Skoči na vsebino

[multi] Forza Horizon Serija


Priporočeni prispevki

Na microsoft store sem kupil za 40 eur.

 

Jaz sem igral tdu 1 in bi na prvi uč rekel, da je precej podobno, ampak je to že toliko časa nazaj, da ne morem korektno primerjat. Drugače sedaj doživljam dirkaško izkušnjo kot takrat, takrat je bilo važno samo kako hitro gre pa bolj je bilo arkadno boljše je bilo.

 

Sedaj me čaka samo še nakup volana. :whistle:

Povezava do prispevka
T7ank reče Dne, 9. 6. 2020 at 13:10:

Kaj si dobil kakšen dober deal za deluxe?
Je kdo tukaj, ki je igral TDU (1)? Mu je forza res podobna?

TDU 1/2 sta bila absolutno manj arkadish, vseeno pa še vedno precej daleč od nekega realizma, lahko rečem da mi je TDU morda s tega vidika bil boljši ker si se moral potruditi da si ostal na cesti. Forza je tukaj bolj dopustna do napak na tak način da če končaš izven ceste boš lahko brez problema pokosil in podrl vse in svašta od ograj ter dreves, hiše in večje skale te bodo zaustavile.

Povezava do prispevka

TDU enkici zame osebno ne seze nobena druga open world dirkacina do jajc, pa jih ma TDU lahk spuscene do gleznjev

 

Cel Oahu je leta gospodovega dva cuka sest na Xbox 360 laufal brez enega samega kurcevega loading screena :D Res so maksimalno izkoristili takraten hardware

Tut dandanes je vredna igranja, vozni model se je carsko postaral, na driving assist off se mors ornk zasvicat, da trofis vse ovinke. Plus avtocesta ob morju :wub: :wub: S Kawasakijem picit 300 na uro, dokler te nevidni NPCji niso zajebali :D 

Mikalo me je pred leti igrat F3, ampak je moj bogi laptop zacel svicat ko prasec, ko sem samo pogledal na system requirements :D F4 pa itak rajs sploh ne gledam. Bi jo pa ful igral, ceprav je mapa tricetrt manjsa kot v TDU

Povezava do prispevka

@T7ank Je pa dvojka imela eno ogromno prednost pred enko - gladke ceste in dva otoka, poleg Oahuja še Ibizo kjer si tudi začel. Negladke oz ostrorobne ceste so se mi v enki najbolj zamerile in znale povzročit marsikater freak accident of epic magnitudes lol. Dvojka pa je zamerila z pomanjkanjem nekaterih znamk, npr. Lamborghini in motorjev (čeprav so le-ti prišli kasneje v podobi DLC-jev in to v majhnem številu, saj je ravno tudi v tistem času Atari SA ki je imel čez TDU 1/2 bankrotiral)

 

@4Stringed je napovedan TDU3. Bomo vidli kaj se bo izcimil iz tega.

uredilo bitje SmukY
Povezava do prispevka
  • 1 leto kasneje...
Hernier reče pred 2 urama:

A lahko kdo spremeni naslov teme v 

 

[multi] Forza Horizon serija

 

Ali kaj podobnega :) 

 

So že kakšna mnenja igralcev multiplatform igračke Forza Horizon 5 iz Mn3njalnika? 

 

Ma ni multi no! PC/X1/XS je! Multi je igra ki je na PS, PC in XS vsaj, Switch pa itak ko ga jebe ;)

uredilo bitje Gatsu
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 21 urami:

A lahko kdo spremeni naslov teme v 

 

[multi] Forza Horizon serija

 

Ali kaj podobnega :) 

 

So že kakšna mnenja igralcev multiplatform igračke Forza Horizon 5 iz Mn3njalnika?

Jaz igram na PCju, in vizualno je igra top, tudi mehaniko voznje so spremenili malo. avtomobili se bolj realno odzivajo na inpute in je zelo bolj satisfying vozit in iskat limite. 

Mehika je bozanska. Zelo dobro okolje, ceste so zelo raznolike. Glede samih znamk avtomobilov zal vsaj sedaj manjkajo alfe in lancie predvsem poleg nekaj drugih manjsih, ampak verjetno bodo le-te in se mnogo drugih prisle v prihodnjih tedenskih-mesecnih updejtih kot v FH4. 

Je pa zaenkrat na PCju vsaj nekaj bugov. Forzathon menu ne deluje, znan je problem s AMD graficnimi karticami, pri katerih nastajajo obcasno razlicni artefakti. 

Ampak vse to so developerji ze priznali in so sporocili, da bodo skusali popraviti v hotfixu naslednji teden. 

Igral sem tudi Horizon 4 in lahko recem da je 5-ka vredna vsakega centa. Baje zelo dobro optimizirana tudi za low-end sisteme. 

Povezava do prispevka
Šimšalamima Huhu reče pred 33 minutami:

Kakšna je v primerjavi s štirko? Na kakšen input igraš, pad, volan?

Igram z xbox one padom. Feeling vozila na cesti je zelo boljsi. V 4ki je bil ta zelo nepredvidljiv na trenutke, sedaj pa je zelo podoben temu v Forza motorsport 7. Prav tako se mi je okolje v FH4 zdelo prevec ravninsko in monotono in ceste prevec podobne. V FH5 je res zelo raznoliko. imas puscavo, imas dzunglo, imas vulkan, imas kanjon. Mapa deluje ogromna. 

