Skoči na vsebino

[PS4] Nioh 2


Priporočeni prispevki

Medo ne ve kaj govori.

 

Ima smisla, olajsas si zivljenje zelo hitro, ce tweakaš stats v svojo korist. Ce orozje das na disassemble pri blacksmithu, bos mel dovolj za tempering statsov na orozju in armorju. Soul matching zna bit drag ko kurba ampak ce naletis na orozje ki je ful boljse kot tvoje se itak splaca.

 

Cel namen te igre je precekirat vse opcije in si naredit malo lazje oz bolj zanimivo. Crafting orozja in armorja pa pusti do endgame, to se ne splaca. 

Povezava do prispevka
Vučko3 reče Dne, 27. 2. 2021 at 7:51:

Si se kaj spilal z blacksmithom? Soul matching, tempering itd?

Sem samo malo pregledal kaj je kaj, samo nisem še nič dejansko poskušal. Pol sem probal eno misijo in se je odvijala na istem bojišču kakor story pred tem. Moram priznat, da mi je malo padlo dol. :D

g. Profesor reče pred 1 uro:

kaj to dela ke-kit :sorcerer: , a Hino Enma je tud padla v prvo?

Ma DS3 in BB so mi dosti bolj zajebane igre.

Nisem dosti napredoval od zadnjič. Vedno znova me vleče nazaj k DS3 NG+ :D

Pa po moje bom najprej spet šel jokat v Sekiro, Nioh bom pa kar preskoču in raje šel na dvojko.

Povezava do prispevka
  • 2 tedna kasneje...
  • 4 tedne kasneje...

Evo včeraj obupal na točno polovici igrice. Glavni razlog - svinjsko preveč razvlečene in brutalno bedno nezanimive mape. Res no, misije trajajo po uro do dve uri, vse ali v random gozdu, neki fake gradovi in stavbe, ki imajo po 100 sobic in so vse neke mini labirinti.  Dolgočasno in bedno.

 

Drugi razlog so mi svinjsko premočni sovražniki in čisto neuravnotežen loot. Si daš na sebe najbolj prašičje oklepe, komaj se kotališ po tleh in rabiš po 5 sekund, da dobiš nazaj stamino, ampak si rečeš, bom vsaj trpežen ko prasec. Kje pa sinko, max dva hita po pesi od kateregakoli demona, pa si mrtev. Tudi če si po 20 levelov nad priporočljivo za stopnjo. Nato daš gor nek light ninja set, kjer imaš samo en robček čez kurca in isto preživiš dva hita. V Soulsih dober težak armor s sčitom kar dobro nakažeta random sovragov (z izjemo bossov).

 

Tretji - možnost grebanja s strani sovražnikov. A mora res vsak drugi papak imeti nek grab, da sem potem prisiljen gledati 5 sekundno animacijom ni to pretepačina jebo vas. Dark souls in Bloodborne dobita +10 na oceni že samo zato, ker ni kurčevih grabov.

 

Skupna ocena 5/10. Če bi bila igrica enkrat krajša in bi imela 10x boljšo zgodbo in 5x krajše stopnje, bi bila lahko precej boljša. Edina dobra stvar pri vsem tem je, da je nisem kupil ko je bila v akciji za 20 evrov, tako da jo lahko samo z zadovoljstvom zbrišem z diska in mi je ni treba niti prodajati.

 

uredilo bitje Feget
Povezava do prispevka

No če smo čisto pošteni:

 

- dvojka ima zelo carski enemy variety, ogromno bossov, ZELO raznolika okolja, (pre)globok sistem in insane število buildov, ki jih lahko igraš

- enka ima cool cheesy story in kul like

- noben del nima dobrega level dizajna in oba dela preveč polagata na grind / kvantiteto kot na kvaliteto vsebine

 

Dvojka je meni čisto solid akcija, če si fan hack n slasha pa sploh. Ni mi pa polica material.

