╭∩╮ samo_hren Objavljeno 1. januar 2022 Share Objavljeno 1. januar 2022 Leto 2021 je bilo polno izivov in za večino mnogo bolj preizkušajoče, kot bi si kdorkoli zaslužil. Na srečo je glasba univerzalna konstanta, ki bo venomer bodrila in nas spominjala tudi na dobro, ki nas čaka za vsakim kotičkom. Pozivam vse ljubitelje muzikalične robe, da podelite svoje favorite preteklega leta . Sam sem utegnil lani preposlušati najmanj glasbe v zadnjih ducat letih, a je bila bera izvenserijskih albumov še vedno zelo visoka. Začenjam s častnimi omembami, ki so bile več kot solidne, a jim je nekaj magije vseeno zmanjkalo. The War On Drugs - I Don’t Live Here Anymore jizue - Garden Carcass - Torn Arteries Tyler, the Creator - Call Me If You Get Lost Yossi Sassi & Oriental Rock Orchestra - Hear and Dare Aesop Rock x Blockhead - Garbology The Ruins of Beverast - The Thule Grimoires Black Country, New Road - For the First Time Lil Nas X - Montero Iceage - Seek Shelter Susumu Hirasawa - Beacon Bent Knee - Frosting The World Is a Beautiful Place & I Am No Longer Afraid to Die - Illusory Walls Others by No One - Book II: Where Stories Come From L’Rain - Fatigue A Formal Horse - Meat Mallet Daniel Avery - Together in Static Cynic - Ascension Codes Korpiklaani - Jylhä Naposled pa še izdelki, ki so me prevzeli od začetka in do konca. Za playlisto semplov, lahko pošpegate na sledečo povezavo. 48. Steven Wilson - The Future Bites (art pop) 47. Big Big Train - Grimspound (progressive rock) 46. Lost Girls - Menneskekollektivet (art pop / electronic) 45. Ka - A Martyr's Reward (hip hop) 44. Low - Hey What (ambient pop / post-industrial) 43. Springtime - Springtime (experimental rock / post-rock) 42. Mario Batkovic - Introspectio (post-minimalism / modern classical) 41. Gojira - Fortitude (progressive / groove metal) 40. Motorpsycho - Kingdom of Oblivion (progressive rock) 39. Of The Wand And The Moon - Your Love Can't Hold This Wreath of Sorrow (neofolk) 38. Parannoul - To See the Next Part of the Dream (shoegaze) 37. black midi - Cavalcade (avant-prog) 36. Dordeduh - Har (progressive black metal) 35. Ryley Walker - Course in Fable (progressive folk) 34. Soen - Imperial (progressive metal) 33. Feu! Chatterton - Palais d'argile (chanson / art pop) 32. Chris Corsano & Bill Orcutt - Made Out of Sound (free improvisation / experimental rock) 31. Kaatayra - Inpariquipê (atmospheric black metal / folk metal / post-minimalism) 30. Subterranean Masquerade - Mountain Fever (progressive metal) 29. Lingua Ignota - Sinner Get Ready (neoclassical darkwave / avant-folk) 28. Transatlantic - The Absolute Universe: Forevermore (Extended Version) (progressive rock) 27. Sweet Trip - A Tiny House, In Secret Speeches, Polar Equals (dream pop / shoegaze) 26. Mastodon - Hushed and Grim (progressive metal) 25. Mono - Pilgrimage of the Soul (post-rock) 24. Dream Theater - A View From the Top of the World (progressive metal) 23. Nick Cave & Warren Ellis - Carnage (chamber pop) 22. Kanye West - Donda (hip hop) 21. Emma Ruth Rundle - Engine of Hell (folk) 20. Kayo Dot - Moss Grew on the Swords and Plowshares Alike (avant-garde metal) 19. Liquid Tension Experiment - Liquid Tension