Skoči na vsebino

Trenutno igram [09/2021]


Priporočeni prispevki

Spoiler

unknown.png

Sovražim tipa. Res iz najglobljega dna srca. Faking spastik en. :sick:

Vse pade kot za šalo, Galien nima za burek, pogo ownam Beast tamerja, Grimma dam v tamali žepek, k je v žepu na kavbojkah. Sam ne, jebenega spastika ne morem nikakor naštudirat. :avadodo:

uredilo bitje ke_kit
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 14 minutami:

Sovražim tipa. Res iz najglobljega dna srca. Faking spastik en. :sick:

Vse pade kot za šalo, Galien nima za burek, pogo ownam Beast tamerja, Grimma dam v tamali žepek, k je v žepu na kavbojkah. Sam ne, jebenega spastika ne morem nikakor naštudirat. :avadodo:

Tolk živcev in let življenja kot sem jaz pri njemu zgubil.....Te čisto štekam, ker tale model je pa tak nepredvidljiv. Tudi sam sem vse v nulo naštudiral in potem pridem do njega s celim lajfom in celim soulmo in me je znova in znova rejpal s svojimi blesavimi napadi. Sam sem si moral vzet res pavzo od špila in sčasoma sem naredil njega kot pantheon.

 

Drugače pa kot zanimivost je on optional boss v pantheonu. Kolega na njega ni naletel in tako ga potem tudi ni v pantheonu mel in je zlahka obrnil.

uredilo bitje Tijuana
Povezava do prispevka

Za panethoene en nasvet. To je bila in je še moja najbolj pogosta napaka zakaj failam. Hočem rushat in sem greedy. Redko kdaj se prav izide. Pantheon je dolg, bosse maš naštudirane ene že kar dobro in če hočeš rushat samo delaš napake, ker se hočeš čimprej prebit do bossa, ki ti dela težave. Greed pa itak. Če je šansa enkrat za udarit ga udariš samo enkrat. Sam sem večkrat probal pa ajmo ga bom dvakrat in dobim skoraj vedno po pizdi nazaj in težava je pri bossih, ki delajo 2 mask damage in te hitro nukajo. Potem pa razočaranje v sebi in jeza ko moreš od začetka.

uredilo bitje Tijuana
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Haha, te čisto razumem ja. In se popolnoma zavedam tega. Isto je pri meni, po navadi popušim, ko hočem preveč. Fora je v tem, da do Zoteja rusham, ker bi rad čim prej dal skozi un filler pred njim, sam pol mi je težko preklopiti mentaliteto. :D

Saj bo, sam dejansko mi je tip verjetno najbolj zajeban šef v igri, ker se ne moreš it rythm game, ampak moraš git gudat. I need my cheese! :D

uredilo bitje ke_kit
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Veš, da moreš git gutat je pa ja le

Spoiler

INVINCIBLE
FEARLESS
SENSUAL
MYSTERIOUS

ENCHANTING
VIGOROUS

DILIGENT
OVERWHELMING
GORGOUS

PASSIONATE

TERRIFYING

BEAUTIFUL

POWERFUL

GREY PRINCE 

ZOTE
 

Drugače pa špil ima tudi v godhomu en troll challange imenovan "The Eternal Ordeal". Je kar skrit tako, da evo link, če ga hočeš najt

Spoiler

 

 

uredilo bitje Tijuana
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

Fuck no... želel začeti Psychonauts 2 in igral par minut pa enostavno ne zmorem več takih iger igrati... po dobrih 5 minutah vse skupaj ugasnil :( Nič me več ne pritegne...

 

Zdaj enkrat konec leta mi izteče 2 leti in 3 mesece Game Pass Ultimate in je vse kar sem preigral menda Ori... lani v lockdownu.

uredilo bitje tomazek
Povezava do prispevka

Q.U.B.E.

6/10

ss_ecbca0f536723d1de1964c9e1143397fc384e

Duševni naslednik Portal duologije. Gre za zelo kratko, lažjo in bolj dolgočasno verzijo portala. Sama igra nima neke zanimive zgodbe in izgleda bolj kot neksurov puzzle game, namesto game z puzzle elementi.

