Skoči na vsebino

[multi] Resident Evil Village


gojc

Priporočeni prispevki

dzaver reče pred 7 urami:

Mene sam to ful moti pri RE

 

Evo to je res moteče. Isto me je full motilo, ko sem v TLOU2 hodil po črepinjah in ni spuščalo nobenega zvoka tam kjer ni blo vnaprej pripravljeno. Ravno takrat sem igral eno indie horrror igro in je vsak premik po zlomeljenem steklu pomenil zvok in smrt....

 

Saj ok... Igro imem prednaročeno in bom preigral pa vam tu prodal takoj, ko končam :D

Povezava do prispevka

to je pa že beyond insane, da greš zniževati horror faktor - horror špilu wtffffffffff. Pri anal pornu me moti da skos seksajo v rit, kaj bomo pa zdej, gremo to mal zrihtat. Milka z lešniki ima preveč okus po lešnikih, prosim da se uredi. Bele dokolenke za fuk s preveč bele, naj bodo manj. Voda brez okusa nima okusa, pls fix.

 

In kdo je kle kriv - devi / publisherji, da je njihov komentar na tako jokanje karkoli drugega kot da pljunejo po tleh

Povezava do prispevka

hocem igrat scary igrico, ceprav ne maram scary igric

 

> dev naredi manj scary scary igrico

 

ampak to sploh ni scary igrica, bedno

 

-----------------------------

 

hocem igrat dark souls, ampak zahtevam EZ mode!

 

> cel internet pise clanke, kako je treba igrice zacet prilagajat invalidom, v upanju, da jim uspe in dobijo EZPZ difficulty in bodo koncno prisi dlje od prvega moba

 

> miyazaki poklekne pod pritiskom in doda "retards never die" mode

 

to ni dark souls, ampak neka bedna igrica, malo sekas sovraznike, zgodbe ne razumem, zakaj je to tako popularno?

 

 

 

big respect devom, ki ne jebejo te nesposobne golazni, ki misli, da jim po defaultu pripada vse

 

povprecen primerek casual """""""""""""""""""""""""""""gamerja"""""""""""""""""""""""""""""

 

0YozVkT.png

  • Račka +1 3
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 2 urama:

Isti kurac kot kreganja, ali Sekiro rabi easy mode. Igraj kot je bilo misljeno in je to to. Izbira je ogromna, ce ti kaj ne ustreza.

Sori ne morem se strinjam sekiro ma meni noro dober setting pa ga ne bom nikoli preigral. :cry:

Povezava do prispevka
fric reče pred 13 minutami:

Sori ne morem se strinjam sekiro ma meni noro dober setting pa ga ne bom nikoli preigral. :cry:

tbh sekiro ni tok tezek da ga nebi mogu 6 letni mulc z povprecnimi refleksi obrnit, in general so from spili dokaj lahki ko enkrat dojames game play loop pa se naucis kje so enemiji.  

Povezava do prispevka

Easy mode v igrah je obstajal od vedno. Implementacija take zadeve v KATEROKOLI igro je tudi enostavna ala premakni par sliderjev, da ti enemies izbijajo manj energije.

Fromsoft ima sicer point, da te prisili igrati na hard, ker igre dobijo čisto drugo dimenzijo na tak način, ampak eni elitisti tle ste res obnoxious as fuck :\

Dejmo še malo podjebavat folk s posebnimi potrebami, ki bi pač radi, da se jim omogoči igranje carskih iger. :avadodo::sick:

 

Samo slavim lahko deve ala NaughtyDog. To kar so naredili s TLOU2 Accessibility Features je fenomenalno.

 

 

uredilo bitje KE RIT
Povezava do prispevka

TLOU 2: temelj izkušnje je cinematično podajanje linearne zgodbe, spoznavanje protagonistov in njihovih ozadij, motivov in samega razvoja likov ter vrhunska AAA prezentacija, tempo in režija

Sekiro: temelj izkušnje je zaobvladanje vrhunsko narejenega borbenega sistema, ob katerem se na koncu počutiš kot jeben RL samuraj

 

tko od oka bi rekel, da je določena razlika med obema konceptoma :D 

Povezava do prispevka

Edino kar meni ni jasno je, kako za vraga lahko tebi pokvari izkušnjo, če devi dodajo v igro easy mode ali accessibility opcije za folk, ki jim je "way it was meant to be played" prezajeban/nedostopen?

Tega elitizma ne bom res nikoli razumel :\

 

Isto je meni nepojmljivo, da bi še kdaj igral kako Fifo ali PES brez full manual kontrol, pa mi na kraj pameti ne pride, da bi šel neki dissat folk, ki igra na easy mode, kjer žoga vedno leti v okvir vrat ali v soigralce. Pač, naj folk igra kot mu paše. Če devi to omogočijo, je lahko samo plus in ČISTO NIČ DRUGEGA. Še vedno lahko igraš igro "the way it was meant to be played", če ti paše.