Experiment 3 (progressive metal) 18. Richard Dawson & Circle - Henki (progressive rock) 17. Little Simz - Sometimes I Might Be Introvert (hip hop) 16. Tribulation - Where the Gloom Becomes Sound (gothic metal) 15. Bruno Pernadas - Private Reasons (progressive pop / psychedelic pop) 14. MEER - Playing House (art rock) 13. The Neal Morse Band - Innocence & Danger (progressive rock) 12. Genghis Tron - Dream Weapon (math rock / progressive metal) 11. Genesis Owusu - Smiling With No Teeth (neo-soul) 10. Godspeed You! Black Emperor - G_d's Pee AT STATE'S END! (post-rock) 9. Spellling - The Turning Wheel (art / baroque pop) 8. BRUIT - The Machine Is Burning and Now Everyone Knows It Could Happen Again (post-rock) 7. IDLES - Crawler (post-punk / art punk) 6. Magdalena Bay - Mercurial World (synthpop) 5. The Armed - Ultrapop (noise rock / post-hardcore) 4. Between The Buried And Me - Colors II (progressive metal) 3. Emily Steinwall - Welcome to the Garden (jazz / progressive pop) 2. Floating Points, Pharoah Sanders & London Symphony Orchestra - Promises (jazz / minimalism) 1. Leprous - Aphelion (art rock) 6 Navedek Povezava do prispevka
ZippeR Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 (urejano) Sleaford Mods – Spare Ribs [electronic, post-punk] Floating Points, Pharoah Sanders & London Symphony Orchestra - Promises [electronic, jazz, ambient] S. Fidelity - Fidelity Radio Club [Beats, Funk, Hip Hop] Joy Orbison - Still Slipping Vol. 1 [Bass, UK Garage, Downtempo] Downstairs J – Basement, Etc... [Trip Hop, Downtempo, Acid House] Jungle - Loving in Stereo [Funk, Soul] Jon Hopkins – Music For Psychedelic Therapy [ambient] Skee Mask - Pool [Techno, Ambient, Breakbeat] Lone - Always Inside Your Head [Ambient, Breakbeat, Downtempo] Beach House - Once Twice Melody [indie, dream pop] Ross From Friends - Tread [Downtempo, Deep House, Electro, Techno, IDM, Breakbeat] Alva Noto – HYbr:ID I [ambient, experimental, minimal] 3. januar 2022 uredilo bitje ZippeR 3 Navedek Povezava do prispevka
saosin Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 grouper - shade emma ruth rundle - engine of hell beverly glenn-copeland - keyboard fantasies reimagined sarah mary chadwick - me and ennui are freinds, baby the bug - fire Floating Points, Pharoah Sanders & London Symphony Orchestra - Promises gauze - 言いたかねえけど目糞鼻糞 amenra - de doorn moor mother - black encylopedia of air rosali - no medium merzbow+prurient - black crows cyborg 1 Navedek Povezava do prispevka
saosin Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 ZippeR reče pred 1 uro: Beach House - Once Twice Melody [indie, dream pop] sori k sm that guy, sam tole je šele pol albuma zunaj (februarja bo full release) Navedek Povezava do prispevka
