Skoči na vsebino

Trenutno igram [09/2021]


Priporočeni prispevki

Starcraft 2 - fuck kako noro dobre špile so delali Blizzardi. Vse strategije, ki so prišle po tej legendici so kocina na 30-cm kurcu enega res kosmatega Berlinskega beara. Res škoda, da je šla firma v kurac :(

 

Zdaj imam skoraj popolen gameplay set. Na ps5 causal svinjsko lep in zabaven Ratchet, zraven še RE VIllage, vrhunski shooter z res dobrim vzdušjem in raziskovanjem okolice. Na master race PC pa verjetno najboljšo strategijo vseh časov, ki še danes izgleda vrhunsko v 4k in se igra brutalno dobro - brez težav top 20 igric ever made.

 

Evo če bi imel žensko, bi jo zdaj pustil, da lahko v miru ob večerih igram te perfect trio.

uredilo bitje Feget
  • Račka +1 5
Povezava do prispevka
DaCapo reče pred 15 minutami:

p**** @Feget; zdaj si me nahajpal za Starcraft in vidim da je igra FREE.  Tnx. 

 

Free-to-play verzija SC2 ima 'samo' Terran kampanjo Wings of Liberty - ki je sicer po dolžini kar na ravni orenk samostojnega špila.

 

Zerg in Protoss kampanjo moraš kupit, potem je pa še nek skupek DLC misij (samo junakinja + malo število enot, brez gradnje baze in nabiranja resursov), ki je baje bolj meh.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Light Fall

6/10

maxresdefault.jpg

Temu špilu dajem nekoliko višjo oceno kot si jo verjetno zasluži, ker sem speed freak, vse od časov Starsiege: Tribes.

Gre še za en izmed tisočih lightweight indie projektov, ki so relativno easy za sprogramirat in postilirat. Čeprav je sam gameplay in art kljub temu dokaj barebones.

Igra da več povdarka na speed in reflekse, kot na samo reševanje ugank. Definitivno pa ne glede na to, kako simplistične so kontrole, vseeno trpi zaradi mnogokaterih cvetk. Tukaj so predvsem kontrole, ki se obnašajo ponovljivo, vendar nenamerno katastrofalno, če ravno ne trofiš površine "direktno pod kotom 90°". Definitivno bi morali vložiti nekoliko več časa v samo fiziko, pa bi bil špil simplistični blast.

Igra ni težka in dolga. Ne vsebuje kaj dosti posebnih mehanik. Skratka, če hočeš quick nobrainer ob tem ko sisaš pirček, je to špil za tebe.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka
Raz reče pred 1 minuto:

 

Free-to-play verzija SC2 ima 'samo' Terran kampanjo Wings of Liberty - ki je sicer po dolžini kar na ravni orenk samostojnega špila.

 

Zerg in Protoss kampanjo moraš kupit, potem je pa še nek skupek DLC misij (samo junakinja + malo število enot, brez gradnje baze in nabiranja resursov), ki je baje bolj meh.


Tnx. Zdaj mi nalaga SC2 Free-2-play. Pa bom malo preigral in videl kako bo za naprej. Na igro imam sicer res same lepe/dobre spomine ... 

Povezava do prispevka

Pheesda, ampak mene teli Battle royale špili nikoli niso res neki potegnili. Sem pa ugotovil, da sem ratal survival špili whore.

Pognal sem Stalker Anomaly (skupek modov, ki poveča realizem) in moram rečt, da je res uživantski. Danes sem ga prvič zagnal in najprej ene 3x krepko crknil ob neumnih potezah. Zdej pa že nekako gre skozi

 

Povezava do prispevka

Jaz pa zaključujem zadnji expansion (od štirih) za Quake 1 remaster; dejansko četrt stoletja star shooter (samo malenkost olepšan in v 1080p) tolk vleče, da sem v zadnjih tednih v enem šusu šel skozi cel original in vse štiri dodatke :avadodo:Odlično postaran špil, ki se igra kot pesem.

 

Najbolj mindfuck stvar mi je ta, da so zadnja dva uradna dodatka 2016 in 2021(!) naredili Machine Games (avtorji Wolfenstein reboota), in sploh tale zadnji je res dober in ambiciozen, z odličnim level dizajnom in velikimi stopnjami, ki kljub prastari osnovi delujejo bolj impresivne in napredne od npr. Half-life 1. Ne vem, kaj so delali z Wolfensteinom II (ki je imel res povprečne in nedomiselne stopnje), ampak naveza id Software + Machine Games bi bla pomoje super za nov SP Quake...

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Indeed, tudi meni je Battle royal največje presenečenje. Tok popularno pa tok nezanimivo. Sama core mehanika, da 9/10 cajta pometaš po smetnjakih, in kampiraš v špajzu mi res ne potegne.

Enostavno the opposite of fun in skill.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Super bomberman R

4/10

_1974563b.jpg

Zavedujoč, da kaj dosti simplističnemu špilu kot je BBman nov špil ne more doprinesti, ker če bi bil dosti drugačen od izvirnika, bi se rodilo miljonisoče jokajočih figur, ki bi potonile kakršnikoli izvirnik tega žanra. A na žalost, radovednost umre predzadnja.

Ta igra je toliko kompleksna in zanimiva kot naslednja mobile igra. Story je seveda otročji, vendar hvala bogu nekoliko humoren tudi odraslemu igralstvu (kar je najverjetneje tudi ciljna skupina). Fotri proti otročjadi.

 

Žal (oziroma na srečo), nisem ne eno in ne drugo.

