Skoči na vsebino

Priporočeni prispevki

  • 3 tedne kasneje...

Je kdo sprobal nove ameriške proge za ACC? Meni sta COTA pa Watkins Glen top. Watkins je res uno, tobogan na stereoidih, ves čas skor poln gas, zavoji nagnjeni kot na nascarju, pa par metrov od proge ograja. Če pride do karambola, hja no, težko uideš cel :D

 

COTA pa zajebana u tri pm. Tolk različnih linij, pa da ne fašeš rdečega kroga je treba biti res filingrantsko natančen skozi hitre zavoje v prvem delu. Ujeti zaviranje v piko, da lepo zdrsiš skozi zanke proti zadnji dolgi ravnini. Ena boljših prog kar sem jih vozil. 

 

Indy pa pravo nasprotje. Vsaj meni ne dogaja. Ravnina, slabo izkoriščen oval, zaprta proga, polna grbin, sterilna. 

 

So pa PRO šoferji očitno zgruntali novi hack, večji TC na vseh avtih. Če se je na BMW-ju pred tem vozilo TC-2, je zdaj tam 6-8. 

Povezava do prispevka

Mi smo mel 3 20 minutne dirke takoj prvi teden, vsi prvič na progah, čisti kaos :D Večini je bil Indy dost trash, men je bil pa kar kul, pač tak tehničen z zjebanim asfaltom hehe. Glen je itak klasika, men u bistvu je razen ene dveh ovinkov cela proga bomba. COTA pa ne vem, po svoje par sick elementov, že T1 v klanc je sick, ampak ma nek ta "modern" element, ki mi jo dela mal sterilno. Pod črto bomba pack, je pa škoda da ni namest Indija Daytona.

Povezava do prispevka
  • 5 tednov kasneje...

Da po poletni pavzi od dirkanja nardim mal status update in se zjasnim, a je tresenje riti vredno denarja.

 

Kot prvo je blo treba dat rig na klocne:

 

shaker1.thumb.jpg.d055cf3748ea23cc532c17dfa0a2f753.jpg

 

Pod pedali ni bilo panike, alu plata je kratka in dobro podprta s profili:

 

shaker2.thumb.jpg.6d3ef8838fb411bd6f957c0f4e30ff5a.jpg

 

Pod zicom je bla bolj jeba, tkole je bil samo na alu plati:

 

shaker3.thumb.jpg.8371f3dbfb5064fc9e34f2a448d2bcfd.jpg

 

Kar je povzročal ful vibracij, ker pač akustika, zato sem čez "dofiksiral" z lesenim remlcem (ne vem zakaj forum obrača sliko samo jebi ga):

 

shaker4.thumb.jpg.1ed198220f1b234137cba801ef9401d7.jpg

 

Vse to je sparjen z Nobsound 2x50W ampom, ki se obnaša tudi kot USB zvočna. Kar je fino, ker imaš zvok na zvočnike / slušalke, podatki za shakerje se pa feedajo z ločenga sourca.

https://doukaudio.com/collections/digital-amplifier/products/nobsound-ns-10g-mini-bluetooth-power-amplifier-bass-hifi-stereo-audio-amp-50w-2

 

Razrezane alu plate sem naročil na metalstore24.de, vse dimenzije v milimeter, v parih dneh je bil paket tukaj, pa čez 2 mesca so mi poslal mail, da je računovodstvo ugotovil, da jim u bistvu sploh še nisem nič plačal :D Tako da priporočam.

 

Možgani setupa je stari dobri Simhub, kjer si vzameš en popoldan časa in se sprehodiš skozi vse nastavitve in vse svoje igre in se konec dneva zjočeš od obupa, ker ne veš več kaj počneš, kater setup je bil boljši, a je sploh kaj razlike če drkaš slajderje vamo tamo ...

 

simhub_bassshaker.thumb.jpg.fb72ff332c75c6ded219063b85944c60.jpg

 

Da se začet z nekim generičnim začetnim nastavitvam, ampak pod črto gre tu predvsem za akustični problem, in čisto vsak rig se bo tresel mal po svoje in imel različne odzive na različne frekvence, tako da je to predvsem en kup eksperimentiranja.