 

P.S. Pa ne zagovarjam tiste Capcom bolanije, ki jo je postal Dzaver zgoraj. Če grejo tipi kvarit izkušnjo hardcore fanom serije zaradi jokic na Twitterju, so res bedaki.

uredilo bitje KE RIT
Povezava do prispevka

Jaz sem od nekdaj pristaš koncepta, da če odločitev ene osebe drugi osebi ne kvari izkušnjo, potem ne vidim razloga, da tega ne bi bilo v igri kot opcija.

 

Nisem še slišal, da bi se nekdo, ki ima rad lahke igre jezil nad tem, da ima določena igra tudi hard mode. V obratni smeri pa skozi neko jokanje, kot da če ima igra easy mode ali ''only story'' bi to hardcore igralca prisililo , da mora igrat na izi. 

 

Za moje pojme je vedno boljše, da igra ima več težavnostnih stopenj, kot če ima le eno splošno, ker si nismo vsi isti. Dark Souls res nima izi mode, ampak pogrešam tudi kak težji način (ng++ pač to ni), zato pa so na netu razni self challenge runi, brez dodga, walk only, z zavezanimi očmi, z banano in kaj ti jaz vem še kaj se folk spomni. 

 

Bottom line: višja ali nižja težavnost v igrah res ne vpliva na druge, tako da močno pozdravljam, če je več možnosti, še posebej tako kot je TLOU2 nardil, npr. rad imaš streljaški izziv, vendar ti je stealth sistem beden: ni panike, combat daš na max, stealth na minimum in igraš kot ti paše.

 

Ne vidim razlike za Sekiro. Če hočeš bit ninja frajer, pač ne boš igral na izi, po drugi strani, če je to tvoja prva From igra, kjer se boš še učil, ne vidim problema, da daš na izi, tako da te ne odvrne od nakupa in učne izkušnje, da ne boš imel po uri igranja tolko NPC-jev z dragonrotom kot je trenutno v Indiji okuženih s Covid-19.

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka

Če bi souls igra imele ez mode bi takoj fasal kritike da je igra prekratka in brezvezna - ker itak nima klasičnega podajanja zgodbe. Tak ko Returnal ki je če imaš srečo lahk čisti ez mode in prekratek - v trenutnem runu imam 200% lajfa in 65 protection v tretjemu biomu, tak da bom do konca igre failal sam še če mi igro krešne al pa če mi je dans update ugasnu igro.

Povezava do prispevka

Ne sej, jaz po eni strani razumem določene radikalne odločitve devov. Če Fromsoft ne bi delal tako "kultno zajebanih" iger, verjetno ne bi imeli statusa, ki ga trenutno imajo. Mene bolj motijo izjave elitistov, ki naslavljajo casual igralce z retardi in podobno.

uredilo bitje KE RIT
Povezava do prispevka
Gatsu reče pred 25 minutami:

Če bi souls igra imele ez mode bi takoj fasal kritike da je igra prekratka in brezvezna - ker itak nima klasičnega podajanja zgodbe. Tak ko Returnal ki je če imaš srečo lahk čisti ez mode in prekratek - v trenutnem runu imam 200% lajfa in 65 protection v tretjemu biomu, tak da bom do konca igre failal sam še če mi igro krešne al pa če mi je dans update ugasnu igro.


sej greš lahk sam do konca tretjega :/ pol te bo itk resetiralo 

 

upam sa bodo dali kak hard mode in da boš lahko šel čez vse biome v enem runu

uredilo bitje dzaver
Povezava do prispevka
Galko reče pred 1 uro:

TLOU 2: temelj izkušnje je cinematično podajanje linearne zgodbe, spoznavanje protagonistov in njihovih ozadij, motivov in samega razvoja likov ter vrhunska AAA prezentacija, tempo in režija

Sekiro: temelj izkušnje je zaobvladanje vrhunsko narejenega borbenega sistema, ob katerem se na koncu počutiš kot jeben RL samuraj

 

tko od oka bi rekel, da je določena razlika med obema konceptoma :D 

 

Natanko tako. From igre so delane za eno originalno težavnost. Vsak sovražnik, vsaka prejeta ali potalana škoda, vsak item je natančno in premišljeno postavljen v stopnjo. 

To vodi v izkušnjo kakršno so si zamislili ustvarjalci. 

Da ne omenjam kako carska oziroma magična je izkušnja ob izidu nove From igre. Ko vsi igralci skupaj premagujemo iste prepreke in odkrivamo skrivnosti.

Posledično se lahko s katerimkoli From igralcem ob omembi določenih bossov, stopenj ali sovragov poistovetim.

 

@KE RIT

A veš zakaj je folk tako užival ob tvoji Bloodborne odisejadi ?

Ker kljub temu, da se ne poznamo ob opisu tvojega premagovanja preprek v igri podoživljamo in natančno vemo o čem pišeš. Vemo, ker smo bili tam :)

 

 

99% iger z različnimi težavnimi stopnjami je na višji težavnosti neigralnih. It to ravno zaradi zaradi lene implementacije ala ''samo premakneš par sliderjev''.  K je lih govora on ND, Uncharted igre so na najtežji težavnosti preprosto broken.  Klasika ko Drake random crkne še preden ti kot igralec prevzameš kontrolo. Igranje postane zato nek brezvezen cover based shooter. Pozabi na mlatenje, uporabo kavlja in drugih zabavnih reči. To pa niti slučajno ni mišljena Uncharted izkušnja.