Premikanje je slabo sprogramirano, proženje elementov je zaklenjeno za animation time, kar naredi vse skupaj okorno, ko zaradi milisekunde prehitrega pritiska na miško akcije ne sprožiš, za tem pa imaš miško že na drugem elementu, ki se sedaj sproži out of sequence... Ali pa ne zagrabi ker prehitro ponovno stisneš na tipko, proženje pa je ne glede na element tudi zaklenjeno za animacijo roke. skratka, z lahkoto bi se dalo igro konkretno izboljšati. Grafično je tudi neprijetna očesu kljub temu, da stavi na simplistični izgled, ki bi moral delovati bolj clean.

 

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka
MaDrung reče pred 2 urama:

Q.U.B.E.

6/10

 

Duševni naslednik Portal duologije. Gre za zelo kratko, lažjo in bolj dolgočasno verzijo portala. Sama igra nima neke zanimive zgodbe in izgleda bolj kot neksurov puzzle game, namesto game z puzzle elementi.

Premikanje je slabo sprogramirano, proženje elementov je zaklenjeno za animation time, kar naredi vse skupaj okorno, ko zaradi milisekunde prehitrega pritiska na miško akcije ne sprožiš, za tem pa imaš miško že na drugem elementu, ki se sedaj sproži out of sequence... Ali pa ne zagrabi ker prehitro ponovno stisneš na tipko, proženje pa je ne glede na element tudi zaklenjeno za animacijo roke. skratka, z lahkoto bi se dalo igro konkretno izboljšati. Grafično je tudi neprijetna očesu kljub temu, da stavi na simplistični izgled, ki bi moral delovati bolj clean.

 

 

Meni je od teh fejk-Portalov bil dosti fajn The Turing Test, probaj še to. Izgleda zelo podobno temu QUBE, se pravi puzlanje astronavta na vesoljski postaji z rahlo zloveščim AI-jem v stilu Odiseje 2001.

Povezava do prispevka

Počutim se kot nek retro gamer, ker nekatere dokaj čislane igre prvič igram več kot pet let po izidu. Praktično imam z nakupom PS5 integriran PS4 :wub: Ampak koga boli, tukaj moj review za Infamous Second Son

 

Open world špili veliko bolj zažgejo, ko mapa ni prevelika in se stvari ne ponavljajo preveč. Ko pa dodaš še barvit slog, odfukane supermoči in črnobele odločitve, ki vejijo zgodbo, pa se vidi kako so Sucker Punch naredili dostu bolj zanimiv špil, kot je bil moj nazadnje recenzirani Mad Max.

Pa niti ne bi rekel, da je boljši špil kar se tiče samih mehanik in splošne zabavnosti. Pri obeh bi rekel, da je umetna pamet nasprotnikov solidna, ker sem parkrat fasal po pički until I got gut in več švigal-švagal gor in dol in levo in desno po prostoru. Rakete in roji metkov letijo proti tebi dokler si v vidnem polju, od blizu pa lahko fašeš kamnite udarce glavnih negativcev. Vse zna pošteno bolet, sploh ko si obkoljen z avtomatičnimi turreti, črnimi helikopterji in oklepniki. Ampak jaz sem badass s supermočmi. Najbolj se smeješ sam sebi, ko te napadajo policisti s pištolami ali pa lokalni mafijci - a vi sploh veste, kako meljem kosti za zajtrk, za kosilo pa preuredim glavni trg s krvjo? Ne se hecat, fantje. 

 

Špil je prihaja iz prejšnje generacije konzol, ampak ima vseeno neko svojo dušo, redkokdaj dobimo tako barvit špil izven Mario/Rayman franšize. Meni je res lep, pa tudi motion capture izpade veeeelik boljši kot kar sem gledal v Mad Maxu. Infamous Second Son je starejši špil, FFS!

