Skoči na vsebino

Trenutno igram [11/2021]


Priporočeni prispevki

Sem tudi v bolniški, vendar se zelo slabo počutim. Pa kljub temu, bi me zanimal najlažji souls like game (star wars sem že obrnil).

 

Vem, da mate te info v ctrl+H, bolani kurci. :D Sekiro mi je bil pretežek, ker sem delal več mesečne prekinitve, zdaj pa nekako ne morem nazaj vskočit v jebene boss fighte.

 

Grem se malo uležt, in upam, da bo kak dober predlog ko pridem k sebi. Cheers!

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka

Sem končal The Riftbreaker

 

Kot mech gradiš bazo in pobiraš resource, da vzpostaviš portal na Zemljo, da bo človeštvo lahko koloniziralo planet. Bazo ves čas braniš pred lokalnimi pošastmi in z njihovim genetskim materialom razvijaš boljše tehnologije in orožje. Vmes so misije (ki se preveč ponavljajo) na drugih delih planeta, kjer vzpostaviš outposte, ki pridobivajo bolj redke elemente (npr. uran). 

 

Za portal moraš najprej odkriti/najti/nabrati vse redke elemente, nabrati tono energije in vzpostaviti obrambo. Gameplay loop je narejen okoli tega, da hitro izčrpaš najdišča surovin, tako da se moraš vseskozi širiti, posodabljati obrambne mehanizme in generiranje energije. 

 

Priporočam, če ste že preigrali Factorio in Dyson Sphere Program pa iščete nekaj podobnega. Ni na enakem nivoju, je pa uporaba mecha in combat precej satisfying. 

 

the-riftbreaker-steam.jpg

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
MaDrung reče pred 2 urama:

Sem tudi v bolniški, vendar se zelo slabo počutim. Pa kljub temu, bi me zanimal najlažji souls like game (star wars sem že obrnil).

 

Vem, da mate te info v ctrl+H, bolani kurci. :D Sekiro mi je bil pretežek, ker sem delal več mesečne prekinitve, zdaj pa nekako ne morem nazaj vskočit v jebene boss fighte.

 

Grem se malo uležt, in upam, da bo kak dober predlog ko pridem k sebi. Cheers!

 

Men je bil Sekiro z naskokom najtežji, dejansko sem pri zadnjem bossu mal podvomu, da bom mel fokus in skill, da se spravim čez.

 

Če imaš PS5 oz dostop do Demon's Souls, ta ni težka. DkS1 ima par konkretnih boss fajtov + par scen, ki so pomoje tam samo zato, da te drkajo v glavo. Dvojko sem igral prvo pa se ne spomnim ful nekih frustracij, pa ne vem če nima neko glupo sceno, da se mobi nehajo spawnat čez en čas in če si res hlod in istočasno trmast jih lahko izstradaš :D Trojka je z agresijo in hitrostjo bolj blizu Sekiru, tko da kle maš mogoč največji negativni presek :D

 

Mi jih je pa težko rangirat, najlažje mogoče demon's/dark souls med sabo, ampak ima spet vsak del nek čist svoj aspekt, ki ga naredi dost unikatnega. Ful je tud odvisno od trenutnega viba. Men kot res fanu hitrih in kirurških fajtov stila Bayonetta in domotožja po japonski mi je Sekiro kot celota verjetno najljubši. Na drugi strani mi je z drugega kota najhujša Lovecraft tematika in večplastni potop v norost v BB z briljatno zgodbo za tem. Najbolj pristen občutek osamljenosti in teže naloge, ki je na tebi, je v prvem DkS, trojka mi ima najbolj pristen dark fantasy vibe in je (zaenkrat vsaj kar sem pršu) res vrhunec mastrubacije okrog DkS vesolja ... Dvojko sem igral 7 let nazaj, je bila moja prva From igrica in mi je bila kot takra relativno wtf težka, pa jo ful težko dam v kontekst.

  • Račka +1 3
Povezava do prispevka
WinterThane reče pred 2 urama:

wispraj ce bos rabu taksi al pa kak item

 

Itak bi vedno kaj prav prišlo. 
Sicer sem pri ARPG bolj noob sorte, mi gre zaenkrat kar ok. Ne vem še katere vse skille bi si nagrabil za mojo summonerko. 
trenutno sem najbolj navdušen nad kombinacijo raging spirit + phantasm support. Poleg 10ih lebdečih glav mi navrže še vsaj 5 teh phantasmov. Pol pa kombiniram zombije z skeletoni in voltaile dead (bodies go boom)
Ne vem pa kaj bi si vzel za single target DPS oz. nekaj, kar bi lahko monstre preusmerilo na mojo hordo.

Povezava do prispevka
Feget reče Dne, 3. 11. 2021 at 22:06:

Death's door.

