Skoči na vsebino

[multi] Elden Ring - SPOILER tema


Galko

Priporočeni prispevki

atomic reče pred 1 uro:

Jest k pogledam nazaj mi pa Elden Ring ni, niti med top 3 form igre. Mi je nekako za Sekirom, DKS3 in Bloodbornom. Sj je bil ful dober špil in vse, ampak romantike pa ni dosegel.

 

1. Bloodborne

2. Dark Souls 1

3. Dark Souls 3

4. Sekiro / Elden Ring

 

To je edina uradna in svetovno priznana lestvica lp

Povezava do prispevka

Lestvica od Galkota bo kr držala. Ni zdej DKS3 tolk slabša od Bloodborna, kr 8 točk neki neki... Celotna igra ma zelo dober pacing. OK nima tega vzdušja k BB. Sekiro po drugi strani je precej drugačna igra od ostalih, ampak je tako kot prvi Souls game, kljub zasičenosti žanrov uspel ufurat nek svoj nov gameplay sistem, ki je povrhu vsega še zelo dober. Ima določene pomakljivosti in prostor za izboljšve, tako da mislim, da je svet pripravljen na Sekiro 2. Na drugi straniimamo Elden ring, ki je vse izpite sicer opravil nekatere dobro, druge odlično, vendar mu nikjer ni uspelo nekega presežka, novitete...

Povezava do prispevka

DS1 svet je nenadjebljiv še danes, tle sploh ni dileme da je to en najbolj inovativnih, odfukanih in revolucionarnih svetov ever.

 

BB je masterpiece skoz in skoz, ena najboljih iger vseh časov.

 

DS3 pa da občutek klona DS1 brez povezanih svetov, neke globoke inspiracije, zgodba je meh, gameplay je super ampak saj je FROM igra konc koncev. Bossi so nenadjeblivi, zadnjih nekaj se lahko meri samo z Old Hunters imo.

 

Ne zasluži si 90 imho. DS2 je probal cel kup odfukanih stvari, tolk raznolikosti pri boju nima niti ER

 

Povezava do prispevka

sem pisal na from-software@officialrankings.truth

 

Pravijo da je DkS 3 tako visoko zato, ker jim je uspelo s tem delom do popolnosti izbrusiti Souls formulo semi-linearnega akcijskega RPG / pustolovščine. In da gre za najbolj dodelan Souls naslov, čeprav je pač najbolj streamlinan, z najmanj novosti in mestoma obrtniškim feelom. Napisali so tudi, da je potrebno gledati GOTY verzijo, ki doda še dva zelo kvalitetna DLC-ja, sploh Ringed City DLC naj bi ti odtrgal jajca.

Povezava do prispevka
Galko reče pred 31 minutami:

sem pisal na from-software@officialrankings.truth

 

Pravijo da je DkS 3 tako visoko zato, ker jim je uspelo s tem delom do popolnosti izbrusiti Souls formulo semi-linearnega akcijskega RPG / pustolovščine. In da gre za najbolj dodelan Souls naslov, čeprav je pač najbolj streamlinan, z najmanj novosti in mestoma obrtniškim feelom. Napisali so tudi, da je potrebno gledati GOTY verzijo, ki doda še dva zelo kvalitetna DLC-ja, sploh Ringed City DLC naj bi ti odtrgal jajca.


Lihkar mi je Miyazaki odpisal, da je DS3 nastal samo zaradi tega, ker so rabli dnar za ER in BB 60fps toggle. Za slednje jim je zmanjkalo :(

Povezava do prispevka
Vučko3 reče pred 2 urama:

Ampak Elden ring ni ravno zakljucena celota. Vsaj kar se zgodbe tiče, cela zgodba glede Miquellea je ostala v luftu.

 

In res ne vem, kak je lahko DS3 pred Sekirom in Elden Ringom. V duhu prijateljskega pogovora seveda.

Razumem zakaj je DS1, še posebej, ker ste vsi naceloma to igrali back in the day.

 

 

Kokr imam jaz v spominu je Miquella v tistem ''jajcu'' za Lord of Bloodom v njegovi areni. Ven štrli njegova roka.

 

In btw, Miquella it's a dude. Forever young pa to.

uredilo bitje bitsurugi
Povezava do prispevka

Ponovno lepim uradno lestvico.

Kdorkoli se ne strinja je pač slab igralec igric.

from.png

 

Se pa na polno strinjam z Atomicom, da ERju manjka nekaj tiste čarobnosti in predvsem fokusa, ki ga imajo bolj linearne souls igre. Sam to je pač cena huge open worlda.

uredilo bitje ke_kit
  • Račka +1 3
  • Na jagodo +1 1
Povezava do prispevka

Kaj pa je za vas ta takozvana "čarobnost", ki naj bi v ERju manjkala? 