Glavna lokacija, kjer preživiš večino igre je pravoverni, digitalni Seattle, kjer napadaš baze in se dosti potikaš po strehah blokovskega naselja (USA Fužine). Ako padeš/skočiš v vodo, te špil teleportira na varno, kajti kot pravi Fužinac se rad umivaš samo enkrat na teden. Nekatera mala opravila, ki jih je polno po celi mapi, ti dajo izkušenjske točke, ki jih vlagaš v svoj lik (zopet jih je totalno preveč kot v Mad Maxu, zato se špila 100% dokončat ne splača zares - veliko bo streljanja dronov), spet druge pa samo zmanjšajo nevarnost po conah mesta, da lahko imaš potem epic fight za tisto cono. Uglavnem nič posebnega in tudi štorijalne misije, ki jih pravzaprav ni veliko, tudi niso nič posebnega, saj večinoma delaš isto - uporabljaš svoje supermoči za premikanje po mestu in prefukavanje vsega kar ti stoji naproti. Daleč so časi, ko so nas GTAji razvajali z dobro namišljenimi misijami - potenciala je bilo veliko za tak odfukan setting, samo se špil jemlje preveč resno. Na veliko žalost se zgodba ne izkaže zares tako kot slovenska nogometna reprezentanca proti Hrvatom in tudi glavni lik je nekdo, ki ga bom dosti hitro pozabil. Lihkar sem nehal igrati, pa se ne spomnem več njegovega imena...

So pa zato glavni srž zabave supermoči, ki jih nabiraš sproti, da lahko delaš absolutno karnažo in se brzopeto premikaš naokoli, naj bo to skozi jaške, tek po vseh površinah ali letenje.. kdor je zainteresiran, mu ne bom spoilal kaj vse dobiš - bom pa priznal da mi je škoda, da nikoli ne pride do situacije, kjer bi reševal uganke z uporabo pravih supermoči, zato ker to ni tak špil - tukaj ugank ni.

 

Špil dobi od mene šibkih 8/10 ali po domače rečeno 7.5/10. Je kratek, ampak imaš vsaj dober razlog ga spet preigrat, supermoči so sila zabavne (star wars pun not intended), izgleda fantastično na televizorju in se ne vleče predolgo. Razen zadnji šef so ostali šefi morda malo prelahki, lahko bi bilo več variacije pri zgodbovnih misijah in tudi sama zgodba je že večkrat pogreta župa - a vseeno so to manjše zamere za neki špil, ki se ga dobi poleg v PS+ Collectionu. Zdi se mi kot neki špil, v katerem bi znali neznalci dosti bolj uživati, preden se jim pokaže razne Breath of the Wild in God of War mojstrovine.

  • Račka +1 4
Povezava do prispevka

@Weraziel: jaz sem v prvem Infamous na PS3 (dobil zastonj, ker so imeli takrat nek izpad in so dali par iger na izbiro) res užival. Preigral vse, če se prav spomnim tudi vse platiniral ali kako se že reče. Ko sem dobil vse te super moči je bila igra enostavno že prelahka, ampak hej, res sem not padel in se počutil kot nek superheroj. Pa za tiste čase je bila tehnično zelo dobra igra. V smislu ravno prav velikega open-mesta, FPS-jev itd. Ni bila pa najbolj barvita, ampak to me ni motilo in še danes me ne, ker pač tak setting so si zamislili. Dobro si napisal za ta Second Son in morebiti, da ga bom celo igral. Kar malce skomin sem namreč dobil. :) 
Revija Joker - Infamous (muzej.si)

 

uredilo bitje DaCapo
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Infamousi so vsi odlični,.. V zadnjem sem spoznal da je biti evil veliko lažje,.. Zelo zabavna platina.

Jaz pa zdajle vglavnem Pošta Slovenije

1554175461_DEATHSTRANDINGDIRECTORSCUT_20210925210738.thumb.png.1f214efd1c03b83731a14fc6b346104d.png

PS: Če kdo ve zakaj toliko detaljov PNGji izgubijo na forumu,.. Oziroma kam folk shranjuje slike.