 

Soliden Zelda clone, ampak žal še vedno le indy pasja jajca. 6/10

 

evo se kar strinjam z bratom ne-pravnikom, edino ne bi mu dal 6/10 ampak vseeno malo več, recimo kakih 75. Igrica je kul, ampak dlje ko jo igraš, bolj je zmanjkuje.

 

Kot že omenjeno, gre za top-down Zelda klon z ogromnimi (ampak res huge) svetovi ki so hkrati tudi dungeoni s prehodi, vrati, sovražniki, mini prostorskimi ugankami in zaklenjenimi deli, ki jih v metroidvania maniri odpreš z novimi skillsi. Glavni lik je mutasta vrana, ki za job pobira duše umrlih, dokler je nekega dne ne začizajo in zaprejo v svet med mrtvimi in živimi, iz katerega se lahko vrne le, če pobere 3 super močne duše (vsaka je u bistvu boss v svojem svetu) in z njimi odpre vrata. Na začetku je špil mega: skoraj povsem prosto se lahko premikaš po hub worldu in po dveh začetnih conah, od koder potem prehajaš v 3 glavne svetove; špila se lepo in kar hitro, svetovi so ogromni, zelo lepo narisani in polni skrivnosti, glasba je TOP, milijon stvari je za odkriti in prešnofati, težavnost je ravno prava, igrica ima dejansko kr ene par ne-cringy humorističnih vložkov. Uno res perfect light pustolovščina, ultra bare-bones zadeva, ampak glih to jo naredi zanimivo.

 

...dokler ne začenja ta preprostost dušiti špil. Namreč po 8 urah, kolikor sem igral zadevo, se igrice preprosto naveličaš. Zmanjka je, čedalje manj imaš razlogov, da bi jo igral. Svetovi so preveliki in preveč razvlečeni, kar nočejo se končat, drugega pa v špilu ni razen da se prebijaš skozi labirinte - to je to kar je v igrici, sinko :D Mega minus je tudi to, da so vsi trije svetovi ENAKI kar se tiče strukture:

1. predsvet, kjer spoznaš mehanike;

2. prva glavnina sveta, kjer moraš najti 4 ključe in odkleneš special ability;

3. druga glavnina sveta, kjer najdeš bossa in ga premagaš v fajtu.

 

In ta koncept je skopiran jebeno trikrat, wat da fak no. Nekih NPC-jev / ostalih likov skorajda ni, sidequestov ni, zgodbo in dialoge lahko napišeš na en A4 papir, backtrackanje je vezano izključno na nove metroidvania abilityje, hub mesto pa je faking ptičji glavni urad, kjer nekaj vran izpolnjuje obrazce :D In potem se čedalje večkrat zavedaš, da se v igrici dolgočasiš in da te sploh neki ne mika več špilat. 

 

Če špil v grobem primerjam z legendarnim PC špil Silver, ker pač originalnih old school Zeld nisem nikdar igral: Silver je imel kljub podobno enostavnem konceptu 100x bolj cool like in zgodbo, dejansko mega epic filing pustolovščine, več manjših ampak bolj zanimivih lokacij, bolj kompleksen battle, res si imel tak fak yeah filing ob igranju, kot da igraš, ne vem, "pravi" FRP :D  Podobno Little Big Adventure, še ena legenda iz tistih časov: spet zelo enostaven špil, spet ful carski občutek akcijske pustolovščine. Deaths Door pa tega nima, izgubi se v prevelikih lokacijah, igralec izgubi fokus in drive, da bi šel naprej. Škoda.

uredilo bitje Galko
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Raz reče Dne, 5. 11. 2021 at 12:14:

 

Kolko daleč pa si? Imaš mislim da štiri različne oddelke ('desk'), skoz katere gre Cole kot detektiv, in se potem v drugi polovici kar razgiba zadeva, ko greš z navadnih ropov na umore, droge (Vice) in pol požigalce pa ratajo primeri bolj povezani med seboj... Je pa res, da je v osnovi princip pregledovanja crime scene-ov in zasliševanja oseb dost podoben.

 

Meni kr kul igrica, jest bi jo označil za eno tako policajsko-detektivsko verzijo Mafie 1.

 

Spil pravi, da je podelanih 14/26 primerov. Mislim, da se priblizujem koncu homicide primerov (drugi desk za traffic).

 

Toliko vas je reklo, da mate lepe spomine na spil, sploh na drugo polovico, da sem dobil malo zaleta :)

 

Povezava do prispevka
dzuko reče pred 1 uro:

 

Kaj pa pomeni, da se odklene na gp? Pa kako to misliš Ultimate je že out..sem bolj nepoučen kar se teh stvari tiče..

