Skoči na vsebino

Trenutno igram [09/2021]


Priporočeni prispevki

Crash Bandicoot Remastered

5/10

poberi-vse-wumpa-sade%C5%BEe.jpg

Pa sem končno dobil šanso sprobat igro iz te serije. Seveda gre za platformer. Ko sem skužil približno kako se igra igra, sem v njej začel uživat. Problem je v tem, da pogosto ni jasno kje točno se nahajaš v zraku, ali če bo platforma registrirala tvoj skok. Sovragi so zelo predvidljivi in hkrati enolični. Ni nobene variacije. Je preveč preprosta za današnje standarde. Boss fighti so najlažji del igre z izjemo prvega bossa, ki je daleč najtežji.

Gre za preveč nedodelano igro, da bi ji lahko dal višjo oceno.

 

Pa preden se utrnejo solzice na desni strani rumenjaka povem, da igro ocenjujem kot da bi izšla letos.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 28 minutami:

kolk so popatchal ta špil, nisem še igral sploh

 

Vem da ni blo tok bed kukr vanilla Cyberpunk0.77

 

ne vem, kaj je blo vse narobe ob izzidu, mene je 'motilo' naslednje: zatikanje lika, pop-in tekstur, graficni crashi proti koncu igre, vcasih traja, da ponudi Talk funkcijo, naletel le na en hud lip sync moment, z dodge through wall ability me je igra dvakrat zataknila v situacijo brez izhoda. 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Sekiro Shadows Die Twice... Po dolgemu letu počivanja na disku, sem se končno spravil preigravati GOTY edicijo in moram rečt, da je pretepanje v tej igri res sladko. Je pa res, da sem samo 1 uro do sedaj igral in me je takoj potegnil notri lore. 
Po drugi strani bo pa Zelda moral počakat, da se mi bo ljubilo spet :D 

Povezava do prispevka
Bessie reče pred 1 uro:

Ne gre, vrata ostajajo zaprta, sem že šel nazaj do ognjev, pobrisal igro in na novo inštaliral...

fuck me...

 

Evo rešu, enga bajsika je treba tik pred vrati nasekat, ta mali niso dost, da nafilajo kipe... :ranting:

Se pa v neskončnost respawnajo...

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Lepi Šime reče pred 3 urami:

Sekiro Shadows Die Twice... Po dolgemu letu počivanja na disku, sem se končno spravil preigravati GOTY edicijo in moram rečt, da je pretepanje v tej igri res sladko. Je pa res, da sem samo 1 uro do sedaj igral in me je takoj potegnil notri lore. 
Po drugi strani bo pa Zelda moral počakat, da se mi bo ljubilo spet :D 

 

 

Že obupal nad sekirom... Ne vem jst nisem narejen za tele souls like igre. Tisti prvi boss po temu ko dobiš prostetično roko me je eno uro klal in sem ugotovil, da sem pod resnim stresom zaradi tega. Jst pa ne rabim dodatnega stresa v lajfu, tako da sem se odločil bit pussi in sem quital :D 

Povezava do prispevka

Še tule poastam, ker ne vem, koliko jih bere namensko temo za Deathloop:

 

Navedek

Evo, še moji začetni vtisi po preigranem tutorialu in prvi pravi misiji;  možno je , da bo precej spodaj zapisanega brca v temo, ker sem verjetno nekje na 5-10% špila in še nisem odklenil velike večine posebnih sposobnosti in upgradov:

 

-  poroka Dishonored in roguelike, s tem da je glasen, strelsko-akcijski pristop bolj poudarjen in nagrajen kot v Dishonoredu

- tradicionalno dober Arkane level dizajn, z veliko različnimi potmi skozi mape in kupom različnih pristopov, ki jih področja omogočajo

- zaenkrat zanimiva, intrigantna zgodba, ki je s timeloopi neposredno povezana in vtkana v sam gameplay

- protagonist Colt in antagonistka Julianna sta karizmatična, z dobrim voice actingom (črnska osrednja lika, ki mi ne delujeta posiljeno black-power stereotipna v stilu Grace iz Wolfensteina II), tudi ostali liki (tarče, ki jih bo moral Colt likvidirat) so odpuljeni, zanimivi osebki

