Skoči na vsebino

Trenutno igram [11/2021]


Priporočeni prispevki

Feget reče pred 1 uro:

Vsa čast da ti je uspelo preigati ta razvlečena pasja jajca, s precej bizarno zgodbo, ki niti slučajno ne opraviči nategovanje in zlorabo igralčevega časa. 

 

Niti približno se mi ni zdi da bi bila katera od iger razvlečena. Vsak špil ima dovolj spremenjen recept da ni dolgčas. Ne moreš tega primerjat z Assassin's Creedi, Far Cryi, Fifami in podobnimi franšizami, kjer vsako leto dobiš servirano isti drekec v drugi pakungi. 

 

Povezava do prispevka

Lahko primerjam v tem smislu, da so vsi Far Cry-ji dejansko zelo igrabilni in trajajo ravno toliko časa da ti ne gredo na jetra. Poleg tega imajo še precej dober strelni model in dostikrat cool protagoniste. Tudi Creedi so zadnje čase prav proper igrice. 


Kingdom Hearts pa je zagotovo ena najbolj razvlečenih, precenjenih in igralno poneumljenih serij igric ever made. Praktično cela saga je mega knofodrk, zgodba pa na nivoju Galkovih stripov, ki jih je risal na skretu v srednji šoli. 

  • Na jagodo +1 1
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
Feget reče pred 2 minutama:

Lahko primerjam v tem smislu, da so vsi Far Cry-ji dejansko zelo igrabilni in trajajo ravno toliko časa da ti ne gredo na jetra. Poleg tega imajo še precej dober strelni model in dostikrat cool protagoniste. Tudi Creedi so zadnje čase prav proper igrice. 


Kingdom Hearts pa je zagotovo ena najbolj razvlečenih, precenjenih in igralno poneumljenih serij igric ever made. Praktično cela saga je mega knofodrk, zgodba pa na nivoju Galkovih stripov, ki jih je risal na skretu v srednji šoli. 

 

Vsakemu svoje ane? Meni je od Assasinov pred dodanimi rpg elementi dogajal le Black Flag, po njihovi spremembi, kar naj bi naredil igrice proper, sem se komaj prebil skozi Origins, medtem ko sem pri Odyssey zdržal par ur preden sem začel bruhat v usta. Far Crya priznam da nisem igral že od trojke, ker sem poleg salv kozlanja fasal tudi napade driske. Hej, sam ign jim vsako leto da oceno 80+ ane?

Povezava do prispevka
MaDrung reče pred 23 urami:

Frostpunk

9/10

Gen800.jpg

Gre za tip strategije, ki mi je zelo pisan na kožo. Dogajanje je nekje leta 1900 z elementi advanced steam techa. Zgodil se je event, ki je omogočil preživetje le okoli teh centralnih grelcev na premog, zato je gradnja hiš in infrastrukture možna v krogu okoli grelca. Velik del igre je menedžiranje temperature, razporejanje delavcev, skrb za njihovo zdravje in počutje. Ukvarjaš se s sprejemanjem zakonov in težkih odločitev. Tekom igre se pojavljajo razni dogodki, ki zelo dobro povzdignejo brezupno loose/loose vzdušje. V okolico lahko pošiljaš tudi skavte ki odkrivajo razne dobrine/ljudi in lepo razširijo zgodbo okolice. Muzika je fenomenalno apokaliptična.

 

Igra vsebuje tudi nekaj DLCjev, ki so tudi vredni preigrati. Večino časa pa igra predstavlja kar velik stres, saj te razni eventi (nesreče, pohladitve, delavski upori...) uspejo ves čas držati na robu preživetja. Če ti spodleti, je igre konec. Same misije trajajo po 10 ur, tako da je mentalna investicija kar visoka.

Lahko pa tudi ročno shranjuješ. Se mi je večkrat zgodilo, da sem moral iti kar nekajkrat nazaj po celo uro gameplaya, da sem popravil dejanja, ki so me pripeljala do razpada kolonije.

 

Very good! :) Sploh The last autumn DLC, ki prikaže dogajanje pred nastopom pohladitve, ko gradiš prvi generator toplote.

Pizda, jaz tudi razmišljam, da bi se malce vrnil v svet Frost Punka, ker mi je špil grozno addictive, ampak res, moram gittat gud, ker nima smisla :D

 

Edino, kar me moti, vsaj v določenem modeu, je ta linearnost dogodkov. Ne glede na to, kako dobro mi gre, se bo zgodil isti event (recimo novica, da je tisto drugo mesto izgubljeno) in takoj dropne morala v kurac. 