DEATH STRANDING DIRECTOR'S CUT_20210925224123.png

uredilo bitje foker
Povezava do prispevka

Jaz pa malo miksam med različnimi naslovi. Tega načeloma ful ne maram delat, ker zgubim fokus, ampak me je sfukala ženska, ki hoče vsak večer gledati Exatlon in potem čez še Poroka na prvi pogled... ...jaz pa tudi :D Tko da so me mal zasuli špili zarad pomankanja proper gayming cajta.

 

.PPT področje pokrivata Doki doki in House in Fata Morgana. Doki doki mi je bil super, Fata Morgana pa precej manj. Res uno najbolj klasična horror pravljica, pač povedana skozi VN medij, nič več nič manj. Prvi chapter sem še prebral, drugi mi je bil pa premalo kvaliteten in IMO ne bom več bral zdeve. Ful overrated naslov kar se mene tiče. Verjetno bom šel kar na Higurashija.

 

Nadalje sem se prebil v 3. biom v Returnalu. Po pravici povedano mi je to najtežja igrica kar sem jih igral na modernih konzolah in če ne bi bil preveč ego, bi jo zdaj dejansko nehal špilat. Težja kot Sekiro, težja kot DkS 3 DLC bossi, pač nasploh overall najtežji špil od Dreamcasta naprej. In žal ne samo zaradi mojega (ne)skilla, ampak zaradi slabo implementirana roguelike sistema. Špil ne spoštuje tvojega cajta ama nič. Vsakič greš dobesedno iz čistega štarta, brez bilokake opreme, orožja, life-bara ali extra lajfa. Za bilokako resno možnost moraš vsakič narediti celotni prvi biom. Še tako pomembni itemi za igro, npr extra life, so randomizirani po mapi oz je možnost, da jih ne boš sploh dobil v runu. Energija se ti ne obnavlja niti za stotinko. Vsak hit od sovražnika je lahko že razlog za restart, ker pač potem life-bar extention iteme porabljaš za healing namesto za life-bar building. Faking bounty chamberji, zaklenjeni z ultra redkimi ključi, včasih vsebujejo epic rare sovražnike namesto nagrade, ffs no - v kar ene par runih se mi je zgodilo, da sem odfural 1. biom na perfect in sem šel pred odhodom v 2. / 3. biom samo še "preverit kaj za modrimi bounty vrati" - samo da sem tam dobil mega po pički od OP elite enemyjev in sem lahko samo restartal. Res ultra gnilo. Tko do ene mere šele ob takem špilu zares vidiš, kakšen god-tier naslov je Hades tudi v tem, da je bil sposoben roguelike žanr dvigniti tudi s samimi progression mehanikami. Sicer mi je Returnal odličen špil s top tier gameplayem, atmosfero in evil doom občutom pri igranju, ampak je pa MEGA pofavlan kar se mehanik tiče.

 

Da sem si malo odpočil od Returnala sem vmes zasekal še Resident Evil: Village na hardcore :D Po brutalnem začetku, kjer sem moral restartati špil, da sem lahko prišel skozi volkodlak zasedo - preprosto ni šlo čez brez enega samega healing itema in oranžnim life statusom, IMO sem ene 15x probal - mi je zdaj špil zelo kul. Igra se ko pesem, na hardcore je ravno prav težak da je tr00 survival filing, Ethan je BOG protagonist (tisti chop po roki in potem mazanje roke z rastlinsko žavbo je highlight leta), super izgleda, napeto je ko svinja, ni da ni. Malo mi je sicer žal, da so šli še bolj v Uncharted skripted vode in da zdaj že kar tko pol špila laufaš pred nesmrtnimi enemyji, ma kaj češ, očitno je first-person RE pač tak. Meni je to sloppy job iz tega vidika, da ne znaš s samo akcijo, lokacijami in postavitvami sovražnikov / municije narediti takega tobogana in da se moraš zatekati k skriptiranim set-piecom, ampak whatever. Pa okolje starinske vasi / gradu mi tudi manj dogaja kot hillbilly nebesa v RE 7, ki so me bolj spominjala na Vevče in sem se lahko bolj vživel. Pod črto zadeva ne pride blizu RE 1 R, RE 2 R ali RE 4, je pa ZELO dostojen del legendarne serije in totalen must-play za fane akcijskih triler toboganov. U, pa par stopnje ima nor lightning, vinska/krvava klet s tistimi svojimi rdečimi odtenki je za dol past huda. Pa prvi del špila, ko si ponoči v gozdu, je grozen ko prasica, sem po svoje kar vesel, da so šli bolj v akcijske vode, ne vem če si želim ponovno čisti terror po faci kot je bil v RE 7 kleti / Avelyin podstrešju :D 