 

A je to najboljša stvar pod sonce, brez katere je simracing bedn? Ma ni, u bistvu hitro postane del cele izkušnje in ga na zavestni ravni niti ne opaziš. Potem pa en dan pozabiš prižgat amp in se voziš pol ure po pisti in je vse nekam pusto in ti ni jasno kaj je narobe.

 

Jaz v same shakerje in to sicer ne bi metal ful denarja, tale moj setup je zelo ljudski, dva shakerja s pošnitno 125€ in amp 50€ in se mi zdi dobr bang for bucks, za katerega mi ni žal. Buttkicker je hitro 300€ (na kos, sicer z ampom), pa dvomim, da zna kaj več kot teli Dayton audio paki. Aja, pa v kombinaciji z motionom nimajo smisla, tako da če je to endgame se jih lahko mirno preskoči.

 

Če se bo kdo vseeno lotil tega je dobro imet v mislih še to, da te stvari niso neslišne. Če je kdo zraven, ki ima rahli spanec, ga zna motit.

  • Račka +1 2
  • Na jagodo +1 3
Povezava do prispevka

Fak ta iRacing mi bo pomoje požru živce ko nič. Drkam se zdej v tej rookie ligi (pač dost edina stvar, ki jo lahko voziš samo za subscribtion, vse ostalo poj te lupi bolj ko dilar za domačico v srednji šoli) in je tko faking random. OK, nisem ravno najhitrejši človek na štartu, niti ne treniran neki prog in avta, pač jebi ga, me bo že pogrupiral med prav kalibre. Ampak tko, za igro z naročnino in vsem tem sranjem sem pričakoval bolj normaln community, voice chat sem sklopil v štartu, ker gre iz "good luck, have fun, nice race itd." na začetku v "noobs, learn to drive, retard ..." v prvem ovinku po štartu. U zadno so se štirje bumbarji prerival in je nekdo potegnil takratko, kar je blo tko očitno z avijona. Chat s konca tekme ...

 

iracing1.thumb.png.57377a9bde89100e59686e9224e82a4f.png

 

Grem furat, model mi diva v gap in me butne, mene obrne. On fura dalje in zmaga, jaz končam deveti, s tem da je on dobil 3 incidet pike, jaz pa 2, super obteženo.

 

Mal kasnej ... model je bil sicer prijazen pa vse, samo mi je tud avto gladko parkiral v rit v ovinku, da sva se lahko samo še oba podrzala v bokse. Pa spet sem jaz tud kasiral pike za off-road in bump (kjer me je od zidu fuknlo nazaj v njega ...)

 

iracing2.thumb.jpg.31906c2f05c962f5e90240baf957bc2c.jpg

 

Grem naslednjo, je bila res moja napaka, v ovinku letim v robide, naredim krog in se priklopim cesti 30 metrov pred ovinkom, kjer sem letel vn (šel sem dejansko nazaj), dobim 2 minutni stop penalty, ker sem sekal progo, da jim jebem algoritm napisan v excelu.

 

Grafika ima zelo 2010 vibe, ampak ajde, je vsaj hitra in funkcionalna, vmesnik je pa ko bi bil narejen za Atari ST, to morjo met en svoj GUI framwork, ki je isti od Grand Prix Legends (1998) naprej. Loading time je na nvme SSDju lahko tudi par minut, nastavljen mam metrični sistem in enote pa so v reportih vseen temperature proge v farenheitih itd. Pač za tok keša ko jim ga folk meče v naročje je res lesen vmesnik in soco grafika, nivo communitya pa v teh vstopnih ligah isti ko v free 2 play naslovih.

Povezava do prispevka

Huge patch za Automobilisto 2, bojda na nivoju "lahko bi bila to že nova špila". Na kratko, ful dodelana fizika gum, termodinamika, več tipov gum v večini serij, dodelan poškodebni model celega avta (vključno z odpovedjo različnih komponent mašine), dodelana podlaga in efekti vremena na pistah, kjer lahko zdaj simulirajo tudi stvari kot grobost asfalta, kok pogosto jo čistijo itd., cel kup BoP popravkov, turbo tweaki pri nizkih pritiskih (za proge na visoki nadmorski), dodani so ovali, kar je prineslo tudi rumeno zastavo za celo pisto in pace car, plus nebroj nekih AI in UI tweakov, nekaj novih avtov etc. Dodana je tudi Spa 2022 verzija. Več v filmčiču.