Povezava do prispevka

Moje kritike igrice so čisto na mestu.

 

Glede gameplaya pa kakor komu. Meni je vse 10x preveč razvlečeno in neimpresivno. Če Dark souls serija ne bi obstajala, bi še mogoče bilo, tako pa žal.

 

Moja osebna izkušnja glede loot mehanike, recommended level za stopnjo je bil 50, jaz sem bil 79 in imel najtežje epic oklepe + cheat za unilimited stamino. En hit od demona + 1 hit od kateregakoli vojaka in sem umrl na mestu. To je meni osebno preveč nebalansirano. V soulsih so to glass canon čarovniki z brutal damage outputom, tu pa ali igraš tanka v epic oklepu ali si nag v sandalih oboje je dva hit kill, pa oba rabita po pol minuta za vsakega malo večjega sovraga.

 

Meni osebno je to preslabo, da bi bilo vredno mojega časa, tako da ocena 5/10.

Povezava do prispevka

Jaz imam 100+ ur v enki, 230 v dvojki. Dvojka je v vsem boljsa od enke, razen v zgodbi recimo, ampak ok to je relativno subjektivno. Dvojka ima boljso zgodbo, kar se mene tiče, samo zelo glupo so se lotili podajanja zgodbe.

Level design je v oba Nioha neobstoječi, razen v 3 mapah v dvojki, kjer je relativno dober. Vse ostale kritike so brezveze. Če ti težavnost ne ustreza, narobe špilaš. Več ti ne morem povedat. To ni Dark souls. 

Sploh ti komentarji glede težavnosti so mi nesmiselni, kot folk, ki se je jokal glede Sekira. Špil zahteva določen način špilanja, če ti ni, ti pač ni.

Combat, grind, kombinacija orozja z armorjem je poanta te igre. Če si vzameš čas, ti bo super. Če to ni tvoj stil igranja, ti ne bo. 

Povezava do prispevka

Level 50 sovražniki in stopnja, jaz level 79 z najbolj epskimi težkimi armorji, tip se rola kot odojek, stamina se obnavlja počasneje kot tič 90-letniku po sexu - še vedno umreš po dveh udarcih - "kombinacija orozja z armorjem je poanta te igre":rofl:

 

Kako so lahko kritike glede vzdušja, dizajna sob, zgodbe, bojen mehanike brezveze:blink:

 

In kot rečeno, marsikaj bi igrici lahko opravičil, samo te brutalne razvlečenosti pa res ne. Tudi primerjava z DS je povsem na mestu. Oboje sta akcijska bojevalna frpja. Nioh je pač 10x slabši, kot loot collector špil pa je Diablo prav tako 10x boljši.

 

No ja kakorkoli, različni okusi. Kot gaming gurman pač nimam časa za taka povprečna jajca.

 

Povezava do prispevka

Efekti na armorju in orozju so naceloma bolj pomembni kot level.

 

Vzdusje je odlicno, lore ce se poglobis je tudi zelo dober, dizajn je beden, zgodba je pac tam.

Combat v Niohu je boljsi od vseh Niohu podobnih iger (vkljucno DS)

Endgame je carski, replay value je carski, dodajo ogromno stvari not.

Razvlecena ti bo vsaka igra, ki ti ne dogaja.

 

Ampak ja, okusi so razlicni. Nima smila skakat gor dol.

Povezava do prispevka
Chenier reče pred 3 urami:

Zelo moške ocene. Ćamir beležnica would be proud. 

 

Akademski gaming gurmani očitno enako razmišljamo:sorcerer:

 

Meni je 7/10 igrica še vedno vredna preigranja. 8/10 če je iz mojega žanra pa mi je lahko že material za zbirko. Pri igricah 9/10 in 10/10 pa poskušam dobiti še kakšen dodaten artikel povezan z igrico (artbook, figurica, collector's izdajo igre).

Povezava do prispevka
  • 1 leto kasneje...