 

uredilo bitje MaDrung
  • Solzice 1
Povezava do prispevka

The witness

10/10 - would bang

thumb-1920-911973.png

Žal z opisom te igre ne bom niti približno kos nivoju umetnostnga dosežka, ki ga predstavlja. Gre za vrhunsko sprogramiran izdelek z neverjetno visokim povdarkom na doseganju visokega artističnega nivoja. Gameplay predstavlja reševanje ugank kjer vlečeš črto po gridu od štarta do konca. Mindblowingly.... je to vse.

 

In iz tega enostavnega pravila je zrasla igra neverjetno visoke kompleksnosti možnih ugank. Še sedaj se čudim kako lahko iz seta tako preprostih pravil zraste vsa kompleksnost - emergence - pravilo našega vesolja. In ravno ta tematika se ponavlja tekom same igre. V njej najdeš ducate kaset filozofske narave, ki uspejo lepo razširiti umski spekter poslušalca, medtem ko sam prečudovit svet suportira pri doseganju miroljubnega, čudovitega vzdušja, ki te napolni z globoko željo, da bi obvaroval svet katerega smo sicer le del, a hkrati skupaj tvorimo celoto.

 

Sam svet je razdeljen na več predelov, kjer je tvoja naloga, da razrešiš kup ugank, ki se pogosto navezujejo na okolico v kateri si. Zato je potrebno za reševanje ugank upoštevati, sence, zvoke, zorni kot, drevesa, odseve..... Ko razrešiš en cel skupek ugank te navadno na koncu čaka laser, ki posveti v goro. Vseh teh laserjev je 11, vsak pa ima okoli sebe drugačno okolico in večinoma drugačna podpravila ugank.

 

Igra je sprogramirana neverjetno dobro. Premikanje je izvrstno in brez buggov. V okolju je skritih tudi ogromno dodatnih ugank, ki niso nujno potrebne za dosego konca igre. Sama okolica pogosto iz določenih zornih kotov tvori vzorec, ki je rešljiv. Igra je zelo dobro optimizirana, se zelo hitro zažene in shranjuje avtomatsko. Ko greš iz igre shrani tako, da lahko nadaljuješ točno tam kjer si končal, brez da bi se moral ukvarjati s save fajli. Ravno to naredi igro izvrstno za igrati tu in tam, ko si nekoliko bolj naspan, nimaš veliko časa, ali kot vmesno zabavo med ostalimi igrami. Sam jo igram od 2017 in sem jo končal šele sedaj, saj lahko hitro zapolni na stotine ur zabave (sploh če izpolnjuješ dodatne uganke).

 

Res prinese miselne igre iz papirja v drugo tisočletje. Poklon ekipi :worship:

uredilo bitje MaDrung
  • Račka +1 7
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
Navedek

I could not save anything on my second play through. Change over to my twin, started a new game plus played for like 3 hours and could not save . Tried reset my console, did the LOOOONNNGGGG first mission again, (because you can ont save on priority missions, only to find out again, that I can not save. Had over 100 manual saves on my first play though. So I decided to delete and drop down to about 40 manual save files. Still nothing. So had to do the long first mission again, but decided to rebooot/reset again. Now I can save.

 

:fun:

uredilo bitje g. Profesor
Povezava do prispevka
MaDrung reče pred 2 urama:

pasja jajca/10

 

Najbolj všeč pri tem poastu mi je to, da je napisan v prav takem stilu, da bo ja na polno triggeral bivšega uporabnika in sicer uglednega pravnika, ki ne prebavlja igric za lažne intelektualce in filozofske jebivetre :)

Povezava do prispevka

Witness je kr neki :)

 

137791671-dot-to-dot-game-for-kids-with-

 

Ok čist spodoben špil z ene parimi res kul puzzli kjer razbereš iz okolice ali refleksije,.. itd,.. Ene pa pač sploh ne vem kaj so hotl,.. Mislim da sem končal ,..(verjetno z walktrougjem) Nisem pa šur če mi ni Talos principle veliko bolj všeč,..Kot designiran puzzle game ,.. Vsaj ''zgodbo'' veliko referenec

Povezava do prispevka

BOTW obrnjen in četudi imam polno enih malih pripomb, male pripombe ne pokvarijo feelinga, ki ti ga da ta špil. Občutek svobode, eksperimentiranja, onih par odpuljenih shrine ugank, divine beasts, ...No, sej že vsi veste, ker jaz to igram itak leta kasneje kot vsi ostali.

Kar mi je najbolj butasto je to, da če premagaš Ganona se špil zaključi, a po svetu še kup enih stvari, ki sem si jih prišparal za after-credits. 

9/10, bom pa vseeno še razmislil, če si bom nabavil drugi del, ker bi rad še enkrat tega preigral pa rad bi videl kaj vse bodo spremenili

Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 30 minutami:

BOTW obrnjen in četudi imam polno enih malih pripomb, male pripombe ne pokvarijo feelinga, ki ti ga da ta špil. Občutek svobode, eksperimentiranja, onih par odpuljenih shrine ugank, divine beasts, ...No, sej že vsi veste, ker jaz to igram itak leta kasneje kot vsi ostali.

Kar mi je najbolj butasto je to, da če premagaš Ganona se špil zaključi, a po svetu še kup enih stvari, ki sem si jih prišparal za after-credits. 

9/10, bom pa vseeno še razmislil, če si bom nabavil drugi del, ker bi rad še enkrat tega preigral pa rad bi videl kaj vse bodo spremenili

reloadaj save in nadaljuj spil. Sedaj ti kaze tudi,koliko side questov si naredu,koliko jih je ipd.

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...