Skoči na vsebino

Trenutno igram [1/2022]


Kočevc

Priporočeni prispevki

Dead Cells takes a Fatal Fall into its next DLC expansion next year | Rock  Paper Shotgun

 

Čeprav kot nekdo, ki do konca zaupa v pazljivo zlaganje vsakega izmed gradnikov svojega umetniškega dela, ne verjamem zares v naključno generiranje stopenj, mi je Dead Cells vsekakor vreden svojega denarja. Kot prvo so piksli čudoviti, animacije tekoče, stopnje pa imajo dovolj raznolik videz, da je vsakič veselje, ko prideš v novo. Še najbolj pa me navdušujejo orožja, saj namreč vsako (skoraj vsako?) pride s svojim setom animacij, tako da jih je res veselje uporabljat. Tudi sicer je grafični stil zelo clean, v praktično vsakem trenutku vidiš, kdo te napada, kakšne vzorce je telegrafiral, kako se izmuzniti … Povsem upravičeno se jo tudi umešča v žanr metroidvanie. Čeprav ves čas spodbuja hitro igranje in drvenje z enega konca stopnje na drugega, kasneje ugotoviš, da je raziskovanje stopenj v globino pretežno dobro nagrajeno (razen seveda posebnih vrat, ki jih odkleneš npr. z opravljenim izzivom, da prideš skozi stopnjo prej kot v dveh minutah in pol). Imam pa dve kritiki: (1) nadgradnje se odklepajo malce prepočasi, kar igralni čas sicer raztegne na več 10 ur, ampak osebno bi si želel krajšo, bolj kompaktno izkušnjo z malo manj ponavljanja; (2) vseeno bi igra lahko ponudila kaj drugega kot combat – če bi igro umestili v zanimivo, hitro zgodbo a la Hades, bi bila res zmagovita kombinacija.  

 

Zaenkrat mi Ćamir skala pokaže nekje med 7 in 8. Skratka, nisem povsem prepričan, če mi pade v hall of fames, bom moral še več igrat. Je pa res prizadeto lep špil. Sem igral na handheld Switch mode, pa sem kar na TV preklopil, ker mi je preveč škoda, da bi gledal to grafiko zbito na mali ekran. 

  • Račka +1 7
Povezava do prispevka

presneto, toliko hajpate tukaj From špile, da sem se uklonil radovednosti in instaliral Dark Souls Remastered, da vidim, kaj je na tem, ter sedajle preživil par uric v špilu. Moram reči, da se mi zaenkrat prav dopade, (bom pa videl, kako bo, ko uletim do kakih orenk bossev, če mi se mi bo uspelo prebiti čez :D)

 

VP6rdnK.jpg

 

Imam pa za vas profije dve ultra beginner vprašanji: 

1. kaj je to humanity, kaj je drugače, če igram v human ali hollow formi. In kaj pomeni tisti humanity counter ob hit in stamina points?

2. zaboji, škatle, sodi in podobno: je kdaj kak item med njimi, a je izguba časa, če jih razsuvam?

 

aja, igram pa offline, saj verjetno to nima veze?

 

 

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

Če si offline niti ni razlike med human form in hollow.  Tisti humanity counter je humanity, ki si ga nabral med igranjem oz. uporabi humanity v item formatu. Tisto ti tam do 30 samo koristi.  Tam do 10 vpliva na damage Chaos orožji( jih boš spoznal med igro. Fire orožja, ki delajo večjih damage kot navadna Fire, ampak samo če imaš humanity.) in chaos spellov.  Daje ti tudi bonus na neke resistance, pozabil katere. IN seveda viša item discovery, kar vpliva na šanso za iteme od sovragov.  Edini minus je, da ko te kaj fenta ta humanity ostane v lužici skupaj z vsemi nabranimi soulso (valuta za vse od levelenja do kupovanja)  in če umreš na poti do lužice izgubiš vse.

 

Ma razbij vse kar lahko. Samo ne tepi nobenega  NPCja niti ne meči urokov ali miraclov okoli njih. 

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Še naprej drgnem Hollow Knighta, ful umiram, ampak uživam, sem trmast in dosti vztrajen, da bom sigurno končal. Trenutno sem pred tem, da fentam 2/3 Dreamerjev (Lurien)  - ne vem pa, kolikšen del špila me potem še čaka za to trojico.