Povezava do prispevka
horror reče pred 7 urami:

Preigral sem Kingdoms Hearts sago.  Bilo je fantastično popotovanje in medtem ko mi nekje vmes že ni bilo več jasno kaj klinca se dogaja, so se v trojki poklapale vse nejasnosti. Precej dolga avantura je bila tole, vsaka igra pa nekaj posebnega. Toplo me je presenetil Rechain of Memories, medtem ko je bila vsaj meni najbolj uboga, a še vedno zadovoljiva igra Dream Drop Distance. Če že moram dat kakšno grajo je to prelahek combat skozi igro in na koncu vsake izredno zahteven šef, tako da sem pri večini iger moral backtrackati in levelati, z izjemo v trojki kjer je bilo vse prelahko :). 

 

Mal bom pogrešal Soro, Riku-ja, Donalda, Goofija in ostalo kompanijo... Komaj čakam da lahko tole čez par let podturim igrat sinu in hčerki :). 

 

 

 

 

Ah well, nadaljujem s pucanjem backloga. Na vrsti je Dragon's Dogma. 

 

 

Jaz sem probal lani iti skozi igre, pa se mi je ustavilo pri Chain of Memories... how the hell can you play that :D Potem sploh nisem (še) šel na dvojko, ker imam še vedno v glavi, da bom tudi ta Rechain of Memories končal, čeprav mi gre real-time battles with cards res na k****. OCD mi pa kar nekako ne da, da bi si pogledal video za zgodbo, pa šel na dvojko :/

 

Anyway... zaključil s Super Metroidom, še vedno skačem med Tales of Arise, Outer Wilds in sedaj sem dodal vmes še Guardians of the Galaxy (OMG, Rocket reče pejmo levo, ker je desno dead end.... jaz grem itak desno, ker je sigurno kaj za pobrat.... in Rocket: "evo, glej ga idiota, sem mu povedal, da je dead end, in kaj je našel? Dead End. Idiot!) Kolikor so bili pogovori v trailer kar cringe, so v sami igri fucking awesome :D 

uredilo bitje JediEagle
Povezava do prispevka

P5R - Peta palača. Sicer imam nekaj težav s zadnjim bossom ampak lahko rečem trenutno najslabše rangirana palača. 

 

Spoiler

Okumurina palača. Malo sem bil razočaran. Build up zgodbe za palačo mi je mimo in prisiljen. Morgana arc je nesmislen. "I am useless" frustracije se pojavijo pri Morgani iz nendada. Niti namiga ni bilo do konca Futabine palače. Prej si zlobce in ljudi okoli njih lepo počasi spoznal, videl njihove frustracije in si se nekot navezal na njih, da si potem res komaj čakal, da ukradeš zaklad in vidiš razplet.

 

Tu pa res Okamura deluje tak generičen anime zlobec. Build up večini posvečen Morgani. Nekaj malega seveda o Haru ampak premalo. Palača mi je na momente res bila muka. Najdi managerja -> najdi drugega managerja -> najdi tretjega managerja-> evo žerjave -> evo še več žerjavov -> .... Na srečo je pot do zadnje varne soba kratka.

 

Sicer Okumure še nisem premagal. Imam naštudiranega. pridem do 6. runde. Tudi 6. rundo imam naštudirano zdaj že. Se mi zdi, da so fajt namenoma naredli umetno težek. Sem na tekočem s armorjem in orožji tudi persone pridno združujem, leveli grejo pridno gor. Weaknesi pokriti. Ampak te runde so res umetno prisiljena težavnost.  4-6 ti ne pusti narediti napake. Če narediš napako se boš celi fajt lovil, čas ti bo šel dol, SPja boš velik več tratil. 

 

Špil mi je še vedno top. Samo to palačo so pa res totalno mimo vsekali. Sicer pa zastopim, da vsaka palača/dungeon v špilih pač ne more bit top. 

 

uredilo bitje Tijuana
Povezava do prispevka

*bro, wake up, it's early 2000's, Ubisoft se zna delat dobre spile* WAIT WUT???

 

 

Kak mesec nazaj sem jamral, da je ta field presneto slabo izkoriscen, mislim da sem si zazelel open world motokrosinga, pol pa tole out of the blue naenkrat uleti

 

Uhm, bravo Ubisoft?

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
5Stringed reče pred 44 minutami:

*bro, wake up, it's early 2000's, Ubisoft se zna delat dobre spile* WAIT WUT???

