uros678 Objavljeno 8. junij 2022 Share Objavljeno 8. junij 2022 Boysi eno pitanje spet... Spoiler Razmisljam da bi recastal v neki magic build, pa gledam malo na netu ideje za build, pa vidim da skoraj vsepovsod uporabljajo Magic Scorpion Charm. Ker pa sem tak dalec v Ranninem kvestu, da je oni Seluvius cerkno ga vec ne morem dobit. Je magic build kljub temu izvedljvi. Bo dovolj dmg outputa da bo haralo? Thoughts? Hvala in en lep lp Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 8. junij 2022 Share Objavljeno 8. junij 2022 uros678 reče pred 6 minutami: Boysi eno pitanje spet... Skrij vsebine Razmisljam da bi recastal v neki magic build, pa gledam malo na netu ideje za build, pa vidim da skoraj vsepovsod uporabljajo Magic Scorpion Charm. Ker pa sem tak dalec v Ranninem kvestu, da je oni Seluvius cerkno ga vec ne morem dobit. Je magic build kljub temu izvedljvi. Bo dovolj dmg outputa da bo haralo? Thoughts? Hvala in en lep lp Ma ja... Tisto ti je samo bonus in ni noben game changer. Imaš ogromno uporabnih charmov, ki bojo glih tak sedli. Navedek Povezava do prispevka
Denis Objavljeno 9. junij 2022 Share Objavljeno 9. junij 2022 (urejano) Ja. Če maš Graven-School Talisman, + Graven-Mass Talisman + Ritual Sword Talisman si itak OP. Magic Scorpion Charm je tudi ok sam ti kar precej zniža physical damage negation. Potem če ti ni dovolj imaš še nekaj dodatnih buff-ov. 9. junij 2022 uredilo bitje Denis Navedek Povezava do prispevka
uros678 Objavljeno 10. junij 2022 Share Objavljeno 10. junij 2022 Drgace a je razlika v moci castanja odvisno v kateri roki drzis staff? Al je vseeno? Drgace sem malo spilal zaj kot caster... je kr drugaco kot cisti melee build... po eni strani se mi zdi lazje, ker si pac na oddaljenosti vecino casa, ampak po drugi strani sem pa enkrat bolj zivcen ker morem skoz prestavljat flask sem, flask tja, spell sem, spell tja, itd...pa vedno ko prestavim spell al pa flask, morm dat palec dol z gobice in pol se staticen in me ze pojebe ko iscem pravi flask... al mate casteri kak drugac zmepane gumbe? Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 10. junij 2022 Share Objavljeno 10. junij 2022 uros678 reče pred 35 minutami: Drgace a je razlika v moci castanja odvisno v kateri roki drzis staff? Al je vseeno? Čisto vseeno je. Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 10. junij 2022 Share Objavljeno 10. junij 2022 uros678 reče pred 1 uro: Drgace a je razlika v moci castanja odvisno v kateri roki drzis staff? Al je vseeno? Drgace sem malo spilal zaj kot caster... je kr drugaco kot cisti melee build... po eni strani se mi zdi lazje, ker si pac na oddaljenosti vecino casa, ampak po drugi strani sem pa enkrat bolj zivcen ker morem skoz prestavljat flask sem, flask tja, spell sem, spell tja, itd...pa vedno ko prestavim spell al pa flask, morm dat palec dol z gobice in pol se staticen in me ze pojebe ko iscem pravi flask... al mate casteri kak drugac zmepane gumbe? Priporočam da si na hitre gumbe (k prikličeš s trikotnikom) mappaš tist kar največ nucaš, npr. Oba flaska pa Torrenta Pa bo potem dost lažje igrat. Nekih drugih predlogov pa niti nimam, načeloma mam raje več flaskov za magic pa riskiram. Edino splača se tud kak lok met če zmanjka mane Navedek Povezava do prispevka
Gatsu Objavljeno 14. junij 2022 Share Objavljeno 14. junij 2022 Jebemti Fromsoft če naujo najel proper engine inženirjev se nej grejo solit... Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 16. junij 2022 Share Objavljeno 16. junij 2022 Baje če vržeš Crystal Darts v Stone Golema al pa Stone Gargoyle, da začne ostale napadat okol sebe Navedek Povezava do prispevka