 

 

Jaz sem probal par krogov s formulo po Spaju (dodani so tudi tedenski time attack challengi z online lestvico, trenutna je valda f1 in spa) in šlajfo z M1 procar, kar je mal premal, da bi rekel kaj več, samo odkar sem pravilno nakalibiral pedala v tej špili preživim vedno več časa, in tale patch je dvignil vse skup še za eno štengo.

 

spa22.thumb.jpg.6cdccc468b920dc7ce13d1abcf35cb9b.jpg

 

slajfapro.thumb.jpg.c097331303155ee2a76dff1639110d11.jpg

 

 

  • Račka +1 1
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka
Hernier reče Dne, 24. 6. 2022 at 10:42:

Ej Šimša, sem včeraj malo igračkal BeanNG na klošar način (joypad), ma ta igrica je res carska haha, sem se zelo zabaval

 

Še posebej zabavno bi bilo, če bi igral v VR in bi se nekam zaletel ter bi začelo lomit roke, mora bit res nice izkušnja v VR :D 


Kako pa zgleda gameplay? A je samo crashtest poligon al dirkas?

Povezava do prispevka

Community v katerem dirkam štartuje z novo sezono v ACC, trajala bo do konca 2022. 45 do 90 minut dolge dirke, IRL vreme, na vsaki progi drug fikns avto za vse. Skill range je svašta, to sredo smo imeli neko tako rekreativno dirko v Zolderju, najboljši čas na dirki je bil 1:29.3, na pisti je bil folk s PB do 1:33 in več.

 

Copy paste info:

 

Race every Wednesday, start at 21:00 European time (20:00 UK)

 

7/9/22 Laguna Seca - Porsche 991 II GT3 R  | 45 Min - morning
14/9/22 Brands Hatch - Bentley Continental GT3 | 45 Min - noon
21/9/22 Indianapolis - Audi R8 LMS GT3 EVO 2 | 60 MIN - afternoon
28/9/22 Suzuka - Honda NSX GT3 EVO | 45 Min - sundown
5/10/22 Misano - AMR V12 Vantage GT3 | 45 Min - night
12/10/22 COTA - Nissan GT R Nismo GT3 | 60 MIN - sunrise
19/10/22 Monza - Emil Frey Jaguar G3 | 45 Min - morning
26/10/22 Spa - Ferrari 488 GT3 Evo | 90 MIN - noon
2/11/22 Barcelona - BMW M4 GT3 | 45 Min - afternoon
9/11/22 Silverstone - AMR V8 Vantage GT3 | 45 Min - sundown
16/11/22 Watkins Glen - McLaren 720s GT3 | 60 MIN - afternoon
23/11/22 Zandvoort - Porsche 991 II GT3 R | 45 Min - night
30/11/22 Nurburgring - Audi R8 LMS GT3 EVO 2 | 45 Min - sunrise
7/12/22 Kyalami - Lamborghini Huracan GT3 EVO | 60 MIN - morning
14/12/22 Imola - Lexus RC F GT3 | 45 Min - noon
21/12/22 Mount Panorama - Mercedes AMG GT3 | 90 MIN - sundown

 

All races will use real weather conditions.

 

More info on: https://discord.gg/UtJ2qYVZaW

 

Pa screen z mojga sumljivo legalnega kroga med treningom na Laguna Seci.

 

20220902000936_1.thumb.jpg.cf9c6ac257c62d1dfc03bcb811343488.jpg

Povezava do prispevka

Sm kr dobil nov zagon za igranje... trenutno imam še logi g25 iz leta 07

 

Se pa trenutno še pa ne morem odločit al kupit Thrustmasterja TS-XW ali čakat na njihov DD. Skombiniral bi z t-lcm load cell.