 

 

Kak mesec nazaj sem jamral, da je ta field presneto slabo izkoriscen, mislim da sem si zazelel open world motokrosinga, pol pa tole out of the blue naenkrat uleti

 

Uhm, bravo Ubisoft?

Če ni mini igre, kjer se lahko pizdiš na pohodnike s psi, ki počasi hodijo na stezah, potem si več kot 3/10 špil ne zasluži

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Zaključil prvi krog skozi Demon's Souls. Originala nisem igral, tko da je bilo vse čist deviško.

 

Plusi:

* zelo hud proto-souls vibe, ko so še vse ideje od igralne mehabnike, sovražnikov, šefov in map sveže, prov tak blueprint kasnejših delov.

* par absolutno genialnih svetov, sploh palača in zapor sta mi fenomenalna

* grafika, špila zgleda bolano dobro

* za from neverjetno straight forward in razumljiva zgodba (če je to plus :D)

* končno 60 fps na peasant HWju

 

Minusi:

* kot mi je koncept nexusa in čist drugačnih svetov kul, je vsaj men kar konkretno zjebal flow. Brez ideja kam je zdaj dobr it sem prišel do "odjebi megle" v prvem svetu, potem imel proper zajebano izkušnjo skozu tunnel city, casual zapor in sprehod skozi zadnje dva. Verjetno bi bilo dost bolj kul, da bi ciklično napredoval skozi vse naenkrat, samo jebi ga, nexus ne nakazuje kaj silno v to smer.

* bossi so zarad tega, ker potem upadeš razbacan ko švarci v džunglo val verde in še precej simpl mehanik prelahki, pomoje sem največkrat umrl na dragon godu (hehe), večina jih je padla v prvo. Sploh archdemoni so smeh.

* orožja in upgrade sistem. Pojma nimam kaj vse ene sharde in chunke in kurce palce sem našel in tovoril s sabo, na koncu sem itak večino igre odigral s flame swordom, kjer se dmgu fučka za statse. Prav nobene ambicije nisem imel na suho sprobavat in investirat neke redke kose v upgrejde, da potem delam pol manj škode kot orožje, ki ga pobereš s tal.

 

Imo must have naslov za PS5 in tak lep spomenik začetkom souls serije. Zdaj sem spet na polno hyped za Elden Ring.

 

DS.jpg.c97b769f0c192217ef5ba663bdca01b5.jpg

 

 

  • Račka +1 4
Povezava do prispevka

Omensight

6/10

pi9ZmSt.jpg

Gre za hack'n'slash zadevo, ki ima nekoliko drugačno zgodbo kot večina iger. V njej igraš neko bitje, katere naloga je, da ugotovi kdo je odgovoren za smrt neke osebe. V pomoč se lahko vračaš v preteklost in podoživiš dogodke z eno izmed štirih oseb in pri tem iščeš "sledi". Govoriti ne moreš, lahko pa uporabiš tlepatijo, da kateri osebi pokažeš dogodke, ki si jih odkril. V odvisnosti od tega se ta oseba različno odzove, kar povzroči, da se dan razvije različno, pri tem pa se poskušaš čim več naučiti.

 

A kljub temu, da sem bil na začetku zelo navdušen nad konceptom zgodbe, sem hitro ugotovil, da je zadeva dosti linearna in ti celo javi, če se podajaš v smer kjer se ne moreš več nič naučiti. To malenkost uniči čar tega koncepta. Zgodba je kar OK. Sam combat pa je dokaj lesen. Sploh boss fights so več odvisni od sreče kot od skilla in te prisilijo, da ponavljaš isti move znova in znova.

 

Drugače pa kul zadeva za kakšnih 7 urc gameplaya. Ker retrackaš ista področja, pa rata nekoliko ponavljajoča. Želel bi si, da bi bila krajša.

Povezava do prispevka

Cultist simulator

?/10

c1e80936fb7141a98c2db4c22fa76389.jpg

Gre za igro, ki definitivno ni zame, a mi je hkrati zelo žal da ni. Skratka gre za zelo neintuitivno igro s kartami, ki sloni na Lovecraft horror žanru. Igra nima tutoriala. In tudi če grem brat tutoriale na internet sproti pozabim karkoli preberem. Ta igra je izključno za ljudi z dobrim spominom.

Igra je namensko nareta tako, da ti pol kurca ni jasno kaj delaš. Da jo nagruntaš pa potrebuješ res ogromno časa in eksperimentiranja. Tudi karte same niso razložene, ampak skoraj vedno vsebujejo samo zgodbeni tekst, ne pa tekst mehanike.