Da malo obudim temo.

 

Sem se po dolgem času (je že več kot 5 let od izida enke, ko sem tole nazadnje igral!) spet dotaknil Nioh franšize. Dolgo sem odlašal, enko sem platiniral, ampak DLCjev se nisem dotaknil, pač enkrat ko padeš ven je težko spet notri past. Dvojko sem v celoti spustil, enostavno me ni mikalo, pa najbrž sem kaj drugega tedaj igral.

 

Zadnjič sem vzel ta novi remaster collection za ps5, ki je bil na močnem popustu, pa dobiš enko z vsemi 3 DLCji ter dvojko s prav tako 3 DLCji.

 

Ne vem zakaj, ampak me ta franšiza res potegne, mogoče, ker je bolj na mestu primerjava z Ninja Gaiden kot s Souli. Če boš igral to igro kot Soulse se ti bo slabo pisalo.

 

Platina enke padla v dobrem tednu dni (v bistvu je dokaj enostavna platina), DLCji pa so naravnost fenomenalni (štorja, odlični bossi, nova orožja, nove težavnosti, nove misije, nov loot).

Tokrat sem celo zgodbo gruntal oz. ji sledil, kar v prvo pred 5 leti nisem šmirglal im moram priznati, da je dobro zastavljena, lepo imaš tudi glossary raznih likov, njihovo zgodovino in prav lepo prirejeni pravi liki v fabulo Team Ninje ter spirit stonov.

 

Dejansko se pravi Nioh začne šele v NG++. NG je v celoti neke vrste tutorial in se lahko čez njega spraviš kljub 3 levim rokam in spammanjem R1 v medium stance. NG+ ni kaj dosti težji, tam pridejo do izraza divine gear in neki osnutki buildov, pa malo bolj je pomemben kovač.

 

NG++ (ki ob izidu igre ni obstajal, ampak je bil največ Ng+) doda champion mehanike sovragom (dobesedno isti koncept kot v Diablo2, ). Še bolj pomembno je to, da imajo sedaj stare misije nov placement mobov in nove / težje mobe, podobno torej kot pri dvigu težvnosti v Ninja Gaiden.

Gear progression je tudi zelo, zelo dobro narejen in nekako vedno sproti dobivaš gear, ki ti omogoča preživetje na novih težavnostih. V NG+++ in NG++++ dobiš še novo vrsto geara, ethereal gear ter nove sete, v Abyss pa dobiš še dodatne sete, ki padejo le tam. Tako da motiva za dodatno igranje imaš nenehno. 

 

NG+ cikli so tukaj tisti, ki po moje dodajo nekaj več tej igri, kajti, če bi ocenjeval le osnovni NG cikel bi rekel ''meh'', tako pa, podobno kot Ninja Gaiden, igra postane vrhunska šele od NG++ dalje. 

Trenutno je pet NG ciklov, končal sem vse, zadnji, Way of the Nioh je kar lep izziv (tudi le ena napaka lahko vodi v smrt). Potem pa sledi še pravi end game, saj je zadnji DLC dodal še Abyss, kjer imaš dokaj random mape ter dobivaš vedno boljši gear, v zameno vedno težjim sovragom. 

 

Upam, da se bo nekega dne From Software zganil glede obsoletne in suhoparno bedne NG+ izkušnje. Ne vprašam dosti, ampak ni težko dodat nove sovraga oz. vsaj premešat sovrage ter dodat kak nov kos opreme, ker kolikor neskončno uživam ob izidu nove From igre, še čisto vsaka je bila naravnost porazna, enkrat ko končaš NG cikel. NG+ je tam pač plus HP plus dmg za sovrage, loot isti, vse ostalo isto. Edina delna in zelo majhna izjema je bila v DkS2.

 

Zdaj pa počasi začet dvojko, ki je bojda v vseh pogledih boljša od enke.

 

 

 

 

 

 

 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...