Skoči na vsebino

[PS5] Horizon II: Forbidden West


Priporočeni prispevki

Stipe2 reče pred 1 minuto:

Če sem prav razumel Ćamirja, se hroščem v fromsoft igrah reče featurji :D

Mislim. Recimo imaš ragdoll razfukavanje trupel, ki zgleda res hecno. Ko so ga v dvojki dali ven, se je folku sfukalo, da hočejo to nazaj. Ergo: feature :D 

Povezava do prispevka

Jaz do danes še nisem imel hudih težav s karkšnimkoli večjim bugom ob izidu From igre. In sem dobesedno vse igral day1 ali še pred tem (lepi časi Bloodborna).

 

Je pa res, da bo to prvi kvazi open world špil Froma, tako da to absolutno ni za izključit.

 

Kakorkoli že, tudi HZD2 kokr berem ne sodi ravno med buggy špile ala CB77, GTA Trilogy RE, Anthem (never forget!) ter Dying Light 2. Da pa igra sploh ne bi imela hroščev, pa ni za pričakovat.

Povezava do prispevka
Hernier reče pred 22 minutami:

Momci, pogledal sem par videov in zadeva dejansko zgleda brutalno dobra! Meni se zdi napredek kar konkreten, sploh traversal sveta ... Končno lahko plezamo praktično kjerkoli. Vibe imam, da po tutorial coni igrica konkretno odpre vrata in nekateri screeni so mene konkretno spomnili na BOTW, kar mi je mega plus. Plus predstavljajte si BOTW svet na current-gen grafiki in težko boste zadržali hype

 

Kjer posebnega napredka ne vidim, sta combat in zgodba. Sploh pripoved naj bi bila slabša od enke, kar je malo škoda, ampak če bo odprti svet odtehtal ... 

 

Sicer ne bom igral še zdaj, verjetno bom kupil po Elden Rings, samo tole meni po ogledam zgleda gladko kot kandidat za Ćamir hall of fame. Sem TBH pričakoval manj napredka, škoda edino za zgodbo

 

V prvi igri je bil glavni pisec zgodbe itak John Gonzalez (Fallout New Vegas) ki je ga pri tej igri ni bilo zraven.

Povezava do prispevka
Hernier reče pred 1 uro:

Momci, pogledal sem par videov in zadeva dejansko zgleda brutalno dobra! Meni se zdi napredek kar konkreten, sploh traversal sveta ... Končno lahko plezamo praktično kjerkoli. Vibe imam, da po tutorial coni igrica konkretno odpre vrata in nekateri screeni so mene konkretno spomnili na BOTW, kar mi je mega plus. Plus predstavljajte si BOTW svet na current-gen grafiki in težko boste zadržali hype

 

 

 

Kar sem js gledal (relativno malo) je daleč od tega, da lahko plezaš kjerkoli, kjer pa plezaš imaš pa označeno z rumenimi neonkami. :D

Razen, če je bla to ena tutorial cona. 

Povezava do prispevka
kemik reče pred 33 minutami:

Kar sem js gledal (relativno malo) je daleč od tega, da lahko plezaš kjerkoli, kjer pa plezaš imaš pa označeno z rumenimi neonkami. :D

Razen, če je bla to ena tutorial cona. 

Mislim, na mojem videu je zgledalo, kot da tipo pleza kjerkoli, pol s kombinacijo statementa devov od lani "you can now free climb anywhere in the world" sem sklepal, da tako pač je. Če pa ne moreš plezat kjerkoli, potem pa kisla, to res doda k svobodi v BOTW

Povezava do prispevka
kemik reče pred 46 minutami:

 

Kar sem js gledal (relativno malo) je daleč od tega, da lahko plezaš kjerkoli, kjer pa plezaš imaš pa označeno z rumenimi neonkami. :D

Razen, če je bla to ena tutorial cona. 

 

Edit: In another interview (https://www.ign.com/articles/horizon-forbidden-west-gameplay-open-world-combat) he confirms that you don’t have to use your focus to highlight climbing spots in order for them to be usable, it’s just so you can see them better in the dark. He also indicates that there are a lot more climbing spots than the Focus reveals and that there is an automated system that makes any ledge climbable.

 

 “We hand annotated lots of the rocks, the cliffs, the mountain sides.
But at some point, we changed that to an automatic system that just
detects if there is a latch somewhere in the geometry,” so that means free climbing where an actual human could climb not like BOTW straight rocks with no edges

uredilo bitje Ezoterik
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 15 minutami:

Mislim, na mojem videu je zgledalo, kot da tipo pleza kjerkoli, pol s kombinacijo statementa devov od lani "you can now free climb anywhere in the world" sem sklepal, da tako pač je. Če pa ne moreš plezat kjerkoli, potem pa kisla, to res doda k svobodi v BOTW

Navedek

Another frustration is the climbing. It was said that the game offers 'free-climbing' with no limitations on where you can shimmy on up, but in reality, climbing is limited to secret handholds that you expose with a pulse of your focus. There's no consistency to where and when you can climb, and the button prompts to leap from handhold to handhold are clumsy and awkward.