 

Je pa res jebeno obsežen špil, dosti bolj, kot bi sklepal ob prvem pogledu na karto s cca. 15 področji/biomi; raznih stranskih kotičkov, skritih in napol skritih ter optional zadev je res ogromno. A roko na srce veliko ur (poleg na mnoge ponovne poskuse zaradi umiranja) odpade na dejstvo, da špil igralcu niti malo ne namigne, kaj je obvezno v smislu glavne štorije in kaj opcijsko, in kje najti (običajno na drugem koncu karte) item, ki je nujno potreben za to, da lahko končno vstopiš v trenutno nedostopno področje. Ker seveda igram prvič na slepo, brez kakega vodiča, zgleda to potem tako, da imam skoraj vedno sočasno ene 3-4 še neraziskane kotičke, za katere nikoli nisem ziher, kateri je ključna po do konca špila in kateri je samo neka stranska stvar, kjer se bom potencialno pol ure jebal z nekimi zajebanimi platformskimi sekcijami, da bom na koncu prišel do slepe ulice z eno brezvezno nagrado... In mogoče sem pussy, ki so ga razvadili običajni moderni špili, ki igralca zelo jasno usmerjajo, a bi bil vesel, če bi mi kak NPC prišepnil, da se ta ali oni mobility item (recimo za dvojni skok ali pa frčanje čez prepade) skriva v tej ali oni coni. Bi mi prišparalo precej ur backtrackanja in poskušanja z raziskovanjem na pamet na več različnih koncih karte - za dostop do Luriena npr. mi je bilo že mnogo ur nazaj jasno, da bom rabil dvojni skok, dejansko pa sem ga dobil šele danes, ko sem se spomnil, da je čisto na drugem koncu karte en prepad, ki ga lahko preletiš s tistim crystal-neki-neki abilityem, ki ga imam že lep čas. Enostavno sem pozabil nanj in ful ur zaman poskušal v različnih drugih conah, kjer so se vsi prej neraziskani kotički izkazali za slepe ulice ali pa na koncu nedostopni zaradi ne-posedovanja spet enega drugega itema/ključa...

 

Saj verjamem, da je to nasprotje držanja igralca za rokico eden od čarov Soulsborne špilov in teh bolj zajebanih metroidvanij (HK je kakor razumem zmes obojega), a pač (še) nisem vajen tega in mi na trenutke malo najeda struktura špila, zaradi katere sem v določenih seansah porabil ful ur za zelo malo dejanskega napredka... Sploh nimam problemov z git-gud zajebanostjo šefov, kjer me skoraj  vsak v prvo odlomi kot pičko in za večino rabim 5+ poskusov, mi je pa na trenutke dosadno, koliko ur in vztrajnosti špil pričakuje, da bo igralec vložil tudi v slepo poizkušanje z raziskovanjem na različnih koncih karte.

uredilo bitje Raz
  • Račka +1 3
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 2 urama:

hall of fames

Yo, a ne bi bilo kul, da pri igricah rečemo raje Hall of Frames?

Sam ajde, pol bi to verjetno pasalo tudi k filmom, ne vem, sem razdvojen.

 

:D

 

Drugače hvala za mini reviewčič. Car.

uredilo bitje ke_kit
Povezava do prispevka

Prej sem naprej drkal Hades in kar ne morem in ne morem odložit zadeve. Addictive af, res. Zdaj mi je jasen ves hype okoli igre.

Če bi jo lahko opisal samo z eno besedo, bi ta bila sexappeal. :avadodo:

 

Na srečo je pol uletel @Pleya,da sem nehal in mi kr tako mimogrede nakazal res hudo dobre skille v SF4. Mad respect stari.

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Js sm pri zadnjem bossu od Hollow knight, ampak mi gre ful na kurac, da morem na internet neke komplicirane guide gledat, kk pridit do additional contenta. Se bom jutri naprej jebal s tem, drugač sem pa že ves colloseum anredil in unlockal ves weapon power.

Povezava do prispevka

Začel God of War na PC-ju. 

 

Kaki bog je to, da ne zna skočit iz 2 metrov, da je vsakič treba kucat tipko, da se tip izvoli skotalit iz ene police (spomin iz prejšnjih delov mi govori, da se je tip metal že iz precej večjih višin), po drugi strani pa prime brezov hlod, kot da ima 5 kil.... Leseno in nepotrebno. Ostalo pa kar na nivoju. 

uredilo bitje Ripper
  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Zraven Dead Cells zdaj po par mesecih končno igračkam malo več zadev

 

CARTO

Luškana mladinska igrica/zelo lite pustolovščina z enostavnimi ugankami, katere osrednja mehanika je zlaganje zemljevida. Fora je v tem, da si v bistvu moraš mapo zgradit sam, razni NPC-ji ti povejo namige ala "hišica pomembne osebe je na jasi sredi gozda", ti pa imaš dele ozemlja, ki so kot majhni puzli, in jih moraš zrotirat in sestavit tako, da bo gozd in na sredi jasa, kjer se bo potem pojavila ta pomembna oseba. Luškano in priporočam, če imate otroke.