 

Da se vrnem na From. Oni so s svojimi dokaj nišnimi igrami v kombinaciji s težavnostjo postali kultni. 

Ta popularnost in zloglasnost seveda privlači mainstream. Pri tem se je pa izkazalo, da večina opisovalcev ni sposobna opravljati svojega osnovnega dela kot je preigrati oziroma končati igre. To jokanje nad inkluzivnostjo je totalno prozorno in po njej kličejo modelčki, ki jim fizično nič ne preprečuje igrati igre. 

Inkluzivnost so input nastavitve kontrol, podpora za barvno slepoto, podnapisi za gluhe..... Nekateri pa bi pod to pretvezo predvsem radi easy mode in prisilili razvijalce v ustvarjanje neke druge drugačne igre.

  • Račka +1 6
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

@gojcJah, sam jaz ne vidim nobenga problema, če igro razvijaš z "the way it was meant to be played" v mislih in nato "premakneš sliderje".

Pa s "premakneš sliderje" sem valjda pretiraval, sam dejansko se da marsikatero stvar narediti lažjo izključno s tem, da tweakaš damage playerja in enemyjev. Bloodborne bi še vedno bil isto kul iz vidika level dizajna, sam šefe in mobe bi bilo lažje hendlat in premagovat. Bi pa bila seveda čisto druga izkušnja. Ampak izgubili bi jo samo tisti, ki bi izbrali lažji način seveda.

Drugače jaz čisto razumem kaj hočeš povedat in se strinjam, da je tak pristop kot ga ima FROMSOFT dobrodošel, sam omejevati igranje folku -zaradi elitizma- se mi zdi res brezveze.

uredilo bitje KE RIT
Povezava do prispevka

Meni je kul, da ima vsak svoje stališče, sej je prav tako. 

 

Souls in ''meant to be played'' je tako... sicer se lepo sliši, ampak se pozablja, da zelo malo folka (tudi tukaj med nami) je šlo čisto popolnoma BLIND čez igro, brez raznih wikijev, uber buildov ter Drake Swordov. Pol pa naj dvigne roko tisti, ki je šel v soulsih čez vse bosse, ko je prvič igral solo, torej brez coopa. Ker coop, ko ti pride beli fantom ali dva je EASY MODE. Samo mimogrede to omenim, ker se pozablja na te stvari.

 

Se mi pa ne zdi fair primerjava med igro, ki nima težavnosti in tisto, ki jo sicer ima, ampak tako slabo izdelano (argument sliderjev). Če že debatiramo potem dajmo v primerjavi s tako igro, ki ima težavnosti kot se spodobi (TLOU2).

 

Evo, dam še en primer: Ninja Gaiden. Nima easy moda, ampak je že normal tak, da je večina folka obupala dolgo pred prvim bossom (ne zezam, res). No, pol imaš še 4 višje težavnosti. Kasneje, ne spomnem se na kateri ediciji, so dodali še easy mode. A je zaradi tega igra kaj slabša? Za mene ne, tisti, ki hoče bit frajer pač igra na normal ali višje, do mazohistične težavnosti. Za moje pojme je bila še boljša, saj folk se ni vstrašil nad težavnostjo. Če si kasneje padel notri, si si dal na višjo težavnost. Če pa si začel na normal in ti je blo kul, si užival in bil vesel vsakega bossa.

 

In takrat so ble na forumih iste debate, torej folk, ki je znal it čez normal je jokal, da ''joooooj ne, easy mode, kaj zdaj, tudi casualci bodo imeli igro in šli čez njo.....''.

Well, .... ja in? Pač noben ne sili kogarkoli, da zniža sebi težavnost. 

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka

Ce jim je toliko do proper izkusnje in nocejo dat easy mode naj premaknejo uni slider in napisejo pussy mode al neli manj zaljivega ampak vseeno, da se ve da ni toto al pa ne vem, dajo not cheat code kot vcasih.. pa pol da ti ne steje trofej al kaj vem v cem je fora

Povezava do prispevka

Drugače se strinjam s tem kar je Gojc napisal, pa tudi razumem poanto Galkota, ampak občutek, ki ga dobiš prvič z igranjem Soulsev ni povezan zgolj s težavnostjo. Soulsi bi bli ravnotako dobri, če bi imeli easy mode. Sej roko na srce niso težki kar se spretnosti tiče, pismu, imaš en roll, ki ima res sto let dolge i-frejme, skoraj nič ne rabiš just frejmat, pa tudi mehanike pri bossih so enostavne. Čar soulsov je za moje pojme drugje. 

Lahko pa obrnemo: ali bi bili Soulsi boljša igra, če bi imeli tudi hard mode ali višje? Ne vem če.

 

Cel kup iger poznam, ki so bile dobre, pa so imele easy/hard mode. Osebno se sicer ne spomnem, kdaj sem nazadnje kako igro igral na easy. V prvo skoraj vedno dam na normal ali višje, pa me nič ne moti, če je opcija za kaj lažjega.

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...