GamesRadar

uredilo bitje Tijuana
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 29 minutami:

Če pa ne moreš plezat kjerkoli, potem pa kisla, to res doda k svobodi v BOTW

 

Plezaš verjetno lahko kjerkoli, samo splezat ne moreš. :D

Dvomim da bo tako kot v Zeldi, ker HZD spet ni toliko fantasy - bi izpadlo malo čudno...

 

confirmed; so that means free climbing where an actual human could climb not like BOTW straight rocks with no edges

uredilo bitje Stipe2
Povezava do prispevka
Ezoterik reče pred 10 minutami:

He also indicates that there are a lot more climbing spots than the Focus reveals and that there is an automated system that makes any ledge climbable.

 

Tijuana reče pred 8 minutami:

Another frustration is the climbing. It was said that the game offers 'free-climbing' with no limitations on where you can shimmy on up, but in reality, climbing is limited to secret handholds that you expose with a pulse of your focus. There's no consistency to where and when you can climb, and the button prompts to leap from handhold to handhold are clumsy and awkward.

 

Ta opisovalec me spominja na stranke v službi - ne berejo en kurac, kar jim napišeš...

 

Povezava do prispevka
Galko reče pred 4 urami:

Tudi meni :) Edino problem je IMO v tem, da je imela HZD zelo carski faktor presenečenja, vezan na zgodbo in odkrivanje glavnega twista sveta okrog tebe. Tega v HZD 2 pač ne bo oz dvomim da je lahko tako dober kot je bil v enki :) 

 

Zgodba in twist sta bila v originalu res zelo nadpovprečna za sci fi igrice imo

 

točno tole ejga

Povezava do prispevka
Boba-Fett reče Dne, 13. 2. 2022 at 2:57:

Ste že kar nabavli? V ponedeljek naj bi bilo že prvi reviewi. 

Se pa verjetno težko nemogoče upreti, če si preigral enko, četudi bi samo kaka 6/10 ali 7/10  89 na metascoru

 

spacer.png

putin.png

uredilo bitje Jin
Povezava do prispevka
seattle reče pred 1 uro:

Iz Eurogamer opisa

"As a woman with African roots, it was also startling to see Zulu face paint in the game being treated as a cosmetic, something you can get at a settlement for shards, as if it were fun Halloween makeup - completely removed from its cultural significance"

 

Lol no :avadodo::rofl:

 

Niko Belić v igrici krade avte kot za šalo - completely removed from its cultural significance

Povezava do prispevka

Resno mi ni jasno kako je blo lahko folku všeč fucking počasno plezanje v BOTW ker men se je redno dogajalo da plezam par minut nekam nakar začne padat dež in.... Da ne omenjam 600 al kolk korokov z ene 10 variacijami ugank. Res pure fun lol. Pa je ta franšiza zame praktično edini vzrok zarad česar sem imel vse Nintendo konzole od Gamecuba naprej do Switcha ampak men je bil glavni čar teh iger ravno to kar so fuknil ven iz BOTW - veliki zelo raznoliki templji polni ugank in zanimivih šefov...

Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 5 minutami:

Resno mi ni jasno kako je blo lahko folku všeč fucking počasno plezanje v BOTW ker men se je redno dogajalo da plezam par minut nekam nakar začne padat dež in.... Da ne omenjam 600 al kolk korokov z ene 10 variacijami ugank. Res pure fun lol. Pa je ta franšiza zame praktično edini vzrok zarad česar sem imel vse Nintendo konzole od Gamecuba naprej do Switcha ampak men je bil glavni čar teh iger ravno to kar so fuknil ven iz BOTW - veliki zelo raznoliki templji polni ugank in zanimivih šefov...

Men je to daleč najboljši open world game ever. Pa ne zaradi korokov, ki so pač samo neko mašilo med tavanjem po opustošenem svetu, ampak zaradi načina implementacije points of interest, kjer moraš opazovati okolico, ne pa avtomatskega kompasa in mape polne vprašajev.

Daleč od tega, da bi bila to neka perfektna igra, ali celo perfektna Zelda (povsem jasno mi je, čemu je veliko fanov razočaranih), ampak iz vidika avanture in raziskovanja, ta igra nima para.

Povezava do prispevka
Ronin.si reče pred 9 minutami:

PS5 digital upgrade je lockan za preload? Bo treba dejansko do 18. počakat?

 

Jep tako je blo zmer doslej... Sej men dol visi ker pač 350/100 optika in bo do takrat ko pridem domov iz šihta v petek že zdavnaj zdwonloadano  za ostale je pa res kar malo zoprno...

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.

×
×
  • Ustvari novo...