 

Sem pa ravno presenetljivo enostavno odlomil Lady D, juhuhu.

uredilo bitje Galko
  • Račka +1 3
Povezava do prispevka
Galko reče pred 30 minutami:

Jaz pa malo miksam med različnimi naslovi. Tega načeloma ful ne maram delat, ker zgubim fokus, ampak me je sfukala ženska, ki hoče vsak večer gledati Exatlon in potem čez še Poroka na prvi pogled... ...jaz pa tudi :D Tko da so me mal zasuli špili zarad pomankanja proper gayming cajta.

 

.PPT področje pokrivata Doki doki in House in Fata Morgana. Doki doki mi je bil super, Fata Morgana pa precej manj. Res uno najbolj klasična horror pravljica, pač povedana skozi VN medij, nič več nič manj. Prvi chapter sem še prebral, drugi mi je bil pa premalo kvaliteten in IMO ne bom več bral zdeve. Ful overrated naslov kar se mene tiče. Verjetno bom šel kar na Higurashija.

 

Nadalje sem se prebil v 3. biom v Returnalu. Po pravici povedano mi je to najtežja igrica kar sem jih igral na modernih konzolah in če ne bi bil preveč ego, bi jo zdaj dejansko nehal špilat. Težja kot Sekiro, težja kot DkS 3 DLC bossi, pač nasploh overall najtežji špil od Dreamcasta naprej. In žal ne samo zaradi mojega (ne)skilla, ampak zaradi slabo implementirana roguelike sistema. Špil ne spoštuje tvojega cajta ama nič. Vsakič greš dobesedno iz čistega štarta, brez bilokake opreme, orožja, life-bara ali extra lajfa. Za bilokako resno možnost moraš vsakič narediti celotni prvi biom. Še tako pomembni itemi za igro, npr extra life, so randomizirani po mapi oz je možnost, da jih ne boš sploh dobil v runu. Energija se ti ne obnavlja niti za stotinko. Vsak hit od sovražnika je lahko že razlog za restart, ker pač potem life-bar extention iteme porabljaš za healing namesto za life-bar building. Faking bounty chamberji, zaklenjeni z ultra redkimi ključi, včasih vsebujejo epic rare sovražnike namesto nagrade, ffs no - v kar ene par runih se mi je zgodilo, da sem odfural 1. biom na perfect in sem šel pred odhodom v 2. / 3. biom samo še "preverit kaj za modrimi bounty vrati" - samo da sem tam dobil mega po pički od OP elite enemyjev in sem lahko samo restartal. Res ultra gnilo. Tko do ene mere šele ob takem špilu zares vidiš, kakšen god-tier naslov je Hades tudi v tem, da je bil sposoben roguelike žanr dvigniti tudi s samimi progression mehanikami. Sicer mi je Returnal odličen špil s top tier gameplayem, atmosfero in evil doom občutom pri igranju, ampak je pa MEGA pofavlan kar se mehanik tiče.