Avion Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 (urejano) Props @samo_hren ker dela seznam zadev, ki izidejo v enem letu, jaz sem ful slab v temu. Če pa se orientiram po njegovem seznamu, bi sam rad izpostavil naslednje albume: NAJBOLJŠE PLATE LETA: THE ARMED - ULTRAPOP Verjetno najboljša full length izdaja letos. Nor kolektiv glasbenikov, ki so naredili nor album, sploh, ker sem spremljal njihov razvoj od praktično prve plate pa do danes. Posebno omembo dobi še live film, ki so ga posneli za PPV. GENGHIS TRON - DREAM WEAPON Imo bi bilo najbolj fer, če bi rekel, da si deli prvo mesto z Ultrapop plato, če si že delijo vokalista. Odlične ideje, odlična izvedba, produkcija, pač vrhunski izdelek. BRIÍ - SEM PROPOSITO Čeprav mi je zgoraj omenjen Kaatayra projekt odličen, ga nisem uspel dodobra preposlušati, da bi prišel na seznam najboljših plat. Sem Proposito pa sem in je odličen lo-fi trance/black metal projekt. LLNN - UNMAKER Album, ki me je dodobra presenetil. Mogoče sam po sebi ni nič posebnega, me je pa našel v pravem času in sem ga kar precej preposlušal. DEAFHEAVEN - INFINITE GRANITE Meni prva in edina Deafheaven plata, ki mi je fenomenalna od prve do zadnje minute. Poleg Ultrapop ena izmed najbolj preposlušanih plat v letu 2021. ULVER - HEXAHEDRON Sicer so Ulver v letu 2021 izdali dve izdaji, mi je tale live zares odličen primer neke bolj ambient elektronike. SORDIDE - LES IDÉES BLANCHES Francoski sludge/black metal, ki bi ga sicer lahko še malo bolj preposlušal, ampak mi je ostal v dober spominu. DECOHERENCE - SYSTEM I Podobno kot s Sordide, fin black metal. SPECTRAL WOUND - A DIABOLIC THIRST Uuuuuf, gladko najboljša black metal izdaja lanskega leta. Top. CULT OF LUNA - THE RAGING RIVER Ne vem, če rabim zares omenjati švedske post metalce Cult of Luna z lanskoletnim albumom The Raging River, ki sam po sebi ni nič novega, je pa zelo fin izdelek. Always a fan. BADBADNOTGOOD - TALK MEMORY Odličen jazz/trip hop. SECOND BEST / NISEM IMEL DOVOLJ ČASA ZA POSLUŠANJE: AESOP ROCK X BLOCKHEAD - GARBOLOGY THE RUINS OF BEVERAST - THE THULE GRIMOIRES CYNIC - ASCENSION CODES BLACK MIDI - CAVALCADE AMENRA - DE DOORN IDLES - CRAWLER KNOCKED LOOSE - A TEAR IN THE FABRIC OF LIFE ELDOVAR - A STORY OF DARKNESS AND LIGHT SOARS - ENFOLD WORM - FOREVERGLADE CONVERGE - BLOODMOON DEFACEMENT - DEFACEMENT GREY AURA - ZWART VIERKANT YEAR OF NO LIGHT - CONSOLAMENTUM ALTARAGE - SUCCUMB YAUTJA - THE LURCH SONS OF KEMET - BACK TO THE FUTURE 3. januar 2022 uredilo bitje Avion 1 Navedek Povezava do prispevka
Avion Objavljeno 3. januar 2022 Share Objavljeno 3. januar 2022 Fak, šele zdajle, ko sem šel skozi knjižnico v Spotifyu, sem videl, koliko enih zadev nisem preposlušal. Res škoda, da ta jebena aplikacija nima neke opcije "shuffle library" ali kaj podobnega, ker se mi zdi, da tako spregledam polovico albumov v zbirki. Navedek Povezava do prispevka
Avion Objavljeno 5. januar 2022 Share Objavljeno 5. januar 2022 Hm, na seznam zanimivih plat, ki jih nisem uspel preposlušat, bi dodal še Turnstile - Glow On. Sicer se mi zdi celotna zadeva malce prenapihnjena, ampak pičkumater, da je zelo simpatičen album. In še odličen live posnetek: 1 Navedek Povezava do prispevka
Vincent Objavljeno 5. januar 2022 Share Objavljeno 5. januar 2022 Ne poslušam veliko muske, če posebej ne novejše. Ampak Pressure Machine od The Killers je meni fantastičen. 1 Navedek Povezava do prispevka