Glede na to da igra izide vsake 3 leta je imo vredno nakupa, ce igras dirkacine. 

uredilo bitje Chris
Povezava do prispevka

Mislim igram dirkačine, sicer ponavadi bolj sim, zato tudi sprašujem, FH3 in FH4 sem rajš igral na pad kot na volan. Mi je bila trojka ful bomba, tud eventi so bili imo boljši (Audi quattro iz divjine do mesta recimo), štirke sem se pa dost hit naveličal, kljub Lego in Fortune Island DLCjem. Tko da sem bil dost sketipčen do petke. Pa dejansko sem verjel, da bo petka na Japonskem :D

Povezava do prispevka
Chris reče pred 7 minutami:

Jaz sem se tudi zelo hitro navelical FH4. Predvsem zaradi feelinga in zvoka avtomobilov in in tudi okolja. Ampak imam obcutek, da bom FH5 igral daljse obdobje. 

Pac sej konec koncev je na game passu, tako da lahko sprobas za par evrov. 

 

IMO je to mene najbolj odbilo v FH4. Zvok je bil tako beden, da so me po nekaj urah igranja bolela ušesa.

 

Sem poizkusil igrati FH4 z volanom in je bila slabša za igrat kot pa z kontrolerjem. 

Povezava do prispevka
Lepi Šime reče pred 1 uro:

 

IMO je to mene najbolj odbilo v FH4. Zvok je bil tako beden, da so me po nekaj urah igranja bolela ušesa.

 

Sem poizkusil igrati FH4 z volanom in je bila slabša za igrat kot pa z kontrolerjem. 

V FH5 lahko trdno recem da so oba faktorja mocno izboljsali. Volana sicer nimam, ampak sem slisal da je tudi s volanom sedaj bolje in da si lahko vsaj kompetitiven s slednjim v multiplayerju. 

Povezava do prispevka
Lunco reče pred 5 minutami:

Na dirt roadih me ai totalno owna, me morm nič. Na cesti jih pa jst vedno. Se mi zdi, da ne znajo dobro ovinkov furat, na dirtu je manj ovinkov in bolj široke ceste.

 

A lahk kakšen mod preimenuje v Forza horizon temo?

 

sem popravil naslov teme

 

AI je bil ze v 4ki totalno retarded, za tiste dirke cez hribe in doline sem moral na nekaterih progah tezavnost znizat na expert, drugace no way, da sem zmagal

 

modeli imajo pri prehitevanju nek jeben boost, ki se ga se v fast & furious 27 wipeout edition ne bi sramovali (dogajal se bo leta 3791)

 

nasploh mi gre to terensko dirkanje totalno na kurac, vedno odfuram samo tisto, kar je pac nujno in se ga potem ne pipnem vec

 

sonyju bi pojebal vse po spisku, da je tako gnilo ubil driveclub, z veseljem bi placal mastne denarje za pc port

Povezava do prispevka
amnesia reče pred 9 urami:

 

sem popravil naslov teme

 

AI je bil ze v 4ki totalno retarded, za tiste dirke cez hribe in doline sem moral na nekaterih progah tezavnost znizat na expert, drugace no way, da sem zmagal

 

modeli imajo pri prehitevanju nek jeben boost, ki se ga se v fast & furious 27 wipeout edition ne bi sramovali (dogajal se bo leta 3791)

 

nasploh mi gre to terensko dirkanje totalno na kurac, vedno odfuram samo tisto, kar je pac nujno in se ga potem ne pipnem vec

Jaz furam na highly skilled tezavnosti in nimam nikoli problemov z AI-ji. Zna bit da zato ker igram z brez pomagal in manual w/clutch. Celotno "kariero" FH5 sem dokoncal v Lancerju 2009 WP (A800), ki sem ga uporabil za vse evente.

Se pa strinjam tudi jaz, da predvsem Cross Country eventi so precej zanic, predvsem nerealno zgledajo z vsemi 100 meterskimi jumpi

Povezava do prispevka
Lunco reče pred 46 minutami:

mogoče bi mogu kakšen asist izklopit, ker zgubim ful hitrosti v ovinkih. 

to bo to. ce imas tcs vklpljen, le-ta preprecuje zdrs koles v ovinkih in posledicno upocasnjuje avtomobil. probaj sklopiti abs, tcs in si nastavi rocni menjalnik. rabis nekaj casa da se navadis na obcutek, ampak potem pa bo razlika ocitna.

ce imas pad sledi nato se nastavitev manual w/clutch, ki je v prejsnjih forzah vsaj, bil must have za top times na rivals ali najvisjih pozicijah v multiplayerju (vsaj v pocasnejsih avtih, s pocasnejsimi menjalniki). ce te to zanima, obstaja na yt morje tutorjalov kako se na dirkanje v forzah brez assistov cimhitreje navadit. 

Povezava do prispevka
Chris reče pred 7 urami:

Jaz furam na highly skilled tezavnosti in nimam nikoli problemov z AI-ji. Zna bit da zato ker igram z brez pomagal in manual w/clutch. Celotno "kariero" FH5 sem dokoncal v Lancerju 2009 WP (A800), ki sem ga uporabil za vse evente.

Se pa strinjam tudi jaz, da predvsem Cross Country eventi so precej zanic, predvsem nerealno zgledajo z vsemi 100 meterskimi jumpi

 

highly skilled je medium difficulty lol, valda nimas problemov

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...