Skoči na vsebino

[PS4] Ghost of Tsushima


Priporočeni prispevki

Glede na to da se napadi sovragov izmenjujejo podobno kot v Batman igrah bi znal bit lock-on dejansko še slabš kot je trenutna izvedba. Tak da imo najboljš da popravjo kamero, dodajo transparentnost objektov ki so v neposredni bližini dogajanja (to bi povsem odpravilo problem ki ga vidimo v Bitsujevem videu) pa bo imo problem rešen.

Povezava do prispevka

Do zdej me sicer najbolj moti ta ciljni veter, ki piha v smer kamor moras it, izven misij enostavno ne selectam markerja na mapi, kamor sem namenen in pol tega ni, znotraj misije pa nimas kej. Ce bi se to dal izklopit bi bil zlo vesel, sploh mi ni jasno zakaj se mora ta veter sam od sebe pojavljat periodicno, ce imas itak za ta namen tipko na kontrolerju.

Povezava do prispevka

Tisto težavo, in frustracije ob tem, ki lepo pokaže moj video, bi še lažje odpravili, da bi ti dali možnost manualne rotacije kamere, ne pa da je fiksna kot kamen. Pa ko uleti drugi sovrag in nadalje se obrača absolutno prepočasi in prepozno, zlasti, če naslednji sovrag v stand offu prihaja iz druge strani. Povrh vsega se včasih prekriva s kakim drugim enemijem in je vse skupaj zelo kaotično.

 

Kar se lock ona... again in za vse čase... katerikoli, lahko še tako dober argument, ali osebna preferenca tistega, ki mu lock on ne manjka, odpade, ker nič ne škodi imet opcijo. Tako kot ne škodi imet opcijo za podnapise, čeprav vsi razumemo angleško in se da tudi brez. 

 

Tistemu, ki paše ga vklopi, tistemu, ki ne paše, pa pač ne. Tako kot je sedaj pač marsikomu ni všeč, meni res manjka ob hitrih fightigh ali ko je več enemijev skupaj in ko udarec lik nameni napačni osebi, zaradi kamere in kaosa.

 

 

 

Povezava do prispevka

Mogoče si samo slab :D  Ne saj ne... ne vem, jaz nisem imel teh težav v act 3, pač bolj ali manj isto kot 1 in 2, če sem kdaj zgubil stand off je bilo, ko sem bil v travi ali pa je kamera zajebala, tam pač ne moreš nič pomagat.

 

Itak v act 3 močno priporočam Mongolian armor, ker najbrž si že ves maxxan, pa se izogneš patruljam na cesti, meni so dotedaj že orenk dopizdili random skirmishi, ker ne rabiš več nič.

 

PSA: za standoff.... vedno glej noge... zgornji del trupla niti ne glej z očmi, ker delajo trike... noge pa so skozi na miru in NIKOLI se ne premaknejo, razen, ko je pravi napad. Vsakič zmagaš.

 

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka

Slabi smo slabiiiii =))))))))

 

Ta mi je huda fora od Bitsuja.. prej vedno ko swm igral Destiny sem se neki jazel i nkregal to si zajebal, kako si lahko tako glup, bla bla bla vedno neki izgovori... odkar swm igral z Bitsujem samo: Fantje, slabi smo jebiga. Bomo probali jutri se 1x =)))))))

uredilo bitje bigboss82
Povezava do prispevka
dzaver reče pred 1 uro:

Sej lahk da sem slab :D sam v actu 1 in 2 nisem zgubil niti enega standoffa. Zdej v trejtem sem po moje 2 zmagal od 30ih ?!

V a3 mislim da stojijo bližje, bolje baitajo in imajo hitrejši prvi zamah. Tud jaz sem nekaj cajta rabil da sem se navadil pol je pa šlo tko k prej. 

Povezava do prispevka
Navedek

Sucker Punch Productions and PlayStation Studios have released a new Ghost of Tsushima update

Below, you can check out the full patch notes for the update:

New difficulty level: Lethal
Enemy weapons are more deadly, but Jin’s katana is also more deadly
Enemies are more aggressive in combat
Enemies detect you faster
Tighter Parry and Dodge windows
Lower Intensity Combat
Lower intensity mode is meant to maintain the heart and feel of Ghost of Tsushima combat while relaxing several timing-specific elements. Combat is less intense, giving you more time to react. Stealth settings are more forgiving, and enemies take longer to detect you.
Most enemy attacks which are normally unblockable become blockable when Lower Intensity is enabled. Blocking with L1 will keep you safe from more attacks than standard combat, though some attacks must still be dodged.
Enemies break off their attack combos after damaging you, giving you a chance to recover before the next wave of attacks. In addition, your heavy attacks will interrupt attacks from Brutes, giving you another way to stop their combos.
Enemies will not attack you while you’re using Resolve to heal
Enemy awareness builds more slowly, giving you more time to recover after being spotted
Text changes
Large Text option: Increases text size of subtitles, mission objectives and interact prompts by 150% when enabled
Added option to turn speaker name off when subtitles are enabled
New subtitle text color options in addition to white: Yellow, Blue, Red, Green
 

uredilo bitje Bessie
Povezava do prispevka

Končal osrednjo zgodbo ter vse queste soborcev.

 

Kako carski zaključek :avadodo:  Prezentacija, zvok, dialogi.....:avadodo:

 

Predvsem pa jim je glede konca uspelo tam kjer je TLOU 2 spodletelo !

 

Hudi spoilerji za TLOU PART 2 in GhostOfTsushima:

Spoiler

 

Evo TO pa je bil finalni obračun kjer mi je bilo res bad se bojevat ! Že sam build up do obračuna, dialogi med njima, še zadnji haiku....:cry:   Oba prepričana v svoj prav, eden predan tradiciji, drugi narodu in oba s težkim srcem pripravljena narediti to kar je potrebno.

Seveda nisem ubil strica in prav osvobujoče je bilo končati fajt in preprosto oditi. Hkrati pa respekt developerjem, da vseeno ponudijo igralcu izbiro. Sploh če upoštevaš, da je tudi slednja narejena z občutkom.

Čisto nasprotje v primerjavi s TLOU 2 koncem, ki mi je bil fail in slabo upravičen. Tu so SP kar pošolali  ND imo.

 

Me je pa konec zelo spomnil na Batman The Dark Knight. 

Bi lohk kar direkt rekli  ''Because he's the hero Tsushima deserves, but not the one it needs right now, so we'll hunt him.''

 

Navsezadnje je igra v bistvu Ghost origins story :D

Skratka nastavke za kul nadaljevanje imajo. Morda ga v nadaljevanju preženejo na mainland Japonsko.

 

 

5XG50lU.png?1

 

uredilo bitje gojc
Povezava do prispevka

jst teh stvari nism opazu, sm pa tud obrnu spil in vse side queste. mal je treba spucat za platino, sam zdej sm ze na morju. cez 14 dni.

 

dalj k je trajal, bol je blo vse repetitvno, zgodba pa res smešn kliše. Solidna 7ica zame, predvsem zarad gnile zgodbe, res nizke težavnosti in copy paste eventov.

 

špilu res ne manka velik, ce bi ze startu z lethal tezavnostjo, bolsimi side questi in random encounterji bi bla avtomaticno 8/10, pol bi pa sam se zgodbo poglancal, ostalo je vse ok.

uredilo bitje Ezoterik
Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...