- podobno kot v Preyu ima špil osvežujočo 60s/70s retro estetiko s primesjo sci-fija, s tem, da je tu okolje namesto vesoljske postaje otok Bondovskih villainov

 

Največje razočaranje zaenkrat mi je stealth pristop, ki deluje podhranjeno in korak nazaj v primerjavi z Dishonoredom... Po nekaj urah igranja še vedno nimam celega kupa bistvenih, osnovnih orodij za tiholazenje, ki jih ima prej omenjena serija  - teleportiranje (blink) na kratke razdalje, možnost videt vidna polja sovražnikov in njihove silhuete skozi zidove, možnost ne-smrtonosnih takedownov (če nočeš nikogar ubit, se jim moraš ognit v celoti, kar sicer mape omogočajo), manjkajo tudi vertikalni takedowni (da skočiš na žrtev z višine)... Ni tudi nošenja in skrivanja trupel, kar je bla v Dishonored pomembna veščina - tu trupla preprosto magično izginejo (povezano z zgodbo). Imaš sicer nailgun za headshote v tišini, možnost zvabljanja stražarjev z metanjem steklenic in petard ter aktiviranjem raznih terminalov in alarmov z razdalje, kar jih potem zamoti itd., vseeno pa mi je stealth tule precej osnoven in plitek, z manj opcijami in orodji kot sem pričakoval od avtorjev glede na njihove prejšnje špile. Predvsem mi deluje, da silent killer opcija, kjer švigaš iz temnega zaklona v zaklon, režeš vratove levo-desno in z višine padaš na nič hudega sluteče reveže, tu bolj kot ne odpade - stealth možnosti sta kvečjemu ogibanje skupin sovragov v celoti ali pa to, da jih zvabiš posamično v neko past, podstavljeno mino ali neslišen headshot z nailgunom.

 

Obenem mi je zaenkrat šlo na jetra to, da so stražarji večinoma precej statični in ga hengajo na enem mestu v parih in skupinicah po 3-4, zato je precej težko neopaženo ašašinirat te grupice - ali se v celoti splaziš mimo neopažen ali pa slejkoprej zapojejo puške.

 

Se tudi strinjam z Bigbossom, da AI trpi za tipično boleznijo takih sandbox špilov z relativno majhnimi kartami/področji - modelčki prehitro v celoti pozabijo nate, ko se za kratek čas nekam skriješ, in namesto da bi bli potem vsi on high alert do konca misije in te aktivno iskali, se vrnejo nazaj v prvotno 'unaware' stanje, kot da jim nisi 5 minut nazaj zaklal/postrelil več soborcev 50m stran... In res prihaja do situacij, ko se spustiš v strelski obračun, odmevajo rafali, folk se dere na ves glas, cel kraval pa pritegne kvečjemu okrepitve 30m stran, medtem ko 100 metrov oddaljeni stražarji kr ne slišijo več :rolleyes: Pri takih dokaj majhnih stopnjah to včasih res izpade neprepričljivo; meni sicer ni totalen deal breaker, je pa res nek vidik modernih špilov, ki verjetno ni napredoval že 10-15 let in deluje zelo immersion breaking - takoj te spomni, na to, da je ta in ta lokacija samo umeten, skriptan poligon za igralca v videoigrici, ne pa verjetna lokacija.

 

Mislim pa, da je to bolj namenoma kot nesposobnost avtorjev, ker v primeru 'realističnega' odziva stražarjev bi te ob prvem kravalu naskočila cela karta nasprotnikov, ki bi jih postrelil v enem šusu, nakar bi naslednjih 20 minut lutal po prazni mapi... Sigurno pa obstajajo boljši in slabši načini, kako prikrit AI neumnost in nerealno pozabljivost stražarjev, da ne izpade preveč očitno in moteče, in Deathloopu zaenkrat to ne gre najbolje od rok.