 

Jaz ko pomislim nazaj, na vsa ta leta solusborćin, ki so nas tako ali drugače zaznamovale kot gamerje, je čarobnost predvsem strah, trpljenje in nemoč. In pa valda, občutek zadovoljstva ko ti potem uspe. Un feeling, ko se prebijaš do naslednjega bonfijerja, skrit za ščitom, z zadnjim potionom v žepu in preklinjaš japonca, da bolje zanj da je bonfire za naslednjim sovragom, potem pa odpreš neka vrata, najdeš štenge (čez katere bi se najraje fuknil v prepad) in res prideš do bonfijerja, ampak seveda do enega kjer si že bil in samo avandondojaš folku, ki se je tega spomnil. 

 

Tega 100% že nekaj časa ni več, ne obstaja, zame tega ni bilo že v DKS3. 

 

Vseeno pa moj top izgleda takole: 

 

BB

DKS3

ER 

 

S tem da so mi razlike tok male, da je že skoraj nefer delat lestvico iz tega. Kamot bi jih zapisal vse v isto vrstico, pa valda je lestvica na pune narejena samo glede na to kok sem užival ob igranju, ker objektivno gledano je DKS1 mojstrovina v vseh pogledih. 

 

Kljub temu pa imam največ trenutkov, ki sem si jih zapomnil, lih iz prve igrice Demons souls in potem iz DS1 in DS2, preprosto zato ker sem najbolj trpel. :D 

 

Medtem ko so moji top 3 naslovi popolna uživancija. Itak da je včasih težko ampak ima vse smisel, igra lavfa brez da bi pretirano klel in miljontič ponavljal. Mislim da je ta koncept "moraš trpet in uživat" preživet. Je imelo svoj čar in vsi se radi spominjamo tega, ampak težko rečem, da pretirano pogrešam to. 

 

Veliko bolj pogrešam filing Gothic 2, Diablo 2, Dragon Age in podobnih FRPjk. FROM je svoje zadeve moderniziral na način da so mi kul, medtem ko mi moderne verzije teh špilov nikakor ne potegnejo, ali pa jih preprosto ni. 

uredilo bitje kemik
Povezava do prispevka
kemik reče pred 24 minutami:

Jaz ko pomislim nazaj, na vsa ta leta solusborćin, ki so nas tako ali drugače zaznamovale kot gamerje, je čarobnost predvsem strah, trpljenje in nemoč. In pa valda, občutek zadovoljstva ko ti potem uspe. Un feeling, ko se prebijaš do naslednjega bonfijerja, skrit za ščitom, z zadnjim potionom v žepu in preklinjaš japonca, da bolje zanj da je bonfire za naslednjim sovragom, potem pa odpreš neka vrata, najdeš štenge (čez katere bi se najraje fuknil v prepad) in res prideš do bonfijerja, ampak seveda do enega kjer si že bil in samo avandondojaš folku, ki se je tega spomnil.

Esenca Soulsborne iger. :avadodo: :avadodo: :avadodo:

Povezava do prispevka

Evo to se pa čist ne strinjam. Mislim, da je ER precej drugačen od DS, DkS 1, 2 in 3 ter BB. 

 

DS, DkS 1, 2 in 3 ter BB: glavni fokus ostati živ, ful stavi na občutek nemoči, ogromno dela na klaustrofobičnosti, strah pred smrtjo in izgubo napredka je ena od glavnih "mehanik" v špilu, sploh DS in DkS 1 ga tukaj dodatno "briljirata" s taktično zelo redko posejanimi bonefireji

 

ER: glavni fokus je na raziskovanju in spoznavanju popolnoma nelinearnega in res cool narejenga odprtega sveta, špil je že napol zabaviščni park (z atrakcijami kot so Jezerko preklete krvi, Mrličevo močvirje, Dvorec satanovega preklestva, Dolina gnitja in podobne optimistične zadeve). Endorfine ti nabije odkrivanje novih lokacij, dobivanje novih OP orožij in spellov, bojevanje s tisoč različnimi mini bossi itd.

 

Sekiro je pa spet neki svoj tič. Je derivat Soulsborne žanra, ampak "gotta stay alive" mantri doda še izjemno pomemben aspekt "git gud", ki 100% črpa iz klasičnih hack n slash naslovov tipa Ninja gaiden in Devil May Cry, do te mere da je že bolj usmerjen v ustvarjanje zadovoljstva zaradi dobre borbe kot zaradi dobrega občutka, ker si uspel preživeti. 

 

Tko nekak jaz čutim teh 7 Fromovih mojstrovin :) Ful podobne, pa vseen ful drugačne.