Uradni release je devetega, ultimate verzija (dražja, ekstra stuff) pa ma release danes ali mogoče že včeraj. Če boš lovdal pirata na PCju, išči empress proper release, ker ma neke fixe not. 

uredilo bitje Lunco
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Sem kar premium nabavil na microsoft store - ne vem a sem kaj prej lahko kot drugi, ker imam FH4 naloženo. Za piratstvo sem prestar oziroma mi precej pomenijo updates pa nove stvari. Lego dodatek pri fh4 mi je bil nekaj najbolj fenomenalnega..sem FH4 ogromno preigral, vse tiste tedenske naloge, pa nekaj multiplayerja..tako da tudi FH5 bom kar izkoristil...težava je samo linija, ker bo verjetno naloženo šele v ponedeljek..

Aja vidim pa par mnenj na microsoft store, da se igra sesuva, da tudi prve "misije" ne morejo narediti..upam, da ne bom jaz tudi med njimi...

Povezava do prispevka

Jest mam na lagerju še Forza Horizon 3 in 4, čeprav me mika, da bi kar direkt na petko šel - koliko sploh zamudim, če se recimo špila lotim čez kako leto ali dve? A te tedenski in mesečni eventi majo vsebino (novi avti in slično), ki je kasneje ne moreš odklenit, al je treba potem ful grindat za to?

 

Pa na penis mi gre ta poslovni model, da imaš milijon nekih verzij (Standard, Premium, Deluxe, Ultra Super Turbo itd.) špila in rabiš naredit cel jeben research, kero verzijo se v štartu splača kupit, da te potem kasneje ne odirajo s kupom DLC-jev in da istočasno ne preplačaš verzije, ki ima samo nek kozmetični dodatni content (posebni skini za avte in podobno), ki me ne zanima.

uredilo bitje Raz
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Jaz mislim, da nič ne boš zamudil. Je pa odvisno koliko časa imaš oziroma nameniš za igranje, če boš sploh preigral FH3 in FH4. Jaz namenim od 1 do 5 ur na teden in je bila FH4 edina igra v zadnjih 15 letih, ki sem jo preigral in dejansko tudi kupil (razen par gog iger, ala theme hospital, settlers 2, ipd, pa zastonjskih, ampak tisto je bilo za par dni igranja). Ne vem kako bo pri FH5, ampak jaz sem FH4 kupil kakšno leto po izidu, ampak sem precej hitro prišel do avtov, ker sem dobival dvojne pike, kolesa sreče ipd, ter s tem hitro napredoval. Je pa res, da bi s standard edicijo, torej brez teh dodatnih točk ter ekstra koles sreče, počasneje dobival hude avte.

 

Jah to je meni pri taki igri samoumevno. Ni to single kampanja, ampak se stvari dodajajo in rastejo, mi pa ni kul, da je cena enaka za cel svet, ampak glede na to, da bom to spet igral par let, sem pač dal 100 eur, sem pa cel dan študiral ja. :)

 

FH4 sem precej opustil od poletja in če bi mi bila še aktualna, bi sigurno počakal s FH5, tako pa nisem mogel. So me gameplay videji na youtubu prepričali. Sem pa za FH4 kasneje dokupil dodatke (lego in dodatni otok) in sem na koncu verjetno dal več kot 100 eur za vse skupaj.

Povezava do prispevka
Lepi Šime reče Dne, 5. 11. 2021 at 18:55:

 

Itak bi vedno kaj prav prišlo. 
Sicer sem pri ARPG bolj noob sorte, mi gre zaenkrat kar ok. Ne vem še katere vse skille bi si nagrabil za mojo summonerko. 
trenutno sem najbolj navdušen nad kombinacijo raging spirit + phantasm support. Poleg 10ih lebdečih glav mi navrže še vsaj 5 teh phantasmov. Pol pa kombiniram zombije z skeletoni in voltaile dead (bodies go boom)
Ne vem pa kaj bi si vzel za single target DPS oz. nekaj, kar bi lahko monstre preusmerilo na mojo hordo.

 

rdece mape se da lepo farmat

image.thumb.png.aebf6e090c452cb92ac47411c2dbf8d8.png

Povezava do prispevka
Raz reče pred 3 urami:

Toksična mizoginista ;)

 

Lej če pa se ukvarjajo s pobijanjem pa castanjem nemrtvih živali. 
To je kvečen odraz zavidanja :lol:

 

Sej me je mau minilo do PoE, ker rata frdamano prezakompliciran z vsemi skillsi pa bonusi skillsov... Pa tut ugotovil sem, da sem pri zadnjemu characterju zajebal neki že v začetku.

 

On other hand pa sem se vrgel v Shadow of Mordor in lahko samo rečem, da je pure fun rezanje goltancev orkom pa bit celi white man (gondor model) badass zraven 

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...