Skoči na vsebino

Trenutno igram [1/2022]


Kočevc

Priporočeni prispevki

Weraziel reče pred 12 minutami:

kak to, a je precej clunky vse skupaj?

Ko obrnem še DLC bom napisal review. Mislim, da ji bom dal oceno 6. Slabo sprogramiran izdelek, ki je popularen zaradi meme wortha.

 

In pa najhuje. Pričakoval sem težko igro, a na koncu sem mislim, da umrl samo pri dveh bossih, vse ostalo first try brez da bi kakršni koli guide pogledal.

uredilo bitje MaDrung
Povezava do prispevka
MaDrung reče pred 18 minutami:

Ko obrnem še DLC bom napisal review. Mislim, da ji bom dal oceno 6. Slabo sprogramiran izdelek, ki je popularen zaradi meme wortha.

Ma Dark Souls 1 ni nič popularen, ker je "slabo sprogramiran meme worthy material", ampak ker je jebena mojstrovina in je bila ob izidu preprosto mindblowing

 

Sem igral remastered enke pred relativno kratkim (~2 leti nazaj, je bilo tik pred korono), zdaj pa drugič igram DkS3 in mi ima enka dosti boljši svet. Fighting mi je sicer v trojki malo ljubši, isto OST, ampak zgodba in raw filing pa je pri DkS 1 na vrhuncu

  • Račka +1 1
Povezava do prispevka
Hernier reče pred 1 uro:

Ma Dark Souls 1 ni nič popularen, ker je "slabo sprogramiran meme worthy material", ampak ker je jebena mojstrovina in je bila ob izidu preprosto mindblowing

 

Sem igral remastered enke pred relativno kratkim (~2 leti nazaj, je bilo tik pred korono), zdaj pa drugič igram DkS3 in mi ima enka dosti boljši svet. Fighting mi je sicer v trojki malo ljubši, isto OST, ampak zgodba in raw filing pa je pri DkS 1 na vrhuncu

Kaj glede te igre je mojstrovina? A to, da imaš invisible walls povsod in se zatikaš ob stopnice če se sprehodiš pod ne trenutno zahtevanim kotom? Al to, da so bossi neki takega kot iz vanilla WoW kjer imajo glih 3 mehanike in jih lahko enostavno zaobideš. Kot da niso playtestali svoje igre res. Al to, da v igri ne moreš sortirat po itemih? To, da weapon (recimo spear) ne prilagodi svojega udarca po višini in se jebeš po stopnicah zadet pravi spot. Al to, da target locking včasih locira moba v 3 pm, drugič pa ne zna najdit najbližjega moba in ti zarotira pogled. Al pa ti ga rotira ko se samo sprehajaš, ker so dali view interupte not, ki jih niso znali uporabit.

Enostavno garbage, pa lista je dolga. To, da je bil špil inovativen jih ne razreši tega. Če sem v igri umrl je bilo zaradi boja z njihovo kodo in ne zaradi težavnosti sovragov. Res, ne zastopim kje ta slava in opevanje težavnosti. Igra je bila poleg njihovih bugov zelo lahka.

 

EDIT: Pa kolikor berem svoj post mislim, da boš vzel kot osebni napad, ampak dejansko hočem samo razumet, ker sem verjetno 1:100.

uredilo bitje MaDrung
  • Ne me jebat 1
Povezava do prispevka
MaDrung reče pred 39 minutami:

Kaj glede te igre je mojstrovina? A to, da imaš invisible walls povsod in se zatikaš ob stopnice če se sprehodiš pod ne trenutno zahtevanim kotom? Al to, da so bossi neki takega kot iz vanilla WoW kjer imajo glih 3 mehanike in jih lahko enostavno zaobideš. Kot da niso playtestali svoje igre res. Al to, da v igri ne moreš sortirat po itemih? To, da weapon (recimo spear) ne prilagodi svojega udarca po višini in se jebeš po stopnicah zadet pravi spot. Al to, da target locking včasih locira moba v 3 pm, drugič pa ne zna najdit najbližjega moba in ti zarotira pogled. Al pa ti ga rotira ko se samo sprehajaš, ker so dali view interupte not, ki jih niso znali uporabit.

Enostavno garbage, pa lista je dolga. To, da je bil špil inovativen jih ne razreši tega. Če sem v igri umrl je bilo zaradi boja z njihovo kodo in ne zaradi težavnosti sovragov. Res, ne zastopim kje ta slava in opevanje težavnosti. Igra je bila poleg njihovih bugov zelo lahka.

 

EDIT: Pa kolikor berem svoj post mislim, da boš vzel kot osebni napad, ampak dejansko hočem samo razumet, ker sem verjetno 1:100.

Ma samo čudne prioritete imaš. Vse napake, ki si jih navedel so povsem legit (in jih izpostavljajo vsi igralci od nekdaj), ampak fora je v tem, da se enostavno izgubijo med vso kvaliteto, ki je prisotna v igri. Dizajn stopenj, nasprotnikov, bossov, mehanike bojevanja in različni pristopi k slednjemu, vzdušje ob raziskovanju, lore, ki se ti razkriva preko raziskovanja sveta, OST, etc etc etc. Toliko dobrih stvari je, da po parih urcah povsem pozabiš na minuse (tudi, ko se ti kaka bedarija pripeti stotič pri 30. uri igranja).