Berbasecks Objavljeno 5. januar 2022 Share Objavljeno 5. januar 2022 @samo_hren uf, men je pa Imperial gladko najšibkejši album od Soen in veliko razočaranje sam sem hotu dat tega, potam pa vidim da je še december 2020 (atmospheric post black metal) praktično sem tolk malo poslušal 2021 glasbe, da bi izpostavil samo The Ruins of Beverast - The Thule Grimoires Mare Cognitum - Solar Paroxysm Wolves in the Throne Room - Primordial Arcana edit: pozabu na Vvilderness - As Above, So Below iz čist drugih SLO voda pa Tsujigiri - Harakiri SBO (Smrt Boga in Otrok) - Trans bom pa sigurno sčekiral kaj iz vaših seznamov. 1 Navedek Povezava do prispevka
saosin Objavljeno 7. januar 2022 Share Objavljeno 7. januar 2022 saosin reče Dne, 3. 1. 2022 at 14:25: grouper - shade emma ruth rundle - engine of hell beverly glenn-copeland - keyboard fantasies reimagined sarah mary chadwick - me and ennui are freinds, baby the bug - fire Floating Points, Pharoah Sanders & London Symphony Orchestra - Promises gauze - 言いたかねえけど目糞鼻糞 amenra - de doorn moor mother - black encylopedia of air rosali - no medium merzbow+prurient - black crows cyborg dodajam še (vse nek new-wave, synth pop, dark italo kombo) riki - gold nuovo testamento - new earth veil of light - landslide 1 Navedek Povezava do prispevka
Kavbojc Objavljeno 7. januar 2022 Share Objavljeno 7. januar 2022 Nice, cist spregledal nov Mastodon album. Predvsem pa... Cynic?! Sem mislil, da je to ze 10+ let mrtvo. To pa takoj zdej pade, tenks! Navedek Povezava do prispevka
Kole Objavljeno 9. januar 2022 Share Objavljeno 9. januar 2022 moji 2021 faves (poboldano mi je še posebej ostalo v kokoroju - ampak izdaje iz zadnjih mesecev moram še mal preposlušat): · Aquaserge – The Possibility of a New Work for Aquaserge (third stream / avant-prog) · Backxwash – I Lie Here Buried With My Rings and My Dresses (industrial-hop / horrorcore) · BADBADNOTGOOD – Talk Memory (jazz fusion) · Bell Orchestre – House Music (chamber jazz / post-rock) · Bendik Giske – Cracks (post-minimalism / saxambient) · Black Country, New Road – For the First Time (experimental rock / post-punk) · Black Midi – Cavalcade & Live-Cade (math-prog / snob rock) · Bruit ≤ – The Machine Is Burning and Now Everyone Knows It (post-rock / modern classical) · Caroline Shaw – Narrow Sea (experimental chamber music) · Chris Corsano & Bill Orcutt – Made Out of Sound (free improvisation) · death's dynamic shroud.wmv – 21 faith in persona (vaporwave) · Dominik Strycharski Core | Orkiestra Dęta Ursus – Symfonia Fabryki Ursus (experimental big band) · Dreams of the Drowned – Missed Springs (atmospheric avant-metal) · Dylan Henner – Great Prairie Plains: Studies of American Minimalism (minimalism) · Emily Steinwall – Welcome to the Garden (progressive pop / vocal jazz) · Fievel Is Glauque – God's Trashmen Sent to Right the Mess (progressive pop) · Fire–Toolz – Eternal Home (industrial electronic / cybermetalgaze) · Floating Points, Pharoah Sanders & The London Symphony Orchestra – Promises (third stream / post-minimalism) · G. Brenner – Brushfire (industrial pop / glitch soul) · Genesis Owusu – Smiling With No Teeth (experimental soul) · Godspeed You! Black Emperor – G_d's Pee AT STATE'S END! (post-rock / chamber drone) · Grandbrothers – All the Unknown (post-minimalism / ambient house) · Green-House – Music for Living Spaces (new age) · Grouper – Shade (ambient folk / sadcore) · Howie Lee – Birdy Island (progressive electronic) · Idles – Crawler (art punk) · Ill Considered – Liminal Space (avant-garde jazz) · Iosonouncane – IRA (industrial ritual / darkwave) · Japanese Breakfast – Jubilee (indie pop) · Jónsi – Obsidian (drone pop) · Juçara Marçal – Delta Estácio blues (avantgarde pop / afoxé) · Julius Eastman & Wild Up – Julius Eastman Vol. 1: Femenine (minimalism / chamber music) · Kaatayra – Inpariquipê (avant-folk metal) · KALI Trio – Loom (nu darkjazz) · Kayo Dot – Moss Grew On The Swords And Plowshares Alike (avant-goth / prog metal) · Kero Kero Bonito – Civilisation II (indietronica) · Liars – The Apple Drop (art rock / dark post-punk) · Lice – WASTELAND: What Ails Our People Is Clear (experimental post-punk) · Little Simz – Sometimes I Might Be Introvert (jazz rap) · Loathe – The Things They Believe (dark ambient) · Lost Girls – Menneskekollektivet (tech house / art pop) · Low – HEY WHAT (noise pop) · Magdalena Bay – Mercurial World (synthpop) · Malidah – Broken Circuits (trip hop / downtempo) · Maria Arnal i Marcel Bagés – Clamor (glitch pop / avant-folk) · Mario Batković – Introspectio (modern classical / electroacoustic) · McKinley Dixon – For My Mama and Anyone Who Look Like Her (jazz rap / soul hop) · Merope – Salos (chamber folk / choral ambient) · Natural Information Society with Evan Parker – descension (Out of Our Constrictions) (post-jazz) · Neptunian Maximalism – Solar Drone Ceremony (drone metal / ritual rock) · Nick Cave & Warren Ellis – Carnage (chamber pop) · Notwist – Vertigo Days (krautronica) · Nujabes – Modal Soul Classics (acid jazz) · otay:onii – Ming Ming (post-industrial / Chinese folk) · Papangu – Holoceno (zeuhl / sludge metal) · Philip Glass – Maya Beiser x Philip Glass (minimalism) · Plebeian Grandstand – Rien ne suffit (black mathcore) · Portico Quartet – Terrain & Monument (nu jazz) · Psihedelavci – zZemljoPles (avant-psych rock) · Radiohead – KID A MNESIA (radiohead) · Richard Dawson & Circle – Henki (art prog rock) · San Salvador – La Grande Folie (polyphonic chant / folk) · Siderean – Lost on Void's Horizon (prog death metal) · Sofa – Source Crossfire (post-punk) · Sons of Kemet – Black to the Future (afro-jazz) · Spellling – The Turning Wheel (baroque pop / psychedelic gospel) · Squid – Bright Green Field (experimental rock / art punk) · Sturle Dagsland – Sturle Dagsland (experimental pop / ambient folk) · Sufjan Stevens & Angelo De Augustine – A Beginner's Mind (indie folk) · The Armed – Ultrapop (noise rock) · Various Artists – Indaba Is (afro-jazz) · Vildhjarta – Måsstaden Under Vatten (progressive metal / djent) · Wardruna – Kvitravn (neo-pagan folk / dark tribal) 2 Navedek Povezava do prispevka
Kole Objavljeno 10. januar 2022 Share Objavljeno 10. januar 2022 šit, pozabil sem še na tole: • Simon Steensland - Let's Go To Hell (avant-prog / zeuhl) Navedek Povezava do prispevka
ZippeR Objavljeno 20. januar 2022 Share Objavljeno 20. januar 2022 Late entry, ampak dodajam se tole. Ful dober. electronic, jazz, ambient, experimental, nu.jazz, avant.garde Navedek Povezava do prispevka
Priporočeni prispevki
Pridruži se debati
Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.