ss_64a61a1687e9415854d4c5892cc6d14ca71453a6.600x338.jpg?t=1638197714ss_722dc056235ac70f8cc7bacf1be895e49ed2f231.600x338.jpg?t=1638197714

 

SNOWRUNNER

Kočevc je naredil svoje, sem spet namestil Snowrunnerja in inštaliral Year 1 DLC. Ne vem, ampak meni se igra zdi še počasnejša, kot se mi je zdela ob izidu :D. A so jo dejansko kaj potweekali, da je vse skupaj še počasnejše, ali se mi samo zdi? Sicer pa zanimiva igra, ampak mi tudi hitro postane monotona. Želel bi si več domiselnosti pri svetovih, ker zdaj so si precej podobni drug drugemu, čeprav so na različnih koncih sveta, pa vožnja po cesti bi lahko bila malo hitrejša in bolj stabilna, ker igra s tem, da se tudi po cesti cijazaš kar se čuti 10 km/h, umetno podaljšuje igralni čas. Pa na čase se mi zdi slabo optimizirana. Frejmi mi padejo pod 60 na cajte, res pa je, da imam vse zmaxano na full. 

ss_940259cd3dc33743bc06f2e686f2b6878b961b14.600x338.jpg?t=1638886343ss_8b7d5be8de0e50fd27317c4faf5dbb16faf61a40.600x338.jpg?t=1638886343

 

PIKUNIKU

Imam problem, ker sem igrico igral, ko sem pred enim tednom zbolel in preživel ogromno časa na WC-ju, tako da mi zdaj zbudi neprijetne filinge. Kar mi je res bedno, ker mi je sicer carska igrica. Zelo kjut humor, hecno animiran lik, preproste uganke in kup nekih mini-iger. Kot rečeno mi je carska igrica in upam, da mi telo malo pozabi to povezanost igranja Pikuniku na WC-ju v kržljavem položaju in bolečinah, ker bi jo res rad obrnil :D

ss_debaf976a994b833851ec930c52a369322f781ca.600x338.jpg?t=1627314689ss_c9ae838d8e8b2041ec425ad459401f544515aed2.600x338.jpg?t=1627314689

  • Račka +1 2
Povezava do prispevka
Raz reče pred 12 urami:

Še naprej drgnem Hollow Knighta, ful umiram, ampak uživam, sem trmast in dosti vztrajen, da bom sigurno končal. Trenutno sem pred tem, da fentam 2/3 Dreamerjev (Lurien)  - ne vem pa, kolikšen del špila me potem še čaka za to trojico.

 

Je pa res jebeno obsežen špil, dosti bolj, kot bi sklepal ob prvem pogledu na karto s cca. 15 področji/biomi; raznih stranskih kotičkov, skritih in napol skritih ter optional zadev je res ogromno. A roko na srce veliko ur (poleg na mnoge ponovne poskuse zaradi umiranja) odpade na dejstvo, da špil igralcu niti malo ne namigne, kaj je obvezno v smislu glavne štorije in kaj opcijsko, in kje najti (običajno na drugem koncu karte) item, ki je nujno potreben za to, da lahko končno vstopiš v trenutno nedostopno področje. Ker seveda igram prvič na slepo, brez kakega vodiča, zgleda to potem tako, da imam skoraj vedno sočasno ene 3-4 še neraziskane kotičke, za katere nikoli nisem ziher, kateri je ključna po do konca špila in kateri je samo neka stranska stvar, kjer se bom potencialno pol ure jebal z nekimi zajebanimi platformskimi sekcijami, da bom na koncu prišel do slepe ulice z eno brezvezno nagrado... In mogoče sem pussy, ki so ga razvadili običajni moderni špili, ki igralca zelo jasno usmerjajo, a bi bil vesel, če bi mi kak NPC prišepnil, da se ta ali oni mobility item (recimo za dvojni skok ali pa frčanje čez prepade) skriva v tej ali oni coni. Bi mi prišparalo precej ur backtrackanja in poskušanja z raziskovanjem na pamet na več različnih koncih karte - za dostop do Luriena npr. mi je bilo že mnogo ur nazaj jasno, da bom rabil dvojni skok, dejansko pa sem ga dobil šele danes, ko sem se spomnil, da je čisto na drugem koncu karte en prepad, ki ga lahko preletiš s tistim crystal-neki-neki abilityem, ki ga imam že lep čas. Enostavno sem pozabil nanj in ful ur zaman poskušal v različnih drugih conah, kjer so se vsi prej neraziskani kotički izkazali za slepe ulice ali pa na koncu nedostopni zaradi ne-posedovanja spet enega drugega itema/ključa...