Fanatec je zelo mikaven.. ampak je dd pro 5nm out of stock. Za napajalc za 8nm ne mislim dajat 150€ al kolk je že, ker je diy varjanta easy za naredit. + Fanatec ecosystem je drag za popizdit.

 

Uglavnem... čakat na thrustmasterjev dd ne vem če je smiselno kr zna bit prej zima mim :x pa tud cena bo verjetno kar visoka.

 

Kaj pravte?

Povezava do prispevka
  • 4 mesece kasneje...

Evo, dobro leto naokrog od kar sem sim racer, najbolj trpi moja denarnica in občasno hrbet.

 

Prvo par novosti z riga. Kupil sem (sicer redko uporabljeno) ročno, in jo zmontiral na leseno klado. Frend si je sploh ubodu cel lesen rig, ni neki ful ceneješi, je pa velik lažje z njim delat in ga modificirat, Minus, ne zgleda tko pro.

 

simrig23_3.thumb.jpg.04f9ab784b982e7cf55c95cd29cf3a43.jpg

 

simrig23_4.thumb.jpg.026c68963ce4bc5f55e4775703e72a7d.jpg

 

simrig23_5.thumb.jpg.ec9221599ed95ff93b154063fee5d9ad.jpg

 

A  je vredna dnarja? Pr vseh jurjih ne vem, mi je blo že mal whatever :D Uporabna je ful v rallyu, delno v beamNG.drive, za ostalo pač je gor, mogoč si jo dam za voice chat knof v iRacingu al kej :D Je pa konkreten kos opreme, pač spet nekaj kar je narejen bolj kot to kar dobiš v povprečnem avtu hehe.

 

Probal sem tudi VR dirkanje na Vive 2 Pro, in sem cel set vrnil. Kvaliteta slike ni primerljiva z monitorjem, tko niti blizu, vse kar je 100 metrov naprej po cesti izgleda kot nekaj iz leta 98, pa cel proces je bil zame vedno skalibirat headset, iskat (v rokavicah) na slepo kater knof na tipkovnici resetira kamero, vse tekmovalne telovadbe kot so pitstop strategije, discordi itd. so pa sploh pain in the ass. Pa 3080 je imela tko res tono dela, da je poganjal to half life 1 grafiko pri spodobnih fpsjih. Kul gimmick, samo zame zaenkrat to še ni to. Je bil pa dobr test kako imam nastavljen monitor, FOV kalkulator iz iRacinga je dal praktično identično sliko na monitor kot VR helma.

 

Na "kompetitivni ravni" smo ravno štartal novo sezono, če bi se kdo pridružil ACC ligi. Slovencev nas je v ligi 5, večina sicer vozi samo GT3 ampak 2 sva več al manj na vseh dirkah.

 

834170471_TriWalSeason8.thumb.jpg.c7f5a82f0a6fb84ac00abe0f56deebb9.jpg

 

Če je na forumu kakšen iRacing dirkač, zadnje mesece sem konkretno padel v še to črno luknjo. Privozil sem do Class A licence in redno vozim GT3 in TCN serije, nekje po poti mi je uspel ukrast tudi prvo zmago na Nordschleife. Počasim si širim krog sodirkačev, in naslednji teden nas ekipa petih vozi 24 ur Daytone v verjetno največji endurance dirki, ki jo ima iRacing na koledarju. Torej, če kdo vozi iRacing in bi se bondal na tem terenu, pošljite mi ZS.

 

Kar se tiče uvrstitev, jaz sem še vedno slab, al pa so drugi tok boljši. Kar je smešno, ker sem dobesedno vsak mesec boljši, bolj konsitenten, pa vedno bolj vidim gap do najboljših in kaj vse mi manjka. Kupil sem si mal literature ...