 

Da sem si malo odpočil od Returnala sem vmes zasekal še Resident Evil: Village na hardcore :D Po brutalnem začetku, kjer sem moral restartati špil, da sem lahko prišel skozi volkodlak zasedo - preprosto ni šlo čez brez enega samega healing itema in oranžnim life statusom, IMO sem ene 15x probal - mi je zdaj špil zelo kul. Igra se ko pesem, na hardcore je ravno prav težak da je tr00 survival filing, Ethan je BOG protagonist (tisti chop po roki in potem mazanje roke z rastlinsko žavbo je highlight leta), super izgleda, napeto je ko svinja, ni da ni. Malo mi je sicer žal, da so šli še bolj v Uncharted skripted vode in da zdaj že kar tko pol špila laufaš pred nesmrtnimi enemyji, ma kaj češ, očitno je first-person RE pač tak. Meni je to sloppy job iz tega vidika, da ne znaš s samo akcijo, lokacijami in postavitvami sovražnikov / municije narediti takega tobogana in da se moraš zatekati k skriptiranim set-piecom, ampak whatever. Pa okolje starinske vasi / gradu mi tudi manj dogaja kot hillbilly nebesa v RE 7, ki so me bolj spominjala na Vevče in sem se lahko bolj vživel. Pod črto zadeva ne pride blizu RE 1 R, RE 2 R ali RE 4, je pa ZELO dostojen del legendarne serije in totalen must-play za fane akcijskih triler toboganov. U, pa par stopnje ima nor lightning, vinska/krvava klet s tistimi svojimi rdečimi odtenki je za dol past huda. Pa prvi del špila, ko si ponoči v gozdu, je grozen ko prasica, sem po svoje kar vesel, da so šli bolj v akcijske vode, ne vem če si želim ponovno čisti terror po faci kot je bil v RE 7 kleti / Avelyin podstrešju :D 

 

Sem pa ravno presenetljivo enostavno odlomil Lady D, juhuhu.

 

Ne vem Returnal pomoje neki narobe igraš, ker jst sm tud u kurcu v Returnal, pa sm pač brute forcal. Maš dost načinov da mitigatas te probleme. Po 3m biomu ti tud sejva. Higurashi ti drugač mogoče ne bi priporočal, oz bi ti ga valda priporočal, sam moraš vedt, da gre za t.i. kinetičen VN (torej brez izbire) in da je prou znan, da je BLOATED as fuck :D Pač res miljon teksta. Sam payoff zgodbe je pa redko dosežen v keremkoli mediju. Upam da maš Shibuya Scramble na spisku.

Povezava do prispevka

IMO kar prav igram Returnal :D Probleme mitigatas ja, recimo tko da je za bounty doori na koncu stopnje nagrada v obliki lockdowna s 6 elite sovražniki al pa level 7 orožje, ki ima vseh 7 stopenj v "overheat" parametru, extra dmg pa na 0 :D igram kar prav, pač ekipa je naredila dober shooter s slabimi / preveč punishing roguelike mehanikami.

 

A se pol Higurashi bolj splača gledat kot anime?

Povezava do prispevka
Galko reče pred 5 minutami:

IMO kar prav igram Returnal :D Probleme mitigatas ja, recimo tko da je za bounty doori na koncu stopnje nagrada v obliki lockdowna s 6 elite sovražniki al pa level 7 orožje, ki ima vseh 7 stopenj v "overheat" parametru, extra dmg pa na 0 :D igram kar prav, pač ekipa je naredila dober shooter s slabimi / preveč punishing roguelike mehanikami.

 

A se pol Higurashi bolj splača gledat kot anime?

 

Anime je res odlična adaptacija. Pač VN je dober, ampak bloated (maš 8 chapterjev, vsak je vsaj 10 ur). Ne vem, pač kokr ti sede, sam pač priprav se da boš mogu velik skippat. Valda bi ti pa priporoču VN. Sam ne boš tud z animejem velik falil. Imo lahk prvo pogledaš anime, pa če te bo sedu preklikaš še Higurashi VN (z modom, ki pojača grafiko za 100000%). Oboje je pa itak sam sweet sweet intro za Umineko <3

 

Glede Returnala, pač maš opcije da vsakič končaš, jst pol k sm se nadrku sm basically vsak run pršu do konca, tko da ni tok hudo. Dost je 'git gud' situacija :D Če misliva taprava vrata (una za katerimi je vedno three tiered arena) je pač bolš, da ta shit pustiš na miru, ker moraš bit ornk nabildan, da se splača.

uredilo bitje Ezoterik
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...