 

Po cca. 5 urah sem odnehal, in ne vem skoraj nič več kot na začetku.

Skratka, good luck!

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Prespilal fantasticni Psychonauts 2. Nimam kaj, taki spili mi sedejo ko ata na mamo.

 

Pucam backlog z LA Noire, ki se mi ze par let valja. Primeri so mi prevec podobni med sabo, tako da max 1 primer na dan resim, drugace se mi zagabi. Za prespilat bo, za na polico niti slucajno (razen ce se res nekaj hudo spremeni v drugi polovici).

Povezava do prispevka

Prejšnji mesec sem izkoristil tist EA Play deal za 1€ in sem razmišljal kaj iz ponudbe (razen Fallen Order) bi še bilo vredno mojega časa, na koncu pa sem imel cel mesec bolj malo časa, tako da mi je uspelo obrnit samo Fallen Order. Igrica je kar zakon, čeprav sem vmes na planetu Zeffo al kaj je že, skoraj dvignil roke od nje, ko ti rečejo pojdi nazaj do ladje, a mapa dobesedno neuporabna. Po kakšnem tednu sem se potem vrnil in tudi končal. Imel sem namen še pobrat zbirateljski šodr po planetih za Platinum, ampak sem imel same obveznosti potem zadnji dan, ko sem še imel veljavno naročnino. Mogoče kdaj kasneje še doplačam tiste 4€ za dodaten mesec in končam, kar sem začel. Upam da dodajo še kakšno zadevo vredno preigranja v ponudbo.

 

Včeraj sem začel Until Dawn. 10/10 skorajšnjih infarktov na uro zaenkrat.

Povezava do prispevka
Scar reče pred 3 urami:

Pucam backlog z LA Noire, ki se mi ze par let valja. Primeri so mi prevec podobni med sabo, tako da max 1 primer na dan resim, drugace se mi zagabi. Za prespilat bo, za na polico niti slucajno (razen ce se res nekaj hudo spremeni v drugi polovici).

 

Kolko daleč pa si? Imaš mislim da štiri različne oddelke ('desk'), skoz katere gre Cole kot detektiv, in se potem v drugi polovici kar razgiba zadeva, ko greš z navadnih ropov na umore, droge (Vice) in pol požigalce pa ratajo primeri bolj povezani med seboj... Je pa res, da je v osnovi princip pregledovanja crime scene-ov in zasliševanja oseb dost podoben.

 

Meni kr kul igrica, jest bi jo označil za eno tako policajsko-detektivsko verzijo Mafie 1.

Povezava do prispevka

Meni je LA Noire tudi bil fajn, imam dobre spomine nanj. Je pa zelo konkretna igra, a ni tako 25-30 ur za glavno zgodbo? 

 

Vsekakor se za drugo mizo (umori) zadeve bolj povežejo med sabo

 

Kot minus pa pomnim dosti vozakanja po mestu, ki ni imelo pretiranega smisla, ker so bile tiste side misije pretežno brezvezne

Povezava do prispevka
Hernier reče pred 4 minutami:

Kot minus pa pomnim dosti vozakanja po mestu, ki ni imelo pretiranega smisla, ker so bile tiste side misije pretežno brezvezne

 

Sej glih zato sta mi z Mafio taki podobni igri, čeprav si na nasprotnih straneh zakona.

 

V obeh primerih  imaš tako fejk open world mesto, ki sicer ma pridih tistih časov, ni pa v njem razen osrednje zgodbe nič drugega zares za počet, razen nekih dost trivialnih 5-minutnih uličnih posredovanj in duhamornega nabiranja skritih collectible zadev za ene par achievementov.

 

Ni to GTA al pa kaj podobnega z milijon stvarmi za počet.

uredilo bitje Raz
Povezava do prispevka
tomazek reče pred 5 minutami:

Jaz sem se že par krat namenil ponovno preigrat LA Noire in še nisem. Bom pa sigurno. Meni je bla super igra.

 

Kera je bla še ena taka detektivska igra, ko si umrl se mi zdi in si potem razreševal umor? Se spomni kdo al sem kaj pomešal?

The Bureau: XCOM Declassified?

 

Je pa podobna zadeva bila Ghost Trick na NDS. Žal pa vidim, da ni nikoli izšla na PC-ju. V glavnem, tam si igral kot duh, ki se znajde pred svojim truplom. In potem moraš ugotoviti, kdo si, kdo te je ubil in zakaj :D. Ful smešne scene in zabavni dialogi. 

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...