 

simrig23_1.thumb.jpg.2f633a9f084d0656ef8af0389017c8f2.jpg

 

simrig23_2.thumb.jpg.31d1f6c02ae16f5df9492c27a215795c.jpg

 

... in si za iRacing inštaliral Garage61, par mega velik app, ki laufa v ozadju in avtomatsko uploada telemtrijo na net, kjer lahko primerjaš svoje kroge z drugimi uporabniki, priporočam: https://garage61.net/

 

 

Pa še mal branjevka novice. Ta vikend je potekal The sim event, virtualnih 24 ur Le Mansa. Pravice za licenco ima firma, ki je kupila rfactor2 in pacajo neko pol delujočo zlepljenko od igrice. Dirka je bila PR dizaster, random disconnecti, 2x za več kot uro crknu server, DDOS napadi, pika na i pa je bila, ko je do takrat vodilni moštvo (v ekipi je Max Verstappen) dobilo random disconnect in jim niso vrnil 2 kroga, zaradi česar so umaknli avto iz dirke, Max je pa na streamu naredil top reklamo :D

 

 

a1aa49ho18ca1.png

 

U glavnem kurci, mal dirkejte, al pa vsaj gonte jeepke po novi puščavski mapi v beamNG.drive, ki je faking epic. Ko se eno uro meter po meter prebijaš skozi gorovje polno skal velikosti avta, prepadov, kanjonov, posušenih strug in odtrgaš karter za olje 500 metrov do cilja je občutek zelo unikaten.

 

 

  • Račka +1 3
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

Moj nasvet: 

- naslednje dve leti se delaj da je vse ok in da ste prijatelji

- po dveh letih ko bodo pozabili na izdajo jih prijazno vprašaj za naslove, darila za novo leto pa sem pa tja

- ko izveš za naslove drugega za drugim ubij, razkosaj, speci in pojej

 

Faking jst sem živčen tatal med branjem, pa toliko da ločim volan od buttpluga

Povezava do prispevka
  • 3 tedne kasneje...

Ta vikend smo bolj domača družba dveh fotrov in mene vozil 12 ur Bathursta, še en legendarni dirkaški praznik. Za Galkota, Mount Panorama v mest(ec)u Bathurst je verjetno najbolj znano dirkališče v Avstraliji, ki po vseh modernih standardnih niti ne bi smel obstajat, kaj šele, da se tam 12 ur pri 300km na uro bombajo GT3 avti. Top 10 iz lanskoletne dirke v filmčku, sicer pa gre za dobre 6km dolgo pisto, ki po poti naredi skoraj 200 metrov višinske razlike. In je večino leta v uporabi kot navadna cesta. Ko nisi na gori v klancu na gor ali na dol v tehnično zajebanem delu s slepimi ovinki, luknjami, grebeni, brez izletnih con in z betonsko škarpo na vsaki strani je pa flat po dolgih ravninah mim kengerujev.

 

 

Trije modeli, en je prvič vozil endurance dirko, en namesto dobrih časov v iracingu nabira saftery rating in jaz, spet v 911. V našem terminu je bilo prijavljenih preko 1700 ekip, našemi skillu primerno nas je algoritm razporedil na čisto dno lonca :D Kar je sicer pomenil, da ne bomo po 5 sekund na krog počasnejši od polovice dirkačov, na drugi strani pa je bil vsak izlet čez goro in prehitevanje spogledovanje z avtokleparjem, ker so bile izkušnje in zavedanje in pregled nad dogajanjem okoli avta za ogromno udeležencev bolj nek ezoterični koncept.

 

Štart je bil mal pred 2 popoldne, prvi sem vozil jaz. V kvalifikacijah smo postavil precej porazni rezultat in štartal 28 (od 48). Kle sem se počas že sprijaznil, da sem pač bedn in si dal cilj končat dirko v zgornji polovici ...

 

Štart je bil presentiljivo civiliziran, ne vem a sem imel skill a srečo, ampak uspešno sem se izognil vsem pizdarijam in po prvi uri že dihal za ovratnik prvi deseterici. Valda se je začelo svitat upanje, da faking nismo za odmet in da mamo šanse in evo prehitevam ljudi za krog in ljudje iz živčnosti počnejo nepredivdljive stvari in za več krogov zaostal model pred mano v najbolj ozkem delu zgubi nadzor, preveri fiziko odobjev od ograje, jaz budalo probam stisnit avto mimo na narobne koncu in evo, skrešan avto, ki mi ga komaj uspe spravit do boksov in 14 minut popravil. Padli smo na 23 mesto, avto je prevzel drug voznik, ki je takoj ko je s popravljenim avtom speljal iz boksov pozabil pržgat pit limiter in prevozil radar, tako da smo preden smo se sploh vključil v dirko dobil še stop and go penalty in spušil še 5 mest, z dobrim 10 uram na timerju in mojo moralo na podnu ...

