu dogaja delanje repetitivnih opravil, ki so fizično copy paste in mu je všeč, da je mapa manjša, ampak dinamična, mu bo ta špil hud. In tud jst, če gre primerjam s kakšnim drugim open worldom mi je ok, sam brezveze to primerjat s HZD, kljub temu, da je HZD imel podobne minuse kot ta špil je imel dinozavre. Uni dinozavri so vsaj men vse odtehtal in vem, da nisem bil edini. Pač feeling tega, da svet živi neodvisno od tebe, da lahk loviš dinote, VELIKOST je naredil razliko. Verjamem, da ni vsem, sam pač to je to kar jst pričakujem od uspešnega open worlda, da nardi gameplay loop, ki je bolj zanimiv. Ghost of Sushi na prvi mapi tega niti blizu ne delivera. Lej sej mogoče bom 100% spremenu mnenje na drugih mapah, ampak do zdej je to tko.

uredilo bitje Ezoterik
Povezava do prispevka
Ezoterik reče pred 6 urami:

Ene pol prvega otoka sem :D A pa u kerikoli točki delaš še kej druzga? Dobesedno vs čas iste stvari delam, neke postojanke koljem, iščem te mini igre in to je to. Questi so super generični ('pejt tja, poglej sm'). Combat je ok... Sam ne vem no. Mal me že zdej mineva kaj šele trije otoki al kok je...fuck. Ne vem kako lahk dzaver reče, da so vprašajčki in odkrivanje neki najboljšga to generacijo, dobesedno povsod so. Vsako območje ma une svoje vprašajčke, ponavad niti skriti niso. Greš za lisico, pol poiščeš haiku in pogledaš če je kje uno rezanja bambusa. Dejansko je špil skor klon AC2. Če bi res kej posebnega odkrival... Mogoče bi mogu pustit UI na ekspert, sam pol mi ne kaže kaj sm pobral.

 

Ma dej sej ne vem, mogoče je res u men problem pa mi ta špil pač ne sede.

 

Se strinjam. Sem točno tam kot si ti in delim mnenje. Sicer mi je igra končno poklopila in uživam..... točno tako kot v vsakem ACju ali Far Cryju. Kvesti so v zadnjih dveh ACjih morda celo boljši, sidequesti definitivno, ker so jih malo bolj razdelali, pa dodali vsaj neke odločitve v dialogih. Tukaj je vse skupaj zelo generično.

 

Kombat mi postaja kolikor toliko dober, sicer nisem imel težav pri onem bossu za Heavenly sword, pač klasika, različni stance pa delujejo bolj kot ''ojačanje'' stagger dmga nad določenim tipom sovraga bolj kot kaka sprememba samega načina kombata.

 

Ampak all in all še kar uživam kot v raznih ACjih, se hitro vidi repetitivnost. In vprašaji so pač klasični vprašaji kot v ostalih igrah tega tipa, nič več in nič manj.

 

Pač furaš okoli, pol pa: Standoff - ubiješ 3; se malo mlatiš ... repeat. Standoff mi je še vedno všeč, ampak ko imaš 20+ standoffov na uro igranja pač malo dojadi.

 

V bistu še najboljši touch mi je bila prva assassin main misija, ko pokaže kako mu je sramotno, da ubija zahrbtno... res dobro vpeljano, kajti še vedno si kao samurai, pa ti ni vseeno za honor. 

 

Kar se tiče wind kompas koncepta: je bil kul na začetku, pol pač mi je dojadil. Pač drkaš joypad (dobesedno) v praksi pa je isti kompas kot v Falloutu, torej namesto puščice na vrhu, ki kaže kam it, imaš veter. Nadležno je včasih, ko moram skoz po touchpadu mahat, ki mi ravno ni najbolj všeč. Drugače bi raje videl, da bi dali veter/kompas izbiro kot opcijo v UI-ju.

 

dzaver reče pred 10 urami:

Men bi pa lock on na targete pokvaril izkušnjo tega free-flow combata. Ga prav nič ne pogrešam

 

Če bi dali lock on kot opcijo, tiste, ki ne moti odsotnost tega ne bi nič oviralo, da ga ne bi uporabili in bi bili na istem. Tistim, ki pa manjka pa zdaj nimamo izbire. Mene res ful moti in čeprav zdaj mi igra bolj sede kot prve dva dni, tole ostaja kot največji minus. 

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 50 minutami:

A igra kdo na Oledu? Men je ta igra z vklopljenim HDR kar malo pretemna. Če pa dvigneš ingame brightness čez 60 je pa problem posterizacije in bandinga... 

 

 

 

 

 

To se meni dogaja pri več različnih igrah in HDR. Vse lepo in vrhunsko, ko je dan, noč pa je vedno pretemna in ne vidiš popolnoma nič. Prav fizično moteče v real lajfu...

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka

Napačna implentacija HDRja. Recimo, če maš kakšen ornk HDR tv (kar OLEDi niso), ala q90, je situacija ok, ker ma pač dovolj horsepowerja. Uni špili, ki pa pravilno implementirajo, da je al 1) povsem neopazn hdr al pa 2) perfekten (vsi naughty dog, God of War, HZD, Tomb Raiderji, Control, ...) so pa ok.

uredilo bitje Ezoterik
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...