Strinjam se, da bossi niso tako zelo zahtevni, razen izjem, ampak po moje ni v tem finta težavnosti DS. "Legendarna" težavnost se nahaja v premagovanju samih stopenj. Kar te v DS najbolj ubija je samo kraljestvo Lordrana, ne njegovi bossi.

uredilo bitje ke_kit
  • Račka +1 2
Povezava do prispevka

To je tko k js pa Heavy Rain, Fahrenheit mi je bil zakon back in the day, Heavy Rain sem pa ta teden že v tretjo probal (daleč nazaj sem probal na ps3 pa mi ni blo v redu) pa mi je voice acting obup, kontrole po nepotrebnem zapletene, štorija nezanimiva. Preprosto ne pridem dovolj daleč, da bi razumel zakaj ocena 93 v Jokerju.

uredilo bitje Weraziel
Povezava do prispevka

Nisem mislil nič napisat, ker je moje mnenje o MaDrung še nižje kot o ŽNJeirju in ker Dark Souls nisem igral že 8 let, ampak kje za vraga so invisible zidi v igri? Tega se res ne spomnim, da bi ti karkoli kar ni fizični zid ali pa prepad preprečevalo napredovanje kamorkoli.  

Povezava do prispevka
Weraziel reče pred 2 minutama:

To je tko k js pa Heavy Rain, Fahrenheit mi je bil zakon back in the day, Heavy Rain sem pa ta teden že v tretjo probal (daleč nazaj sem probal na ps3 pa mi ni blo v redu) pa mi je voice acting obup, kontrole po nepotrebnem zapletene, štorija nezanimiva. Preprosto ne pridem dovolj daleč, da bi razumel zakaj ocena 93 v Jokerju.

Heavy Rain se igra predvsem zaradi prizora v mall-u, ko iščeš sina. :D

Povezava do prispevka
ke_kit reče pred 1 uro:

Heavy Rain se igra predvsem zaradi prizora v mall-u, ko iščeš sina. :D


Meni je bila ta scena izredno mučna, če ne že srhljiva. Ampak to verjetno razumejo samo gamerski fotri, ki bi resnično vse na svetu dali za svojega otroka. Itak, ker Heavy Rain je kar "zatežena" zadeva v smislu foter - sin odnosov . 
Je namreč neke vrste noir "krimič", ki  pa se dotika predvsem družine in posameznikov. Včasih ko razmišljam, dobim celo neke asociacije na odrešenika Jezusa, ki se je žrtvoval, takrat ko se je dal pribiti na križ. V smislu: bi se tudi ti žrtvoval za svojega otroka? Jaz osebno - pa naj se to ne sliši kot nek trivialno banalni zapis - bi se. Iskreno rečeno. Tudi če bi moral skozi dolgo trnovo pot po ostri glaževini, ampak to je po moje še najmanj, kar bi naredil.
Po drugi strani pa je omenjeni Detroit precej drugačna zadeva. Tukaj mislim, da gre za bolj širše "globalne" probleme (čeprav so prav tako zastavljeni na ravni posameznikov). Rasizem/celo holokavst itak najbolj padeta v oči. Iz vidika igralnosti mi je Detroit sicer boljši, ker poteka precej bolj tekoče, glede zgodbe pa ne morem primerjati, ker gre pač za komplet različni zadevi (Detroit se tudi močno šlepa na obstoječo SCI/FI literaturo in filme). Konec koncev... Moj konec v Detroitu je bil sicer čisto OK, čeprav bi eno malenkost spremenil (ampak se mi ni dalo vračati). Dočim H.Rain sem pa itak preigral vse možno, kar se je dalo.  

uredilo bitje DaCapo
Povezava do prispevka
MaDrung reče pred 11 urami:

Kaj glede te igre je mojstrovina? A to, da imaš invisible walls povsod in se zatikaš ob stopnice če se sprehodiš pod ne trenutno zahtevanim kotom? Al to, da so bossi neki takega kot iz vanilla WoW kjer imajo glih 3 mehanike in jih lahko enostavno zaobideš. Kot da niso playtestali svoje igre res. Al to, da v igri ne moreš sortirat po itemih? To, da weapon (recimo spear) ne prilagodi svojega udarca po višini in se jebeš po stopnicah zadet pravi spot. Al to, da target locking včasih locira moba v 3 pm, drugič pa ne zna najdit najbližjega moba in ti zarotira pogled. Al pa ti ga rotira ko se samo sprehajaš, ker so dali view interupte not, ki jih niso znali uporabit.

Enostavno garbage, pa lista je dolga. To, da je bil špil inovativen jih ne razreši tega. Če sem v igri umrl je bilo zaradi boja z njihovo kodo in ne zaradi težavnosti sovragov. Res, ne zastopim kje ta slava in opevanje težavnosti. Igra je bila poleg njihovih bugov zelo lahka.

 

EDIT: Pa kolikor berem svoj post mislim, da boš vzel kot osebni napad, ampak dejansko hočem samo razumet, ker sem verjetno 1:100.

Lincoln Murphy on Twitter: "yeah, well, uh... that's just like, your  opinion, man http://t.co/9HwFHHVq1u" / Twitter

Povezava do prispevka
Gost
Tema je zaprta za nadaljnje odgovore.
  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...