 

Saj verjamem, da je to nasprotje držanja igralca za rokico eden od čarov Soulsborne špilov in teh bolj zajebanih metroidvanij (HK je kakor razumem zmes obojega), a pač (še) nisem vajen tega in mi na trenutke malo najeda struktura špila, zaradi katere sem v določenih seansah porabil ful ur za zelo malo dejanskega napredka... Sploh nimam problemov z git-gud zajebanostjo šefov, kjer me skoraj  vsak v prvo odlomi kot pičko in za večino rabim 5+ poskusov, mi je pa na trenutke dosadno, koliko ur in vztrajnosti špil pričakuje, da bo igralec vložil tudi v slepo poizkušanje z raziskovanjem na različnih koncih karte.

ne sekiraj se preveč oz moj nasvet bi bl, da kupuj karte pri Corniferju in pomapiraj vse kar je še črno oz ni obravano. Tako boš točno vedel kaj ti še manjka, je pa tečno ker ni nekga fast travela po klopcah ampak samo po območjih, samo ko malce osvojiš orientacijo ni problem. Moj prvi skozihod je bil okoli 70 ur pa sem veliko bluzil okol pa mel težave, ampak v drugo pa sem za 105% potreboval nekaj več kot 20. Ko enkrat veš kam in kako potem je vse hitreje in lažje. 

Povezava do prispevka
Ripper reče pred 1 uro:

Začel God of War na PC-ju. 

 

Kaki bog je to, da ne zna skočit iz 2 metrov, da je vsakič treba kucat tipko, da se tip izvoli skotalit iz ene police (spomin iz prejšnjih delov mi govori, da se je tip metal že iz precej večjih višin), po drugi strani pa prime brezov hlod, kot da ima 5 kil.... Leseno in nepotrebno. Ostalo pa kar na nivoju. 

Spomin iz prejšnji delov mi govori, da je bil  v njih mlad, pri močeh tip. Sedaj pa gre za fotra, ki je pač star in se pač ne meče s kliffov kot budala. :lol:

uredilo bitje fric
  • Trol 1
  • Za crknit smešno +1 1
Povezava do prispevka

Chenier

 

Mors se naucit vozit z menjalnikom. Da dostkrat takoj vrzes v High Gear, sploh ko mas neko hitrost in gres malo v hrib, da ti ne vrze v prvo prestavo nazaj npr. Drgac kar se tice podobnosti, hja bi tko rekel. Naceloma vanilla mape so si vizualno razlicne, ampak glede tovora je priblizno isto. V DLC mapah pa prinasa vsaka mapa neko novost v igralnem nacinu, da ni samo pojdi iz tocke A do tocke B

Povezava do prispevka

Ja, saj včeraj sem začel prvo DLC mapo (oziroma se spawnal v njo in naredil en krog po bazi, nisem še začel zares igrat). In sicer sem si zbral uno z jezerom na sredi

 

Moram se spet ufurat not, nazadnje sem igral nekje maja 2020 Snowrunnerja. Zdaj ali so mal potweekali nadzor in vse s patchi ali pa preprosto se več ne spomnim, sem kar zgubil filinga :D 

Povezava do prispevka

Lake covid yes.

 

Fora je, da se mi od 2020 ni prenesel sejv, ker takrat sem igral šiptarsko piratsko verzijo, zadnjič pa sem vzel original na Epic store kuponček :D. Zdaj furat po jadnih mapah, ki sem jih že naredil, pa mi je tečno, sploh ker mi je prvi svet res najmanj zanimiv. Sem upal, da se bo dalo cheesat z DLC avtomobili in preskočit basic game :D :D :D 

 

Mimogrede, vidim, da so dodali neke vrste posebne izzive v ločenem razdelku glavnega menija. A to so kakšne posebne mape ali izseki iz že obstoječih? 