 

TL;DR: po prvem vtisu mešanica Dishonoreda in roguelike z bolj poudarjenim strelsko-akcijskim in okrnjenim stealth vidikom napram duhovnim predhodnikom; standardno dober Arkanovski level dizajn in setting, zanimiva zgodba s timeloopi, ki je dobro povezana z gameplayem in samo strukturo špila; precej neumen AI z nerealno nizko stopnjo pozornosti in odzivnosti na hrup 100 metrov stran. Celokupno mislim, da bo špil všeč fanom Dishonored, medtem ko tistih, ki jim ta serija ni sedla, verjetno ne bo prepričal. Ni pa zaenkrat tak odlom od špila, kot bi sklepal po 9/10 in 10/10 ocenah kritikov.

 

uredilo bitje Raz
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Sovica reče pred 3 urami:

jz sm ga droppal ker vzame preveč časa sploh če vzemaš vmes pauze in itak pozabiš

 

git gut ?

got old

simple  as

Ravno to je pri men tut problem, da neham igrat in pol vse pozabim. Navadno pa zaradi insomnije lahko igram glih kak dan na 2 tedna, drugač ne morem sledit dogajanju.

 

Če bi kurci v teh igrah imeli cca. 30% manj healtha, bi dejansko lahko igral vse tudi z odmori. Res škoda.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Pregiral še zadnji DLC za Control, AWE. Saj je kul, ampak faking RNG trofeja mi gre pošteno na živce.... Ali je pa dejansko bug, kakor pišejo nekateri na netu... v glavnem... Mogoče bom še 2x probal dobiti, ampak je kar za popizdit... pa še spizdijo ti vending machines, da jih moraš ujet :D In v eni pisarni sva se najprej mal lovila v krogu, nato pa sem probal presekat pot, pa se je k*** obrnil in šel na drugo stran, in se despawnal, kar verjetno pomeni, da ne šteje, da sem ga fental.... In sedaj se mi sploh ne aktivira več noben vending machine v celotnem Investigation, pa sem pomoje restartal area in se sprehodil čez vse lokacije vsaj 10x..... Če bi bil že samo grind, bi bil slabe volje, tako pa še RNG and bugs.... just want to throw the thing into the fire.

Povezava do prispevka

Evo, poleg 100x omenjenega Hollow Knighta še vedno igram Disco Elysium, si ga vzamem malo bolj na izi, ampak še vedno zelo dobra izkušnja. Ne bom zdaj noro hvalil čisto vsakega aspekta, ker bom priznal, da so mi kakšni dialogi, sploh zgodovinsko-politični rahlo suhoparni in potem se kdaj zalotim, da malo skimmam skozi dialoge, ampak še vedno zelo kul. Če sem zaključil hidden task: sniff some speed :D

 

Poleg tega sem probal tudi Ruiner, soliden špil ampak zelo štorast za igranje na gamepadu? Kakšni "mirnejši" deli še grejo skozi, ampak kaki boss fighti pa so praktično nemogoči, sem probal z miško in je popolnoma drug svet. Skratka, najprej zaključim DE, potem pa se vržem v kaj drugega, kar je bolj story heavy. 

Povezava do prispevka
Lepi Šime reče pred 23 urami:

 

 

Že obupal nad sekirom... Ne vem jst nisem narejen za tele souls like igre. Tisti prvi boss po temu ko dobiš prostetično roko me je eno uro klal in sem ugotovil, da sem pod resnim stresom zaradi tega. Jst pa ne rabim dodatnega stresa v lajfu, tako da sem se odločil bit pussi in sem quital :D 

Nee vstrajaj..ce je bolan spil!!…kaj ori prvem mini bossu onemu samuraju si zakluco ze? Oji je na izy..ful se mu lahko izmikas ker je pocasn. Ko osvojis tehniko bos vido da se nisi spilal tak smooth combata ☺️ 
 

jaz pa pado not v Colossuse…rukno oniga kaj me je jebal…zaj se mam 4 do konca…sn se ze navado na lesenost…nebi blo res slabo da bi poknli 2ko na 5ki :).

uredilo bitje George Michael
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...