Povezava do prispevka

Midva govoriva o dveh razlicnih zadevah.

 

Eno so tvoje textbook klasifikacije s katerimi se seveda strinjam. V tem pogledu bi dal se BB v svojo alinejo, ker tam obcutek nemoci bolj izvira iz horrorja in "ok fantje kaj je tule slo narobe"  obcutka, vec inputov dobis nazaj od sveta in cel feel je popolnoma drug kot v prejsnjih igrah. Sekira niti nisem omenjal, ker je cisto svoja zgodba.

 

Momci so torej za vsak IP  tocno vedeli, kaj hocejo dosect pri igralcu.

 

Medtem ko je moj post dojemanje in obcutki ob igranju teh iger.

 

Si ti mar cutil v DKS3 isto nemoc kot v prejsnjih naslovh? Vsi smo vedeli, da je tam nekje in da je to namen, ampak jaz je niti slucajno nisem cutil na isti nacin kot v prejsnjih naslovih. 

 

In zame je bila lih to carobnost prvih delov, ki jo bodo tezko ponovili in je kot receno niti ne pogresam, je pa izjemno carski gaming spomin.

 

 

uredilo bitje kemik
Povezava do prispevka

Ma po moje je oboje. Imaš prav da smo se "navadili" na soulsborne princip, ampak tudi sami naslovi so FUL manj ekstremni kar se tiče tega, koliko tesnobe ti vzbujajo. DS in DkS 1 sta ful šla v to, DkS 3 pa najmanj (ajde ER pa še manj, ampak to je drug špil). 

 

Je pa meni strah pred smrtjo in neznanim še vedno mega carska "mehanika" in bi z veseljem igral še kak tako hardcore naslov od njih kot so bili prvi miyazaki špili. Fantastično narejeno izgubljanje in obupavanje v mega inteligentno zamišljenih levelih v DkS 1 je tko GOAT highlight gaminga.

Povezava do prispevka

Fora Dark Souls 3 je, da je v bistvu neka best-of zlepljenka vseh prejšnjih delov. Je pač zaradi tega igralno zelo carska, z vidika sveta pa ima carske okoliše (recimo Bloodborne-style vasica, Anor Londo, druga DLC mapa), ampak kot celota deluje bolj chapter based kot organsko povezan svet a la Dark Souls 1. Podobno mi je dvojka. Saj na nek način so povezani svetovi tudi v 2 in 3, ampak v DkS 1 je to zelo organsko. V DkS 3 pa greš v neke katakombe in prideš na drugi strani ven, pa je naenkrat vse drugače: okolje, stavbe, nebo ... 

 

Meni je nostalgično najbolj všeč Demons Souls. Imel sem mega srečo, da sem dejansko najprej igral Demonce in ne DkS 1 (kot večina), tako da so Demonci res top top nostalgični spomin. Bil sem nekje na začetku faksa in ko je zmaj razfukal most tam kmalu po prvem bossu, da so frejmi padli na 10fps, mi je dobesedno prihajalo v hlače. Pa v spominu ga imam kot res radikalno depresivnega, DkS 3 mi je bila že skoraj happy igrica proti tistemu haha

 

Also, kaj se v Konzolcu pogosteje pogovarja, katera Souls igrica je boljša ali koliko hidracije rabi testo za pico? Pomoje je nekje tam-tam

Povezava do prispevka

Hehe ja smo kar unikat ja, še pred ER, ki je ful globalni hit, je bil ta forum čist fuknjen na From špile. Pizda prov spomnim se ko je kak član samo omenil da bi prvič sprobal Dark Soulse, sam tko takoj 20 lajkov, nasveti kako začeti, laknerji "boj se tutorialov sin moj, rajši tukaj vprašaj", profi tips v kero cono iti da ne izgubiš takoj navdušenja, sporočila na ZS En nov je prišel a si ga videl kok je zelen hihihi itd :D res uno ko da bi 20 letnik prvič uletel na Roza nedeljo 

Povezava do prispevka

Pridruži se debati

Lahko objaviš prispevek in se registriraš kasneje. Ako imaš račun, se vpiši za objavo s svojim računom.

Gost
Odgovori na temo...

×   Prilepljena vsebina je formatirana.   Odstrani formatiranje pisave

  Only 75 emoji are allowed.

×   Tvoja povezava je bila samodejno vpeta..   Namesto tega prikaži kot povezavo

×   Tvoja prejšnja vsebina je bila obnovljena.   Počisti urejevalnik

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

  • Nedavno brska   0 članov

    • Nihče od registriranih uporabnikov ne pregleduje strani.
×
×
  • Ustvari novo...