Povezava do prispevka

DLC avtomobili spet niso tolk OP, sam ok se da normalno lepo furat  z njimi. Jaz se s kr dost razlicnimi kamioni furam, k mi je tk najbl zanimiv.  Zdj najlazje pa je, da v Taymirju na hitr tuz tartarina gres iskat in taygo (5-10min posla). Pa mas vsaj dve zelo cool vozili. Usput se par upgrejdov za Taygo gres iskat in toj to.  Vsaj za Lake Covid rabis dobrega scouta k lah kamrkol pride in stvari vlece brez problema iz jarkov in v tej mapi je velik samo scoutanja al pa da winchas stvari okol. All in all mi je bila vsec mapa, ceprav kar zajebana. Bos videl 😁

Povezava do prispevka
kemik reče pred 13 minutami:

Kaj pol berem da bo po god of waru treba tovornjake furat? Tile screeni so me mal zrajcal.
 

Kaj je najboljsa in kaj je najslabsa stvar te igre?

En šnelkurc

 

Carske stvari:

— dark souls tovornjakarskih igric

— dobro ujet nadzor nad tovornjakom na meji casuala in hardcora. Imaš dosti nekih prijemov aka zajle, vlečne vrvi, štirikolesni pogon (to so te basic, boš že sam raziskal podrobneje) ... hkrati pa večino vsega tega nadzoruješ z 1-2 tipkami, tako da je smooth in fast

— scoutanje oziroma doseganje stolpov, da se ti razkrije mapa (ko še je pač ne poznaš in je vsaka pot tveganje)

— raznolika vozila, ki se obnašajo raznoliko

— ko končno misliš, da si safe, po 20 minut jebanja neke stranpoti prideš na asfalt, samo pičimo zdaj, pol pa te zanese in ti fukne kombi v prepad

— ogromno semi open-world map, ki so dokaj kompaktne, mislim da jih je skupaj z DLC-ji 24, kar bi bilo ogromno tudi za dirkačino, kaj šele za tak slow paced gejmič

— zelo malo nekih bullshit opravil in malo stvari v open worldih, povečini imaš "misije" in pol par razglednih stolpičev oziroma POI baz ter upgrejdov, ni 62 različnih collectablov pa ne vem kerega sranja

 

Slabe stvari:

— jaz bi vseeno naredil, da bi se po asfaltu kombiji furali hitreje

— bencin mi je dosti brezvezna mehanika, mislim saj štekam, da moraš potem pazit, kako se lotit izziva in optimizirat pot, sam ne bi bilo treba

— določene mape so malo dolgocajtne

— večina "nalog" je konceptualno brezveznih, ampak pač v redu, point je v drivingu in premagovanju narave

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka

Nalijmo si čistega vina pa si recmo, da je DLC 1 (season 1) najslabši možen dlc in mapa.

Najboljša stvar je, ko si vržen v neko vukojebino in moraš ljudem vzpostavit fabrko nazaj. Nakar te ponucajo še kot lokalno gradbeno podjetje, da jim/si zgradiš mostove. Potem iz vse povsod pripelješ material in fabrka se gradi. V tem času z zelo ne ekomašinami orješ kozje stezice v želji, da bi prišel do neke žage, kjer so očitno arhitekti načrtovali gradnjo brez priklopa na cestno omrežje, ker kdo pa rabi ceste, če imaš dile.

 

Najslabše je pa kot si takole požvižgavaš in pelješ proti cilju nakar se blato pomešano z vodo odloči, hopa kam pa ti tako hitro. To ali pa se kakšen kamen kam zatakne in hopa na bok.

 

 

uredilo bitje fric
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 2 minutama:

En šnelkurc

 

Carske stvari:

— dark souls tovornjakarskih igric

 

 

Hvala za opis, ampak tle sem nehal brat, bom nabavil

 

A igraš na kontroler, je kul? Js bom na playki namreč 

 

Pol si stegnem vanillo in kresnem single player mode al je kakšen drug catch? 

Povezava do prispevka
kemik reče Pravkar:

Hvala za opis, ampak tle sem nehal brat, bom nabavil

 

A igraš na kontroler, je kul? Js bom na playki namreč 

 

Pol si stegnem vanillo in kresnem single player mode al je kakšen drug catch? 

Igram na PS5 pad, ki ga imam povezan na komp, super nadzor

 

Ja, ti kar stegni vanillo in pol guraš SP, toj to. Začetek v igrico je dosti jaden. Moraš se peljat do prvega stolpa, prevzet kombi in pol popravit most, da lahko prideš v drugi del mape. Po tem se ti pa v bistvu odpre ves špil 

Povezava do prispevka

Mehanika benzina v vanilla gameu ne pride tolk spet do izraza, ampak ko mas na polno upgradan kamion, ti kuri tut 25 L/min in to se ti takoj strosi. V DLC mapah pa zaradi tezjega terena zacnes mal spekulirat kje bos pustil kamion in ga natankal, ker nocs spet 15min v eno smer za "bv" vozit 😄

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...