 

Little did I know, da je dno lonca split in proga kot Mount Panorama precej bolj dinamična dirkaška izkušnja. V naslednjih 6-8 urah praktično ni bilo momenta dirke, ko ni bilo vsaj par ekip v boksih na popravilu. Nekaj "sreče" smo skasirali tudi mi (ko te model ki je 20 krogov za tabo dvakrat butne v rit v coni zaviranja in ti porine avto na pesek imaš Hannibal Lecter misli, sploh ko se model nato čez pol kroga rob takem obvladanju avta razbije do onemoglosti). Anyway, mi smo se uspešno izogibal vsem večjim nesrečam in klepal mesta. Ko sem jaz 4 ure pred koncem zaključil moj četrti in zadnji stint smo bili šesti, 8 krogov za vodilnim. Še eno uro kasneje smo bili četrti.

 

Zadnji dve uri razporeda je imel naš najpočasnejši ampak najbolj ziher voznik. Ki pa je očitno zavohal šampanjc in joške in ga je nekarakteristično začela jebat živčnost (po moji strokovni oceni). Klepal smo po 5-6 sekund počasnejše kroge kot pred tem, spuščal je pred sabo voznike s 50 krogov zaostanka. Imeli smo sicer lagodne 4 kroge prednosti pred najbližjimi zasledovalci, samo na dirki se lahko zgodi vse. In se je, vodilne dva (ki niti nista bila v istem krogu lol) sta se zapletna v neko merjenje kurcev v ovinku, in aktualni vodilni je razbil avto. Mi štepamo kroge in spremljamo, kdaj se bojo odpeljal iz boksov. P3, oni še kar v boksu. Krog prednosti, oni še kar v boksu. Mi že plezamo na goro, oni štartajo. Jeba? Modeli vozijo kroge 2:05, mi bližje 2:15. Jaz si kalkuliram v glavi, pa če imajo oni po možnosti še postank manj v boksu, pizda ne bo se sešlo.

 

No, bi reku, da se je, pa smo v živčnosti še mi naredil napako, na srečo avto obutal cirka tok kot če ga pustiš v BTCju na parkingu, vseen aero ni bil več taprav, moral smo itak še enkrat v boksu in smo za zadnjih 40 minut zamenjal voznika. 12 ur po štartu iz 28 pozicije smo dirko zaključili na četrtem mestu, štiri kroge za vodilnim in v istem krogu kot P3. In prav kamot bi zmagal! Smo bedni, samo ne tok za kot nas ima igra!

 

Specialno omembo si pa zasluž še model, ki je bil sicer diskvalicifiran, ker more imeti ekipa nujno vsaj dva dirkača, on je pa vseh 12 ur odfural sam. In je bil večino tekme pred nami, nekje v 10 uri ga je pomoje zjebala koncentracija in je skrešal avto, tako da je lahko šel na čik in scat, je pa vseeno v solo vožnji končal fenomenalni sedmi :D

 

Slik nimam, pač avti pa asfalt pa volani pa tko.

 

12hBat.thumb.png.14617610711f50ebfecc0b73a9b57d5d.png

  • Račka +1 6
  • Na jagodo +1 3
Povezava do prispevka
Chenier reče pred 20 urami:

Ej Stipe, tebe pa nič ne mika upgrejdat racing izkušnje, ker vem, da si fan žanra? V smislu, da bi šel na nek rig a la Šimšov?

 

Itak da me, koga ne bi. :D

Samo (na srečo? :D) nimam namenskega prostora za kaj takega (v dnevni nočem imet) - ko se bo junior odselil, potem bo njegova soba verjetno res postala racing room - če ne bom prestar za splezat v kokpit. :D

Povezava do prispevka
  • 5 mesecev kasneje...

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...