uros678 Objavljeno 17. junij 2022 Share Objavljeno 17. junij 2022 Ja za one male zelene gargoyle drzi ja Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 21. junij 2022 Share Objavljeno 21. junij 2022 Momci, dajte mi povedat, kako se vam zdi mehanika fast travela v tej igrici igrački? Meni je namreč med največjimi minusi, ker za FT v 95 % igrice ni praktično nobenih omejitev, mest za FT pa je dobesedno na tone. Se mi zdi, da je filing raziskovanja s tem malce razvrednoten. Vsaj tako bi lahko naredili, da bi ti FT pokuril kakšne surovine a la HZD. Ampak res pa je, da so tudi questi narejeni tako, da se moraš skozi selit čez konkretne kose mape, če jih želiš opraviti, ni scena kot v Rockstars igricah, ko so questi povečini znotraj enega majhnega razdelka mape, dokler se ne preseliš na naslednjega. Zato bi bilo zelo nadležno, da bi se moral selit naokoli. Ali pa recimo za v underworld, da bi se moral vedno vozit z unimi mega dvigali. Ne vem, jaz priznam, da ko sem enkrat šel čez novo ozemlje, da sem se potem kar teleportal, ker se mi res ni dalo jahat s torrentom, čeprav je hiter kot blisk. Pa tudi to, da ko bi bil na drugem koncu mape, bi se bolj počutil, da si res neki prepotoval in da je pot nazaj dolga ne vem vsaj 30 minut jahanja, zato se v začetne cone niti ne bi več portal (recimo za pobit še preostale minibosse) in bi to bil nek del preteklosti, nekje, kjer si nekoč bil, zdaj pa nisi več. V aktualni obliki pa imaš res filing, da nisi nič kaj dosti prepotoval, ker je sam začetek mape dobesedno 5 sekund proč s FT. Ne vem, nisem fan te odločitve. Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 21. junij 2022 Share Objavljeno 21. junij 2022 Ne greš skozi Fast Travel in to je to. Isto kot sam se odločiš ali boš uporabljal summone ali ne. Meni se zdi svet tako velik, da sem vesel, da lahko normalno uporabljaš FT. Itak se drhal reseta vsakič Navedek Povezava do prispevka
Me3do Objavljeno 21. junij 2022 Share Objavljeno 21. junij 2022 Uff, velik plus za FT Brez bi blo tolko backpedlanja da adijo pamet Pa meni se zdi da ne razvrednoti izkušnje odkrivanja, ker se vedno moraš raziskati kje so + v spominu ti more ostati kje je kaj Navedek Povezava do prispevka
JediEagle Objavljeno 21. junij 2022 Share Objavljeno 21. junij 2022 Meni je kul Mi celo uspe kaj narediti v špilu Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 21. junij 2022 Share Objavljeno 21. junij 2022 ful bi blo jako, da si vsak priredi po svoje špil pol ko ga vsaj enkrat končaš, recimo Chenier bi si dal, da vsaka uporaba FTjev košta vsaj 10k run, pa da imaš nek battle cage v katerem si lahko priboriš 10k run v onem gradu iz katerega se lahko samo FTjaš pa ful bi špilal tole, da je nekaka mešanica rogue špilov z FromSoft špili, da vsakič ko stopiš not v svet se postavitev enemyev in izbor spremeni, pa tud itemov. In da če umreš izgubiš rune in opremo, ne pa statsov ako vkomponirajo nekaj takega, potem se dolžina igranja tega špila podaljša fuuuuuuul. Tud za take bolj zaprte špile kot sta Dark Souls 3 in Bloodborne bi lah to dali not Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 21. junij 2022 Share Objavljeno 21. junij 2022 Ne predstavljam si drugačnega načina za implementacijo fast travela. Mogoče, da bi bilo manj fast travel graceov? Recimo samo ene par za vsako območje? Ne vem, mene ni zadeva nikoli zmotila. Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 21. junij 2022 Share Objavljeno 21. junij 2022 Jaz sem tudi zadovoljen. Ker sem v igro dal 240ur in si ne predstavljam, koliko bi to zneslo, da bi vse predelal, če ne bi bilo toliko FT pointov. Navedek Povezava do prispevka
Weraziel Objavljeno 21. junij 2022 Share Objavljeno 21. junij 2022 drugo bi blo če se večina enemyev ne vrne, ko se teleportiraš nekam, potem tud vrednost FTja ni več tok visoka kot tu Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 21. junij 2022 Share Objavljeno 21. junij 2022 Jaz gledam striktno z vidika pustolovščine, preprosto se mi zdi, da Elden Ring kljub grandicioznosti tega nima tako dobro urejenega kot najboljši predstavniki zvrsti. Seveda bi ob ukinitvi FT moral popolnoma preoblikovati igro, s prve recimo odpadejo questi, ki te pošiljajo na drug konec mape, kjer so opazili nekega random NPC-ja, ki ga iščeš. Ampak Morrowind mi je imel to dobro urejeno, ker so questi povečini bili strukturirani tako, da si jih lahko naredil v enaki regiji oziroma si lahko zaključil z nekim naseljem in se premaknil naprej, vrnil pa samo izjemoma. Pri Elden Ring sem jaz na neki točki začel samo skakat gor in dol. Mi je kakšna cona postala prezahtevna, sem se teleportal nekam nazaj in pregazil low level sovražnike, pobil par bossov, ki so mi prej bili težki (nekatere dobesedno v par udarcih), se nabildal in šibal nazaj. Če bi pa bil dediciran pri svojem potovanju, bi pa se moral trudit tam, kjer sem bil. Ja, to bi gotovo še koga odvrnilo od igranja, ker bi moral kje dobesedno bruteforcat, ampak bi bilo zanimivo. Ne vem, jaz tega Elden Ringa nisem tako dojemal kot »epske poti«, preprosto preveč enega FT-janja, portanja skozi skrinje na drug konec mape itd. Tudi ingame ni nekaj jasno, zakaj se lahko lik teleporta na najrazličnejše dele mape, če je to čarobni power, zakaj ga ne more koristiti drugje? Saj so malenkosti, ampak pri odlični igrici se pač pogovarjamo o podrobnostih, hehe Skratka, all in all mi je Elden Ring res odlična igra, ampak mi ima par takih stvari, ki mi osebno ne pašejo, tako da personalna ocena mi je nekje 8/10, če bi pa pisal recenzijo za kak medij in bi skušal bolj strogo zasedovati fer ocene, bi pa mogoče celo nekam blizu 9 zakucal Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 21. junij 2022 Share Objavljeno 21. junij 2022 Če se komu ne zdi epska pot skozi Caelid do Radhana, skozi Farum Azulo do Malekitha, skozi Altus Plateu do Lyndella, skozi Haligtree do Malenie, pol ga jebi. Res brutalno jebi. Po vseh teh poteh ne rabis fast travel, rabis ga izkljucno ko šibaš po tocno dolocene stvari, odkrivanje regij je pa absolutno epsko in nikjer ne rabis FT. 2 Navedek Povezava do prispevka
ke_kit Objavljeno 21. junij 2022 Share Objavljeno 21. junij 2022 Sej to. Itak ga nikjer niti ne moreš uporabiti dokler ne odkleneš novih poti. 1 Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 21. junij 2022 Share Objavljeno 21. junij 2022 ke_kit reče pred 1 minuto: Sej to. Itak ga nikjer niti ne moreš uporabiti dokler ne odkleneš novih poti. No, to je moja poanta. Epsko pot naredis, pol pa skaces gor dol. Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 21. junij 2022 Share Objavljeno 21. junij 2022 In mene to skakanje gor in dol moti . Zgleda sem mazohist al neki Navedek Povezava do prispevka
Vučko3 Objavljeno 21. junij 2022 Share Objavljeno 21. junij 2022 Hernier reče Pravkar: In mene to skakanje gor in dol moti . Zgleda sem mazohist al neki Mene tudi moti, da Dark souls 1 ima glup pocasen smotan in dolgocasen combat. Jebat ga. Pa mi je igra še vedno vrhunska. Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 21. junij 2022 Share Objavljeno 21. junij 2022 Ćamir kot Ćamir. Mora imeti neko kontra mnenje, če ne ne bi bil zdrav. Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 21. junij 2022 Share Objavljeno 21. junij 2022 Meni pa se zdi, da imam precej mainstream mnenja, no joke . Kontra mnenje bi bilo, da je Elden Ring smeti igrica. Meni pa je zelo fina igrica, sem fan Sam pač zdaj malo tuhtam, kaj se mi zdi, da manjka igrici. Saj je še več stvari. Včeraj sem npr. nekaj blodil po Stormvail Castle in so mi eni kipi bili ful povprečno dizajnirani. Samo v to se raje ne bomo spuščali, lahko ostanemo pri fast travelu Navedek Povezava do prispevka
uros678 Objavljeno 21. junij 2022 Share Objavljeno 21. junij 2022 Hernier reče pred 29 minutami: Meni pa se zdi, da imam precej mainstream mnenja, no joke . Kontra mnenje bi bilo, da je Elden Ring smeti igrica. Meni pa je zelo fina igrica, sem fan Sam pač zdaj malo tuhtam, kaj se mi zdi, da manjka igrici. Saj je še več stvari. Včeraj sem npr. nekaj blodil po Stormvail Castle in so mi eni kipi bili ful povprečno dizajnirani. Samo v to se raje ne bomo spuščali, lahko ostanemo pri fast travelu Povprecno dizajnani..kaj jaz to berem? Nehaj prosim pisat, da ne bos ki izgubo merodajnost kot mn3njalniski smetana ocenjevalec igric in bos degradiran v casualca z nepomembnim mnenjem... also fajn je da je FT Navedek Povezava do prispevka
╭∩╮ Hernier Objavljeno 21. junij 2022 Share Objavljeno 21. junij 2022 Par kipov v castlu, ki je kot celota like 5 % ali manj te igrice, mi je povprečno dizajniranih, chill Navedek Povezava do prispevka
uros678 Objavljeno 21. junij 2022 Share Objavljeno 21. junij 2022 Saj sem chill... prevec kompliciras Navedek Povezava do prispevka
Aktivist Vanč Objavljeno 21. junij 2022 Share Objavljeno 21. junij 2022 Po moje mu ni kul, da ni neke očitne LGBTIQ+ tematike v igri, ampak noče tega direkt povedati. 3 Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.